Jump to content
Sign in to follow this  
vb

Aprindere MIL - Engine Check

Recommended Posts

Aoleo Starsteel, si aici dau de tine? :P Chiar daca e recomandat 95, n-are cum sa-i dauneze aia de 98.

Share this post


Link to post

Aoleu rapidistule iar ati ratat Liga...daca puneti mana pe Boloni v-ati scos, deveniti favoriti sezonul urmator. Bine ai venit pe forum iti doresc sa nu te regasesc niciodata printre cei care plang pe la "probleme tehnice" sau de orice natura.

Share this post


Link to post

Bai frate ale naibi supape (MIL,aprins ).Doi Brasoveni cu masini aveo 1,4 cumparate in 2006 au programare la schimbare supape .Au umblat saracii de n ori la asa zisii meseriasi de la reprezentante .Solutia schimbare supape .

Share this post


Link to post

Se poate stii odata si pt todeauna care loturi sufera de problema supapelor, sau de la ce data incepand nu mai sunt probleme cu supapele... sau problema este inca nerezolvata? Sau... defapt "problema supapelor", nici ni exista? Supapele noi cu care le schimba sunt diferite de cele vechi?

Share this post


Link to post

Daca exista un lot si o vina a producatorului, nu s-ar fi facut recall ?

Share this post


Link to post

M-am interesat si eu ce este cu aceste supape "noi". Ele provin de la noile motoare care vor fi introduse anul acesta pe Aveo.

Share this post


Link to post

Postul acesta cred ca l-ati sarit unii dintre voi: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=337224

Un alt exemplu este fosta masina a lui Satori, care n-a vazut MIL aprins cat a fost la el, in schimb a beneficiat din plin de cand e la jinx...

Share this post


Link to post

Mie mi-e foarte clar ca e de la user, insa foarte multi merg asa ai cu alte marci de masini si alea nu-s chiar asa de sensibile sau, ma rog, sunt mai tolerante (pica mai greu si fara preaviz, vezi exemplul aluia cu Dacia cu pistoanele si segmentii catraniti care s-a trezit cu compresie zero si benzina in baia de ulei). Dar fiindca solutia e asa de simpla, educarea userului, nu stiu de ce la service spun doar "mergeti mai turat" fara sa li se faca si o demonstratie. Poate ca unii nu stiu ce inseamna turat, posibil sa creada ca peste 2000 rpm inseamna turat.

Share this post


Link to post

Salut.. ia ca ma bag si eu...

Educarea userului da ff multe batai de cap pt ca de cele mai multe ori nu pricepe(ori nu vrea, ori nu poate, ori nu vrea sa accepte). Am asemenea exemple pe langa mine si ma trezesc ca la 3500 cu a III ma intreaba "dece ii dai in gusa asa ce ai cu ea saraca" :wallbanger: WTF?

 

Chiar si dupa explicatii indelungi si argumentari si mai ales demonstratii cu depasiri plecate din 3500 facute in scurt tot nu vrea sa "intelege <<care este>>".

 

Cel mai deschisi la aceasta "schimbare de mers" <turat> sunt tinerii si cei care au ceva cunostinte despre cum ar trebui sa traga motorul .. insa intram in altra sfera... ma opresc aici

 

@mazzy4you

Au facut supape pentru subturangii ... sa nu se mai depuna mizeria pe ele pt ca nu li se asigura autocuratarea ... In concluzie daca nu vine Mahomed la munte vine muntele la Mahomed :dizzy:

Edited by DevBreak

Share this post


Link to post

Poate n-ati inteles, fenomenul de misfire apare si atunci cand tragi de un motor rece. Depunerile pe bujii si pe supape sunt, doar, efectul.

Nu mai comparati cu alte motoate, mai ales non-euro. Daca combustia este buna si carbonul se combina cu cine stie el (H si/sau O2) atunci nu are ce sa se depuna, indiferent in ce regim folosesti motorul.

Share this post


Link to post

Daca zici de exemplul meu cu Dacia cu motorul varza, era vorba de Logan (Euro 3). Omul se jura ca nu i-a facut masina nici o problema pana la incident. Dar la cum aratau pistoanele alea, nu-mi vine a crede.

Share this post


Link to post

Cred ca este de la sine inteles ca nu dai dupa el decat dupa ce a ajuns la temperatura normala de functionare

Share this post


Link to post

Sper sa nu fiu Off-topic, dar de exemplu, la un matiz, nu ai cum sa nu te dai la el chiar si atunci cand este rece, adica, oricum trebuie sa te duci pana aproape de 4000rpm pentru a schimba treapta, nu-i asa?

Share this post


Link to post
... Daca zici de exemplul meu cu Dacia cu motorul varza, era vorba de Logan (Euro 3).

Loganul, din zgarcenia frantuzeasca si dintr-o fericita idee, n-are electro-valva EGR, deci, nu raceste cilindrul stricand calitatea amestecului carburant. In plus, Renault a stat tot timpul bine la capitolul aprindere. Acum ramane un dar, cat rezista un catalizator de Logan ?

Share this post


Link to post
...cat rezista un catalizator de Logan ?

Cat garantia!

 

Pe bune? Doar atat dau garantie?

Durata Garanţiei pentru Dacia Logan în România

- Garanţie tip A : 18 luni fără limită de kilometri, pentru vehiculele comercializate persoanelor fizice, precum şi persoanelor juridice care procură vehiculele pentru nevoi proprii.

- Garanţie tip B : 12 luni, în limita a 50 000 km, pentru vehiculele procurate pentru activitatea de TAXI sau SCOALĂ DE ŞOFERI.

Share this post


Link to post
Acum ramane un dar, cat rezista un catalizator de Logan ?

 

Va spun eu. Foarte mult. Adica cel putin 200K in contitii de taxi in Bucureti.

Share this post


Link to post

Asta cu lipsa EGR la Logan chiar nu o stiam. Si cum > :) fac sa scoata noxele pe Euro4?

Share this post


Link to post

salut..am un aveo de 1,2..am facut 9000 km si masina a mers perfect pana astazi cand s-a aprins martorul de motor.Am fost la service au resetat calculatorul si mi-au spus sa merg cu ea mai turata ca nu sunt probleme. PE FISE AM CITIT EROARE -P300-ce inseamna asta ,ca mai sus scrie ca la 1,2 nu da aceasta eroare...masina nu are nici-o simptoma chiar merge foarte bine ...

Share this post


Link to post

Rugam un cunoscator.Ce este eroare P300?.

Edited by puchi

Share this post


Link to post

este P0300 nu P300

si

A code P0300 may mean that one or more of the following has happened:

 

* Faulty spark plugs or wires

* Faulty coil (pack)

* Faulty oxygen sensor(s)

* Faulty fuel injector(s)

* Burned exhaust valve

* Faulty catalytic converter(s)

* Stuck/blocked EGR valve / passages

* Faulty camshaft position sensor

* Defective computer

Share this post


Link to post

Multiple misfire.

Share this post


Link to post

Gasesti destule pe aici despre acest subiect, probabil mersul subturat e principala cauza a problemei...eu m-am ferit de ea pana acum, 11500km, schimband vitezele la 3000rot/min si necoborand niciodata sub 2000rot/min.

Share this post


Link to post

Nu-s cunoscator.. dar despre astea s-a tot vorbit, asa ca iti spun si eu ce mai retin :) .

Random misfire. Schimba bujiile, baga Gunk si da-i talpa :) )

Altfel.. trebuie la supape un pic =))

(desi la 1.2 nu prea cred)

Share this post


Link to post

Po300!. La motor de 1,2 ? .Curios ,mers subturat :( .Maetre! tu ce zici ?

Edited by puchi

Share this post


Link to post
...Altfel.. trebuie la supape un pic =))

(desi la 1.2 nu prea cred)

Din respect pt. eventuala problema a colegului nostru de forum chiar nu merge asta care se hlizeste. [-X

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...