Jump to content

wwillym

Membru
  • Content Count

    417
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

2 Followers

About wwillym

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/30/1972

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    wwillym

Profile Information

  • Location
    Arad
  • Din
    Arad
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo 4 usi 1.4 16v
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    AR-08-JKW

Recent Profile Visitors

4286 profile views
  1. 3.75 L, deci un bidon de 4L este suficient, iti mai ramane si de o eventuala completare. Pentru curea de accesorii, ai nevoie de cea cu caneluri, atentie insa, sunt 2 dimensiuni, in functie de nivelul de echipare al masinii, adica, are sau nu AC. Pt modelele cu AC, trebuie cureaua mai lunga... 1873mm lungime.
  2. Imi puteti spune de unde ati cumparat O-ringurile GM, sau eventual daca cunoasteti dimensiunile lor pt a putea gasii niste O-ringuri "de uz general" . Multumesc!
  3. Dupa cum am scris si in titlu, as avea nevoie de furtunele de benzina din rezervor, cele care fac legatura dintre pompa propriuzisa, regulatorul de presiune, si "flansa" ansamblului pompei de benzina. Original acele furtune sunt din ceva material plastic gen pvc. Amandoua erau crapate, si din aceasta cauza avem presiune scazuta , treptat ajungand sa nu mai pot pornii motorul pe benzina. Provizoriu am inlocuit furtunele cu furtun de benzina de cauciuc cu insertie, ce am gasit la magazinul de piese auto. masina merge perfect, porneste "la sfert" pe benzina, dar documentandu-ma pe net am inteles ca imi trebuie furtum special submersibil, norma SAE J30r10 cu diametrul interior aprox 8mm. Celelalte tipuri de furtune cica nu rezista mult timp in rezervor. Intrebarea mea este : stie cineva unde gasesc astfel de furtun ? Ma gandesc ca furtune originale gen pvc nu am nici o sansa sa gaesc. Nu imi vine sa cumpar un ansamblu complet pompa de benzina pt o bucata de furtun de cativa lei!!!
  4. Tripla stop spate stanga ? pret? Multumesc anticipat!
  5. Tu nu ai nevoie de "piesa chevrolet" , ci de un racord flexibil care sa corespunda ca dimensiuni. Asa cum a mentionat colegul, un atelier care se ocupa de sisteme de evacuare sigur te poate rezolva. Mai mult ca sigur racordul de la Lacetti nu este unul special.
  6. Nu stiu daca acel racord flexibil trebuie cautat neparat dupa marca masinii si model. La o
  7. Problema nu este grava atata timp cat pierderea de ulei nu este mare. Defapt e vorba doar de "umezirea" chiulasei cu ulei, problema mai mult estetica. Garnitura e in jur de 60 RON daca-mi aduc bine aminte, iar manopera la mine a fost cumulata si cu alte operatii (distributie, schimb ulei, lichid de racire, schimb filtre), deci nu pot sa precizez exact.
  8. Garnitura capac culbutori ! Si eu am patit la fel. Garnitura veche era intarita, efectiv se spargea in bucatele cand a fost scoasa. Cand cumperi garnitura, iti recomand sa cumperi si niste O-ringuri, sub fiecare surub ce inchide capacul este unul, si nu strica sa le schimbi, nu reprezinta o valoare. Eu nu stiam de ele, si nu am cumparat, au fost repuse cele vechi. Nu mai tin minte nici cate sunt dar sunt vreo 10-12 suruburi, si nici dimensiunile nu le stiu, dar poate un coleg ne ajuta cu informatia asta.
  9. Ai avut perfecta dreptate! Au fost demontati tamburii, si s-a efectuat reglajul manual al jocului sabotilor. Acel sistem de autoreglaj, se pare nu prea are nimic in comul cu scopul propus. Rezultatul: o franare mult mai eficienta, raspuns promt la pedala de frana ! Deasemenea si frana de mana a fost reglata pe placul meu la 4-5 dinti.
  10. Sabotii au fost schimbati acum aprox 11000Km, (probleme de dezlipire a ferodoului de pe sabot), probabil se inpune un nou reglaj in tambur. Multumesc.
  11. Problema mea este urmatoarea: Am schimbat sabotii pe spate (dezlipire ferodou) am inpresia ca ei s-au asezat, in sensul ca frana de mana prinde tot mai sus (prinde dupa 8 "click-uri" ), deasemenea pedala de frana are o cursa tot mai lunga. Daca trag frana de mana 3-4 "click-uri", pedala de frana devine mult mai promta, cursa fiind mult mai scurta. Intrebarea mea este: Este suficient sa reglez cablul franei de mana sa tina mai jos, sau mai intai ar trebuii desfacuti tamburii spate si verificat daca acel reglaj automat isi face treaba? Reglajul cablului de frana il pot face si eu, dar nu sunt sigur daca astfel procedez corect.
  12. Alimentarea aerotermei pe primele 3 trepte se realizeaza printr-o serie de rezistente. Treapta a patra este alimentata "pe direct" . Rezistentele primelor trepte formeaza o piesa metalica prevazuta cu o mufa cu 4 pini, este introdusa in carcasa aerotermei, curentul de aer asigurand racirea acesteia. Arderea rezistentei, sau a contactelor acesteia este un defect destul de des intalnit la sistemele de acest gen la diferite tipuri de masini. Simptomul tipic este de functionare a aerotermei doar pe treapta a patra.
  13. Nu cred ca poti "ocolii" fulia compresorului de clima, pt ca intinzatorul curelei actioneaza pe segmentul dintre fulia pompei servo si cea a compresorului.
  14. La fel am patiti si eu, cand a comutat pe gaz , s-a oprit motorul. Am fost la service-ul care a montat instalatia, si au gasit o siguranta a instalatiei arsa. Cauza era o elecrovalva din corpul vaporizatorului, care facea scurt la masa cand primea comanda sa cupleze. S-a inlocuit electrovalva, si siguranta, totul e ok acum.
 

×
×
  • Create New...