Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

...si o stire:

 

Logan diesel se pregateste de drum

 

Modelul, echipat cu un motor de 1,5 litri, intra in productia de serie tot in septembrie. Logan Diesel inlocuieste Solenza diesel, singurul model de berlina pe motorina produs la Colibasi, dar care a fost scos definitiv din productie in aceasta primavara, pentru ca intreaga capacitate a uzinei sa fie afectata modelului Logan.

 

La sfirsitul acestei luni, o echipa de specialisti de la Dacia-Renault pleaca in Franta, unde va lua contact cu proiectul Logan break, model prevazut sa intre in productia de serie in 2006.

 

© Pitesti online :) >-

Share this post


Link to post

abia astept

Share this post


Link to post

Eu nu :D .

Share this post


Link to post

Apropo de Logan... toata presa din Constanta a publicat ceva despre acest caz: Loganul unui angajat de la firma a luat FOC duminica noaptea, in timp ce era parcat in curtea unei scoli (masina avea pana in 6 luni si 5000 km). Omul a fost trezit noaptea, de politisti care i-au dat vesrea. Masina avea alarma, dar nu avea asigurare CASCO. In urma cercetarilor pompierilor, verdictul a fost: SCURTCIRCUIT !!! Asa ca vor urma scandalurile de rigoare cu Dacia... Va tin la curent pe parcursul desfasurarii evenimentelor.

 

P.S. Masina nu a facut parte din lotul rechemat la service pt Cric, mutarea unui cablu si rescrierea softului "computerului de bord".

PPS Daca vreti link-uri... cautati in presa Constanteana... trebuie sa gasiti ceva.. eu unul nu prea stau bine cu timpul ...

Share this post


Link to post

Intradevar o stire socanta .. Loganul poate sa ia foc , ca nici o alta masina! Pentru ca..se stie bine , ca o MASINA nu ia foc ! Golf 4 a luat foc , BMW Seria 3 a luat foc in fata blocului meu acum cativa ani ... Toata presa pe LOGAN! Mmmiash in ei de zdrente! zdrente!! :D

Share this post


Link to post

Impreuna cu parintii mei am exploatat 1 Trabant, 3 FIAT-uri, 2 Renault-uri, 1 Matiz si 1 Dacie. Aceasta a luat foc dupa 2 ani, in timpul mersului. Dupa refacere am dat-o urgent si nu mai cumpar Dacie. Nu ma poate convinge nimeni ca de la Pitesti se pot scoate autoturisme, cand stiu cu cine s-a pornit aceasta intreprindere. Ce incepe prost se termina si mai prost. Renault mai bine pleca de la green. Acelasi rezultat se vede si la Craiova dupa 2000, doar ca autoturismele din productia lor sunt prea bine proiectate ca sa le poti face de ras la montaj.

Share this post


Link to post

Hai sa privim lucrurile altfel:

 

S-a facut vreun progres la uzina de la Colibasi? Merita Loganul cei 1500E in plus fatza de berlina? Eu zic ca da.

Share this post


Link to post

1500 de euri? Atat e diferenta? Nu cred... Berlina era ~3000 de euro.

Share this post


Link to post

Wrong, berlina era 4200. Stiu sigur ca anul trecut vroiam sa-mi iau masina asa ca am "conspectat" multe variante.

 

A fost o reducere de lichidare de stoc anul trecut, de la 4200 la 3800. Dar pretul de baza era 4200.

 

PS. si mi se pare ca vopseaua metalizata era tot "extra", ca si acum

Edited by ticolino

Share this post


Link to post

In cazul asta cine zice ca berlina merita cei 4000 de euro? #-o Aceasta comparatie incalca legile logicii. Ai pornit de la o premiza gresita si nu ai cum sa ajungi la o concluzie corecta.

 

 

Din ce stiu eu inainte Berlina era 3000 de euro si au scumpit-o ulterior dupa aparitia celorlalte modele. (Oricum nici 3000 de euro nu prea merita)

Share this post


Link to post

S-a scumpit f mult (nemotivat zic eu) Dacia Berlina , Break dupa ce au fost preluati de Renault!In 1998 Breakul meu m-a costat in jur de 3200 USD (stiu ca am cumparat-o cu dolari schimbati la casa de schimb).

In concluzie de la 3200 usd la 4200 de euro e diferenta nu gluma!Ca sa nu mai vorbim ca Loganul nu e doar 5700 euro!Ajunge la 9mii si ceva !

Share this post


Link to post

iarasi gresit. poti compara loganul de 8mii si ceva doar cu berlina cu aceleasi dotari (geamuri electric, abs, airbag, cd, etc). ia zi, cat costa berlina aia?

 

@zmeu: mai citeste o data premizele. e vorba daca exista un progres sau nu.

Share this post


Link to post

Printre altele eu am pus (imediat cum am cump ) pe Break Inchidere , alarma , super cass cu 4 boxe (totul sony) si am vrut sa ii pun si geamuri electrice!

Si da , berlina(breakul ) meritau 3200 usd , in nici un caz 4200 euro si extrapoland(parerea mea) Loganul nu merita banii -ramane totusi Dacie!

Share this post


Link to post

@Ticolino: tu compari o masina cu un pret pe care nu il face (in speta berlina la 4000 de euri) cu alta din punct de vedere al raportului calitate-pret, nu intrebi daca exista progres. Progres exista, dar un pret mai corect pentru Logan ar fi cel pentru prima versiune la versiunea de top ( cu sau fara motorul de 1,6 dar cu ABS si geamuri electrice, AC si ce mai e pe acolo).

Share this post


Link to post

Cam asta zi si eu. Dar ce ai fi preferat totusi sa se faca in continuare berlina decat logan? Sau te miri ca loganul se vinde in draci cand si berlina se vindea binisor?

Share this post


Link to post

Logan, posibil esec in Iran!

 

Un deputat important din parlamentul iranian a descoperit "greseli" in contractul dintre guvernul iranian si Renault. "Contractul nu e lipsit de greseli si de ambiguitati", a declarat Ahmad Tavakoli, seful corpului de control parlamentar. "Daca nu vor fi corectate, parlamentul isi va folosi autoritatea pentru a apara interesele natiunii si forta de munca".

Parlamentul iranian si-a rezervat luna trecuta dreptul de a anula doua contracte cu firme turcesti, dind in acest fel o lovitura serioasa presedintelui Mohammad Khatami, al carui guvern semnase contractele, in timp ce reformistii din guvern au acuzat parlamentul, in majoritate conservator, ca se opune, pur si simplu, investitiilor straine.

De atunci, durii din parlament au pus ochii pe contractul cu Renault, semnat in septembrie 2004. Tavakoli nu a explicat natura "greselilor", dar a insistat ca e dreptul parlamentului sa controleze contractele cu strainii si a declarat ca firmele straine care vor sa obtina profituri in Iran trebuie sa tina seama de interesele nationale.

 

Contractul dintre Renault si guvernul iranian prevede producerea in aceasta tara a modelului L-90 de catre o companie mixta Renault-Pars, incepind din 2006. Productia anuala ar urma sa fie de 150.000 de masini.

 

Investitia initiala se ridica la 300 milioane euro, dar, potrivit oficialilor Renault, s-ar putea dubla in urmatorii ani, cind se prevede o crestere a productiei pina la 500.000 vehicule.

Conservatorii si fundamentalistii au preluat controlul in parlament in februarie, cind cei mai multi reformatori sau moderati loiali guvernului au fost impiedicati sa candideze in alegeri.

 

Anularea contractului va influenta negativ si uzina-mama a Loganului: de la Colibasi urmau sa plece cele 150.000 de CKD-uri (kituri), in Iran facindu-se doar montajul, ceea ce ar insemna diminuarea productiei de piese si subansamble.

In acelasi timp, in situatia in care Renault doreste mentinerea productiei, cele 150.000 de masini ar putea fi montate la Colibasi, ceea ce ar insemna noi locuri de munca. Totul depinde acum de strategia pe care o va adopta Renault.

 

© Pitesti on line

Share this post


Link to post

Uzina Daewoo Craiova? :rolleyes:

Share this post


Link to post

Am vazut si eu articolul , dar intra pe site-ul vecin sa vezi ce zic baietii ...ca vezi frate e un caz singular da' loganu' e masina buna ...da' e ciuda la lume ca se vinde...circ , nu alta.In sfarsit parera mea este ca Dacia ar cam trebui sa-i dea banii inapoi omului...

Share this post


Link to post

Da, sunt absolut penibili..."nu e adevarat nu se cojeste dar daca se cojeste e vina gainatului si chiar daca e proasta vopseaua asta e ce vrei de la masina de 8000 de euro si ce rost are sa te duci la service ca oricum nu rezolvi nimic cu garantia mai bine ma apuc eu sa o fac in curte ca doar nu ti-ai luat mercedes, frate."

Share this post


Link to post

Pai normal , doar gainatul e d-ala de cernobal atomicu' si curata vopseaua da' numa' la logan ca sunt vopsite cu lavabil ... :D

Share this post


Link to post
Intradevar o stire socanta .. Loganul poate sa ia foc , ca nici o alta masina! Pentru ca..se stie bine , ca o MASINA nu ia foc ! Golf 4 a luat foc , BMW Seria 3 a luat foc in fata blocului meu acum cativa ani ... Toata presa pe LOGAN! Mmmiash in ei de zdrente! zdrente!!  :D

 

 

nu pot sa cred ca vreuna din masinile enumerate de tine au luat foc stand in parcare, avand sub 10 000 km, iar cauza producerii incendiului sa fie "sistemul electric al autovehicolului" - citat din epertiza facuta de pompieri. Cauza incendiului fiind un cablu din compartimentul motor. Se pare ca inafara de lotul de masini care a fost chemat in service pentru repozitionare cablu + schimbare cric, mai sunt multe masini cu aceasta problema, din alte loturi!

 

Deja imi fac griji cand gasesc langa masina parcat cate un Logan, nu se stie cum "se aprinde" > :)

Share this post


Link to post

O fi combustie spontana. Da stiam ca e numai la oameni nu si la masini.

Share this post


Link to post

Efectele

Ghetii asupra unui Logan.

 

PS: Saptamana trecuta mi-a plouat cu gheata de dimensiuni intre un bob de mazare si o castana pe masini si nu au patit nimic. :-?

Share this post


Link to post

Dacia se bate de la egal la egal cu Skoda in Europa Centrala

 

Loganul are mare atat pe pietele occidentale, cat si pe cele central si est-europene. O arata diverse studii despre vanzarile de autovehicule in aceasta parte a Europei.

 

Se pare ca pentru cumparator, indiferent de unde provine el, important este pretul de comercializare a masinii.

 

Dupa ce au asistat oarecum indiferenti la ofensiva Loganului, ceilalti producatorii mondiali de autovehicule si-au dat seama ca segmentul masinilor ieftine reprezinta o piata mare de care trebuie profitat.

 

Astfel, apar tot mai multe masini vandute la un pret de sub 10.000 euro.

 

Dacia Logan a fost cel mai bine vandut model in Europa Centrala si de Est in primul semestru al acestui an, potrivit companiei britanice de cercetare de piata Jato Dynamics. El a devansat modele precum Skoda Octavia, Opel Astra, Renault Megane, Suzuki Ignis. Studiul britanicilor vine sa confirme ceea ce au declarat cei de la Renault la inceputul lunii iunie.

 

Potrivit francezilor, in aceea perioada, Logan era deja a doua marca dupa volumul vanzarilor in Serbia, a noua marca in Slovacia, a patra in Turcia, a 14-a in Ungaria si a cincea marca in Cehia.

 

Potrivit studiul britanic, Dacia a saltat de pe pozitia a noua pana pe locul doi, in privinta vanzarilor pe piata central si est-europeana la sfarsitul celui de-al doilea trimestru al anului 2005. Majorarea cu 134% a vanzarilor Dacia a fost sustinuta de lansarea modelului Logan.

 

Doar Skoda este inaintea Daciei, dar in acest caz, producatorul ceh ofera mai multe marci la vanzare decat producatorul roman, care comercializeaza doar modelul Logan.

 

Renault, Opel si Toyota completeaza clasamentul celor mai de succes marci vandute in Europa Centrala si de Est. Loganul a beneficiat de cresterea cererii pentru masini din clasa mica. Aceasta a facut un salt de 10,9%, iar cota de piata a urcat cu 6,5 puncte procentuale, la 47,6%.

 

Logan conduce acest segment, unde au prezenta semnificativa modelele Skoda Fabia, Peugeot 206, Suzuki Ignis si Renault Symbol/ Thalia. Capacitatile de productie pentru modelul Logan sunt utilizate la maxim, spun francezii, astfel ca Renault ar putea decide sa aprovizioneze pietele din estul Europei de la uzina din Maroc.

 

Vanzarile de autoturisme noi pe pietele din Europa Centrala si de Est au scazut cu 4,03% in primul semestru al acestui an fata de perioada similara a anului trecut, se arata in studiul Jato Dynamics.

 

Vanzarile din Polonia au inregistrat o scadere de 33%, datorata si "infuziei" de masini second-hand din Occident pe fondul liberalizarii, dupa intrarea in Uniunea Europeana, a importului de autovehicule la mana a doua.

 

Drept urmare, vanzarile de autoturisme noi au scazut, fata de semestrul I 2004, cu 63.000 de unitati, pana la nivelul de 129.463 de unitati.

 

Studiul companiei britanice remarca ca pe piata romaneasca de autovehicule noi s-a inregistrat o adevarata "explozie" a cererii (o crestere de 72%). Tonul cresterii a fost de Dacia, remarca cei de la Jato Dynamics. Romania, a devenit a doua piata din regiune dupa Polonia, depasind Ungaria si Republica Ceha.

 

Piata ungara, cea de-a treia din regiune, s-a restrans cu 8% in primele sase luni, desi declinul s-a atenuat in trimestrul al doilea, cand cererea a fost cu 6% mai mica decat in intervalul similar al anului trecut. Vanzarile s-au diminuat cu 4,8% in Slovenia, in vreme ce pietele din Lituania si Estonia s-au redus cu 1,2%, respectiv cu 3,7%.

 

Letonia, cea mai mica tara din regiune, a raportat, in intervalul analizat, o majorare de 37,8% a cererii. Si in Cehia si Slovacia, vanzarile de autovehicule noi au inregistrat o crestere.

 

In Cehia au fost comercializat cu 5,72% mai multe autovehicule noi fata de perioada similara a anului trecut, iar in Slovacia cresterea a fost de doar 1,6%.

 

Ofensiva anti-Logan

 

Atat pe pietele Europei Centrale si de Est, firmele producatoare de masini iau in serios amenintarea Loganului la adresa propriilor produse si incearca, prin diverse metode, sa reduca preturile la propriile autovehicule. Opel a anuntat, recent, ca a redus pretul la Corsa pentru a contracara ofensiva Logan. O versiune a modelului Opel Corsa este comercializata, in Vest la un pret mai mic de 10.000 de euro, in scopul contracararii ofensivei lansate de mai multi concurenti ai sai, printre care Logan si Fox (care va fi produs in China de grupul Volkswagen). In Serbia va fi produs Fiat Punto, care va fi comercilizat la un pret de 8.000 de euro, cu doar 200 de euro peste pretul la care se vinde Loganul in tara vecina.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...