Jump to content

Bia

Membră
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Bia

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Iasi
  • Din
    Iasi
  • Auto
    Matiz Daewoo
  1. aduc stelele..:)

  2. Mersi pentru informatii si incurajari! Azi eram programata sa-mi curate injectoarele si nu m-am mai dus sa fac operatiunea aceasta pentru ca m-am gandit ca aveti dreptate. Problema cea mai mare va fi probabil sa gasesc un service autorizat care sa vrea cu adevarat sa se ocupe de masina pentru ca parerea mea e ca nimeni nu si-a dat silinta pana acum ... Vedeti si voi pot fi multe cauze si doar un mecanic bun si interesat va putea sa ii dea de capat! Am o saptamana de cand nu s-a mai aprins! Ma gandesc sa-i mai pun niste solutie de curatat motorul, sa mai repet operatiunea pentru ca a fost o imbunatatire data trecuta cand am pus! Voi ce ziceti? Si urmatoarea data cand ajung in service promit sa notez codul! Desi ma rog sa nu mai ajung prea curand!
  3. Prima data s-a aprins la scurt timp dupa prima revizie! Mergeam cu ea prin oras si pur si simplu din senin am simtit cum "moare" in mers si automat s-a aprins "check" . Iti dai seama ca m-am panicat cumplit, pentru ca mi se explicase in service cand mi-au predat-o ca, in cazul in care se aprinde chestia asta, inseamna ca e o problema la motor si tre sa fug repede in service! Am ajuns acasa, am parcat-o, am oprit motorul si am inceput sa sun la toti prietenii disperata! Cand am pornit-o din nou nu s-a mai aprins! Am crezut ca e o simpla eroare! Dar de atunci a inceput cosmarul meu! Dupa cum ti-am zis pana acum, se aprinde si se stinge pur si simplu! Bine, inainte sa-i schimb pompa de benzina era jale! Se ineca, venea miros de benzina si murea pur si simplu! Trebuia sa o bag in viteza 1 si sa incerc sa o urnesc de pe loc pentru ca pur si simplu era "moarta". In service toti ridicau din umeri si nu stiau ce are! Dupa ce i-am pus si solutia aia de curatat motorul, pt ca mi s-a zis ca poate am pus benzina proasta, a mers bine vreo saptamana cat sa cred ca s-a rezolvat! Dupa ce am fost iar in service si i-au anulat becul asta si mi-au zis sa vin sa curat injectoarele, vad ca nu s-a mai aprins (a mai trecut aproape o saptamana de atunci). Dar sincer nu-mi place cum merge! Comparativ cu felul in care mergea la inceput, pana sa apara problemele astea, mi se pare ca parca nu trage asa cum trebuie (chiar si cand nu e aprins "check", desi merge mult mai bine cand nu e aprins becul asta nenorocit). Oricum faptul ca nu s-a mai aprins becul de o saptamana nu am nici o garantie ca nu o sa se aprinda miine! Cam asta e problema mea!
  4. Am cumparat un Matiz nou pe 21 martie 2005. Am avut urmatoarele probleme: Dupa prima revizie, cred ca aveam in jur de 1500 km la bord s-a aprins "check"! Am fost in service, pe tester dadea o eroare generala, si prin eliminare s-a incercat gasirea cauzei. Am schimbat mai intai bujiile, apoi pompa de benzina si sonda! Problema persista! Am pus o solutie de curatat motorul si nu s-a mai aprins "check" in jur de 30km. Apoi s-a aprins din nou! S-a verificat sa nu fie vreo masa de vina! In momentul in care se aprinde "check" masina incepe sa se inece, sa nu mai traga si are un tremurat anormal! Cand se stinge totul revine la normal! "check" se aprinde si se stinge dupa bunul plac. Uneori nu se aprinde cateva zile la rand, uneori se aprinde si se stinge dupa ce merg un pic, alteori se aprinde in mers sau se aprinde si nu se mai stinge zile in sir pana o duc in service si il dezactiveaza!
  5. Ai dreptate cu tot ce ai spus! Si mie imi este frica sa nu cumva sa-mi schimbe ceva! Chiar m-am gandit la asta! Intr-adevar cunostintele mele tehnice sunt practic zero si asta nu pentru ca sunt femeie, dar pur si simplu nu m-a interesat! Crede-ma ca dacia mea pe care am avut-o inainte nu imi facea atatea probleme! Pai eu am fost cu dacia in service de cateva ori in 6 ani cat am avut-o, iar cu matizul...nici nu stiu de cate ori in jumate de an! Pentru ca m-am saturat de toata povestea asta, m-am gandit cat de minunat este internetul si uite asa am dat de voi! Ma bucur ca mai am cu cine sa ma consult! Da, asa o sa fac, nu ma mai duc in nici un service, vb la Craiova sa vad ce zic si ei! Oricum am inteles ca ramane in History inregistrat toate erorile pe care le-a dat pana acum! A mi-am amintit ce eroare da: ceva de genul rateu in cilindri! Sper ca-mi aduc aminte bine!
  6. Imi pare rau ca nu am stiut mai de mult de forumul asta! Am sa-ti urmez sfatul si am sa incep sa trimit mailuri la Craiova! Cat despre pierdut garantia, daca ei, adica service-ul autorizat hotaraste sa dea jos injectoarele si le curata, pot sa o pierd in conditiile astea?! A si sa-ti mai zic ceva, prima data cand a inceput sa faca probleme, m-am dus in service, si cand s-au uitat la bujii, a inceput scandalul! De ce?! Pentru ca avea bujii Bosch si cica trebuia sa aiba de alt fel si ma acuzau ca le-am schimbat eu si automat ma amenintau ca pierd garantia! Cum naiba putea sa schimb eu bujiile? De ce as fi facut asa ceva la o masina care pe vremea aia avea in jur de 1500 de km! Bineinteles, ca sa termin toata discutia, am cumparat un set de bujii de care ziceau ei! Deci alti bani scosi din buzunarul meu pentru o masina noua si cica in garantie!!!! Imi pare rau ca nu m-am gandit mai devreme sa sun la Craiova!
  7. Stiu f. bine problema legata de "stimularea" mecanicilor in service! Dupa cum am spus, de fiecare data am dat ceva! Mi-e ciuda ca nu se rezolva mai repede, sau de fapt nu se rezolva! In fiecare dimineata cand o pornesc stau super stresata sa nu cumva sa se aprinda iar becul ala nenorocit! Si de obicei se aprinde exact cand am mai multa treaba! Mi-e groaza pentru ca vine frigul si ma gandesc ca pe gheata, daca se ineaca si apoi tasneste dintr-o data am toate sansele sa ma "infing" in cel din fata mea! La Socom zici, poate ar fi cazul sa incerc si acolo! Dar crezi ca o sa fie de acord sa preia garantia?! Cei de la Comat au fost de acord doar pentru ca a vorbit cineva cu cineva de acolo, etc. Probabil ca intr-un final o sa procedez ca tine, o sa ma duc si o sa o repar pe banii mei!
  8. Pai am fost la sermecom ca de la ei am luat-o, apoi m-am dus la Comat! Saptamana trecuta, luni, mi s-a aprins iar becul, am fost la ei, au pus-o pe tester, au ridicat din umeri, au sunat la Craiova unde au sugerat ca poate fi o masa, cica a venit electricianul si s-a uitat un pic la ea, a strans nu stiu ce pe acolo si a zis ca e ok, nu e nici o masa! Cei de la Sermecom au zis ca daca se mai aprinde sa scot borna de la baterie ca sa resetez becul...iti dai seama ca eu nu pot sa fac asta! Un amic de-al meu a spus ca poate fi de la alarma. E posibil?!
  9. Hmm .. cu incredere zici?! Oricum o sa incerc si varianta asta! Dar am uitat sa va povestesc ce mi s-a intamplat in primul service la care ma duceam! Prima data mi s-a spun ceva de genul: "D-soara dvs. vedeti in ce masina sunteti?", iar a doua oara mi s-a zis: "Dar ce pretentii aveti de la o masina de 5.300 de euro?" Dupa fazele astea m-am dus in alt service! Oricum daca ei gandesc asa, ca nu poti avea pretentia ca o masina noua sa mearga bine ...ma indoiesc profund ca o sa mi se rezolve problema "pe cale pasnica"!
  10. Sunt din Iasi. Nu stiu daca sa ma duc sa curat injectoarele sau nu! Oricum, m-am lamurit cum e cu garantia!!!!!!!!! De fiecare data am dat "spaga" ca sa se uite la ea mai repede si ca sa schimbe ceva! Operatiunea cu injectoarele ma costa in jur de 800.000 lei vechi! N-am crezut ca se poate intampla asa ceva, sa am atat de multe probleme cu o masina noua! Dezamagirea mea este crunta pt ca mi-am dorit masina asta f. mult si am facut un efort maxim ca sa o cumpar! Si nu a mers bine decat o luna! Ce sa fac?! Sa-i strang de gat pe cei din service ca nu ii dau de capat sau poate nu vor sa schimbe nimic ce ar putea fi prea scump?! Cu cine sa ma cert?! Rabdarea mea e pe sfarsite ... trebuie sa sun la Craiova, desi fabrica s-a inchis, crezi ca mai am cu cine vorbi acolo? Sa ma duc la OPC?
  11. Uf...nu stiu ce fel de eroare, dar din ce au zis ei poate fi din multe cauze de asta nici nu reusesc sa-i dea de capat! Poate fi cica de la bujii, pompa, fise, etc. Oricum nu ti se pare aberant sa schimbi pompa de benzina la 4000 km?! Mie da!
  12. Ai dreptate cand spui ca nu m-am mai bucurat de mult de masina mea! Sunt disperata, crede-ma imi vine sa plang de suparare! Deja am schimbat service-ul la care ma duceam initial, m-am mutat la alt service autorizat, dar nici astia nu stiu nimic! Uneori ma gandeam sa renunt la garantie si sa ma duc oriunde ar putea sa o repare cu adevarat, dar ma gandesc ca nu se merita sa cheltui atatia bani, mai ales ca e obligatia lor!!!! Sunt prea multe luni de cand sunt problemele astea! Pe cine pot suna la fabrica sa fac scandal?! Ai vreun nr. de tel? sau e-mail?
  13. Am cumparat un Matiz in aprilie si a mers f. bine vreo luna si ceva! Apoi au inceput problemele!!!!!!!!! De luni de zile se aprinde "check" la bord si nimeni nu reuseste sa afle ce are cu adevarat. Tin sa mentionez ca masina e noua, am garantie la ea si totusi ... Pe tester da o eroare generala, adica ar putea sa fie probleme cu mai multe chestii, asa ca in service au inceput prin eliminare sa afle ce are! Am schimbat bujiile, apoi pompa de benzina, apoi am pus o solutie de curatat motorul ... si nimic! Becul se aprinde si se stinge dupa bunul plac! Adica sunt zile in care nu se aprinde, in alte zile se aprinde si dupa ce merg un pic cu ea si o opres se stinge, sau nu se mai stinge cateva zile! Problema e ca in momentul in care se aprinde "Check", masina incepe sa mearga rau: merge intrerupt, nu trage, se ineaca, are un tremurat ciudat! Cand se stinge totul intra in normal! Are cineva vreo idee ce se intampla? Ati mai auzit asa ceva? Eu sunt pur si simplu exasperata, m-am saturat de mers in service! Ultima solutie care mi-au propus-o cei din service e sa curat injectoarele, operatiune ce nu intra pe garantie si costa destul de mult! Au sunat si la Craiova, dar nimeni nu stie exact! Cei de la Craiova au sugerat ca poate fi o masa...au verificat si asta... Va rog, da-ti o idee!
 

×
×
  • Create New...