Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Tin sa va atrag atentia ca AND nu s-a contrazis. A zis ca are suspensii moi si ca-l satisface suspensia. Fiecare cu cerintele lui de la o masina. Eu ma astept sa ies din scaun ininte sa aud vreo scartaitura (de rasturnat slabe sanse) si ma tin de volan in curbe. Si nu sunt singurul (de unde si scaunele "scoica").

 

Daca omul ia curbe line si lui ii convine, care e problema? N-a sustinut ca are 1.1G in masina in curbe. Fiecare cu notiune lui de "suficient si brusc". Personal imi aduc aminte cand mi-am luat masina ca aveam senzatia ca ies din curbe la 50 pe care acum le iau cu 80 scarpinandu-mi ceafa.

 

E drept ca eu am si alte modificari, dar dureaza sa inveti o masina. Si nu in kilometri, ci in ore si ore de cautat limita. Daca nu ataci curbe mai agresiv, cum sa iti puna probleme masina? Ori un om care cauta consumul nu e omul care se apropie de limita unei masini. Cel putin nu a stabilitatii.

Share this post


Link to post
Ovidiule, nici la frigidere nu-i mai lasa cu freon !

:o fftopic: Fara asta nu functioneaza,poate ai vrut sa zici ca daca nu e ecologic,e interzis :D .

Revenind la stabilitatea loganului,cei din Bucuresti stiu Piata Alba Iulia si ce curba e acolo.Eu am mers cu 90 pe acolo mai acum un an,cind nu se facea asa mare tam-tam si nu se facusera atitea teste la logan,si vreau sa zic ca am fost multumit cum sa comportat,nu sa simtit nici o clipa cum ac ar vrea sa derepeze sau sa se rastoarne.Ca sa nu mai zic cum am mers pe serpentine pe Valea Prahovei.Dar fiecare merge cit il tine masina si eu cam stiu ce poate din situatiile pe care le-am intilnit in trafic pina acum.

Si mai bine sa fie un pic mai moale suspensia ca nu mai troncane plasticaraia asa tare(cum troncanea la cielo cind m-am urcat prima oara,asta prin 96) si este altul si confirtul in interior.

Share this post


Link to post
Imi place stabilitatea in curbe. Ambianta interioara este suficient de buna pentru o masina de 8000-9000 euro ;

 

Aici e faza cand trebuie sa rad ? Sau curbele le iei cu 40 km/ h ? ca atunci nu mai zik nika. Iar cand vb de ambianta ... daca zici tu ca te satisface ptr aproape 9.000 euro asta e ...gusturile nu se discuta

Cat priveste disputa ptr spatiu mai mare intre Logan si Kalos sunt de partea lui AND.

Share this post


Link to post

Orice post Logan vs ...sau atacurile la persoana vor fi sterse si sanctionate ca atare.

Share this post


Link to post

eu fac rondul alba iulia cu 110 la ora cu tico

Share this post


Link to post
Un motor in regim de relanti consuma 1-1,2 l indiferent ca are 1,4 ;1,6 sau 2 l.

Aici nu-ti dau dreptate, si sunt inca in rodaj!

post-65-1125181107_thumb.jpg

 

Am mers cu un vecin intr-o dimineata pe acolo , cu un Opel Astra G 1.7 DTI 80cp - motor cunoscut pentru economie , si i-a crescut consumul mediu la 8.1 - 8.2 litri..nu mai stiu (posibil sa fi fost chiar mai mult..era foarte suparat omul) .

Well, atunci are probleme cu motorul! Consumul mediu obtinut de mine pana acum, fiind in rodaj, si cam cu 100km in Bucuresti la ore cam nasoale (sa stiti ca si ruta Titan - Obor - St. cel Mare - Gara e destul de nasoala...)

post-65-1125181157_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Consum la ralanti nu stiu cat am da la cel urban stam cam la fel(se vede ca sunt surori :D )ma refer la 8,5%...asta ca tu ai facut cei 100km in buc se ia ca urban :D .

Share this post


Link to post

Viper am avut si eu o masinuta ca a ta,cu aceeasi motorizare.Consumul la ralanti mai jos de 0.6 nu scade(de fapt oscila intre 0.6 si 0.7)Asa se zice ca dupa rodaj mai scade consumul,nu prea e adevarat.Si am avut masini noi si am vazut diferenta intre perioada de rodaj si dupa.Ce nu mi-a placut la ea ca era rigida...la un demaraj in forta sarea pur si simplu pe carosabil(aceeasi problema am intilnit-o si la dsn)si spatiul mic din interior,partea din spate.In rest era ok!Zgomot interior mic,chiar si la 200km/h(aratati de ceas)viteza maxima de altfel,o stabilitate foarte buna,manevrabilitate usoara.Per ansamblu era ok,un pic mai fisneata ca loganul,cel putin de la 100 in colo urca ceva mai repede spre viteza maxima.Dar din cauza ca doream o masina mai economica si mai spatioasa,am maritat-o si am luat octavia diesel.Oricum s-o stapinesti sanatos si km cit mai multi fara evenimente.

ps..in oras consum mai mic de 8.5 nu am vazut pe computer,dar eu o si alergam,cei drept!

Share this post


Link to post

Viper cand spuneam consumul ala ma refeream la motoare euro 2-3 generatie mai veche nu de euro 4 ca al tau :) ) .Apropo cu AC pornit la cat creste?

Share this post


Link to post

@alezz: cielo e cu 20 cm mai lung. 20 cm din care 25 cm reprezinta barile ;)

 

la asta te-ai gandit? ia masurati direct habitaclul. ca ala e spatiul interior.

 

 

@and: si cu ce ma incalzeste ca e un picut mai mult spatiu in spatele meu? sau pe inaltime? hai sa ma urc eu la tine in masina, sa ma asez comfortabil si ai sa vezi ca nu mai e loc nici pt o punga in spatele soferului.

 

in primul rand trebuie sa conteze comfortul soferului,pt ca masina se conduce de pe scaunul din stanga. masini concepute pt locurile din spate...se numesc maybach, nu dacia, daewoo, etc

 

 

oricum discutia e bullshit. m-am urcat in spate in seria 5 nou si din cauza scaunelor din fata, era loc cat in tico in spate. am o poza pt sustinerea afirmatiei.

Edited by danmoise

Share this post


Link to post

Bleah...

Share this post


Link to post

A mai fost asta la sectiunea Kitch-uri + inca una pusa de mine daca vreti sa o revedeti:

post-919-1125263751_thumb.jpg

Edited by Maniaku

Share this post


Link to post
Apropo cu AC pornit la cat creste?

 

Cam 1.1 - 1.2

 

oricum discutia e bullshit. m-am urcat in spate in seria 5 nou si din cauza scaunelor din fata, era loc cat in tico in spate. am o poza pt sustinerea afirmatiei.

 

Extrem de adevarat! Am mers cu BMW 330Xi in spate stanga... Cam inghesuit, sincer, si am mers cam 1000km... Si am doar 1.74... Unul mai inalt...

Share this post


Link to post

Pana la urma de ce mai vorbim de Logan? Mie mi se pare clar: este o masina care nu exceleaza la nimic in afara de portbagaj, de calitate cel putin indoielnica in privinta constructiei (vedeti mai nou rugina la 6000km si 6 luni) si la un pret imbatabil. De fapt, nu se poate spune ca exceleaza decat prin spatiu oferit de portbagaj, in rest e medie spre slab.

Cutia setata pentru consum, ajutata de faptul ca motorul se aude in habitaclu face ca majoritatea posesorilor sa o subtureze, lucru ce uneori ajuta la obtinerea de consumuri bune. Bravo! Perfect!

Nu este o masina cu tendinte sportive si curbele le poti lua sportiv doar daca chiar ai toata familia inauntru si 2 porci in portbagaj. Ceea ce nu este neaparat rau, cine are chef de sport, nu isi ia Logan si gata.

Pozitia de condus nu este ideala, dar nu este rea. Totul, inauntru, de la grosimea scaunelor pana la imbinari iti inspira neincredere, ideea de masina ieftina si, in cel mai bun caz, practica.

 

Pentru un fost posesor de Dacia este o binecuvantare. Pentru un fost posesor de orice fel de cazan in pragul colapsului sau trecut de acesta, asigura o perioada de 6 luni - 2 ani de liniste, in functie de cerintele fiecaruia, deci iar o binecuvantare.

Eu zic ca e o masina foarte buna pentru Romania. Noi nu prea avem apa calda si vrem BMW.

Share this post


Link to post

De unde atat de mult clamatul pret mic ? Logan este o Dacie care costa de 2x mai mult decat inainte si cu 50% mai mult decat proiectul (5000 euro, mai tine cineva minte ?). Cu ceva 10-20% la banii astia poti cumpara deja o masina (chevrolet), nu o dacie.

Share this post


Link to post

Pai se presupune ca nu ai 10% aceia.

 

Sau esti AND si nu vrei sa ii dai pentru ca nu merita. :dizzy:

 

PS concluzia mea: desi urasc SH din cauza suprizelor, as prefera asa ceva decat un Logan nou. Sunt pretentios, stiu. Vreau macar filtru de habitaclu (cei cu alergii stiu de ce).

Share this post


Link to post

Logan diesel break, in probe la uzinele Dacia –Grup Renault

 

De pe benzile de montaj de la Dacia au iesit deja primele modele de Logan break, care vor fi supuse probelor de pista. Modelul este prevazut sa intre in productia de serie in 2006.

 

Prototipul a fost realizat in 2002 de specialistii de la Technocentre Renault de linga Paris. Constantin Stroe, vicepresedintele Consiliului de Administratie Dacia - Renault a refuzat sa comenteze in vreun fel informatia..

 

De citeva zile, de la uzina de la Mioveni, Arges au inceput sa plece trailere cu noul model, dar, pentru pastrarea secretului, masinile sint transportate in huse.

 

Dacia Logan echipata cu motor Diesel de 1,5 litri si 65 CP va fi lansata in toamna, dupa urmatorul program:

 

- 20 - 24 septembrie: operatiunea Porti deschise, adica noul model va putea fi vazut la dealerii Dacia ;

 

- 29 septembrie: prezentare la Salonul Auto Bucuresti.

 

- 1 octombrie: incepe comercializarea efectiva .

Share this post


Link to post
De unde atat de mult clamatul pret mic ? Logan este o Dacie care costa de 2x mai mult decat inainte si cu 50% mai mult decat proiectul (5000 euro, mai tine cineva minte ?). Cu ceva 10-20% la banii astia poti cumpara deja o masina (chevrolet), nu o dacie.

Ai idee cit valora Ambition(ca e cea mai scumpa)in septembrie 2004?Ai idee cit valoreaza acum aceeasi masina(noua ma refer si petul in lei)?Daca nu i-ti spun eu:anul trecut 328.331.192 in lei vechi(fara vopsea metalizata si garantie extinsa)iar anul asta aceeasi optiune 30.039.75 in lei noi.Deci,unde vedeti voi scumpirea?Si ce tot va laudati cu Kalosul vostru atit ca am vazut eu ce probleme aveti si voi.Chiar Satori se pligea intr-un topic de scirtiit,trosnituri si alti soricei,consum mare,chiar mai mare decit la 1.6 la logan(ceea ce ma mira),alti posesori se pling de becul de la indicatorul de benzina,ca nu se aprinde cum si cind trebuie,ca sa nu mai zic ca sunt ceva probleme si cu caseta de directie,exfoliere piele pe schimbator(cei care au piele) si alte mici belele care de altfel sunt prezente pe la majoritatea masinilor,intr-un procentaj mai mare sau mai mic,in functie si de numarul unitatilor vindute.Asa ca eu zic sa nu va mai dati rotunzi cu o masina mai scumpa si intradevar mai buna(dar nu cu mult) la finisaje si calitatea plasticelor in interior,dar cu un design urit(sedanul)parca e un biscuite.Fiecare masina e buna in felul ei si fiecare i-si alege masina in functie de ce posibilitati materiale are si cei ofera acea masina.

 

ps...Satori,loganul are filtru de habitaclu,filtru de polen e cel ce liseste(momentan).

Share this post


Link to post

Are? Si unde anume este pozitionat?

 

Kalosul meu consuma acum cat Logan 1,6. Mi-a trebuit un timp sa ma obisnuiesc cu ea. Si nene, daca vrei probleme, te uiti in directia gresita! O scartai ea, dar nu am furtunase rupte, rugina, conducte super incalzite si periculoase, vopsea de unica folosinta, tabla din foaie de ceapa si alte asemenea. Stiu, sunt rautacios, dar cat pot sa mai indur... De ce nu intelegeti ca sunt oameni care vor masina care sa nu le faca probleme? Sa stea linistiti, sa nu treaca pe la biserica pentru acatiste si alte asemenea ca sa nu pice ceva pe masina? :scarpin:

 

Auzi? Da-mi exemplu, mai bine, de o chestie cu care Loganul nu are probleme. Pana si scaunele (subtiate, pentru spatiu) l-au lovit pe ala mic care statea pe bancheta din spate, intr-un accident, in cap. Bai oamenilor, e cat de cat fair masina la 8000EUR, dar... totusi... pastrati decenta.

Share this post


Link to post
Ai idee cit valora Ambition(ca e cea mai scumpa)in septembrie 2004?Ai idee cit valoreaza acum aceeasi masina(noua ma refer si petul in lei)?Daca nu i-ti spun eu:anul trecut 328.331.192 in lei vechi(fara vopsea metalizata si garantie extinsa)iar anul asta aceeasi optiune 30.039.75 in lei noi.

 

Asta luand cursul BNR inseamna 8.705 euro. Anul trecut spui ca costa 328.331.192 ROL asta insemnnad 7983 euro la cursul din Septembrie 2004 - ultima zi a lunii). Mie mi se pare ca s-a scumpit totusi sau doar ma-nsel. ptr ca Renault face raportarea euro-leu nu leu-leu ..iar leu se apreciaza continuu ..deocamdata :banana:

Edited by Lucian79

Share this post


Link to post
Ai idee cit valora Ambition(ca e cea mai scumpa)in septembrie 2004?Ai idee cit valoreaza acum aceeasi masina(noua ma refer si petul in lei)?Daca nu i-ti spun eu:anul trecut 328.331.192 in lei vechi(fara vopsea metalizata si garantie extinsa)iar anul asta aceeasi optiune 30.039.75 in lei noi.Deci,unde vedeti voi scumpirea?

Simplu, daca raportezi pretul in E (40600 ROL media pe 2004 si 3.53RON azi), rezulta o scumpire de aprox. 500E.

 

Ah, Lucian mi-a luat-o inainte :)

Edited by artanis

Share this post


Link to post

Chiar peste 800 de euro :) ) .. ptr ca el a specificat clar ... SEPTEMBRIE

Edited by Lucian79

Share this post


Link to post

"Ultras Logan", despre "problemele" Kalsoului nu am decat un singur lucru sa spun : =)) . Daca voi comparati asta cu ceea ce se intampla la Logan sunteti tari! La fel si consumul... mi-ati facut ziua cu asta! N-am mai ras asa de la ultimul film cu Fantozzi! I-auzi probeme, becul de benzina (apropos nimeni nu se "plange" de becul de benzina , se aprinde destul de tarziu in raport cu indicatorul, nu cum am fost invatati de inaintasii loganului, cand intra indicatorul pe rosu, se aprinde becul).

 

Daca va tenteza atat de mult sa cititi problemele Kalosului, citit fratilor tot topicu, nu doar titlul si ultimul mesaj!

Edited by ASIMO

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...