Hassel Posted September 7, 2010 Si nu trecu mult timp ... si mai venira alte bobarnace http://www.antena3.r...s-o_106533.html si original http://www.telegraph...ter-review.html Foarte subiectiv si foarte tendentios dar foarte amuzant... uneori. Insa trebuie sa-i dau dreptate in privinta unor aspecte "the aerodynamics haul you back like a bungee cord attached to your garage's back wall" ) Daca autorul articolului nu ar fi Andrew English, jurnalist si la Autoexpress dar si membru al juriului la "Masina anului" ( care in ulimii doi ani a acordat cel mai mare punctaj posibil catre VW) ar ramane doar un articol, altfel ramane doar o "premeditata" cu autor cunoscut. Share this post Link to post
Dj_Dark Posted September 7, 2010 Un review superficial, facut de un om la fel. A plecat cu prejudecata "hai sa desfiintam aceasta masina fiindca e proasta" Ca idee, Skoda yeti 4X4 diesel costa atat: http://www.automarket.ro/masini-noi/skoda/yeti-20-tdi-cr-dpf-110cp-m6-4x4-active-8098/specificatii.html Sunt totusi 4000 euro diferenta, cam cat un logan SH . Sunt convins ca din cauza acestui articol nu se va vinde masina Share this post Link to post
Alezz Posted September 12, 2010 Oare pe respectivul nu il deranjeaza ca nu are 2.0 sub capota si 150 de horsi? Oricum,am fost ieri intamplator la un dealer dacia si daca tot am ajuns acolo am facut un mic traseu cu Dusteru de 1.5 85 de zebre. NU am cuplat 4x4 am mers 4x2 si masina s-a miscat super ok iar dupa asta am "testat" Sandero 1.6 care m-a dezamagit complet...mai mult ca sigur babaciunea mea de Cielo ii da clasa oricand oriunde,zgomotul motorului peste 2500 era infernal iar cand claxonezi zici ca ai claxonul sub scaun in masina. Oricum spre surprinderea mea Loganul cu feis lift e mult imbunatatit in bine fata de ce iesea de la Dacia in 2005-2007. Un mare + din partea mea ca isi dau interesul si invata din greseli.Cine stie,ii mai las un an si poate ma bag la un Logan Black Line Dci ca prea arata bine Share this post Link to post
Hassel Posted November 2, 2010 Ia sa vedem cine mai cotizeaza la mult mediatizatul premiu. Deja au inceput sa forfoteasca sentimentele mandriei nationale pe diferite forum-uri. http://www.ziare.com...-anului-1052772 Eu pariez pe July PS: Let the hostilities begin ! Share this post Link to post
Dj_Dark Posted November 3, 2010 (edited) Hai ca asta e chiar tare . Sa nu exageram totusi. De fapt, nu ma mai mir, si opel insignia a fost masina anului inainte de a se vinde pe piata chiar . Si nici acum nu vad mai mult de 2 masini pe saptamana in trafic. Este foarte discutabila veridicitatea acestui "concurs". Edited November 3, 2010 by Dj_Dark Share this post Link to post
Hassel Posted November 3, 2010 (edited) Nu stiu cum e acolo la tine, dar eu vad p'acilisa destule Insignia in fiecare zi. Sj nu conteaza ce vedem noi pe strada, conteaza cate sunt pe strada si nu numai in Ro... Ia vezi, e bine ? http://www.wall-stre...Clasa-D-26.html Oricum concursul e o mare facatura. Il avem si noi pe marele jurnalist auto Dan Vardie in juriu. Edited November 3, 2010 by Hassel Share this post Link to post
DGT Posted November 3, 2010 Facatura sau nu ,eu sunt multumit ca intrat si o masina romaneasca in concurs. Share this post Link to post
hitman Posted January 10, 2011 Concluzia este: Nu cumparati Dustere facute Luni! Share this post Link to post
mr_ Posted January 11, 2011 Exista undeva un topic despre "bula mecanicului de service". Din articolul de mai sus se pot scoate cateva frumoase bule ale injinerului de uzina sau a reporterului inca traumatizat de comentariile literare pentru bac: "legătura caroseriei cu solul: rezervor, punţi, eşapament, motor", ne explică Laurenţiu Stanciu, şeful departamentului Montaj General." sau Lucrătorii sunt adevăraţi magicieni, cum trece maşina prin dreptul lor nici nu mai gândesc: Lucrătorii se plimbă printre scântei nepăsători că nu iau foc. Share this post Link to post
hitman Posted May 3, 2011 (edited) Asta e minora. Mai sint: schimbat motoare la benzina motor 1.6 si planetare ! Edited May 3, 2011 by hitman Share this post Link to post
madkat Posted May 5, 2011 (edited) Destul de ciudat avand in vedere ca 1.6 16V-ul ala e un motor foarte vechi - de pe vremea meganului 1... Dar probabil cum a fost si cand au pus 1.4-ul care nu avea probleme pe solnitza si supernova - iar pe logan dadea detonatii si se footea cablajul... Sunt masini mult mai scumpe si cu pretentii mai mari care au rechemari pe probleme ce tin de siguranta - dacia are doar probleme datorate ieftinirii generale - de la proiectare pana la productie. Edited May 5, 2011 by madkat Share this post Link to post
bossake Posted May 9, 2011 Problemele au aparut doar la generatiile euro5 de 1.6 16v k4m. Din pacate asa se intampla cand iei motoare care la baza au fost euro3 si incerci sa le aduci la standarde euro5. Sa nu mai zic de performante, logan 1.6 16v euro5 fiind cu 1.1secunde (ceea ce inseamna destul de mult) mai lent decat logan 1.6 16v euro4 pe 0-100. (ca fapt divers puterea declarata e aceeasi, 105cp) Share this post Link to post
tolin Posted May 23, 2011 Le sta pe creier Ionelei Savescu n-are unde sa-i stea, ca n-are creier, lipsa de umor o impiedica sa inteleaga mesajul unui spot publicitar, iar politrucul de Stroe o si intrece. 1 Share this post Link to post