Jump to content

balanel

Membru
  • Content Count

    448
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

1 Follower

About balanel

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 05/10/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Interests
    autoturisme
  • Din
    bucuresti
  • Auto
    renault
  • Model
    symbol dci 85
  • An
    2007

Recent Profile Visitors

4453 profile views
  1. Niciodata nu am sustinut ca nu exista persoane care chiar merita sa castige multi bani. De exemplu, dentista mea. Problema e ca sunt foarte multi care sa castige fara sa merite. Si ca salariul minim pe economie nu ofera posibilitatea unui trai decent. Nu ma deranjeaza ca seful meu castiga 100 si ceva de milioane. Mas deranjeaza ca eu nu castig cel putin 20. Din punct de vedere al costurilor, in momentul asta dieselul meu incepe sa fie mai costisitor ca unul pe benzina cu GPL. Dar nu stiu inca daca e sau nu adevarata uzura scaunelor de supapa la GPL, sau daca kitul de protectie a supapelor ajuta in acest sens sau nu. Cu alte cuvinte, daca riscul de a mi se defecta injectoare, pompa etc., nu este cumva similar cu riscul de rectifica/ schimba chiulasa la un motor cu GPL.
  2. Aici e vorba de salariul minim pe economie care trebuie sa asigure un trai decent. Imi indeplinesc sarcinile de serviciu, si in schimb ei ma platesc. Despre asta e vorba.
  3. Se vede ca ati pierdut de mult simtul realitatii. Stiu ca in Bucuresti e la moda sa faci "combinatii", dar eu nu sunt dintre aceia, si nici nu o sa fiu vreodata. Eu sunt om serios, care traieste, sau mai bine zis incearca sa traiasca din mizeria de salariu. Si inca astept ziua in care se va putea trai decent din salariu, ca in occident, fara alte surse de venit. Cei ca mine, ori stau cu parintii, ori stau cu cineva si impart cheltuielile. Eu stau cu cineva, si nu platesc nici chirie. Cred ca nu mai stiti ca in bucuresti, de multe ori, stau cate 2-3 familii intr-un apartament cu 3 camere, pentru ca nu isi permit sa stea cu chirie in alta parte, nici vorba sa-si cumpere apartament. E vorba desigur de casa parinteasca, unde au fost pusi de hulitii comunisti, si pe care au cumparat-o dupa asa zisa revolutie, pe o suma inca de bun simt. Acum, la salariile care sunt, cine isi mai permite sa-si ia casa? Bogatanii. Care apoi le inchiriaza celor saraci, pe bani multi. Si uite asa, din tupeu in nesimtire si imoralitate, vajnicii "oameni de afaceri" fac bani, iar cei care cu adevarat muncesc, de-abia traiesc de pe o zi pe alta. Sa nu credeti ca colegii mei sunt altfel, si ei traiesc tot din salarii, si le e din ce in ce mai greu. Sunt chiar foarte curios unde se va ajunge in 2-3 ani, la ritmul de scumpiri pe care il vad, si in conditiile in care salariile vad ca sunt aceleasi de ani buni, si nici nu se intrevede vreo marire. Nu stiu unde lucrati voi si pe ce functii, dar in mediul in care ma invart eu, cam astea sunt salariile. Cat credeti voi ca castiga un lucrator comercial in supermarket, un vanzator la un magazin de paine sau un functionar debutant la vreuna din institutiile statului? Salariul mediu de 1500? E cu atat mai grav cu cat, avand in vedere cat castig eu si cei de langa mine, ne putem inchipui cat castiga unii, in functii de conducere, astfel incat sa iasa suma aceasta la o medie ponderata intre respectivele sume, adica tinand cont de numarul celor care castiga 750 lei si de asmenea de numarul celor care castiga xxx (multi) lei.
  4. Asta e problema cu cei care ajung sa fie rupti de realitate. Ajung sa castige atat de multi bani, incat uita masura banului. Asta e valabil si la politicieni, nu doar la "oameni de afaceri", adica oameni care n-au nici o meserie, nu stiu sa faca nimic, si stunci trebuiau sa se incadreze si ei intr-o categorie, care trebuia si ea sa se numeasca cumva. Eu, dispecer la o firma de paza mare, MULTINATIONALA, din Bucuresti, castig pe luna asa: 750 lei, 20 de bonuri de masa, 75 lei transport.
  5. Va vine sa credeti ca regret acum ca mi-am vandut Aveo, datorita costurilor de utilizare? Daca ii puneam GPL, ieseam mai ieftin decat cu actualul Clio. Vad ca astia cu gazul la diesel o cam freaca (menta, nu va ganditi la prostii ), desi in occident e deja de multi ani o optiune. Nu stiu de ce dreaq e asa greu, ca e un sistem extrem de simplu, cu un singur injector, in admisia de aer, deci un sistem similar celui masinilor pe benzina cu carburator.
  6. Mai oameni buni eu nu inteleg cat de greu este de priceput un lucru: doar pompele de injectie Delphi, care sunt proaste, au probleme la folosirea motorinelor cu continut de sulf mai mic decat cele pentru care au fost concepute, deci a motorinelor cu proprietati de ungere mai slaba. Celelalte pompe de injectie, de alta marca, nu au probleme pe durata de viata medie pentru care e conceputa o masina. Eu am dCi, deci pun ulei. Cei care au pompe de alte marci pun doar daca vor sa reduca zgomotul. Catre cei care asteapta efectele negative: dupa cat timp ar trebui sa apara acestea, si cum ar trebui sa sa manifeste? Vreau sa va ajut, si sa va furnizez toate informatiile pe care le am, in acest sens. Eu folosesc de aproximativ 50000 km, si pana acum nu am observat efecte negative, dar puteti sa ma intrebati punctual. Zicea cineva de cocsarea segmentilor. Nu stiu ce sa zic. Consumul de ulei este de aproximativ 1 litru la 15000 km, adica la fel cum e de cand a fost noua masina. Ulei folosesc sintetic hidrocracat sau PAO, de care am bani sa iau, dar mereu 5w40 si care sa corespunda normelor specifice Renault diesel. Recunosc insa ca folosec si DuraLube la 3 revizii, deci e posibil ca segmentii sa reziste datorita acestei protectii suplimentare.
  7. balanel

    Codul Rutier

    Adica? Cu ce te incurca ATV-urile? Eu as fi interzis mai curand scuterele si bicicletele, chiar si motocicletele, ca alea se baga printre benzi, printre masini. ATV-urile merg ca orice masina, pe banda lor. Eu astept momentul in care toti o vor "lasa usurel" pana la viteza legala, atat in localitate, cat si in afara ei.
  8. Iar avem probleme de intelegere? Era vorba de 1.3 M-Jet, care este etalon de confort, silentiozitate, consum, si ce mai vrei tu. Are chiar si costuri de exploatare mici, ca are distributia pe lant. Generatia a doua e chiar exceptionala, cu 8 nivele de injectie pe ciclu. http://www.fptmultijet2.com/eng/ Ce n-are el e caldura in masina iarna, dar exista solutii si pentru asta.
  9. Eram sigur ca esti neinformat. De peste 15 ani nu se mai fabrica margarina dupa procedeele descrise acolo. Cretinul care a scris articolul ala ar trebui inchis. Acolo scrie ca de exemplu laptele, cafeaua, ciocolata, fac rau, cand de fapt toate studiile recente arata ca ele fac bine, sigur, nu in exces. Ciocolata face bine la inima, cafeaua la memorie, laptele la oase. http://www.desprerama.ro/adevarul-depre-margarina/de-la-plante-la-margarina http://www.desprerama.ro/adevarul-depre-margarina/mit-si-adevar-despre-margarina http://www.desprerama.ro/adevarul-depre-margarina/stiati-ca http://www.lunainimii.ro/inima-si-nutritia/grasimi-bune-si-grasimi-rele http://www.becel.ca/en_ca/about_becel/becel_or_butter.aspx http://www.becel.ca/en_ca/about_becel/margarine_myths_and_facts.aspx
  10. OFF TOPIC: unde s-a dovedit asa ceva? Din contra, s-a intarit demonstratia ca margarina e buna pentru colesterol si crestere. Becel, Rama, iti spun ceva numele astea?
  11. balanel

    Codul Rutier

    Sper sa interzica si statiile radio, cu exceptia soferilor profesionisti. Ca sunt satul de smecheri care merg pe banda 2 cu 30 la ora, unde e limita de 100, si apoi in localitate sau unde e limita mai mica de viteza ii dau cat poate masina, ca sa arate ce interesanti sunt ei ca au statie si stiu unde sunt radarele.
  12. Sa stii ca nici cutia de 5 trepte de pe Clio nu e mai lunga, sau cu mult mai lunga decat cea de 6 trepte de la Megane. Adica eu in treapta 5 am turatii, la aceeasi viteza, mai mari decat are Megane-ul, la aceeasi viteza, in treapta 6. Despre cum trage Accentul, nu sunt de acord cu ce spui, la turatii mici. Am condus acest model, si pot spune ca este avantajat de turbina cu geometrie variabila, atat la turatii mari, cat si mici. La motorul meu, turbo-lag-ul era ingrozitor de mare. Poate tu ai condus doar varianta de 70 de cai, care are o turbina mica, cu inertie mica. Ceea ce as vrea sa te intreb, este cum trage motorul de la Accent, in turatii foarte mari. Fiind un drive-test, nu am putut sa o duc la asa turatii. Pot insa sa-ti confirm ca la dCi-ul meu, intr-adevar, dupa 4200-4300 de ture se cam limita. Acum, dupa resoftare, s-a schimbat povestea. Trage de foarte jos, de la 1200-1500, raspunde aproape instant la acceleratie, ca am anulat si EGR-ul, iar la turatie mare trage fara probleme pana imi taie alimentarea (4900). Sunt foarte multumit de comportamentul motorului dupa aceasta modificare. Felicit pe aceasta cale firma, aceeasi la care si-a facut si mr_.
  13. Bre, mosule (aka tommy), ne hotaram si noi? Lascarica n-a vazut in viata lui 15000 de euro sau are firma de GPL si deci are destui bani?
  14. http://www.prinsautogas.com/en/products/dieselblend_system/dieselblend_system.html sa vedem cand va fi disponibila in romania
  15. Sa inteleg ca asta e replica cand ramai fara argumente. Din pacate pentru tine ma lasa rece. Esti foarte previzibil, asa cum a observat si Lascarica. De asemenea, greu, iar cu memoria. Eu am doar 32 de ani. Si da, tara asta unde non valoarea ajunge in fata si valoarea e marginalizata, are contributia ei la situatia in care ma aflu. Tu in afara de succes la femei, cu ce ramai? Familie, copii? Din parti. Asa ca bucura-te de ce ai cat te mai tine . On topic: da, consider ca nu poti fi asa bogat, daca esti cinstit. Si aici nu ma refer la a incalca legea, ci la a fi imoral. Intaresc si ceea ce am spus anterior: cina de 100000 euro pe o masina apoi se uita la consum, este un om nesabuit, deoarece inseamna ca a cumparat o masina prea scumpa pentru ce isi permite. Iar daca e nesabuit, se pune intrebarea, cum a facut el atatia bani?
 

×
×
  • Create New...