Jump to content
Sign in to follow this  
Costi VLN

Daewoo Cielo 1995

Recommended Posts

Esti dus... in sensul bun. :mrgreen:

 

frumoase jucariile - iti vor trebui cabluri sanatoase sa alimentezi statia

La urmatoarea intalnire (sau fac o poza) sa iti arat pe unde intri cu plusul mare in habitaclu

Share this post


Link to post

Sant trase toate firele,Alimentare,minus,remote,le-am tras pe partea stanga si semnalul RCA prin partea dreapta.Ramane doar de montat dar sa mai treaca jigodia asta de ger.headbang2.gif

Share this post


Link to post

Cel mai ieftin Aluband il gasesti la Dedeman. Saptamina trecuta mi-am mai luat un pachet ... preventiv ... vad eu unde il pun :D

cat de ieftin si ce dimensiuni ? :)

 

Esti dus... in sensul bun. :mrgreen:

 

frumoase jucariile - iti vor trebui cabluri sanatoase sa alimentezi statia

La urmatoarea intalnire (sau fac o poza) sa iti arat pe unde intri cu plusul mare in habitaclu

eu zic ca un cablu de 20mm2 este suficient,pe langa asta legaturile trebuiesc sa fie facute bine masa + cositorite ...

Edited by Rafi

Share this post


Link to post

Multumesc baieti pt interes si sfaturi.Va dati seama ca voi face treaba buna,pacat de scule altfel.

Share this post


Link to post

sal tuturor.sunt si eu mic si nou peaici dar vreau sa-ti zic costi cate ceva.daca tot dai cu bani in masina de ce nu iti pui si tu o plasma in bord ca nu e o avere si nu te mai chinui cu leduri?si ca idee de tips iti sugerez leduri in oglinda interioara in partea de jos unde-i clapa de comutare pe timp de noapte.poti pune 4 leduri ultraviolete.sunt belea.eu am facut pe dacie asa si e nemaipomenit iar cu plasma de bord eu am si nu vreau sa o laud dar meita tot baniii.va sal cu respect pe toti!!!

Share this post


Link to post

Plasmele de bord sant ok si ca pret si ca design,insa imi plac mai mult asa astandard.Am preferat sa le modific pe acestea.

Cu acele leduri in oglinda retrovizoare nu cred ca sant de acord,o fac pom de iarna.68000000.gif

 

 

Share this post


Link to post

nici nu se vad din afara ledurile din oglinda si mai ales ca sunt quartz nici nu iese in evidenta ffff mult doar daca esti imbracat in alb.eu nu am scos ledul afara,am lasat gaura mai mic sa pot sa o presez cat vreau eu.am pus si la cielo in plafoniera

Share this post


Link to post

Fiecare cu gusturile lui,insa mie nu-mi place clar aceste "tunning-uri" gen leduri albastre in pozitii,capacele ventil cu led,coada rechin luminata,neoane prinse in podea,neoane sub bord sau in luneta,etc.Inclusiv ceea ce zici tu,leduri ultraviolete.Or fi frumoase in discoteci,cluburi,insa nu le vad rostul in autoturism.Kitch,asa in catalochez.

Fiecare cu piticii lui.ok.gif

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Corect. Am incercat sa va zic ce am facut eu

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

Am gasit un atelier de montaj folii si ma tenteaza.Pretul e foarte bun zic eu,330 lei toata masina,cu autorizatie si mai ales folie Ilumar,ceva de calitate.Garantia e de 5 ani.

M-am decis imi montez dar parca as vrea sa astept sa treaca gerul asta.Lucrarea se va face in atelier incalzit,dar dupa,cand voi iesi in gerul asta e posibil sa inghete solutia folosita pt montajul acesteia si sa nu se cuteze,crape.

Of ce ma enerveaza gerul asta ma tine in loc si cu montajul sculelor auto si cu folia acum.headbang2.gif

Share this post


Link to post

Eu zic sa mai astepti. Si eu sunt la fel ca tine, stau ca pe ace din cauza gerului asta napraznic, dar...decat sa fac treaba aiurea, mai bine mai astept si o fac cum trebuie ;) .

Share this post


Link to post

Eu zic sa mai astepti. Si eu sunt la fel ca tine, stau ca pe ace din cauza gerului asta napraznic, dar...decat sa fac treaba aiurea, mai bine mai astept si o fac cum trebuie 30000000.gif.

 

 

Mda,stiu patania ta urata,nasol.Sa sofezi pe vremea asta fara caldura nu e prea placut.

Imi amintesc ce pateam cu dacia pe astfel de ger, inainte de ai monta bordul si aeroterma de CN.Se dezgheta parbrizul dupa 30 min de la pornire,de laterale si luneta nu putea fi vorba.Conduceam un iglu rutier.Cand opream langa refugiul de tramvai,la semafor ma privea lumea ca la circ.Cred ca se intrebau :Ma pe unde draq vede asta?24000000.gif Aveam vizibilitate maxim 20 cm in dreptul stergatoarelor.Ce vremuri.headbang2.gif

Share this post


Link to post

Stai cuminte cu folia aia. Nu se foloseste nici o solutie minune, in principiu e vorba de apa chioara in care pun 2-3 stropi de sampon de copii. Totusi, daca mergi pe solutia montaj cu geamurile pe masina, o sa iti bage o umezeala inauntru grupa mare, in special la montajul lunetei. Inevitabil tapiteria, policioara, etc se umezesc si apoi sa vezi ce o sa-ti aduci aminte de condusul iglului :D . In citeva zile pleaca gerul, sigur mai gasesti un pic de rabdare

Share this post


Link to post

Cu folia las-o la primavara cind da caldura.

Se foloseste MULTA apa mai ales daca nu au "mina" sau le tremura de frig.

Intre folie si geam mai ramin bule mici de apa care se evapora vara, dar acum sigur nu :)

La mine s-a uscat bine deabia dupa 1-2 zile VARA.

Daca ai garaj incalzit poti incerca.

La geamurile laterale de pe portiere desfa sticla tu, baietii deobicei folosesc "un ciocan mai mare"...

Banui ca 330RON este numai luneta si geamuri spate. E o idee sa pui si pe fata legal 73% parca, se cunoaste putin si ca protectie caldura, plus este si antiefractie, tine si sticla in caz de accident. La mine a fost +100RON fata.

Share this post


Link to post

Doar spatele laterale si luneta e 300 lei,toata masina 330 lei.Asta ma atras,pretul si marca foliei,ILumar Made in State.

Am luat decizia sa mai astept putin,sa se faca ceva mai cald,sa fac treaba buna ca vb aia pacat de banii dati sa iasa un kkt.30000000.gif

Share this post


Link to post

Am tras o proba azi sculelor,deh nu mai am rabdare sa vad cum se aud.Sunetul e marfa rau si puternic si clar,bass-ul e grav,insa cand inchin portbagajul e liniste.Se aude dar cam incet zic eu.Captusite bine Cielo-urile.Am probat si condensatorul si e ok,sub13,5 nu a scazut,inseamna ca incarca bine alternatorul.

Ceva poze.

post-18944-126475796591_thumb.jpg

post-18944-126475797875_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Iti fu frica sa pui 2 canale in punte, de probasi pe un canal doar? =)) . Pai la 60W cat vrei sa se auda? Fa punte si mai vorbim atunci.

 

PS daca nu ai treaba in week-end ma autoinvit pe la tine sa vedem despre ce e vorba :P .

Share this post


Link to post

el zice ca are bass grav acum :mrgreen: si nici nu e in punte subwooferu cand o sa il puna o sa planga =))

Share this post


Link to post

Are dreptate Dj-ul - pune statia in punte - sa miste cu adevarat difuzorul ala ;)

 

Apoi - joaca-te cu faza si orientarea tubului.

Iar de "tonalitatea" bassului - tuburile au prostul obicei de a produce niste rezonante ciudate - se mai pot rezolva din combinatia frecvanta de taiere/nivel - eu de-aia am mers la Alfa pe incinta paralelipipedica in compresie.

Share this post


Link to post

Iti fu frica sa pui 2 canale in punte, de probasi pe un canal doar? 24000000.gif. Pai la 60W cat vrei sa se auda? Fa punte si mai vorbim atunci.

 

PS daca nu ai treaba in week-end ma autoinvit pe la tine sa vedem despre ce e vorba 10000001.gif.

 

 

Vorbim la telefon DJ-ule,sa vedem cum facem.

 

Am facut si punte intre cele 2 iesiri de subwoofer,insa a intrat statia in protectie.De pus erau bine,asa era si schema pe statie,pana mea.

 

+ -

+ - Asa arata cele 2 iesiri ale statiei pt sub si am legat - de sus cu + de jos ramanand un+ si un - de care m-am legat cu subooferul si a intrat statia in protectie.O mai trebui apasat,modofocat pozitia vreunui buton ceva de pe reglajele statiei?20000000.gif

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Maine poimaine te vizitez sa vad si eu minuea in functiune. Daca nu vrei sa stam la frig in masina aduc eu o baterie de UPS de 7A de proba sau mai bine iau pornitorul de motoare, are 21 A (modat de mine :P . ) si ne jucam la caldurica.

 

PS. La proba nu trebuie condensator, ne auzim la telefon sa vedem ce sursa de semnal folosim.

Share this post


Link to post

ok.gif

Maine poimaine te vizitez sa vad si eu minuea in functiune. Daca nu vrei sa stam la frig in masina aduc eu o baterie de UPS de 7A de proba sau mai bine iau pornitorul de motoare, are 21 A (modat de mine 10000001.gif. ) si ne jucam la caldurica.

 

PS. La proba nu trebuie condensator, ne auzim la telefon sa vedem ce sursa de semnal folosim.

 

 

Ok,vb la telefon.ok.gif

Share this post


Link to post

Mr. Velican, ce parere aveti despre asta ?

Share this post


Link to post

ai montat sistemu .. ?

Share this post


Link to post

Mr. Velican, ce parere aveti despre asta ?

 

 

Mda,iti cam place sa invarti cutitu in rana Stefane.E exact ce-mi trebuie.Cum as putea sa fac si eu rost de un astfel de dimer?

 

Am achizitionat si acel modul Hylow,despre care v-am vorbit,cel care transforma semnalul cass-ului amplificat in semnal preamplificat pe statie.

Pun si o poza cu el si datele sale tehnice.ok.gif

 

Hi low Convector, adjustable Extremly solid, heat-resistant case This converter permits the connection of car radios with a high-perfomance output

High Out= loudspeaker)

Eg. ISO Block >B< to signal input

Low-in=phono input) of an amplifier

 

Technical data: Transmisson proportion from 3.6:1 V (In) max: 14V Suitable for a radio output: max 40Watt (music) per channel, min 5 Watt(music) Connections:Input 4x open ends,

output: 2x RCA, gold-plated

Assembling:

turn the potentiometer on min.

connect the wires

- green wire to left speaker _+

- brown wire to left speaker -

- grey wire to right speaker +

- black wire to right speaker -

Turn on the radiounit putting through the wires

output signal.

Adjust the signal by potentiometers

post-18944-126496766845_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...