Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Am si eu o intrebare: din pliantul la MCV reiese ca sarcina utila maxima (CU) este de 515 kg. Adica eu si cei sase prieteni ai mei din grupul de peste suta nu o putem folosi?

Share this post


Link to post

La 12.000 incepe Astra Classic Caravan, cu 13.500 e dieselu.

Share this post


Link to post
Am si eu o intrebare: din pliantul la MCV reiese ca sarcina utila maxima (CU) este de 515 kg.

 

Cred ca aia e sarcina recomandata, cea reala se multiplica de cateva ori. Ai uitat cate kg de varza incapeau in daciile berline?

Share this post


Link to post

Nu. Aia e SARCINA UTILA MAXIMA.

Si tocmai pusasem pariu ca pe tema asta si cautam asta... :) )

Share this post


Link to post
Cred ca aia e sarcina recomandata, cea reala se multiplica de cateva ori. Ai uitat cate kg de varza incapeau in daciile berline?

Eu inchei discutia aici si voi ignora acest topic. Foarte posibil sa fie o greseala de tehnoredactare in pliantul care este distribuit la Paris. Dar spune multe despre cum este tratat clientul la Dacia/Renault. Cine are placerea sa cumpere, sa se bucure de masina, spun asta din toata inima!

Share this post


Link to post

Eu am cumparat Logan, cpop, si sunt foarte multumit de ea deocamdata. Multumesc de urarile sincere! :) >-

Share this post


Link to post
Am si eu o intrebare: din pliantul la MCV reiese ca sarcina utila maxima (CU) este de 515 kg. Adica eu si cei sase prieteni ai mei din grupul de peste suta nu o putem folosi?

Faci confuzie, la varianta cu 7 locuri sarcina utila maxima este de 550kg, iar la Passatul B5.5 TDI este de 582kg deci un mare plus pentru Dacia .

Acum sa fim seriosi daca bagi 5 grasi intr-un Cielo pe linga faptul ca nu incap fizic nici nu mai pleaca masina de pe loc .Eu am carat cu Golful Variant 500 kg desi fabricantul zice 566kg si deabia ma taram si masina scartaia din toate incheieturile, oricum greutatea era pe masina nu in masina poate si asta a fost una din probleme .

In concluzie pe hartie Loganul Estate este chiar ok, sa-l vedem la munca cum se descurca .

Share this post


Link to post

Te-ai pus si pe tine la socoteala? Ca nu-mi pari a avea tocmai sub 66..

Sa-l vedem la munca? Adica la saci cu gogosari, pepeni, castraveti?

Prea multa importanta se da dulapului asta diform..

Si culmea nesimtirii, dupa ce au luat pe gratis aproape Colibasi-ul.. mai vroiai o pomana.. Craiova. Cand au vazut ca s-au lins pe bot.. au zis ca nu le trebuie.

Share this post


Link to post

Si nu eram nici singur in masina :) ) dar asta e alta discutie eu aici trebuie sa laud LOganul sau uitasi :P

Corect sa-l vedem la carat orice desi este o masina cam scumpa pentru carat cartofi .

Share this post


Link to post

La Salonul Auto de la Paris s-a lansat oficial in premiera mondiala

Loganul break-ul adica Dacia Logan MPV (Multi Conviviality Vehicle);

astfel gama Logan s-a completat avand in momentul de fata si Diesel ( 1.5

DCI de 70 CP, cu 5 CP in plus fata de motorul diesel ( acelasi ) de pe

berlina ), doua motorizari pe benzina ( 1.4MPI de 75CP si 1.6 MPI de 90

CP ) si o motorizare sportiva de 1.6 16v de 105CP.

 

Dacia Logan MPV ( break ) este disponibila intre 8.200 si 11.600 euro,

o noutate va fi tractiuena integrala, aceasta depasind pretul de 12.000

euro, fiind disponibila cumparatorilor din Romania incepand cu luna

octombrie al acesui an, urmand ca in scurt timp sa fie comercializata si

produsa si peste hotare incepand e la Spania, Turcia pana in Africa sau

tarile din America de Sud. Motorizarile MPV-ului sunt aceleasi ca si a

berlinei: 1.4 MPI, 1.6 MPI, 1.6 16v si diesel de 1.5 DCi, pentru

doritori se poate opta si la 7 locuri, ultimile putand fi reglabile adica cu

fata sau spatele sensului de mers al automobilului.

 

S-a anuntat ca 80% din componentele Conceptului Steppe se regasesc pe

modelul acesta desi acestea nu se prea observa.

 

Deschiderea portierelor au o deschidere de 1/3, 2/3, ambele portiere au

trei grade de deschidere, la 40 grade, 90 grade si 180 grade ,

interiorul este spatios, ampatamentul a fost marit cu 27 cm fata de cel a-l

berlinei. portbagajul versiunii in 5 locuri are o capacitate de 700 litri

iar daca scaunele spate se vor strange se va ajunge la o capacitate de

2350 litri. Spatiu pentru depozitarea bagajelor este si pentru cei ce

opteaza pentru varianta de 7 locuri: 200 litri.

 

Dacia Logan MCV va fi produs la uzina de la Pitesti, in Romania, in

locul unde a inceput totul. Capacitatea de productie a Logan MCV este

estimata la 360 vehicule pe zi.

 

Sursa: Automotorclub

 

La pretul ala cine naiba o sa-l cumpere? O sa fie peste 12000 euro varianta de top...

Share this post


Link to post

Nu sunt de acord cu toate aceste critici la adresa loganului. Asta nu inseamna ca il consider perfect: nu se regleaza volanul pe inaltime, scaunul soferului, la varianta cu reglaj, e in pozitia cea mai de jos, mai sus decat cel fara reglaj, iar schimbatorul de viteze e pozitionat cam in spate.

In rest, nu prea am ce sa-i reprosez, atat din punct de vedere al confortului, silentiozitatii, chiar si tinuta de drum.

Pentru mine, un logan break, motorizat diesel, este cea mai accesibila masina de vis, dar totusi, din pacate, ramane doar un vis deoarece imi depaseste cu mult posibilitatile financiare.

De aceea nu inteleg pe cei care critica atat de vehement aceasta masina: ori nu au mers niciodata cu ea, ori... poate, strugurii sunt acri... :D

Edited by balanel

Share this post


Link to post

Stai linistit, eu unul am mers cu logan de m-am saturat! Mi se pare hotie pe fata sa ceri banii aia pe o masina de calitatea ei, dar ma rog, fiecare face ce vrea cu banii lui. Primele serii au probleme serioase cu vopseaua si protectia anticoroziva, totul in masina asta tradeaza economia de orice fel, de la cativa metri de cablu pana la cativa mililitri de vopsea, lipsesc filtre de benzina, filtre de habitaclu, aspectul exterior este de toata jena, montanti imensi, vizibilitate slaba, suspensii cu o tehnologie veche si asa mai departe.

Sa fim extrem de seriosi, logan este o masina creata la niste costuri minime, care sa se vanda la maximum de profit. Au fost folosite solutii tehnice depasite dar ieftine, design minimalist, ergonomia postului de conducere nu s-a studiat si realizat in nici un fel. S-au redus la maximum toate gadgeturile de pe o masina moderna, s-au folosit motoare de generatie veche, din stocuri care nu mai aveau si asa mai departe.

Vive la France! Lasati-i sa faca bani pe munca noastra. Asa ne trebuie!

Share this post


Link to post
Dacia Logan MPV ( break ) este disponibila intre 8.200 si 11.600 euro,

o noutate va fi tractiuena integrala, aceasta depasind pretul de 12.000

euro, ...

 

See?? See?? SUPER!!! :)

Acum pot sa dorm si eu in masina pe plaja la Vadu :D

Share this post


Link to post

E de toata jena sarcina utila pentru o masina care se doreste a fi utilitara.

Share this post


Link to post

La Vadu? Doar daca o gasesc acolo ca spatiu de campare :) )

 

...

 

 

Posturile cu tenta de atac la persoana se sanctioneaza.

Share this post


Link to post

Sato, scrie ca va fi "dotat" cu tractiune integrala, dar nu zice ca ar fi si "functionala" :P

Share this post


Link to post

Va fi, va fi. Sper sa nu fie totusi din aia cu "functionabila doar pana la 5kmh si, chiar si atunci, cardanul va va provoca senzatii de "rau de mare" de neuitat'.

Share this post


Link to post

Ma fratilor,loganul nu e facut pentru romani,in primul rand e prea scump pentru un roman de rand,la pretul cerut optiunile sunt prea putine,fiabila nu este sub nici o forma,consumul e destul de mare,tabla e subtire,si e urata,arata ca un frigider pe roti dar lista poate continua.

Fara suparare dar asta e realitatea,in alte tari ca Germania unde salariile sunt de la 1000 euro in sus(un sofer de autobuz are 2500 pe luna),e si normal sa para putin,la ei masinile sunt schimbate la trei ani maxim,iar la noi la 10 ani daca da bunul Dumnezeu,la ei drumurile sunt altfel,la noi o masina SH de afara rezista cateva luni(dupa cat e de intretinuta)si apoi incepi sa schimbi piese care costa.

Un roman nu poate arunca la trei ani 8000 euro pe o masina care nu merita atat.Unii spun ca sunt mutumiti,unii o cumpara doar pt.ca e noua si nu sh,dar e chiar asa in realitate?Eu sunt foarte multumit de masina pe care o am si am tras de ea fara nici o remuscare dar rezista bine.

Share this post


Link to post

Eu unul nu am nimic special cu Loganul

Insa am o antipatie fata de aceasta masina din cateva motive si da, se poate numi antipatie, pt ca este la fel ca la oameni.

Masina dupa gusturile mele este URATA..

Ok, are o utilitate practica, te duce din A in B, break-ul pare mai utila decat diforma masina logan de pana acum

Insa(iarasi) aceasta masina a aparut pe fondul unei promisiuni a Daciei( sau grupului renault) de a fabrica o masina de 5.000 euro, in acelasi timp au scos din productie Solenza (cea care se incadra in suma.

Dupa cum spuneam, a aparut aceasta masina urata, care nici macar nu se incadra in suma, si acum tuturor nu ne mai pare suspect ca a ajuns 10.000 sau 12.000 euro.. e normal pana la urma, ca doar suntem in romania

Insa asa cum o persoana care face o promisiune si nu se tine de ea , ajunge sa-mi fie antipatica, asa a reusit si dacia sa ma nemultumeasca.

Poate ar mai fi de spus cate ceva, dar asta este episodul 1.

Share this post


Link to post
fiabila nu este sub nici o forma,consumul e destul de mare,

De unde ai tras tu concluzia ca nu este deloc fiabila??

Si consumul e destul de mare in comparatie cu ce??

Share this post


Link to post
Un roman nu poate arunca la trei ani 8000 euro pe o masina care nu merita atat.Unii spun ca sunt mutumiti,unii o cumpara doar pt.ca e noua si nu sh,dar e chiar asa in realitate?

Eu am dat 8000 si ceva pe ea si cred ca merita. Altfel nu ii dadeam, desigur. E cea mai buna varianta in banii astia, eu asa am considerat.

Si, da, asa e in realitate, eu sunt multumit. Am stiut ce cumpar si sunt multumit. Am ce am vrut sa am de banii astia. Masina face banii.

Share this post


Link to post

@OVI_JER nu ai dreptate, Loganul Estate cara exact cit un Kangoo II sau un Caddy III, deci se incadreaza perfect in categoria de utilitare mici .

@Balanel poate in alta parte sunt acri strugurii, atita timp cit mi-am permis o masina SH mai scumpa decit un Logan nou care daca nu stiai a fost conceput pentru Europa de est ca alternativa la masinile SH din vest. Atita timp cit aceasta masina dupa nu este cea promisa, adica cea de 5000E ci costa dublu este normal sa existe aceste reactii din partea noastra .Loganul este o masina relativ ieftina la achizitie dar foarte scumpa de intretinut dupa ce iese din garantie, reperele sunt de Reno adica foarte scumpe ca sa nu zic aberant de scumpe .

Romanul are acea idee preconceputa ca masina SH nu e buna, se strica si tot bagi bani in ea, realitatea este insa alta si anume ca o masina noua este mai scumpa de intretinut decit una SH .Sincer decit sa fiu sclavul serviceurilor din RO unde daca nu dai spaga nu te baga nimeni in seama mai bine ma duc frumusel la garaj si-mi repar masina in liniste si mai beau si o bere rece .

 

PS> sau poate o fii golfu meu prea fiabil :) )

Share this post


Link to post
Romanul are acea idee preconceputa ca masina SH nu e buna, se strica si tot bagi bani in ea, realitatea este insa alta ...

Sunt de acord cu tine. La ce pret te taxeaza cu reviziile, daca bagi banii intr-o masina sh buna pici foarte bine.

Share this post


Link to post

Topicul asta a ajuns ca un vinil zgariat. O luam iar de la capat cu fiabilitatea? Intrebare pentru ambele tabere: masina a aparut acum doi ani, cine e asa un medium sa dea un raspuns pro sau contra? Daca facem analogie cu reno, va fi destul de fiabila.

Apropos, am un coleg care vrea sa achizitioneze un logan si tot trece pe la dealer. Mi-a zis ca iar s-au scumpit cu vreo 200€.

 

Si sa ne aducem aminte de promisiuni..

 

"Le Projet Logan

 

Le projet Logan constitue une nouvelle étape dans l`histoire de Renault. C`est la première gamme de véhicules entièrement conçue pour être commercialisée avec priorité en dehors de l`Europe Occidentale. "On est parti d`une page blanche et on a été constamment stimulé par notre objectif, à savoir atteindre un prix de vente qui commence à 5.000 Euros, objectif défini par Louis Schweitzer, Président Directeur Général de Renault, dès l`année 1988", précisait Jean-Marie Hurtiger, Directeur du projet Logan.

 

Le résultat de quatre années de développement qui ont mobilisé toutes les connaissances de l`entreprise, est Logan, une berline tri corps qui est commercialisée depuis la fin de l`année 2004.

Dans son segment, Logan est positionnée par rapport à une concurrence diversifiée, souvent représentée par des modèles fabriqués au niveau local, concurrence dans laquelle s`inscrivent, par exemple, Chevrolet/ Daewoo Kalos, Hyundai Accent, Kia Rio ou Skoda Fabia."

 

Restul pe pagina dacia.ro

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...