dann Posted August 3, 2005 mda? uite ca acum ma simt si eu client si nu e vocea mea acel domn stroe. nu mai vb pt toata lumea. Share this post Link to post
ticolino Posted August 3, 2005 (edited) @danmoise: nu te mai ataca degeaba, citeste mai atent ce am zis poate sesizezi si ironia. mai bine zis, subiectul ironiei. ultima propozitie sper ca era adresata lui stroe, nu? Edited August 3, 2005 by ticolino Share this post Link to post
AND Posted August 3, 2005 @danmoise : Ai observat pe compu de bord la consumul instant diferenta intre 60 la ora intr-a 4-a , si 60 la ora intr-a 5-a ? Mergand lejer cu 60 intr-a 5-a si 2000 turatii , consumul se juca intre 3.8l/100km - 4.0l/100km Share this post Link to post
ovi_jer Posted August 3, 2005 Domnul AND te contrazici in afirmatii.Saptamana trecuta aveai 1500 rot in treapta 5-a la 60km/h. Share this post Link to post
tolin Posted August 3, 2005 Da, dar ii consuma prea mult si atunci a mai saltat turatia. Share this post Link to post
AND Posted August 3, 2005 Cu atentie am vazut ca este mai aproape de 2000 decat de 1500. Share this post Link to post
ovi_jer Posted August 3, 2005 Date tehnice dacia :33,94 km/h in treapta 5-a la 1000 rot/min de unde rezulta 67,88 km/h la 2000 rot/min. Share this post Link to post
AND Posted August 3, 2005 Daca vrei fac poza , 60 intr-a 5-a , aproximativ 2000rpm ..fara A/C . Oricum nu inseamna ca daca la 1000 ture ai o anumita viteza , la 2000 ture viteza se dubleaza "uniform" odata cu turatia. Share this post Link to post
ovi_jer Posted August 3, 2005 Exact ce spuneam eu ca doar nu iti patineaza ambreiajul sau ai cutie de viteze variabila.Da cu rest la socoteala Share this post Link to post
dann Posted August 3, 2005 @ticolino: ma intrebi sau imi spui? faza cu stroe. daca tu nu stii ce vrei sa spui, noi nici atat. @AND: habar n-am, nu eu conduc masina aia. dar dupa mintea mea de student la inginerie mecanica, in treapta a5-a trebuie turatie mai mare ca sa ai acelasi consum ca in a 4-a. e alt raport de demultiplicare, nu? dar din nou vorbim de o lingurita de benzina... Share this post Link to post
AND Posted August 3, 2005 Eu nu sunt student la inginerie mecanica si nici nu prea le am cu mecanica , dar atunci cand am 60 intr-a 4-a si trec intr-a 5-a , turatia scade , si consumul scade si el substantial ...asa ca tu sa-mi spui de ce Share this post Link to post
Mircea Posted August 3, 2005 incearca sa urci de la 60 in a patra la 80 in a patra si vezi care e consumul si fa acelasi lucru in a cincea... Share this post Link to post
claz Posted August 3, 2005 (...) atunci cand am 60 intr-a 4-a si trec intr-a 5-a , turatia scade , si consumul scade si el substantial ...asa ca tu sa-mi spui de ce Poate pentru ca opresti motorul? Share this post Link to post
Mircea Posted August 3, 2005 si sa ai curiozitatea sa accelerezi in sistemul pedala la fund...si sa te uiti la computerul de bord... o sa fii surprins cam neplacut... Share this post Link to post
AND Posted August 3, 2005 Pai stai nitel , de ce sa accelerez cu pedala la fund? Ce fac , sunt la curse? Share this post Link to post
woulfy Posted August 3, 2005 si sa ai curiozitatea sa accelerezi in sistemul pedala la fund...si sa te uiti la computerul de bord... o sa fii surprins cam neplacut... <{POST_SNAPBACK}> Pai tu stii cat arata consumul la opel vectra B cand dai pedala la fund? 39.9l/100 (in primele 7-8 secunde) . Ce-ai vrea de la logan sa apara cu minus? Share this post Link to post
andreib Posted August 3, 2005 Ia nu va mai uitati la computer si mai uitati-va si la drum . La passat diesel la plecarea de pe loc da un consum de 34-36%, asta cu ce ma ajuta? Share this post Link to post
ovi_jer Posted August 3, 2005 AND consumul instantaneu este irelevant.Fa o medie de consum odata numai cu treapta 4-a si odata in treapta 5-a la 60 km/h in bucuresti.Si sa ne anunti cum a fost mai economic. Share this post Link to post
steph Posted August 3, 2005 mai oameni buni trebuia sa va dea un fel de curs gratis de citire a ``compiuterului`` de bord de ex un prieten in forta talpa la pleacrea de pe loc cu un A4 1.8 T a reusit sa vada consum instantaneu de 81,ceva si al o mazda 3 2 litrii aspirat 125 litrii Share this post Link to post
tolin Posted August 4, 2005 Nu mai dati valori aberante la care, daca ati reflecta putin, ati vedea ca sunt absurde (in cat timp ar trebui sa treci un rezervor prin diuzele de la injectoare ?). In absentza unui debitmetru dublu, unul pe tur si altul pe retur, indicatiile de pe computerele de bord la turatie variabila fac o extrapolare de prost gust, ca nu pot zice eronata, dat fiind faptul ca acela nu este un aparat de masura. Din acest motiv, "consumul instantaneu" nu are nici o valoare practica, din contra, el poate induce soferului o conduita eronata. Empirismul metodei de calcul a debitului si erorile mari la stabilirea unei anumite distantze fac din acestea doar niste jucarele in jurul carora se pot tzese discutii interminabile si contra-productive. Share this post Link to post
Mircea Posted August 4, 2005 "consumul instantaneu" nu are nici o valoare practica, din contra, el poate induce soferului o conduita eronata. Just my point! Exact asta vroiam sa demonstrez. Computerul ala face si el niste calcule estimative, in functie de niste factori. Spre exemplu daca il lasi pe autonomie, o sa-ti arate cand 150 de km, cand 50, de nu mai stii ce sa faci, in functie de cum accelerezi. Cred ca asta e principalul motiv pentru care majoritatea Logan-istilor se taraie prin oras cu 45 la ora in treapta a cincea, ca sa faca economie, fara sa stie ca un astfel de stil mai mult dauneaza. Economisesti poate 500 ml de benzina, dar uzezi prematur motorul... asta ca sa nu mai vorbim de injuraturile pe care ti le iei de la ceilalti parteneri de trafic care asteapta sa pleci de la semafor cu 1100 rpm, constant ca sa nu consume Share this post Link to post
woulfy Posted August 4, 2005 Deacord cu tine, dar uite ca e util si consumul instant. Adica uite, sa presupunem ca vine un conducator de Daewoo pe un Logan si el e obisnuit sa mearga turat cat mai aproape de cuplul maxim in fiecare treapta pt a obtine un consum bun, iar daca faci asta cu Loganul vei obtine un cu totul alt rezultat. Mai mult, prin "inutilitate" computerului de bord poti afla mai usor daca motorul e dereglat si consuma mai mult, lucru care e mai greu de vazut la o masina fara computer. Asa ca lasati computerul la locul lui pt n-au fost prosti aia care l-au pus Share this post Link to post
arp Posted August 5, 2005 Presa vuieste ca "Loganul a mai picat inca un test". Este vorba de desprinderea cauciucului de pe janta la viteza de 87km/h. Este vorba de janta de aliaj, cele de tabla nu au avut aceasta problema. Renault spune ca acest lucru s-a intamplat datorita "conditiilor deosebite" in care s-a rulat. Stiti careva detalii? Ce inseamna conditii deosebite? E nevoie de benzi speciale cu asfalt de o anumita calitate pentru a putea rula in siguranta cu Logan? Share this post Link to post
maximus Posted August 5, 2005 niste link-uri? Si nu cumva e vorba de testul ADAC? Share this post Link to post