Jump to content

Koldun

Membru
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About Koldun

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    luc060769

Profile Information

  • Location
    Constanta
  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero
  • An
    1996
  1. Am intrebat de unu singur si nimeni nu stie sa ma indrume la un service cu ultrasunete in Constanta. Doar voi mai ma puteti ajuta.
  2. Vre-un service in Constanta care curata injectoare cu ultrasunete stie cineva?
  3. Am schimbat si eu Championurile care aveau o luna cu NGK BPR6E-11. Se simte! Trage bine!
  4. Ieri am fost oprit in Italia de politie. Politicosi. Conduceam o masina inscrisa la ei cu asigurarea la zi. I-am dat actele masinii cu asigurarea, carnetul meu de plastic scris si in engleza si pasaportul. M-a rugat sa astept in masina si s-a dus la masina lui unde mi-a verificat tot. Dupa juma de minut mi le-a adus si mi-a urat drum bun cu mentiunea ca totusi carnetul nu e valabil in UE!! Si sa-l schimb acas ca sa mai pot circula la ei! L-oi schimba eu...
  5. Se pare ca nu e kitul de ambreiaj ci doar pompa de apa care se auzea asa. Pentru accelerarea fara motiv a motorului sa gasit explicatia (nu are rost s-o postez aici). Am scapat mai usor : 200 RONI total! Bafta
  6. Nu stiu cum se face da' nu ma bucur de loc...! Keep in touch!
  7. Salutari! Trebuia sa se intample si ceva rau! A aparut deodata un zgomot suspect dinspre motor ca un gajait, la un drum spre Bucuresti. Se manifesta tot timpul cat motorul este pornit, indiferent de starea de miscare a masinii sau viteza in care se afla. La intoarcere sa intamplat si urmatorul fenomen de 4 ori: fiind in viteza a 5-a la ~100km/h, fara a se atinge ambreiajul, motorul s-a turat foarte tare pret de 3-4 secunde. Am postat aici crezand ca se inscrie in topic problema mea (dupa modestele mele cunostinte! ). Sa fie ceva legat de ambreiaj? Oricum maine e programata la doctor Quinn. Multam fain! fftopic: PS: spuneti-mi domnilor si mie ce tre sa faci sa gasesti ceva cu SEARCH-ul ca nu vrea sa dea rezultate,neam! > Rezultatele Cautarii Ai cautat dupa: ambreiaj Din pacate,
  8. Asi face dar neputand sa conduc eu momentan ci sotioara, nu sunt sanse, pt ca de cand are "verde" la mers pe gaz nu o sa faca kestia asta nicicum! Benzina nu mai vede motorul decat la pornire si cu cativa km inainte de oprirea finala, seara! >- PS: stilul de mers e ... al neveste-mii, adica linistit si fara accelerari dure. Bafta
  9. Salve! Fara reparatii si alte alea. Pe scurt: 11,9 in oras cu AC. Si un consum pe gaz: 13,3 cu AC. Precizare importanta: condus nevasta ca eu nu pot momentan! Pare ok!
  10. corect. cred ca e singura chestie care am scapat-o din vedere. cred! da in rest? mi se pare ok! cu un eleron mai "cu picioarele pe pamant", poate chiar cel pe care il au mai toate esperurile, cred ca e ok! Foloseste majuscula la inceput de fraza/propozitie!
  11. Am gasit astea pe un site polonez. Mi se pare de bun gust fosta salupa a omului! Nu a exagerat! Daca asi dispune de banii necesari, cred ca asa asi dori sa arate esperu meu! Sa ne intalnim cu bine!
  12. Acum 3 ani am luat un espero din 96 de la un tip care mai avea inca 3 masini. Pe asta nu o mai folosea de mult si era al 2-lea proprietar. Kiar a adus-o s-o vad cu rotile cam lasate si geamul din fata dreapta intredeskis ( avea un contact imperfect in portiera) ca nu isi batuse capul sa il mai repare. Pret 3300 E. E coreeana si are si GPL pe ea. Motor 1,5 DOHC. In momentul acela se cunostea ca nu a avut parte de o ingrijire decenta (murdarie pe bankete, in interior, motorul plin de depuneri,etc) dar dupa o verificare la un service pt un sfat despre ea , am luat-o. Avea 109000 km. In primele zile i-am skimbat kestiile uzuale (ulei,filtre,curele,bujii,etc) pt a fi sigur ca nu voi avea prb . Consumul era : fara AC benzina oras 10,5 l, afara 7,5. Cu AC un litru in plus. Pe gaz inca un litru in plus( ceva in jurul a 12,5-13 l in oras cu AC si 9,5 - 10 l afara). Pana acum am skimbat o kestie care se numeste "ansamblu timonerie" caci nu mai intra bine in viteza a2-a, placutele de frana, anvelopele, bateria (am pus un Bosch Silver uscat cu care a luato la prima cheie si in iarna asta cand erau -20 C) si poate alte mici kitzibusuri de care nu mai imi aduc aminte prea bine(gen antena automata, un contactor la geam spate, etc). Oricum insignifiante. in rest, fara pb! Poate o lasam asa caci consumul nu era exagerat si mergand mai mult pe gaz nu era bai, dar am observat inca de cand am luato ca ii cam placea uleiul. Acum spre ultima luna deja ajunsese la 400ml la 1000 km. Am zis ca ar cam trebui sa fac ceva si... am facut! Motorul! 15 milioane piese si manopera (kestii din inerior la care , sincer nu stiu sa ti le enumar pe toate gen segmenti, 2 supape, garnituri de supape si alte alea plus toate curelele si intinzatorii, uleiul, filtre antigel, etc). Mecanicul zice: clar trebuia facut motorul ca nu a fost desfacut niciodata si cu consumul de ulei era prb. Iese masina din service (au tinut-o 6 zile lucratoare) si sfatul este sa nu merg decat pe benzina 500 km pana la o restrangere a kiulasei. Ok. Dupa vreo 5 zile de mers cu ea, a trebuit sa mergem la tara. Sa fac si un consum sa vad ce a iesit, nu? In afara orasului, benzina, AC ( ca deja e cald!) , surpriza: 6,27/100km (plin la iesire din oras, dute la tara, vino inapoi,viteza 60 in localitati-120 km/h afara, plin la intrare : 5,58 l masurati electronic la pompa de benzina,pt 89 km efectuati, calcul matematic simplu = 6,27/100!) . Sincer,ca nu am nimic de castigat!Kiar nu ma asteptam la asa ceva! :coolspeak: Acum sunt la faza pe oras. Mai am pana la suta dar o sa scriu aici cand aflu. Concluzia mea: nu credeam sa iasa asa de bine si daca nu s-o intampla ceva grav cu masina, doamne feri, nu o s-o dau pe nimic altceva! Acum are 130000 km la bord.
 

×
×
  • Create New...