Jump to content

micutu

Membru
  • Content Count

    148
  • Joined

  • Last visited

About micutu

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Calarasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    FIH
  1. Mergi pe cele romanesti, eu mi-am luat 4 si sunt foarte multumit de ele. Ale mele sunt facute la iasi( sunt negre), si nu se indoaie ca cele de uzina pe care le-am incaltat de iarna. Nu iti recomand sh, pot avea multe defecte si te risti aiurea. Bafta!
  2. zi-mi si mie unde ai vazut jante de matiz cu 80 de roni...eu am cumparat din vitan cu 90 de ron facute la iasi, iar cele de uzina erau de la 110 roni in sus...
  3. salut, un pret doar pentru amortizoarele fata?
  4. te intereseaza 3 continentaluri sh? is ajunse la marcaj( dunga care indica uzura) dar nu sunt slik-uri, da-mi PM daca te intereseaza - le dau ieftin.
  5. Salut! Ma intereseaza pt matiz: Capota motor - Albastru blue sky de preferat Ochelar far dreapta - plasticul de sub far tot blue sky Stop semnalizare dreapa fata Contra aripa dreapta fata - protectia de plastic... bara fata - nevopsita sau blue sky si un pm cu adresa depozitului, ca as avea eu nevoie de mai multe pe langa astea, numa sa le vad Multumesc anticipat
  6. Salut! Da-mi te rog un pret pentru uramtoarele piese de matiz 2007(euro 4 daca e vreo diferenta): Capota motor - Albastru blue sky de preferat Ochelar far dreapta - plasticul de sub far tot blue sky Stop semnalizare dreapa fata Contra aripa dreapta fata - protectia de plastic... bara fata - nevopsita sau blue sky si un pm cu adresa depozitului, ca as avea eu nevoie de mai multe pe langa astea, numa sa le vad Multumesc anticipat
  7. Scuze am incurcat oalele, dar restul postului e valabil mai ales pt cei cu instalatii GPL
  8. Domnu...vezi ca ai gpl si la 15k maxim 20k(mai ales daca mergi turat) tre reglati culbutorii. Iti spun din propia experienta. Primele simptome care apar este oprirea motorului cand este rece, apoi nici cand e cald nu mai te intelegi cu el si in general nu mai trage cum trebuie. Si ca sa citez pe domnu mecanic care mi-a reglat ca pt gpl motoru si a tinut 20k - daca nu se aude tacanitul si mai ales se opreste, sigur e ceva in neregula! am reglat la 60k pt a doua oara culbutorii si deja am 65,5k - a inceput sa mi se opreasca motorul deja la rece(recunosc, mecanicul asta nu era exper in GPL-uri). La urmatoare revizie am sa cer din nou reglajul culbutorilor (la 70k). Mecanicul la care ai fost nu s-a bagat pt ca nu stia cum sa-l faca pt gpl ( 1 la mana, si doi) nu a vrut sa se complice cu toata mataraia...Spor! si inca una - daca bat - e de bine!
  9. Al meu si-a dat sufletul la 51 k - rulmentul de la placa...fix 1000 km a mai tinut dupa ce a trecut de durata medie de utilizare...nu putea sa pice si el pe la 48-49k - schimbam si eu pe garantie - of of, mai mai
  10. Care imi recomada si mie un model de cauciuc ieftin de iarna si unul pentru vara, ambele modele pentru matiz... tre sa le schimb, mai intai intentionez sa cumpar pe cele de iarna sa le pun pe jantele actuale si in primavara sa cumpar de vara sa le pun pe jante de tabla noi. Am mari dileme, as vrea ceva care sa aiba un profil bun, sa tina in jur de 40-50 k rulate pe ambele punti, sa nu faca galme de la dat in gropi(continentalurile au aproape 60k si nu au nici o galma si am luat gropi sanatoase) si sa fie ieftine. Ma uitam la modelele de la sava si debica care le gasesti si pe la 125 de ron, dar habar nu am ce profil sa aleg sau model. Daca mai stiti si alte marci fiable nu ezitati sa imi spuneti. Multumesc anticipat!
  11. pentru toata lumea: Becuri ieftine Philips gasiti prin benzinariile Lukoil. Au ramas la preturi vechi; eu am vazut acum 2-3 luni H4 extreme power( sper ca le-am nimerit) la 100 - 110 ron, si in martie eu am dat 95 de ron pe aceleasi becuri tot de la lukoil, Spor la cumparaturi!
  12. e ok, nu e o cantitate asa de mare, plus ca e posibil sa mai pape putin din el in functie de uzura - asa are de unde
  13. Daca nu merge IDLE LEARN, e de la sensorul de la clapeta de acceleratie ( TPS parca-i spune). Am avut aceeasi problema si numai asa am rezolvat-o, Bafta!
  14. yeee ma, eu m-am certat cu maimutele alea de la service sa imi puna 2,1 si ei nu si nu, ca 2 intra... Dar nu se simte, ce pot sa zic...
  15. Eu zic sa incerci sa pui si roata de rezerva inainte sa arunci cu bani, sa vezi daca ti-o papa in acelasi ritm. Iti zic asta pt ca la mine unul din cauciucuri s-a mancat inexplicabil de repede si l-am pus pe toate partile, punte fata, punte spate stanga/dreapta( acum l-am facut rezerva). e posibil sa fie el defect; nu are compozitia buna sau e prea vechi. Observa daca apare acelasi fenomen si abia atunci fugi la un specialist unde sa verifici rulmentul + axul; tot posibil sa fie si de la puntea spate, sa fie strambata; daca ar fi de la bara stabilizatoare sau amortizoare ti-ar dansa spatele masinii in timpul deplasarii si mai ales la viraje si franari puternice, cu zgomote specifice - si n-am vazut sa zici nik de asta. Oricum daca se intampla sa iti strice si rezerva vei avea 2 cauciucuri noi - altfel, cum e cazul tau acum vei avea unul fara pereche - pana la urma tot va trebui sa le inlocuiesti.
 

×
×
  • Create New...