aztec Posted August 5, 2005 cek zis http://www.autojournal.fr/essais&p=essaivi...1257051005B0F42 Share this post Link to post
arp Posted August 5, 2005 Nu e testul ADAC, e test frantuzesc! Si chiar nu mai e nimic suspect! Si se pare ca s-au oprit de la comercializare in occident masinile cu jante aliaj. Share this post Link to post
Satori Posted August 5, 2005 O revista franceza a facut testul si are ca rezultat sistarea livrarilor de Logan cu jenti de aliaj in strainatate, until further investigations. Conditii deosebite inseamna ca nu i-au sarit de la prima incercare (mi se pare ca la a doua ) si ca, deci, cauciucurile erau obosite. Uitandu-va cu atentie la test, o sa vedeti ca la un moment dat parea ca a scapat de dezastru si apoi, in secventa urmatoare, se apleaca din nou brusc si da cu janta de pamant. Sa fie vorba de subiectivismul pilotului? Posibil! De fapt, din punctul meu de vedere, probabil. Dar nu se mai poate contrazice testul pentru ca de data asta e vorba de francezi. Oricum, ca idee, chestia s-a intamplat intr-o manevra pe care nu o sa o vedeti la soferii amatori (un fel de intoarcere in loc dupa executarea testului elanului). Asa ca nu avem de ce sa ne facem griji. Si inca un oricum, mesaj pentru DACIA si Renault: Sunteti sub orice critica. Sistati livrarile in strainatate dar nu si in Romania? De ce? Pielea noastra este mai groasa sau viata de roman nu valoreaza nimic? YOU SUCK! Share this post Link to post
strumfuadi Posted August 5, 2005 nu puiule, sisteaza fiindca francezii nu le mai accepta, d'aia.. nu din respect shi bun simtz.. Share this post Link to post
Satori Posted August 5, 2005 Ah, da... S-ar putea sa ai dreptate! Atunci: Bravo, Renault si Dacia. Sunteti macar consecventi (in lipsa de respect fata de client)! Share this post Link to post
AND Posted August 5, 2005 Acum nici nu mai stiu daca sa-i pun jentile de aliaj de pe Renault 25 GTX sau s-o las cu capace Share this post Link to post
Satori Posted August 5, 2005 Ce treaba are? Atat timp cat nu pui de Logan, esti safe! Share this post Link to post
arp Posted August 6, 2005 Renault a retras din Occident Logan-urile cu jante de aluminiu si urmeaza sa si despagubeasca clientii...In Romania canci... http://www.evz.ro/eveniment/?news_id=19370...640c440d99517be Share this post Link to post
maximus Posted August 6, 2005 tocmai ce au dat pe ams.tv un test dintre loganel, un ford ca student(chel), un peugeot 107 phileas si un vw fox(full options). Asa cum era de asteptat loganul era cam castigatorul testului, daca mai avea niste echipamente de securitate in plus, fiind dupa parerea celor de la ams, un autoturism imbatabil.. La Fox , desi calitatea prelucrarii era f buna , pretul era mult prea mare (13.000 de euroi), chiar atragand atentia ca pretul de baza este inselator, neoferindu-se practic nimic in banii aia.. Singurul care ar fi tinut pasul cu loganul este peugeot-ul, care ofera niste dotari decente de securitate in banii care se cer (in jur de 10.000 de euro).. Chiar is curios ce inseamna dotari decente de securitate pentru ca nu au detaliat.. Share this post Link to post
Satori Posted August 6, 2005 Astia o sa ajunga sa compare Logan cu o bicileta (ma refer la dimensiuni si motorizari) si o sa declare Logan castigator prin KO. A luat Logan Kalos, de ce sa nu ia buburuze. 1007 are ceva airbaguri inauntru. Probabil la asta se refereau. Share this post Link to post
ToPser Posted August 6, 2005 Coleg de job si-a luat logan (la insistentele parintilor si nevestei ca el vroia matiz)si mi-a relatat ca mecanicii de la service (intrare in c-ta pe dreapta) l-au sfatuit sa nu depaseasca 2800rpm si sa nu lase masina oprita in parcare decat cu rotile i pozitie neutra ,,ca se strica nu stiu ce garnituri pe la servo"!!! Share this post Link to post
maximus Posted August 6, 2005 nu stiu daca mecanicii aia au dreptate, eu insa cel putin in IT, is satul de unii baieti din tehnic, care iti dau tot felul de sfaturi pretioase, fara sa aiba prea mult suport in realitate.. pot sa extrapolez la mecanica, probabil e deajuns sa folosesti niste termeni mai tehnici, pt ca cineva care nu se pricepe sa cada pe spate si sa creada pe cuvant omul.. Nu zic ca e asa , dar totusi.. Share this post Link to post
dann Posted August 6, 2005 aia cu rotile bracate am auzit-o si la case mai mari. nu mi se pare ceva exagerat. Share this post Link to post
Mircea Posted August 6, 2005 rotile bracate la maxim nu e recomandat sa le lasi la nici o masina care are servodirectie, pentru simplul motiv ca pompa ramane in presiune, ceea ce induce un stres suplimentar asupra garniturilor, semeringurilor etc... dar 2800 rpm.... come on... de-aia 90% din proprietarii de Logan merg cum merg... Acum, si mie cand am ridicat loganul de la serviciu, dealerul a zis ca sa incercam sa nu depasim 1500 rpm pe treapta ca sa scoatem consum mic si sa mergem lejer cu a cincea cu 50 la ora in oras... Share this post Link to post
Alezz Posted August 6, 2005 Cum draq sa nu depasesti 1500rpm in zzzzzzda masii ca acu chiar ca le trebuie o banda speciala de circulatie(si nu imi vine decat una in minte...scrie BUS pe ea) Share this post Link to post
Mircea Posted August 6, 2005 (edited) Nu, in curand o sa mai apara una pe care o sa scrie LOGAN... astfel de recomandari, plus citirea "idicatiilor" computerului de bord dau genul de conducere care in curand va fi numit "loganism"...din pacate Edited August 6, 2005 by Mircea Share this post Link to post
Alezz Posted August 6, 2005 Paiii daca la asta pe benzina schimba la 1500 la cel pe motorina cum dracu' o sa vina???ralantiul la 500 si schimba la 1000 ca la autobuze ??? Share this post Link to post
ovi_jer Posted August 7, 2005 Aia diesel vine din fabrica cu acceleratia sigilata.Ai depasit relanti-ul in mers ti-o scoate din garantie Share this post Link to post
BAD_MF Posted August 7, 2005 Eu cand am ridicat-o nu mi-a zis nimic de genul asta..mi-a explicat foarte frumos fiecare butonas, chestie ce si cum face..i-am zis ca deja stiu omul a zis ca el trebuie sa-si faca meseria! Iar apropo de perioada de rodaj scrie clar in carte ca e bine sa se schimbe turele pana in 3000 rmp si sa nu se depaseasca viteza de 130 km/h. Share this post Link to post
BogdanG Posted August 7, 2005 Deja vad ca se exagereaza la greu pe tema Loganului asa ca vin si eu cu o intrebare intrebatoare ,e bine sa pornesti motorul cu AC pornit Share this post Link to post
VAXXi Posted August 7, 2005 In mod normal, nu poti porni AC-ul fara sa pornesti inainte motorul. Cel putin asa este la masini, nu stiu cum o fi la Logan Share this post Link to post
ovi_jer Posted August 7, 2005 Nu se intampla nimic si e normal.Oricum chiar daca exista cerere de AC ,ECM-ul nu porneste compresorul decit la cateva secunde dupa pornirea motorului. Share this post Link to post
hawkeye Posted August 8, 2005 la kalos porneste compresorul (se aude) la vreo 5-7 secunde dupa ce pornesti motorul rece sau la 2-3 secunde daca e cald. Share this post Link to post
ToPser Posted August 14, 2005 "Rezultatele mizerabile din testele de impact si primele actiuni legate de rechemarea ptr.verificari a masinilor nu au deranjat cumparatorii" - publicatia germana Handelsblatt , comentand vazarile bune ale modelului Logan in Europa de Vest... Ne place nu ne place ...se vinde si asta e bine !\ Asteptam reactia celorlalti mari producatori Share this post Link to post
ovi_jer Posted August 17, 2005 Va mai aduceti aminte de recomandarile de a merge subturat cu loganul? Iata care sant urmarile unui mers a la AND aici . Share this post Link to post