Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Probleme ambreiaj sau cutie de viteze

Recommended Posts

Salut

 

 

 

Ajutati ma si pe mine care puteti. Nu as deschide alt topic dar chiar am nevoie sa mi raspunda cineva cat mai repede. Sunt in Austria si mi s a stricat masina pe autostrada. Desi acceleram pierdeam viteza. Turatiile erau la 4000-4500 si viteza era in scadere (aprox 70 km/h in viteza a 5 a ). Intr un final am oprit si cand cand am ridicat capota iesea fum din ambreaj. Partea cea mai intersanta este ca pot baga in orice viteza cu motorul pornit fara sa calc ambreajul, si nu pot pleca din loc.

Ce ar putea fi?

 

 

Va rog daca aveti idee (orice idee) dati un reply. Daca as fi in tara n ar fi asa o problema dar nu sunt.

 

 

Multumesc

Share this post


Link to post

Datorita uzurii/vechimii discului ambreiaj sau/si ceva pierderi ulei de la cutie sau motor s-a dus discul de ambreiaj.

Share this post


Link to post

Multumesc pt raspuns.

 

 

Ai si ceva indicatii? Ce as putea face? Ma descurc singur sa l schimb presupunand ca gasesc piesele de care am nevoie? Ce piese as avea nevoie?

Share this post


Link to post

Ai verificat daca pedala de ambreiaj revine sau face cursa pina la capat?

In mod normal : discul de ambreiaj,placa de presiune,rulmentul de presiune,semering palier,semering priza cutie si eventual furca pentru siguranta.In mod sigur nu te descurci sa faci asta.

Verifica preturile acolo si daca sant mult mai scumpe ca pe www.autodaewoo.ro mai bine te rogi de nicubarbu sa ti le trimita acolo prin posta atlassib.

Share this post


Link to post

As mai avea o intrebare

 

Am gasit pe aici un motor si cutie de viteze de Daewoo Nexia GLX de 90 de cai. Eu am un Daewoo Cielo de 75 de cai. Se potrivesc? Adica as putea sa iau motorul de pe Nexia(90 cai) sa l pun pe Cieko(75 cai)? Dar motorul de Nexia GL de 75 de cai se potriveste?

 

 

Multumesc

Share this post


Link to post

Cel de 75 cp da.De la ambreiaj ai ajuns la motor?

Share this post


Link to post

Mersi mult pentru raspuns, sper sa rezolv cat mai repede problema.

Share this post


Link to post

Pentru cei mai incaruntiti de cielo.Am un cielo 1998, sunt primul proprietar si mi-a aparut o problema mai deosebita. Nu mai intra in viteza decat cu motorul oprit. I-am schimbat pe la 150 k mecanismul timoneriei (acum are 180 k) dar acum m-a pus pe ganduri. A mai patit cineva asa ceva?

Share this post


Link to post

Postul tau s-a mutat aici.Nu ai probleme cu cutia de viteze.

Te-a lasat ambreiajul.

Share this post


Link to post

S-ar putea sa se fi dezamorsat pompa de ambreiaj( intr-o zi m-am apucat sa curat motorul de praf si fara sa vreau am miscat furca cu mana am actionat-o mai bine zis involuntar dupa ce m-am urcat in masina sa plec SURPRIZA nu mai intra in viteza dupa ce am oprit motorul intra in viteza stiind ce am facut in cele din urma am pus mana pe o cheie de 10-11 si-am facut exact ce mi-a facut mecanicul cand am schimbat discul,placa si rulmentul mai bine zis am facut o aerisire) sau poate fi placa fisurata vorba lui ovijer.

Share this post


Link to post

am o mica (mare) problema cu,cutia de viteza(manuala,cielo97).din toamna a,aparut un simptom nou si anume dimineata(dar nu mereu) se aude zgomot in cutie mai precis atunci cand e pe liber cum calc ambreiajul dispare.am fost la service si mi-au completat 1l ulei in cutie dar tot se aude.e posibil sa-i fi daunat ca avea lipsa 1l ulei sau rulmentul de presiune e pe duca.simptomul apare mai ales dupa o zi umblata prin oras la greu,a doua zi sigur huruie vreo 5 min. dupa care dispare.am pus-o pe seama uleiului din cutie care e mai vascos dimineata dar nu e in fiecare dimineata.ce-o fi?astept sfaturi.multumesc

 

Foloseste majuscula la inceput de fraza/propozitie. Ultimul avertisment...

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Rulmenutul de presiune este uzat si din cauza asta huruie.

Share this post


Link to post

Salut! Imi spune si mie cineva va rog cum verific uleiul din cutia de viteze (manuala)? Stiu ca sunt 2 busoane, unul de umplere si unul pe unde se verifica. Pe primul l-am reperat, dar nu il gasesc pe al doilea, cu tot cu schema in fata! De cel putin 3 ori am incercat sa-l gasesc, ridicand capota, dar m-am lasat pagubas de fiecare data.. Se poate vedea (si verifica) de sus (dupa ce am reperat respectivul buson misterios..)? Sau numai de sub masina?

Share this post


Link to post

In primul rand cauti ce nu trebuie.

Exista un singur buson care este de verificare/completare si este accesibil numai cu masina pe canal sau elevator.

Share this post


Link to post

Mi-am cumparat masina anul trecut si vroiam sa va intreb daca este normal ca atunci cand motorul este rece sa intre mai greu in viteza a II-a? Dupa ce se incalzeste merge foarte usor.

Share this post


Link to post

E veche problema asta la cutiile daewoo.Nu este nimic in neregula.

Pentru orice eventualitate cere la urmatoarea revizie verificare nivelulului uleiului in cutia de viteze si verificarea centrarii timoneriei de viteze.

Share this post


Link to post

Ovi, legat de verificatul uleiului in cutia de viteze.. din manual am vazut poza atasata. In plus scrie : "Daca nivelul e scazut, se adauga ulei pentru cutia de viteze manuala SAE80W sau echivalent prin gura de umplere(234) pâna când începe sa iasa prin gaura busonului(125)." Spuneam ca busonul 234 l-am reperat.. dar 125 nu-l gasesc.. Am inteles eu gresit schema..? Sigur este vorba de un singur buson de verificare/completare?

post-2848-1170270523_thumb.jpg

Edited by dobrescucris

Share this post


Link to post

234 este dopul de aerisire.Se poate completa si pe acolo.

Celalalt il gasesti numai pe jos.

Share this post


Link to post

Eu cand fac viraj stanga, nu pot sa bag a doua.Nu vrea sa intre si pace.Patesc asa la fiecare intersectie.

Ce poate fi?

Share this post


Link to post

-Joc mare in timonerie si se deplaseasa in viraje

-Suporti motor sau cutie obositi si la fel se deplaseaza in viraje.

Share this post


Link to post

Am un prieten cu Cielo Hatchback din '97!Are cam 143 mii km la bord.Ultima verificare tehnica zice ca a avut-o la 140 mii.Acum 2 zile dupa un drum mai lung (Tulcea-Rm. Valcea) nu a mai vrut sa intre in in viteze sub nici o forma.Cu motorul oprit intra usor in toate vitezele,insa cand porneste nu mai vrea nici macar a 1-a.Daca baga a 1-a cu motorul oprit si apoi porneste in momentul cand apasa ambreiajul masina pleaca de pe loc ca si cum ar da drumul la ambreiaj si ar incepe deplasarea.Am facut o comparatie intre cursa lui la pedala si a mea,a lui parca ramane blocata la un moment dat si nu mai merge apasata!Lichidul pt. ambreiaj e cu un deget sub nivel...

Imi puteti spune ce se intampla si ce ar trebui facut?

Multumesc

Share this post


Link to post

Daca dupa completare cu lichid de frana si aerisirea cilindrului de ambreiaj nu isi revine in mod sigur s-a dus furca sau rulmentul de presiune.

Share this post


Link to post

Maine o sa procedam la completare!Se completeaza cu lichid de frana?de care DOT 3?

Deci nu are treaba cu schimbatul ambreiajului cu totul(placa, disc si rulment)!

Share this post


Link to post

DOT 3 sau 4.Daca nu merge acolo se ajunge adica la kit complet de ambreiaj.

Share this post


Link to post

Ok multumesc mult pt. ajutor!Completam maine si vedem...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...