Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Am gasit formula asta pe un site auto ( din Norvegia parca ) , da' nu mai stiu care . Deci daca ei au gresit ... am gresit si eu . Oricum , si cu 1Kw=1,36CP si tot nu iese cum ziceau ei ; raman niste calutzi putere ...

Share this post


Link to post

Lasa mey, mai scade si ca e dacia si nu are cum sa aiba atatia cai, chiar daca declara uzina, ce doar n-or sti aia mai bine ca tine, nu? ... ce, acum imi iau si staul pt cei 75/90 cp??? Chiar asa, un defect ca nu dau si staulul standard...

 

Deja discutiile au ajuns intr-un stadiu in care ma amuza... Pe topicul asta sunt numai posturi aiurea... Hai sa aruncam cu kkt ca nu ma costa nimik...

 

Da-mi place ca pe topicul cu cielo nou care merje ca kuru nu arunca nimeni cu kkt gratuit, oare de ce?

 

Mai baietzi, chiar nu puteti critica cu kapu'? adique sa zici ca la 75 cp cauciucuri de 185 sunt prea mari e de rasu' curcilor, e penibil... pb ca e vina mea ca ma bag in discutii cu oameni care scriu de dragul scrisului nu ca ar avea ceva de spus...

Share this post


Link to post

Alx problema e ca firma ofera niste informatii eronate despre produsul care il vinde.Ori aste cam inseamna inducerea in eroare a cumparatorului.Cat despre modul in care se scrie aici e problema fiecaruia ca parere exprima atat vreme cat respecta niste reguli de decenta.Tu nu esti obligat sa intri in discutii cu nimeni daca nu iti place cum scrie respectivul.Si cinstit vorbind nimeni nu a sustinut ca Daewoo e sfant in materie de masini si Dacia de kko,realitatea arata ca la masinile Daewoo sunt probleme mult mai putine decat la Dacia.

Share this post


Link to post
Alx problema e ca firma ofera niste informatii eronate despre produsul care il vinde.Ori aste cam inseamna inducerea in eroare a cumparatorului.

 

Asa si Daewoo afirma ca Cielo executive are 90cp, dar de fapt are 86 sau 87 (nu mai stiu exact).

Share this post


Link to post
Alx problema e ca firma ofera niste informatii eronate despre produsul care il vinde.Ori aste cam inseamna inducerea in eroare a cumparatorului.

 

Asa si Daewoo afirma ca Cielo executive are 90cp, dar de fapt are 86 sau 87 (nu mai stiu exact).

SYL pentru asta rusinica mare la ambele.Se pare ca tot ce vine in romanica se molipseste de dulcele stil balcanic,in loc sa ne traga dupa ei.

Share this post


Link to post

Si sa va povestesc inca ceva. La intalnirile DaciaClub a venit un tip din Constanta cu o SLZ Prima (asta a fost Europa pt export). Respectivul avea masina tunata (ciptunig, filtru sport, esapament sport). A spus ca atunci cand s-a dus sa ii faca tunarea i-au masurat inainte de operatiune puterea si cica avea 70cp, iar dupa toate operatiunea (cip, filtru, etc) a ajuns la 75cp. Acum nici nu stiu ce sa mai cred; nu stiu cum i-au masurat aia puterea de la firma de tuning si cat de exact...

Share this post


Link to post

Salve

Mai alx , toata lumea a inteles ca esti fan Dacia . Motivul nu-l intelege nimeni , poate doar tu .

Dupa cum am mai zis sa vaz si io golanul pe care o sa ti-l iei tu , nu peste 9 ani cat are cieloul meu (prim lot venit in Romania ) , ci peste 3-4 ani si o sa intelegi , si mai mult o sa juri ca nu o sa mai iei Dacie .

Eu am avut pana acum 3 Dacii inainte sa-mi iau cieloul si apoi matizul si calitatea a scazut dupa cum urmeaza :

Dacia 1977 excelenta

Dacie 1989 buna

Dacie 1998 execrabila tabla cel putin de toata jena

Poate asta iti spune ceva .

TU INTELEGI CA CIELOUL MEU ARE PANA SI BATERIA ORIGINALA !!!!!!!!!!!!

Mai mult , ziceai ca nu e motor GM?

Iti spun eu ca e , mai ales alea coreeene aveau multe componente pe care scria GM , Made in USA !

Uite ziceai de leasing :

Am fost la Hyundai si am cerut un desfasurator pt Accent si la un avans de 2000 de euro rata + casco este de 150 euro pe luna .

Io zic sa te mai gandesti !

Bafta

Share this post


Link to post
Asa si Daewoo afirma ca Cielo executive are 90cp, dar de fapt are 86 sau 87 (nu mai stiu exact).
Unde a afirmat asta? Ca eu inainte sa imi iau masina am citit la ei pe site si scria exact 86cp pt DOHC!?

 

@alx: la sf saptamanii trecute in Vama era binemerci un gagiu cu Logan-ul la mare. Nu vrei sa stii bascalie ce faceau vamaioti de el. "Ce faceti domnu va uitati la o masina care nu exista? Logan abia in septembrie! Asta de aci nu exista!" etc.

 

Era una cu motor 1.6 dar vazut pe nicaieri ce nivel de echipare era. Scrie pe undeva pe afara? Pe asta nu scria.

 

Am un amic de e printre primii pe lista de asteptare si sarmanul nici nu a avut norocul sa o vada pana acum desi a batut bucurestiul in lung si'n lat pe unde se lansa zvonul ca ar fi Logan-uri parcate. Asa ca m-am uitat mult mai atent la ea inclusiv la interior. Si desi ne-am certat in cateva randuri iti marturisesc ca masina mi-a placut. Un pic cam inalta si scurta: mai putin "fusiforma" decat Cielo dar compacta si bine inchegata. Mi s-a parut simetrica, fara locuri pe unde sa mai bagi un "desht" la incheieturi. La interior era ok chiar placuta vederii. Ca si la Executive rotile pareau mici in comparatie cu corpul masinii. Aceeasi inclinare spre in fata. Mi s-a mai parut cam "artificial" inaltata: distanta de la scaune la "tavan" cam mare si un pic nefolositoare. Masiva din fata cu o grila Dacia EXTERM de mare (cam cat o palma) tare inestetica si cam pica inestetic pe albul masinii.

 

Masina mi s-a parut asemeni lui Cielo o masina CORECTA. N-am apucat sa aud zgomotul usii la inchidere si nici zgomotul motorului.

 

Cica se amana un pic punerea in vanzare: undeva dupa 13 sept. Aici ii injur p'aia de la RENAULT cu gura pana la urechi si cu spume. Mai sunt 2 saptamani si nici tu drive test, nici tu masina in show-room-uri, nici tu teste concludente, NIMIC. ASTA PE MINE MA FACE UN PIC MAI MULT SUSPICIOS. Imi cer scuze dar sunt MAGARI.

 

Si sunt 5.000 de cumparatori cu ochii inchisi cel putin.

Share this post


Link to post
Mai sunt 2 saptamani si nici tu drive test, nici tu masina in show-room-uri, nici tu teste concludente, NIMIC. ASTA PE MINE MA FACE UN PIC MAI MULT SUSPICIOS. Imi cer scuze dar sunt MAGARI.

 

Si sunt 5.000 de cumparatori cu ochii inchisi cel putin.

 

Asta denota o totala lipsa de profesionalism ; si cand ne gandim , este vorba despre Renault , o firma care stie sa-si promoveze masinile 100% frantuzesti ( vezi lansare Laguna spre exemplu ) . De aici reiese un total sictir si dezinteres fata de cumparatorul roman de Logan ( deci ma refer la acel roman care nu-si permite o Laguna etc ) . De aceea , eu nu m-as arunca la un Logan ... Plus de asta ( vorbesc momentan numa' din poze ) , Logan ( ca de altfel si Solenza - de-asta am condus , caci are cumnata-miu una ) mi se pare foarte instabila pe drum . Nu cred ca-ti da prea mare siguranta in curbe . Motorul nu are de ce sa nu fie bun ... si cel de Solenza toarce frumos ( cel putin cat este nou , ca al lui cumnata-miu ) . Despre fiabilitate ... numa' timpul ne va putea da un raspuns .

 

Insa Daewoo a procedat cu totul altfel ; sa nu uitam si de numeroasele promotii pe care Daewoo le-a facut de-a lungul timpului . Asa ceva nu o sa vedem la Logan ...

Share this post


Link to post

Pai de ce sa faca? Ei se bazeaza pe faptul ca romanii nu au bani si si mentalitatea lor e una de genu " bah, scoate reno' o masina noua acu la dacia. Trebuie sa fie buna". Asta e strategia lor de marketing aici. Si faptul ca nu se fac teste are acelasi scop: sa sporeasca tensiunea si curiozitatea oamenilor. Ce le trebuie lor vanzare in rate cand exista romani care deja s-au inscris sa isi ia LGN numai dupa ce au vazut in poze. Eu unu' am vazut-o pe viu. E in poarta fabricii din Mioveni daca intereseaza pe cineva ( doar ca trebuie sa treceti de paza :twisted: )

Share this post


Link to post

alx lasa-ne mah,dute pe forumul dacia unde la probleme tehnice solenza sant vreo 21 de pagini.Acolo e locul tau si celor ca tine.

Oricum tu nu poti intelege de ce nu vor da bine cauciucurile de 185 pe un motor de 70 cp daca nici macar nu intelegi ce inseamna un disc ventilat. :D auzi la el trebuie sa aiba vreun ventilator.

 

Iata cum arata o toba finala a modelului Logan fabricat de Uzinele Dacia in anul 2004 .Ce sa zic, cinste lor ca isi gasesc fraierii cu usurinta

" class="ipsImage">

1.jpg

Share this post


Link to post

panzer, ultimul tau post intr-adevar este pertinent. Si sunt intru-totul de acord in ceea ce priveste dezavantajele si neajunsurile.

 

cat despre domnul care a scris postul de dinainte, tinere, ia-ti ochelari si mai citeste o data ce am scris... aia cu ventilatorul era la misto!!!

 

Si daca chiar vreti, am sa va spun la ce folosesc discurile ventilate. Rolul lor este de a diminua temperatura la care ajunge un disc de franare. Efectul principal pe care vrea sistemul asta sa-l reduca este asa zisa "ovalizare" a discurilor de frana. Din pacate, la masinile pe care le-am incercat eu, cu sau fara disc de frana ventilat, acestea s-au "ovalizat". Si la DSN meu, si la cielo exe care l-am avut anul trecut si la un Ritmo din '86... Am discutat cu mai multi specialisti (mecanici cu pregatire la service VW-Audi in Germania) si toti mi-au spus ca, pt a nu avea pb asta, trebuie sa schimbi discurile la 40-60k km. Asa ca, dpdv meu, nu are nici-o importanta daca o masina are sau nu discuri ventilate. Ca un ex convingator, Cielo (cel putin ala koreean - din cate stiu eu) NU are discuri ventilate dar ARE o frana excelenta dupa parerea mea.

 

EU NU SUSTIN CAUZA DACIA!!! Nu mai dati exemplu dacia berlina ca eu una din-aia n-as fi luat in viata mea, putea sa coste si 200 de euro. Ca un exemplu, din '89 pana in 2002 eu NU am avut dacie. Inainte de '89 taica-miu a avut. DECI NU DISCUTAM DESPRE BERLINA AICI. Si daca faceti vreo analogie intre dsn/slz/lgn si berlina, faceti o mare greseala.

 

Cat despre strategia celor de la dacia de a lansa lgn si de a avea comenzi, dinn punctul meu de vedere SUCKS BIG TIME dar nu ma pot abtine sa ii admir ca SI-AU ATINS SCOPUL. Mey, au ei 6000 de comenzi? Deci asta inseamna ca strategia de marketing e BETON. Poate e imorala dar nu e ilegala si isi atinge scopul...

Share this post


Link to post
Din pacate, la masinile pe care le-am incercat eu, cu sau fara disc de frana ventilat, acestea s-au "ovalizat".

 

Esti bun si vei face echipa buna cu loganul :D .

La km care ti-a spus tie mecanicul ca se schimba discurile schimb eu placutele de frana.Probabil te-a mirosit mecanicul ala cat esti de priceput.

Cat despre discuri neventilate acestea nu sau montat niciodata in uzinele daewoo pe cielo.Exista in comert asa ceva pt cielo dar nu cumpara decit necunoscatorii ca tine care nu cunosc diferenta dintre discuri ventilate sau neventilate si care se bucura la diferenta de 2-300 mi lei care este intre ele.

Deci la cunostintele tale auto nu ne mira faptul ca dacia logan este o supermasina.

Share this post


Link to post

Toba e mishto , e din'aia cu restrictor la iesire :lol: :machiavelic: , pentru consum mic :lol: . Are si rugina inclusa in pretz :lol: . Daca ma gindesc e bine asa : sa ramina rugina la dacia ca daca n'o sa mai aiba ce minca acolo o sa vina la noi ... :machiavelic:

Share this post


Link to post
Din pacate, la masinile pe care le-am incercat eu, cu sau fara disc de frana ventilat, acestea s-au "ovalizat".

 

Cat despre discuri neventilate acestea nu sau montat niciodata in uzinele daewoo pe cielo.Exista in comert asa ceva pt cielo dar nu cumpara decit necunoscatorii ca tine care nu cunosc diferenta dintre discuri ventilate sau neventilate si care se bucura la diferenta de 2-300 mi lei care este intre ele.

Deci la cunostintele tale auto nu ne mira faptul ca dacia logan este o supermasina.

 

WRONG!

Cielo are discuri NEVENTILATE! Doar Cielo Executive (o marita realizare a romanashilor de la craiova) are discuri ventilate pe fatza!

Mai documenteaza'te, ovjerule, shi mai lasa'ne cu flame'urile pe care le aduci pe forumu' asta!..

Share this post


Link to post

@ ov_jer. Te rog verifica MP.

Share this post


Link to post

@strumfuadi

Eu am avut Cielo GLE '96 si avea discuri ventilate !!!! si erau alea originale ca trebuia sa le cam schimb :wink:

Share this post


Link to post

Da da kiar asa am senzati ca ai venit intr-un loc unde n-o sa te sinmti prea bine domn' Stie tot!...Alooo deci tonul daaaa!!!!???....Vrei dezbateri vino la meeting-uri da' dk o ti tot pe tonul asta mai bine nu face efortul !..Citeste bine pe aici cam cum se dicuta si dupa aia da-te maretz...Cat priveste tobe si alte minuni de la Dacia mai viziteaza si tu alte showroom-uri de marci consacrate si o sa vezi ca la bani aia trugina mai dau si altii (la tobe ma refer sa fie clar daaa??)...NU-ti place Dacia e treaba ta mergi cu Cielo ..Unora nu ne placve Cielo sau poate nu ne place nici BMW suntem liberi sa gandim si sa ne exprimam opiiniile da' mai usor cu tonul asta si cu atac la persoana pls...

Share this post


Link to post

la mabele masini (cielo hb 97 si 99) am avut discuri ventilate, iar oltcit-ul (oltena 95) are si el doar pe fata

Share this post


Link to post

hei , hei , hei uitati-va cine'a dat cu pietre primu' si apoi saritzi la om :( .

Share this post


Link to post

SI adica Cielo-urile aveau si pe spateee!?!?...Aiasta n-o mai cred scuze !..Stiam ca au tambur draq s-or fi upgradat!? :) ))))...Deci pe spate au tambur daa!!?!?....Sa fie clar ptr toata lumea !!

Si pana la urma ce mare asa mare viteza prinde si Cielo asta de-i trebuie ventilate nu intzeleg !..Parerea mea: e un moft de marketing!....

Share this post


Link to post

Deci nu sdare nime' LA OM sare la CE SPUNE sa ne intzelegem bine daaa!..Ia da detalii care a inceput ca eu m-am preins de la aia cu "Mai lasa-ne".....Ceea ce nu suna deloc bine ptyr urekile mele !!!

Share this post


Link to post

:o fftopic: Eu m-as simti mult mai in siguranta , stiind ca am discuri ventilate fata & spate . Din cate stiu eu , franarea pe discuri este net superioara ca distanta de franare celei pe tamburi . Deci , ventilate sau nu , o masina cu discuri fata / spate va frana mai bine . Daca sunt si ventilate , cu atat mai bine , chiar daca masina nu atinge viteze atat de mari incat discurile ventilate sa-si faca 100% treaba pt care au fost inventate . Asta poate fi interpretata si ca un "moft de marketing" , da' si ca o nota bene pt firma respectiva , care vrea sa ofere clientilor masini de incredere , sigure ! Parerea mea ... Mie cel putin , daca mi-as lua o masina noua care are discuri pe fata / spate ( si ventilate pe deasupra ) , mi-ar lua ochii ... :oops: ( relativ la Cielo , habar nu am daca are sau nu discuri pe spate, care dintre ele sunt ventilate sau nu ; aici , nu contrazic ca nu cunosc ... )

Share this post


Link to post

Imi cer scuze daca am jignit pe cineva si cu ocazia ma si retrag de aici.

P.S Era vorba de discuri fata ventilate si nu de spate pe care loganul nu le are si la care un membru al forumului a gasit o scuza ca nici cielo nu le are.

Share this post


Link to post

Domnilor la subiect si fara referiri la cat de priceputi sau nepriceputi sunt alti in materie de masini.Evitati atacurile la persoana,va rog,combati ideea cat doriti dar nu amestecati persoanele.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...