Jump to content

ga^dele

Membru
  • Content Count

    268
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About ga^dele

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/17/1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    ersin_hagi@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz E
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    ct-14-ers

Recent Profile Visitors

1717 profile views
  1. dupa 10000 km de MIL aprins, eroarea fiind "fuel sistem trim to rich", se pare ca un service anunta ca am injectoarele bulite si asta dupa aprox 30.000 km. Mi-a comunicat ca timpul de injectie in idle este de 4,0 si peste cand trebuia sa fie sub 3. Ce nu a putut sa-mi indice daca cumva sondele lambda sunt bulite. (ceva ce suspectez eu) Nu cred ca am mers suturat. Sa fie asta salvarea, inlocuirea injectoarelor?
  2. dar la cat costa unul nu strica sa-l schimbi la fiecare revizie. mi-a curs "negreala" si dupa 6000 km la revizie
  3. eu zic sa te bucuri ca nu apare...pe mine ma enerveaza cand merg fara centura.. sa o stapnesti sanatos si sa porti centura pe drumurile publice. Daca tot te uiti pe sub scaun...scoate mufa...baga o agrafa intre pini si daca se apinde e de la sistemul in care se prinde centura, daca nu e becul. Dar pana acolo eu zic sa mai investighezi si cablurile daca au fost umblate la ele pe sub bord.
  4. iarasi s-a aprins...offf...sistem fuel to rich... intrebare: eu cum mai trec itpu-ul...nu o sa-mi dea noxele peste cap? care e mailul de la daewoo craiova? vreau un raspuns oficial
  5. ga^dele

    Cetatea Rasnov

    rasnov reloaded - mai&august. vad ca magari sunt locatari permaneti parerea mea ca e mai interesant ba branul. cheers all.
  6. Heh acuma brusc si subit s-a stins checkul in timp ce chinuiam masina pe valea prahovei cu 4 persoane in masina si bagaje. Cand am alimentat pe la Busteni, am pornit notorul si surpriza s-a stins check-ul. S-a mai aprins el odata pesntru 50km dupa care s-a stins iarasi si am facut cam 300 de km pana acasa fara sa se mai aprinda. de ce era de la benzina ceva...nu cred ca se stingea imediat. Sunt curios cand o sa incep sa alimentez din Cta daca o sa se aprinda. Si acul de la benzina a inceput sa indice bine...i-o fi prins bine aerul de munte
  7. Aduc stelele..:)

  8. oferta detectoare: COBRA 7000 170 9330 260 9430 290 9530 350 9630 370 9730 390 9830 430 9930 470 R9G 1200 WHISTLER SL500 170 SRT30R 190 XTR330 230 XTR325 290 XTR520 320 EUR948 300 PRO78 350 3500 620 BELTRONICS 940 490 955 520 965 630 995 730 RX55 600 RX65 830 STI DRIVER 1300 Prturi in ron, pentru cta, predare directa, pentru alte localitati, alegeti modul de primire, posta, fancurier. Toate produsele sunt noi si sigilate, se acorda garantie 1 an de la data cumpararii. Caracteristicle fiecarui produs se pot gasi usor pe net .."google it"
  9. la securitate pot sa zic ca am vazut 2 matizuri cu daune totale, dar spre uimirea mea nimik din compartimentul motorul a patruns in habitaclu. Totusi matizul cu aerbaguri are 3 stele euroncap, la fel ca la logan
  10. ulei total de la metro 1, toate consumabilele le-am cumparat (exceptie ulei cutie) de pe str. Caraiman, dupa Far inspre Abator scrie ceva de genul piese auto import. Curea de alternator mi-a zis sa o schimb la 30.000 si cand revin la 60.000 sa fac si distributia. ps: au vrut sa-mi curete IAC-ul dar ala e "do it muself"
  11. am facut si eu revizia de 40.000 la 38.000 reali, pentru ca uleiul daewoo 10w30 (pus fara sa fi cerut) se apropria vertiginos de 10.000 km si motorul nu parea ca functioneaza ok, tremura, mai rau decat trebuia la relantii...si cum am dat de bani i-am spart pe revizie. masina are 2 ani si cateva luni...si azi la Autoklass a luat urmatoarele la bord: -ulei castrol magnatec (3l) -120ron -filtru ulei (corean) - 20 ron -filtru aer (corean) - 20ron -filtru benzina (corean) - 23ron -bujii NGK (cu Y la final) - 36ron -fise (gm) - 50 ron -ulei cutie viteze Total 75w80 (nu se recomanda cu 85 sau 90 - omoara rulmentii) - 77 ron (a intrat 2,2 pana sa curga). -montat becuri H3 philips blue vision (Aspad buc) -testat cu testerul pentru parametri. -verificat trenul de rulare si saboti frana. Piese (-becuri): 346 ron Manopera: 203 ron Total: 549 ron + 30 ron (mecanic+electrician) Dupa...motorul nu mai tremura, urca usor in turatii, cutia se comporta f bine acuma, dar despre impresii la cutie vad maine de dimineata. Preventiv am pus si benzina omv100.
  12. martorul aparea mai tarziu..eroarea aparea pe scaner dupa ce mergeam cam 2-3 km in jurul service-ului..si mers incet si mers rapid pana in 70-80km/k..cand o bagam in service si se potolea motorul...intra in idle aparea si el...tot asa am sesizat si eu ca aparea..la semafor...sau poate ca atuncea eram mai atent la bord. notat: presiunea in rampa injectoare, valoarea lambda si senorul de oxigen.. parerea mea sa mai incerc sa dau rezolvare si la un alt service: ca la doctor a doua opinie
  13. A fost verificata si valva PCV, e noua chiar de 2000 km(era un furtun crapat, dar nu exista pierdere de presiune prin el). Idem si la filltrul de aer sau daca exista o obstructie a acestuia. partea cu bujiile si fisele a fost ce s-a tot umblat la senzori mentionati, idem la injectoare pentru ca se credea ca au un dozaj prea mare (verificat pe un ciclu de 1000 de actionari si curatat cu ultrasunete dupa verificare, parca se simtea mai bine maisna dupa aveam mai multa vlaga in ea..dupa 34.000 km) Senzorul MAP ara in jur de 50kPa in idle, stand in parcare (si cu unul nou si cu cel al masinii), mi-a si zic cel de la service de valoarea lui normala in jur de 30kPa. cand ii dadea talpa l-am vazut sa sara de 80kPa au intrebat daca e dat consumul peste cap...nu cred ca e, 425km..30l...vine in jur de 7,05 (urban si extern can 40% din acei km in conditii numai de dealuri dupa ce iesi din localitate si dai talpa sa urci la 90...Constanta - Portul Agigea, pentru cei care au venit la mare Constanta- Eforie Sud). o sa incerc sa sau o tura la service pe luni sa le dau ideea cu senzorul de oxigen, ca pe ala nu l-am auzit sa fii umblat
  14. Am si eu o problema cu care ma bat la service (am fost pana acuma de 8 ori), pana la urma baietzii nu aveau rea intentie si au dat tot ce era mai bun. problema: apare pe scaner : "fule trim to rich" dar nu mai stiu codul. - prima data s-a crezut ca e de la indicatorul de benzina ...in final s-a schimbat..dar tot aparea check-ul...eu tot ma duceam si ei imi dadeau reset in speranta ca e ceva temporar. -penultima data au facut urmatoarele opratiuni: inlocuit senzor MAP (arata valoare de peste 50kPa si cu cel nou si cu cel vechi), inlocuit senzor clapeta acceleratie, schimbat bujii si fise (asta au fost puse de probe), curatat injectoare (gratis), dat si cu solutie de contacte...nimik frate..dupa ce faceam o tura pe langa service tot aparea eroarea pe scaner. in prezent tot apare...solutia lor ar fi sa inlocuiesc senzorul lambda, dar cum sunt pe garantia extinsa, nu pot sa-l schimb pe service. ok nu-i bai pana la urma dau in jur de 2 mil si cu asta basta, numai de ar disparea. problema ea(si cred ca e in topic): 1. de ce MAP-ul arata peste 50kpa desi s-a pus si altul nou? sa fie ECM-ul de vina? 2. de unde pot sa fiu sigur ca e de la o sonda lambda? pentru ca au zis ca au cautat codul si nu le-a zis nimik
 

×
×
  • Create New...