Jump to content
Sign in to follow this  
Costi VLN

Daewoo Cielo 1995

Recommended Posts

Si normal ca testul doi sa iasa mai bun ca primul, fara a schimba ceva, curatatul slefuirea fac minuni.

Share this post


Link to post

N-as prea folosi WD40 la suprafetele de franare. Iar daca ai facut revizia franelor spate, nu mai are sens sa faci nimic acum. Doar schimbi cilindrii si gata. La mine e nasol, ca in aproape 14 ani nu a umblat nimeni acolo...

Share this post


Link to post

Curatatul chiar face minuni. Eu am simtit o diferenta notabila dupa ce i-am curatat prima oara la 45 de mii cu un spray special pentru curatat frine/ambreiaj.

Share this post


Link to post

Bai fratilor,ce naiba,chiar asa ma credeti?

WD40 ma gandesc sa folosesc pt curatarea interiorului tamburilor dupa care degresat cu diluant ; si reglaje+talpa din interior.Automat pe saboti nu dau,ca doar vreau sa ma mai si opresc cu masina.

Share this post


Link to post

Nu domnu', nu asta era ideea ! Ideea e ca pe WD40 + diluant pentru degresare dai mai multi bani decit ai da pe un spray special pentru asa ceva !!! Dupa parerea mea nu vei avea vreun avantaj ci doar o gaura mai mare in buzunar :) .

Share this post


Link to post

Am achizitionat un volan de Astra GSI,pe care-l voi monta in locul celui original.Problema e ca nu pot sa-l scot,m-am chinuit azi vreo 4 ore timp in care am consumat juma' de spray wd40 si nimic.Cu ocazia asta am terminat si cupla elastica a coloanei de directie.Trebuie s-o iau si p-asta noua. :wallbanger:

 

M-am lasat pagubas pana la urma,trebuie presa din poza.De unde pot face rost de ea,cred ca mai degraba o confectionez.Sau,o exista prin servisuri Daewoo?

post-18944-093608100 1295211319_thumb.jpg

post-18944-010524600 1295211322_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Vezi ca Salex stie sa-ti spuna exact cum se confectioneaza presa ( din materiale banale :thumbl :)

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

...m-am chinuit azi vreo 4 ore timp in care am consumat juma' de spray wd40 si nimic.

 

Ei, asta incercam sa explic eu cuiva pe aici cum ca WD40 nu-i spay-ul miune sa dilate sau contracte metale. WD40 e foarte bun, doar ca nu la piese presate, alea se scot cu presa sau ciocanul.

Share this post


Link to post

Hai sa va las masca...

 

Azi dimineata am plecat spre mecanicul meu sa scoatem volanul.Ajuns la ea,bagat masina in garaj si dai bataie.Nu am reusit sa-l scoatem bine nu avea nici presa si m-a sfatuit sa caut un service cu presa.

Mers apoi la Radacini Dorobanti,facut intrarea in service si s-au apucat baietii de treaba.Dat cu sray,asteptat cam 5 minute pus presa pe volan si inceput operatia de scoatere a volanului.Nu trece un minut si se aude trosc,s-a rupt presa.

Acum vazand baietii cu ce de-a face,se pare ca nu m-au crezut cand le-am zis cai dezastru,desface plasticele aparatoare ale volanului si vazand ca am si cuplajul elastic cumparat l-au luat la ciocane.Nimic,in juma de ora au reusit sa nenoroceasca axul.Apoi,m-au intrebat daca mai am nevoie de volan,spunand nu,s-au apucat sa-l taie,sa-si faca loc de lucru.Luat si la dalta la fel,fara nici un rezultat.

Au ramas masca,spunand ca de cand sant ei nu au intalnit asa ceva.

Pana la urma au demontat coloana,pus pe banc,taiat volanul definitiv,l-au macelarit ce sa mai,apoi prin in menghina si luat la flex.Intr-un tarziu a fost scos,insa axul a trebuit dat pe strung pt refacere a filetului.Alta distractie si asta.

Apoi,dupa o ora,atat a durat operatia la strung,unde s-a facut filet nou si piulita,s-a trecul la montarea acestuia.Montat cuplajul elastic,bucsa de teflon,prin colierele sub aceasta sa nu "curga"pe ax,dupa care vedem ca are joc din rulment,cel mic de la intrarea axului in tija.Noroc ca au avut ei unul,l-am montat,inecat in vaselina,la fel si cu bucsile si montate la loc pe masina.Apoi acasa am schimbat emblema de pe volane intre ele.

Vreau sa zic,ca acum nu mai am nici un pic de joc la directie,initial era o clampanire la denivelari.

Vreau sa laud baietii,s-au straduit,de nota 10 ce sa mai,insa cam duc lipsa de scule saracii.Se cam "bat" pe chei.

Partea tare a fost la iesirea din service sa platesc si sa-mi iau actele.Ora de manopera 42 lei fara tva.Lucrarea a durat de la ora 11-05 pana la 15-50,drept urmare am platit 192 lei,manopera.Lasat si la baieti de o bere si iaca asa,am dat pe volan 40 lei si montatul m-a costat 250 lei.... :wallbanger:

 

Nu mai pun ca am dat pe cuplajul elastic 110 lei + 8 lei pe bucsa silicon,cea de plastic.Oricum trebuiau schimbate.

.Macar am volan de Astra GSI.... :(

Acum,fara gluma,am facut treaba buna,am scapat de jocul volanului clampanitul coloanei la denivelari.Insa daca stiam ce patesc,il dadeam draq de volan... [-X

 

PS.Faza cea mai tare a fost cand baietii au vazut autocolantul,zicand"Ba,sa facem treaba buna.altfel ne baga pe forum asta"

 

Poze din timpul si dupa montaj.... ;)

post-18944-070627200 1295366235_thumb.jpg

post-18944-047913300 1295366238_thumb.jpg

post-18944-087833100 1295366240_thumb.jpg

post-18944-024250200 1295366297_thumb.jpg

post-18944-007005500 1295366300_thumb.jpg

post-18944-011886800 1295366320_thumb.jpg

post-18944-093796800 1295366322_thumb.jpg

post-18944-079382500 1295366631_thumb.jpg

post-18944-006385400 1295366634_thumb.jpg

post-18944-034213900 1295366636_thumb.jpg

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Asta e din ciclul "n-am ce face şi nici pe ce da banii, hai să-mi fac de lucru". Nu văd nicio îmbunătăţire faţă de cel vechi, ba din contră.

Altfel, orice rău e spre bine, ai rezolvat adevărata problemă.

Share this post


Link to post

Volanul asta nu e cine stie ce misto. Se vede ca e alta generatie. Mai veche. Am tacut pana nu l-am vazut cum da cu bordul. Joi vreau sa vad si cum se simte, pare mai gros dacat ala stock, ceea ce ar fi o imbunatatire.

 

Dar in locul tau, daca vedeam ca nu si nu, cu degripant lasat la "dospit" cateva zile, ma lasam pagubas. Naibii, puneai banii astia pentru altele.

 

Important e sa iti placa tie, oricum :)

Share this post


Link to post

Mie, sincer, imi place cum vine. Oricum, volanul ala vechi clar intra in istorie prin incapatanare, eu nu am mai auzit / vazut asa ceva. :shock:

Share this post


Link to post

Volanul e marfa rau,e ceva mai gros,ai o sensatie de control mai buna,plus ca cel vechi avea vesnicul defect,deslipirea imbracamintei de cauciuc de scheletul metalic.Tre' sa stiti,clar aveti si voi,cei cu Cielo,nu am vazut unul fara problema asta.

Nu mai zic ca,cu ocazia asta am schimbat totul la coloana de directie,eliminand si stresul zilnic,la auzul incetului clampanit.

Totusi,cam mult,manopera firar ea...

Share this post


Link to post

CUm ti se manifesta clampanitul ala la denivelari? aveai si joc in volan, adica se misca putin volanul si rotile stateau pe loc? sau cat de usor miscai volanul stanga dreapta reactionau si rotile?

Share this post


Link to post

Nu avea miscarea in gol,cel de volan tractor,insa st-dr avea un pic joc,la fel si sus-jos.Zgomotul era ca si cum ai lovi o bucata de plastic casant de metal,manifestandu-se repetat des,la denivelari.Un tarait,gen greer,sper ca intelegi.

Plus,mai avea un joc la apasatrea si tragerea volanului,bucsa-cuplaj elastic dusa,bag o poza cu ea cand ajung acasa.

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Intrebam ca si mie imi apare cateodata zgomotul ala, parca de sub volan vine, in special daca iau denivelari cu rotile putin bracate. Joc nu e deloc, nici stanga dreapta, nici sus jos, si nu stiu de la ce e.

Share this post


Link to post

Intrebam ca si mie imi apare cateodata zgomotul ala, parca de sub volan vine, in special daca iau denivelari cu rotile putin bracate. Joc nu e deloc, nici stanga dreapta, nici sus jos, si nu stiu de la ce e.

 

 

Sa nu fie rulmentul.Daca dai incet cu podul palmei de jos in sus in volan apare vreun zgomot?Cel de care aminteam.

Share this post


Link to post

Avand in vedere ca ai rezolvat si zgomotele alea, in ciuda manoperei mai mari, eu zic ca ai facut treaba buna si a meritat tot balamucul cu volanul. Si eu la fel as fi demontat si schimbat totul intr-o situatie similara, nu ma uitam la pret. Tot raul spre bine, sa nu-ti para rau. :thumbl:

Chiar fain daca e mai gros, mie imi pare chiar ca se pupa foarte bine cu bordul, chestie de gusturi.

Share this post


Link to post

Trebuie sa recunosc ca da bine, chiar foarte bine. Desi nu sunt adeptul modificarilor de genul asta.

 

Altfel nu pot sa nu remarc magaria celor de la service. Eu daca ma duc la revizie si in normativ scrie ca revizia dureaza teoretic 3 ore desi e gata in doar o ora mi se factureaza 3.

 

La tine in schimb au facturat cat a durat desi ma indoeiesc ca schimbarea volanului e trecuta in normativele lor cu mai mult de o ora.

 

Deci aplica ce le convine. :)

Share this post


Link to post

Bre Costi eu cred ca te plictisesti fantastic in ultimul timp :D .

Poate sunt eu defect insa volanul, pedalele, maciulia schimbatorului ai alte "optionale" nu am simtit nevoia sa le schimb vreodata.

Prefer sa-mi schimb bujiile, fisele, filtrele mai des cu banii astia ;)

Cu puntea aia ce mai faci?

Share this post


Link to post

Argon,poza cu busca de care ti-am vorbit.

 

Englezule,mie imi place foarte mult volanul si da,da bine cu bordul.Poate ai ocazia sa intalnesti vreo Astra gsi sau Vectra gsi,pe ele s-a montat astfel de volane si sa-l inspectezi mai bine.

 

Steph,sa stii ca asa cum am mai zis,baietii de nota 10. :osanale:

 

Dj-ule,dupa ce il vei vedea,sa-ti aud parerea.Crede-ma e marfa rau. :thumbl:

Cat despre punte cu discuri,abandonez operatia.Pe puntea actuala am montat bucse noi acum 2 luni,tamburii si sabotii sant in regula,au cam 12000 km.Deja am cumparat si semiconductele, cilindrii cu diametru marit de la 17,5 la 19 TRW-Lucas,lichid de frana OMW 5.1 si cand prind o vreme frumoasa ma apuc de curatat tamburi, reglajele si inlocuiti cilindrii amintiti.

Cu conductele am avut mare noroc.Le-am gasit la magazinul din Dimitrov,prafuite intr-un colt in magazie fiind ultima pereche.Cica nu se mai fabrica de vreo 2 ani,ce sa mai aur curat..

 

Era o treaba buna si cu puntea,insa nu vreau sa ma joc cu improvizatii,mai ales pe la frana.M-am interesat in ce consta ,racorduri inadite,sudura noua pe punte,modificarea cablului de frana de mana,plus ca exista riscul sa nu se potriveasca la prinderea in busce..Nu mai pun ca voi avea probleme cu garcea,la itp s.a.m.d.Plus,eu pe fata am discuri cu diametru de 236,cele de Opel de pe punte au la fel,daca nu de 256 si automat v-a rezulta o franare mai puernica pe spate,drept urmare cand sant singur in masina,asa cum sant mai tot timpul ce draq fac,ma invart ca titirezul pe vreme rea.

Peste asta,trebuiesc placute noi,vreun racord,nu mai pun daca voi avea nevoie de vreun rulment,unul nou e 450 lei.Sper sa nu fi nevoit sa schimbi vreunul. [-X

post-18944-090606300 1295420391_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Jocul ala sus-jos il am si eu in volan - de pe la 60k km. Cuplajul insa pare sa se tina bine.

 

Si inca nu mi s-a dezlipit cauciucul de pe armatura de fier a volanului, probabil nu mai are mult, dar inca e ok.

Share this post


Link to post

N-ai inteles nimic :) . Conteaza mai putin diametrul discului decat suprafata de franare (avand in vedere ca ai aceiasi etrieri ca espero, ai aceeasi latime la placuta) si eu deja ti-am confirmat ca nu e nici o problema pe vreme rea.

Tu stii mai bine, nici mie nu-mi plac improvizatiile la frana.

 

Despre volan am aceeasi parere ca si la scaune :D . Nu ofera o imbunatatire semnificativa ca sa merite banii dati. Oricum, e bine ca ai scapat de joc doar inlocuind bucsa aia, o am si eu cumparata de ceva timp si astept sa o montez, insa pastreaz-o pe cea originala. Asta noua nu mai e teflon, ci plastic ordinar, se va toci mult mai repede.

 

PS daca vreodata imi voi schimba volanul ,voi opta pentru unul cu airbag, eventual il fac si functional ;) .

Share this post


Link to post

Intre timp masina a primit un nou Cass,mp3.Tot Sony X-plode bineinteles.

Specificatii in Link-ul de mai jos.

 

 

 

 

http://www.google.ro...st0v4vZDXYLJbaw

 

Niscai poze facute dupa montaj,pe seara din pacate.

post-18944-014423400 1295815771_thumb.jpg

post-18944-090795700 1295815772_thumb.jpg

post-18944-004245600 1295816031_thumb.jpg

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

L-am avut si io p-asta. Vreo 2 luni si ceva am rezistat cu el... Lipsa loudness-ului m-a facut sa scap de el.

 

In rest - e misto ca are usebe, si prinde radio decent.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...