Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Tin minte ca am zis si eu tot ce ai scris tu aici. Dar mai e o problema. Poate sa fie mama tablei tratate cu toate cerurile si substantele, daca dupa tratare tabla este sudata sau gaurita atunci ea nu are cum sa reziste. De la Oltcit incoace la Craiova tratamentul se face si dupa sudare si gaurire. De fapt Daewoo a schimbat toate utilajele de la Craiova dupa ce a venit in Romania, mai putin sectia asta de vopsire/tratare care era oricum buna.

Share this post


Link to post
De fapt Daewoo a schimbat toate utilajele de la Craiova dupa ce a venit in Romania, mai putin sectia asta de vopsire/tratare care era oricum buna.

 

Pardon au schimbat-o si pe asta ia asculta ce zicea dom' director Voinescu(coordonatorul general al fabricatiei la Cielo in '96) :

 

"Intr-adevar , vopsitoria este marea bijuterie a fabricii . Aici s-au investit miliarde . Spre exemplu , pentru evitarea prezentei oricarei impuritati s-au folosit tevi de inox in valoare de 600 mil lei ('96) . Aceeasi tehnologie de vopsire , oferita de concernul german DURR , care se foloseste la Opel Vectra a fost adusa si la noi . ... Cu vechea tehnologie la Oltena se foloseau 4l de vopsea , in timp ce acum la Cielo , o masina evident mai mare , sint suficienti 3,25 l . In cabinele de vopsit au poposit zece roboti ... " - interviu din suplimentul Auto-Pro din 1996 .

 

Apropo mai am si prezentarea fabricii Daewoo Craiova in format SVCD vreo' 10 min , unde nu prea am vazut oameni :shock:

Poate peste vre'un secol vom vedea atitia roboti si la dacia :lol: :lol:

Share this post


Link to post

Ha ha, oameni obsedati :lol: (glumesc).

Mah da asa au spus aia, s-or fi laudat degeaba sau cine stie ce au pastrat din vechea vopsitorie ca era bun. In orice caz tratamentele la Craiova se fac si dupa asamblarea caroseriei.

Share this post


Link to post
Ha ha, oameni obsedati :lol: (glumesc).

 

 

:lol: Obsedati da' informati . :coool: :lol:

Share this post


Link to post

am vazut acum cativa ani niste poze din uzinele dacia gen after and before (renault). diferenta era ca erau peretii proaspat vopsiti si muncitorii roiau in salopete noi (by Renault).

 

sa fiu un pic la obiect...am pus si io mana pe un logan azi.

din pacate se ternase programu' de vizite si erau incuiate masinile.

bah scartaia rau maneru' de la usa idn spate de la ambition ! da rau !!!!!!!!!

tre sa recunosc ca e mare, in special fata de un matiz (eu asta am), da parca tot nu imi dau seama a ce seamana : clio symbol, kangoo.

ba frate e inalta rau !!!!!!!!!!!!!! o fi ea spatioasa da totushi...

in afare de design..mi se pare ca e un pas inainte fatza de dsn/slz, parca e mai ingrijita, in special bordul + un mare pas la parbrizele lipite !!

dar 8000+eur nu as da pe asa ceva.

creca mai bine un cielo demodat, chiar SH :roll:

Share this post


Link to post

Am găsit şi eu cheia în Jurnalul Naţional azi... din discuţiile de pe DaciaClub am înţeles c-a fost omor la chioşcurile de ziare :)

 

Din păcate nu cred c-am câştigat, cheia fizică este identică la desen cu cea de pe coperta pliantului. Oricum, interesantă ideea promoţiei.

Share this post


Link to post

Salve !

Uite ce mi se mai pare labarie :

Pretul care de ex cica e 5700 pt ambiance dar si aici apar labariile caracteristice romanilor:

vopsea metalizata+ 160 euro

directie hidraulica + 300 euro

radiocasetofon 2x15 wati +150 euro adica care va sa zica pt un jaf de cass 2x 15 sa dai 6 milioane , bai nenica astia ne iau de prosti rau

asa la care se adauga garantia extinsa + 175 euro

Total

6485 euro!!!!!!!!!!!!!!!!! ca sa ai Dacie chioara!

Cea de varf 8000 euro + 160 euro vopsea met + 175 euro garantie extinsa = 8335 euro

Parca incepe sa se apropie chiar de nubira

Scria in ziarul de azi ca Logan s-a vandut in prima zi in 3000 de ex.

Eu personal cred ca astia sunt votantii PSD care merg mana in mana pana la victoria finala ( alx , no ofense my friend) .

Spre comparatie pe www.mobile.de gasesti opel astra 2001 , 2002 la in jur de 7000 de euro , masina de sta mata in coada la pana in 50 ,60mii km.

Cam atat am vrut sa zic in dimineatat asta !

Bafta

Share this post


Link to post

pai unde e chiara, frate, ca tu ai pus si vopsea metalizata, si servo si casetofon? nu mai e chioara!!! e dotata! :lol:

cel putin te-au intrebat daca le vrei, nu ti le-au bagat pe gat... asta la varianta de 5700...

 

am facut si eu test-drive cu lgn ambition... concluziile sunt, pe scurt ca nu am timp acum:

peste 3500 rpm destul de zgomotoasa in comparatie cu megane.

foarte spatioasa, mai mai ca as zice ca e mai mare ca espero dar nu zic, astept sa vi-o arat sa facem live comparatia.

usile merg usor dar scartaie deci va trebui sa le ung de cum o iau

tinuta de drum excelenta, stabila, frane excelente

la banii astia (8160) nu-mi pare rau nici-un moment si cred ca 6 ani n-o sa am pb cu ea; atat m-am decis sa o tin. E adevarat ca as fi putut sa iau ceva vest de 4 ani vechime si cu peste 100k km dar riscul era mult mai mare plus ca de cum o luai trebuia sa bagi bani in intretinere (daca nu reparatii) pe cand la lgn 3 ani nu ma intereseaza decat costul manoperei reviziilor (imi voi lua garantie extinsa +175 euro)

Share this post


Link to post

Salve !

Frate alx , te inseli ca de obicei .

Pe site-ul ala care ti-am zis eu sunt opeluri astra la 2001 2002 an fabr cu 40mii km care IN NICI UN CAZ NU SE COMPARA CU LOGANUL TAU la in jur de 7000 7500 de euro .

Eu am vazut si mai mult stiu un opel astra 2000 cu 70mii km , cumparat sh din olanda acum 1 1/2 ani in care proprietarul NU A BAGAT NICI UN LEUT de cand l-a cumparat si nu scartiie nimica.

Mai mult nu stiu cum zici ca loganul are tinuta de drum excelenta cand toti cei cu care am fost in drive test au zis ca are amortizarea mult prea rigida .

Scoate-ti si tu ochelarii de cal si uita-te la defectele pe care le-am enumerat eu ieri .

Uita-te cum e sudata inchiderea la capota , uita-te la restul si dupa aia sa zici ca e o masina excelenta .

Nici matizul meu ( romanesc ) si cu atat mai putin cieloul meu(korean) nu prezinta rahaturile care le-am vazut ieri pe logan.

Parerea mea "care este".

Share this post


Link to post

:D adevarul e ca si eu, daca as da o caruta de bani pe o masina, nu i-as vedea defectele... :D e ceva subconstient, altfel n-as putea trai cu regretele... asa sunt si eu . esti mult mai fericit si traiesti mai mult daca esti multumit cu ceea ce ai :wink: :!: de exemplu, asa cum sunt multumit eu cu ticolino al meu cu o gramada de (mici) probleme, si pe care am dat (zic unii) cam multi bani... :oops:

Share this post


Link to post

Nu inteleg ceva: daca tot se bat cu pumnul in piept baietii astia de la reno ca au facut o masina pentru tot romanul, de ce pana mea nu se discuta de CAT CONSUMA LOGANUL ASTA??? Am citit zeci de articole in care se bate apa-n piua de cat de mare e, cat de frumos, cat de deosebit este de berlina sau orice alta dacie anterioara (de parca alea erau masini), dar mai nimic despre consum...Am facut un calcul la repezeala (criteriul principal a fost ca romanul e parlit si calculeaza banii de benzina - de bun-simt si realist, parerea mea, astept si altele...):

rulaj pe an: 12.000 km

consum masina A: 6L/100km - regim urban, 5L/100km - extraurban

consum masina B: 10L/100km - regim urban, 7L/100km - extraurban

diferenta (ochiometrica) - (B-A) aprox. 3L/100km

rulaj in 6 ani: 72.000 km

diferenta la consum in 6 ani: 720x3=2160L

pretz benzina: 0,75 euro (acum, in 6 ani mai mult...)

bani in plus: 2160x0.75 = 1620 (aproape 2000 daca pretul benzinei se va 'alinia' cu ala din europa)

...intrebare: la acelasi pretz, ce masina preferati?

Share this post


Link to post

Si dintr-atita lucru S_A RASTURNAT?!?! :shock: :cadelnita:

Share this post


Link to post

... in care masina A=Matiz si masina B=Logan, nu?

 

Hihihi! grozava comparatie! eu stiu o masina care consuma 3%motorina si costa un pic mai mult decit Logan si e un pic mai mare decit Matiz (VW Lupo 3L) ... si ce-i cu asta? nu numai consumul conteaza in viata ...

 

alx, cind iti livreaza masina? abia astept s-o vad pe la intilniri! :lol: zi-le si tu alora de la vinzari sa nu-ti indeparteze plasticele de pe scaune, fiindca urmeaza sa fie luata la bani marunti de niste circotasi teribili proprietari de Daewoo :lol:

Share this post


Link to post

Dupa cum scrie acolo da.Pe masina eu nu vad urme de rasturnare.Si apoi la cat e de inalta nu ar fi ceva imposibil.

Share this post


Link to post

Hehehehe! ai draq olteni, ii roade invidia! :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post

:lol: :lol: He , he "David si Goliat" sau "viatza bate forumul" ... :rotfl:

Share this post


Link to post

Oameni buni, daca tot vreti impresii calde despre Logan puneti-l pe dom'admin Luc sa va spuna, a pipait-o si raspipait-o...

Share this post


Link to post

pana raspunde "dom'admin Luc", propun atentiei un articol din curierul national, care se cheama "Logan-ul de 8.000 de euro - masina, cel de 5.000... Dacie:

 

http://stiri.kappa.ro/unde_mp__articol/id_...0/id_domeniu__1

 

mici citate si subtitluri:

 

"Din punctul nostru de vedere, chiar si in varianta full option (geamuri electrice, aer conditionat, inchidere centralizata, ABS, dublu air-bag etc), Logan 1,4 nu poate fi considerata o masina, tocmai din cauza motorului prea slab pentru o caroserie destul de grea. Practic, in unele momente simti nevoia sa cobori si s-o impingi."

 

"Franele si directia asistata ne-au scos din belea"

 

"Masina nu a mai putut fi controlata, s-a rasturnat o data spre stanga dupa care a ramas cu rotile in sus. Logan-ul s-a facut "varza", dar cei doi ocupanti s-au ales cu cateva vanatai si cu o sperietura pe masura."

 

"Acceleratia la varianta 1,4 este inexistenta"

 

"Varianta de baza (cea vanduta cu 5.600 de euro) ne-a lasat un gust amar. Nu vorbim despre lipsa oricaror dotari, ci de senzatia de caruta pe care o lasa la drum. Masina topaie la orice denivelare, iar disconfortul creat pasagerilor este evident."

 

"Loc imens in portbagaj si habitaclu spatios, dar revizie scumpa " - prima revizie va costa 300E

 

nu stiu altii cum sunt, dar titlul articolului descrie exact si impresia mea actuala ... :D

Share this post


Link to post
"Masina nu a mai putut fi controlata, s-a rasturnat o data spre stanga dupa care a ramas cu rotile in sus. Logan-ul s-a facut "varza", dar cei doi ocupanti s-au ales cu cateva vanatai si cu o sperietura pe masura."

 

E a doua oara cand se zice de Logan rasturnat. Sa nu isi faca din asta un obicei!

Share this post


Link to post
"Loc imens in portbagaj si habitaclu spatios, dar revizie scumpa " - prima revizie va costa 300E

Ce marfa... sa tii masina de la 15.000 la 100.000 cu doar 50 EUR, super cool.

Anyway, azi am fost si eu la un test-drive pe Floreasca. Aglomeratie ca la balamuc, nu mai pridideau aia cu comenzile. Ce se grabeste lumea nu stiu. M-am multumit sa fiu doar spectator, pe bancheta din spate eram cam adormit si nu aveam chef de distractie. Sa incep cu plusurile ca astea-s destul de putine: bancheta din spate destul de spatioasa, am stat 3 oameni, cei drept nu foarte solizi, destul de comod as putea zice, iar tavanul nu a creat probleme la cap. Daca se va dovedi fiabila (si asta se va afla doar in timp), ar putea merita. Pe de alta parte un coleg care a condus dupa ce s-a dat jos parea incantat de raportul calitate pret, asta pana i-am zis ca exista Kalos. Si atunci a inceput sa se mai gandeasca. Apoi un punct pozitiv as zice silentiozitatea. Este antifonata destul de bine, problema este sa si reziste.

Puncte negative: aspectul consolei centrale este jenant prin colorarea mastii din jurul butoanelor in argintiu (mie mi-a adus aminte de turnuletele alea din tabla zincata de la tigani). Computerul de bord poate afisa doar o singura functie (nu poti vedea de exemplu si kilometrajul si consumul instantaneu sau altceva). Cand se stinge bordul s-a dus si kilometrajul (aici e discutabil). Motorizarea de 1.4 e cam lenesa (asta am auzit, am mers cu un 1.6 care se infigea destul de bine la drum). Pentru cine vrea sa astepte versiunea Diesel, bad news: tipul de la dealer parea destul de sigur pe el, ca motorizarea va fi aceeasi de pe Solenta (1.9 aspirat la 65 CP, vechi de pe vremea lui Burebista). Acuma nu pot fi sigur ca chiar zicea pe bune, dar merita de tinut minte. Portbagajul care desi ar deschiderea pe latime destul de generoasa, pe inaltime nu pot zice acelasi lucru, din acest motiv este posibil ca un monitor de 19 in cutie sa nu intre (again, asta a fost impresia mea). Suspensia spate, destul de moale, incercare facuta prin deschiderea portbagajului si stand pe margine, cursa amortizoarelor fiind destul de mare.

Layoutul bordului putea fi aranjat mai bine (poate oi fi eu carcotas, dar un buton de 3x5 cm pentru lock-ul usilor, ugly).

Un alt punct pozitiv: nu prea se mai vad suruburi prin finisaje. Alta chestie, am mers si pe piatra cubica, si nu troncanea nimic in interior.

Desi modelul cu care am fost era cel mai scump plasticele aratau foarte cheap, ce a fost misto ca fetele de la usi cam flambau in interior in zona unde tii cotul (parca la Matiz nu se intampla asa ceva). O alta chestie care nu am inteles-o este golul tehnologic din spatiul motor (eu sunt obisnuit cu inghesuiala de la Matiz), dar este o zona in jumatatea dreapta cam de 15 cm care nu are absolut nimic, adica vezi scutul motorului, desi era varful de gama. Cineva zicea de faptul ca spatiul este lasat pentru versiunea Diesel.

Cam asta tin minte. S-ar putea sa fiu subiectiv cu aprecierile negative, in special la cum arata. Gusturile nu se discuta, eu unul nu mi-as lua asa ceva, dar daca se va dovedi fiabil poate fi luat in vizor, si nu exclus din start pentru ca e Dacia.

Share this post


Link to post

am vzt poza din lincul lui ovidiu.

pai lgn-ul ala a fost lovit cu maaaaaaaxim 40 km/h.

si a rasturnat-o :lol: :lol: :lol: :lol: .

zeuleeeeeeeeeeeeeee las-o balta de lgn.(tu esti super inalt...deci are centrul de greutate muuuult mai sus cu tine inauntru)--->te rastorni si daca intra cu 30 la ora o mobra in tine :lol: :lol:

Share this post


Link to post

Dar ce ii face de 300 de E?

 

Adevarul ca nu ma asteptam sa aiba probleme de stabilitate, ca doar e proiectata de Renault.

Share this post


Link to post

Calmati-va, articolasul ala e scris cam din genunchi ... alte articole spun altceva! obisnuita gargara a unui tip care a fost bagat in seama si acum se baga si el in seama ... scuze jurnalistilor aflati pe forum, dar pentru a scrie presa auto nu e necesara doar pasiune, trebuie mai multe :wink:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...