Jump to content
Sign in to follow this  
vb

Aprindere MIL - Engine Check

Recommended Posts

Becul de Check se stinge, la anumite erori aparute si disparute, dupa a treia pornire. La benzinarie ai avut a treia pornire (din relatarea ta). Deci, eroarea n-are vreo legatura cu benzina. Daca esti curios, pentru linistea ta, poti merge la service si sa relatezi ca ti s-a aprins becul si ca vrei sa vezi ce eroare a fost (ea se poate vedea pe scaner si dupa ce becul s-a stins), in conditii de GARANTIE. Altfel, la motorul de 1,2L este foarte greu sa aprinzi becul pe eroare de misfire (P0300, P0301, P0302, P0303, P0304), nu mai asculta toate relatarile disperate de pe acest topic.

Share this post


Link to post

Multumesc de raspunsuri , maine de dimineata ma duc la service-ul din constanta kamsas si le spun cele intamplate.Multumesc foarte mult de raspunsuri si o sa revin cu codul si ce imi spun cei de acolo.

Cu cheia mi se pare ca am dat mai mult de 3 chei dar nu mai stiu sigur.

Share this post


Link to post

Eroarea a fost P0313 , mi-a zis baiatul ca ar fi o eroare de missfire ceva si sa merg mai turat , bineinteles ca pana acasa am ars-o cu a 1-a si a 2-a si numai 4000 si ceva de ture a vazut.

Eu ma indoiesc ca as fi mers eu subturat cu ea , mai degraba zic ca s-o fi facut condens in rezervor si a luat-o razna si motorul o perioada de timp ptr. ca eu cand merg la bucuresti pe autostrada o tin in a 5-a la 3500-4000 de ture si asta toata autostrada , practic la un drum din asta care il fac saptamanal o curat de mama ei ca mie si mila de ea.

Referitor la eroare nu mai stia sigur baiatul daca e P0313 ca nici nu m-a lasat in service cu el sa stau sa ma uit dar sigur este vorba de missfire.

Cam atat.

Share this post


Link to post

Eu nu pot sa inteleg, si nu pot sa admit, ca "nu mai stia sigur" ce cod era!!! Cum adica nu mai stie... Ce a facut dupa ce a citit eroerea... daca a citit-o. Ca daca a facut ceva, nu are cun sa uite ce eroare a fost. E cred ca pur si simplu, a dat un reset, ca mai mult oricum nu stie sa faca.

Nu este masina mea, dar nu pot sa stau fara sa ma enervez, cand aud asa ceva...

 

Rusine rusine... si mai ales sefilor de service, care permit astfel de incompetenti sa-si bata joc de clienti si de proprietatile acestora. Poate ca nu-i vorba de o limuzina de lux de 50-60000E, dar multi dintre noi care am luat aveo poate am lucrat mai mult pt banii acestia decat cei care-si cumpara masini cu 60000E

 

:spumelagura: :rambo:

Share this post


Link to post
... Nu este masina mea, dar nu pot sa stau fara sa ma enervez, cand aud asa ceva ...

 

Daca ai cauta intr-o lista de erori de la motorul de 1,2L si n-ai gasi codul P0313 ce ai mai spune ?

Share this post


Link to post

Ce sa le fac wwillym ? daca fac gura si scandal stau cu teama la orice revizie si verificare ca cine stie ce ulei imi pune sau placute de frana sau poate nu mi-a strans un surub bine ..etc. , mai bine ii las in pace ca mai rau imi fac.

Oricum mi-a zis omu ca este vorba de missfire si din cautarile mele iese ca este "missfire with low fuel level" este un cod 313 general pe masinile GM.

Voi nu aveti codul 313 ?

Share this post


Link to post

Mai, tu cati km ai si ce benzina ai folosit de ti-a dat eroarea aia? Si de curiozitate, la altii de ce nu face asa? Uite, masina lui Tolin daca face in felul in care face a ta- io ma sui in visin si strig "Aleluia" pana vine parintele si ma da jos. Si de curiozitate, motorul meu, care e muuuult mai predispus (chipurile) la missfire- de ce nu mi-a facut nici macar cea mai mica figura pana acum? Iar la al tatei parca era instalatia de Craciun, asa ii facea cu ochiul beculetu' galben. Uite, eu is multumit de motor, n-am ce-i reprosa, doar talpa mea dreapta e cam grea, atat. In rest, ulei bun, benzina (perom si mai nou iar am dat-o-n rompetrol) si atat. Tot zic uneori ca iau o cheie de bujii- parca ar costa o avere- da' al dreq de-mi aduc aminte cand ma duc in oras. Sunt foaaarte curios cum or arata bujiile de la motorasul meu.

 

In alta ordine de idei- tie iti este frica de ce ti-ar putea face aia la masina? Esti culmea. Pai daca fac aia figuri- intru cu masina-n reprezentanta lor. Dupa ce ca le platesc reviziile cu varf si indesat si nici nu stau in service- ei imi baga rahaturi la masina sau nu-mi strang bine nush ce surub ca sa ma omoare? Doamne-fereste, e inuman ce gandesti. Schimba service-ul si cere sa fii prezent cand iti fac aia diagnoza. Am 3 service-uri in zona: Bacau, Iasi si Suceava (ordine alfabetica). Iasi- nu am fost, Bacau- total dezamagit de "serviciile" lor, Suceava- ok, chiar nu prea am ce comenta (sa vad ce zic ei cand le-oi spune ca-mi zangane ceva in zona dreapta a bordului- pe mine nu ma duce mintea de unde naiba vine acel zornait). Iei telefon cu camera video, alegi un service, faci programare, ceri sa fii langa masina cand se face diagnoza si gata.

Sa revii cu impresii!

Share this post


Link to post
... Oricum mi-a zis omu ca este vorba de missfire si din cautarile mele iese ca este "missfire with low fuel level" este un cod 313 general pe masinile GM.

Cu cata benzina in rezervor circuli ?

 

Daca este real codul P0313, inseamna ca pe Aveo s-a renuntat la codificare Daewoo si s-a trecut la codificarea GM.

 

@everybadea > incercati sa procedati altfel: intai faceti un plin si apoi completati de 50 de lei la chenzina, adica sa rulati, majoritar cu rezervorul peste 25%. In felul acesta evitati crearea de condens in rezervor si asigurati functionarea sistemului de recuperare a vaporilor de benzina in beneficiul buzunarului vostru. Uitati vechile masini pe carb care nu aveau rezervorul sub presiune.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Pai asta e problema tolin aveam putina benzina in rezervor si 3 aproape 4 zile masina nu s-a miscat din loc si s-o fi facut condens ??? nu stiu ptr. ca in timpul zilei cand ma plimbam unde aveam treaba imi arata cand mai multa benzina cand mai putina.

Lucian M si eu am ramas suprins ca nu ma lasa sa ma uit ce fac in service , si motivul este ca aveau un carton laminat care spunea ca nu permite accesul in service al clientilor sau pers. neutorizate :) .

Oricum eu m-am intors in showroom si stateam pe la geamuri sa vad ce imi fac la masina , nu vedeam prea bine dar am vazut esentialul ca nu mi-au ridicat nici capota , doar testerul si la revedere.Acu eu ce sa le fac ca nu stiu daca mai sunt reprezentate in cta de chevrolet , pana la urma mi se pare ca am o ruda mai indepartata acolo si o sa vorbesc cu ruda aia sa nu imi fure aia ceva.

In concluzie intradevar aveam putina benzina in rezervor si probabil si cu apa in ea si service-ul din constanta lucreaza pe niste reguli ciudate de nu lasa clientii sa vada ce fac ei acolo , la alte service-uri cum ar fi al VW, Seat-ului , BMW-ului ...etc. parca lasa clientii sa vada ce fac din cate stiu eu si pana si chevrolet in alte orase , la constanta de ce nu lasa ? din cauza cartonului laminat ?

Share this post


Link to post

Sunt foarte putine service-uri unde proprietarul poate sta langa masina.

Share this post


Link to post

Din nou mi-a aparut si mi-a disparut la urmatoarea cheie.De data asta stiu sigur cate chei au fost , am pornit am mers cu ea pana acasa cu martorul aprins tot timpul si acasa am zis hai ca o opresc si sa ii dau drumu din nou si a disparut dar i-am dat si o repriza de ture pana acasa.

Ce dracu are ? motor de 1.2 , turata cam tot timpul si am fost si cu ea la bucuresti acu 1 sapt. si am mers toata autostrada cu 140-150 (3500-4000 de ture) si mi-a consumat ca la balamuc de am ajuns pe rosu in constanta.

Nu stiu ce sa zic daca subturarea se aplica la mine ptr. ca o conduc asa agresiv ca imi e frica sa nu o stric numai zic de consum ca bag benzina si 98 acum dupa recomandarile service-ului si des din cauza ca imi consuma mult acum vara si cu aeru pornit , mai mult de atat ce sa ii fac ? sa nu o folosesc ?

O sa ma duc cu ea din nou in service si va anunt ce mai imi zic baietii dar este cam ingrijorator ptr. o masina care nu are nici macar 1 an si pana-n 10000km.

Share this post


Link to post

Daca-ti consuma mult, sa-ti verifice sonda Lambda #1.

Share this post


Link to post

Ptr1aa!! Peste 3000 de ture si a mea consuma (pe extern ).Asa ca nu esti singurul :mrgreen:

Share this post


Link to post

Nu-i asa mare problema consumul , zic si io ca o conduc ca la carte adica turat si normal ca am si un consum foarte mare decat daca as lasa-o pe liber la vale si cu ture un pic mai mici si cu toate astea tot imi apare martorul.

De cand am luat masina am stiut de problema asta si tocmai de asta am turat-o dar in zadar , nu cred ca are legatura martorul cu calamina si subturarea , cel putin la mine nu vad cum ar fi asta.

Voi ce ziceti sa ii mai fac sa taca martorul ala ? ma baga in boala numai cand il vad aprins , ce sa fac sa merg asa ani de zile? daca mi se opreste de tot masina ?

Chiar , daca bag benzina Efix care cica curata motorul m-ar ajuta in problema mea sa imi dispara martorul ?

Edited by ptr1aa

Share this post


Link to post
Nu-i asa mare problema consumul , zic si io ca o conduc ca la carte adica turat si normal ca am si un consum foarte mare decat daca as lasa-o pe liber la vale si cu ture un pic mai mici si cu toate astea tot imi apare martorul.

La vale, in functie de inclinatie, se merge, fie accelerat, fie in frana de motor. Alternativa lasatului pe liber este cea mai proasta decizie pe care o ia un sofer. Altfel, consum mare ai declarat tu la cursa CT-B si retur.

 

Revenind la problema ta, eu nu inteleg de ce te cramponezi de calamina, mers turat si altele cand tu ai un cod de eroare care-ti spune ca masina ta are un defect care apare aleatoriu in zona sistemului de alimentare cu benzina. Eu as schimba filtrul de benzina, as verifica regulatorul de presiune benzina si as verifica/schimba reostatul pe post de senzor de nivel benzina in rezervor.

Share this post


Link to post

Am fost la ei si mi-au zis sa pun niste aditivi :) .Am impresia ca mi-am luat teapa cu masina asta daca imi crapa in urmatoarele luni de zile.

Ma pis pe ea merg asa cu ea , cand se aprinde cand se stinge si daca crapa crapa , o duc la garantie OPC ...etc. si eventual imi iau alta dar cu siguranta nu-mi mai iau de la chevrolet.

Asta e clar defect de fabricatie , nu tre sa alerg eu prin metro sa caut aditivi si alte tampenii dupa ce au patit chestia asta zeci de oameni de aici si probabil sute in romania poate si mii.

Share this post


Link to post

Colega,colega asculta`l pe Tolin !(stie el ce zice :osanale: ),si nu te mai enerva pe ea(masina :rolleyes: )

Share this post


Link to post

Salut.

Asa am spus toti dar pana la urma ne-am invatat cu problemele si am incercat sa vedem unde este buba ptr. a remedia problema.Ai fi surprins sa aflii cate alte firme au probleme si mai mai decat ale noastre.

Dupa cum vb. probabil masina este noua.Si a noastra a fost la fel si totusi am pastrat-o.Dupa mine este o masina buna care are doar cateva pretentii in plus(benzina, turatie, consumabile,etc?).

Asculta-l pe Tolin, Abram_Burel(sunt mai multi dar trebuie sa citesti topicul-care te pot sfatui de bine)si totul o sa fie OK.Probabil ca masina asta ne pregateste ptr. vremuri mai grele(care sunt alea-nu stiu).

CIP.

Edited by ciprian_nichita

Share this post


Link to post

Am vazut negru(de fapt galben) in fata ochilor pret de o fractiune de o secunda. Am testat limitarea la treapta a 2-a. La capatul fortelor, s-a aprins si becul. Am luat piciorul de pe acceleratie, s-a stins si nu s-a mai aprins de atunci (asta s-a intamplat prin mai). Ce eroare sa fi dat incat sa se si stinga becul dupa ?

Share this post


Link to post

Probabil, eroare aleatorie de misfire, motorul tau nu este in situatia tehnica sa mearga la turatii asa mari (bujii, benzina, filtru aer, filtru benzina). Datele raportate de catre tine in topicul despre consum spun acelasi lucru.

Share this post


Link to post

MILul s-a aprins in mai. De atunci nici nu am mai turat-o asa mult si nici nu o sa o mai fac. In schimb, la partea de consum situatia se prezinta ca o constanta, cu toate ca am schimbat acum o luna si filtru de benzina si cel de aer. In schimb, benzina folosita de la cumpararea masinii este aceeasi. MOL95. Cred ca este momentul sa fac o schimbare.

Share this post


Link to post

Ai scos vreodata siguranta de la ECM ?

Share this post


Link to post
Ai scos vreodata siguranta de la ECM ?

 

Da. Asta iarna. Ce-i drept, am cam uitat sa fac acelasi lucru si cand a inceput sezonul cald. Parca asa recomandai, nu ? 2 pe an cel putin.

Share this post


Link to post

Recomandarea de 2x pe an se referea la altceva, power-on resetul la ECM este binevenit oricand pentru cineva care nu-l confunda cu procedura de Idle Learn.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...