Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Mie imi trebuie anul viitor o mini-utilitara sau un wagon. Buuun, cum nu am bani de caddy (cca 14500eur cu motorul sdi si ac) m-ar tenta ceva mai ieftin. Papucul iese din discutie, nu as conduce asa ceva deci un MCV ar fi interesant. Totusi cat ar ajunge un 1.6 (sau DCI) cu AC, geamuri electrice, modelul duba(2 locuri)?... Pentru mine o masina ca aceasta nu merita mai mult de 8000-8500eur daca e bine facuta si are sarcina utila de min 600kg. Daca aceste conditii nu sunt intrunite ma voi orienta catre un caddy sh sau o nubira wagon sh/noua.

 

PS: CAnd apare in reprezentante/drivetest?

Share this post


Link to post
Laurentiu nu ai deloc dreptate, pietarii sunt plini de bani si isi pot permite Logan Estate problema este ca deja multi dintre ei au oricum Logan .

Si nu puteai sa-mi spui asta inainte de a ma apuca de Stiinte Economice? :wallbanger:

Share this post


Link to post

Andrei sa fim seriosi tu chiar crezi ca Loganul Estate v-a costa doar 8000-8500E cu motor Diesel si AC ???? Pretul la varianta diesel si cu dotari full este pe la 11600E deci mult peste pretul spus de tine .

Share this post


Link to post
PS: CAnd apare in reprezentante/drivetest?

Teoretic de miercuri.

 

Andrei sa fim seriosi tu chiar crezi ca Loganul Estate v-a costa doar 8000-8500E cu motor Diesel si AC ????

El vrea "o mini-utilitara sau un wagon" cu două locuri, nu varianta full. ;)

Share this post


Link to post

Trebuie sa recunosc ca logan break arata mai bine decat logan-ul obisnuit dar utililatara arata ca naiba si va costa la fel de mult ca vw caddy.

Edited by CARABUSU

Share this post


Link to post

Un client foarte multumit de logan.

Sunteti pe drumul cel bun baietii de la dacia.

Detalii aici !

Share this post


Link to post

@DragosP in primul rand bine ai venit pe forumul korean :D si in al doilea rand Andrei vrea AC iar la Dacia nu se poate AC fara geamuri electrice, in consecinta pretul creste .Daca vrea si dci deja pretul este in pom adica peste 10000E .

 

PS> nu sunt vreun Guru dar prezic un pret de 10200E pentru varianta Estate dci cu AC .

Share this post


Link to post

Ovi jer,vecinul tau nu cu pompa de benzina are probleme sau cu lipsa unui filtru pe circuitul de alimentare(un filtru existand in pompa de benzina) .Au patit si altii,care au pus benzina de la firme cu renume,necazul.Buba e de la sezorul de turatie de pe cutie,ori de la motorasul pas cu pas de la clapeta acceleratie ori injectoare infundate.In nici un caz ce presupui tu.

Cat despre "clientul multumit",ce sa zic...vechea vopsea rosu imperial care se exfoliaza la actiunea gainatului "uitat" o perioada mai mare pe masina(lucru care in mod normal nu ar trebui sa se intample dar problema s-a rezolvat intre timp prin inlocuirea vopselei).La bara acolo,daca se priveste ceva mai atent,se vede ca stratul de vopsea umflata e destul de gros,ceea ce e ceva destul de ciudat pentru cei de la dacia :D .Acolo altceva s-a intamplat,ori o reparatie nespecificata de proprietar ori ceva inainte de achizitionare.

Probleme cu vopseaua au existat la anumite culori,stratul era destul de subtire,dar sa vedem noile culori cum se vor comporta in viitor.Oricum sunt pe drumul cel bun,ori cat de multe cometarii contra vor fi din partea unora,putini de altfel,care nu au mare influenta nici la ridicarea standardului de calitate nici la cota de vanzari.

Share this post


Link to post
De 2 saptamani masina porneste numai cand vrea ea :) )

A fost la dealer si i-au zis ca nu are nici o problema dupa ce a fost pusa pe tester.Am pus si eu testerul pe ea si la fel nici o problema :) )L-am anuntat sa pregateasca o prima de 700 ron(pompa de benzina ) pentru bolsevicul de la colibasi care a considerat ca nu e necesar ca aceasta masina sa fie dotata cu filtru carburant.

Nu crezi ca senzorul de turatie sau injectoarele infundate dau un cod de eroare pe tester? Sau la Dacia nu e valabil si detectam defectele ca la berlina inlocuind diverse piese pana o nimerim pe cea cu buba?

Ce rosu imperial? Masina aia e Diesel! Dieselurile au aparut dupa ce Dacia a anuntat inlocuirea lotului de vopsea cu probleme. O masina similara din mai 2005 am eu la firma si nu s-a exfoliat nimic pe ea. Recunoasteti si voi realitatea atunci cand o vedeti: a cumpara o Dacia a fost si ramane o chestiune de noroc!

Share this post


Link to post

osirus@

De cate ori vrei sa-ti repet ca loganul nu are filtru de benzina sau de aer la climatizare?Spre deosebire de tine eu nu imi dau cu parerea sau cu presupusul pentru ca eu cu asta ma ocup.

O sita de filtrare in pompa de benzina nu reprezinta un filtru.Oricum fiecare masina are aceasta sita in pompa pe linga filtru de benzina normal.

1.Mentionezi 2 probleme care nu au legatura cu benzina : senzorul de turatie sau IAC-ul si care au fost testate pe scaner.

2.Injectoarele infundate se manifesta prin pierderi de putere si consum mare nu prin probleme la pornire.

Care drum cel bun?Vinzi peste 200k masini cu probleme care mai de care si esti pe drumul cel bun?Nu controlezi service-urile care practica preturi la revizii dupa ureche?Isi rup gatul pe drum cativa din cauza portfuzetei rupte si nu iei nici o masura? decit musamalizezi?Vinzi masini masini lovite pe trailer si revopsite la pret de noua?

Si asta dupa ce esti scutit de majoritatea taxelor catre stat?

Aici

a fost nevoie de alte 2 sectiuni pentru a discuta de problemele,lipsurile sau ce trebuie facut la logan pentru a ajunge la stadiul de masina.Pur si simplu e o bataie de joc masina asta pentru clienti.Sunt numarate pe degete cazurile in care detinatorii nu au avut nicio problema.

Share this post


Link to post

Ovi,spre deosebire de tine,eu vorbesc din cunostinta de cauza!Adica am masina asta si stiu despre ce vorbesc.Nu am negat niciodata unele probleme,cu toate ca au fost remediate din mers(rusine pentru asta)dar au fost remediate.Daca ai fi bagat un ochi pe acolo(pe unde te uiti cu ranjezult pe buze)ai fi vazut ca aceeasi problema ca si vecinul tau au mai avut-o si altii si ai fi vazut cauza si acelasi raspuns au primit:masina nu are nimic,cu toate ca acea problema era,dar nu de la pompa de benzina sau lipsa elementului filtrant!Nu apar nimic,nici "profesialismul" celor din service,nici pe cel al celor din fabrica.

Mircea si eu am aceesi vopsea rosie si nu am avut probleme cu rugina sau cu exfolierea,dar trebuie sa recunosc ca stau cu bidonul de apa in masina si cand vad un gainat sunt pe el!Dar asta nu ca i-mi ataca vopseaua ci ca nu suport asa ceva.Si sunt mai multe masini la care intervine elementul "noroc" atunci cand o cumperi...

ps...ovi cred ca ai cam multe degete... :D

Share this post


Link to post

Iti repet intrebarea: la masina asta defectele nu se inregistreaza cu un cod de eroare vizibil pe scaner? Ghicim, ca la berlina?

Share this post


Link to post
Ovi,spre deosebire de tine,eu vorbesc din cunostinta de cauza!

Greseala daciotilor este ca voi credeti ca sunteti singurii in cunostinta de cauza. Putina modestie v-ar ajuta la rulaj, nu v-ar mai injura lumea din spate.

Share this post


Link to post
Iti repet intrebarea: la masina asta defectele nu se inregistreaza cu un cod de eroare vizibil pe scaner?

Îţi răspund eu: ba da, dar din păcate mai sunt destui mecanici balamuţi prin serviceurile dacia care habar n-au pe ce lume se află! :(

Share this post


Link to post

Ovi_jer a prezentat problema unui vecin de-al lui si de asemenea care este defectul probabil (in opinia lui)... Nu vad care e problema ... Din ceea ce a spus, si parerea mea ar fi de asemenea ca are pompa de benzina pe duca. Si eu am mers prima data cand mi-am cumparat Cielo cu benzina numai pe fundul rezervorului si a inceput usor-usor, intai trebuia sa pun contactul de 3-4 ori ca sa porneasca, dupa aia nu se mai putea tura peste 3000, si pana la urma m-a lasat ...

 

in legatura cu testerul, la mine am avut odata IAC-ul defect, dar pe tester nu arata nimic, deci mai gresesc si testerele astea uneori.

 

Am auzit mai multi mecanici de la service Dacia ca nu ar avea filtru de benzina ...

Share this post


Link to post

@DragosP Eu nu vorbesc de mecanicii balamuti din service-urile Dacia. Ovi_jer a precizat clar ca el a pus scanerul pe masina si ca nu s-a inregistrat nici un cod de eroare, ceea ce ducea la singura cauza posibila a defectului respectiv- pompa de benzina.

@Osirus insa se pare ca face diagnoza de la distanta, fara scaner...

@Smailmiami, IAC-ul se vede daca nu face numarul de pasi corect, pe scaner. Mai depinde insa si de priceperea celui care face diagnoza, dar nu asta era problema.

Se pare ca unii posesori de Logan nu citesc ceea ce se scrie, dar se arunca la a contrazice, ca deh, e vorba de Logan....@Osirus, defectul spus de Ovi_jer era oricum mai simplu decat ce ai zis tu, in loc sa iei apararea loganului, l-ai bagat si mai rau in galeata :) )

Share this post


Link to post

Am un prieten care a lucrat la reprezentanta Dacia din Piatra Neamt si tipul s-a ingrozit de cate probleme apareau la pompele de benzina de la motoarele 1,5 si 1,6 si la injectoarele de la motoarele diesel.Un injector costa 17 milioane :shock: ,asta e jecmaneala.La unele "service-uri autorizate"ti-o pun pe tester dar degeaba,fie nenea nu stie sa citeasca un cod la o eroare ori soft-ul are gargauni.

Edited by CARABUSU

Share this post


Link to post
... @Smailmiami, IAC-ul se vede daca nu face numarul de pasi corect, pe scaner...

@Mircea > asta depinde si de scaner, nu toate poate ...

Share this post


Link to post

Corect, al lui Ovi_jer poate.

Share this post


Link to post
@Smailmiami, IAC-ul se vede daca nu face numarul de pasi corect, pe scaner. Mai depinde insa si de priceperea celui care face diagnoza, dar nu asta era problema.

Problema nu era ca nu facea numarul de pasi corect, ci ca nu facea absolut nimic ... Pe tester scria ca este ok, dar dupa ce am facut o proba cu unul de la un prieten, am cumparat altul si gata ... a fost totul ok. De curand, nu-mi mai pornea un Matiz, am fost la 2 scanere si degeaba, totul era ok. Masina nu pornea, dar aia "m-au dat afara" si m-au luat cu alte balarii ... Am luat schema in brate din manual, am urmat instructiunile si am descoperit ca in delcou nu venea "-" (pinul 4 daca tii mufa cu urechile in jos pentru cine vrea sa retina). Am "decojit" firul (n-am avut curaj sa ma bag sa desfac toata instalatia sa vad de unde pleaca firul ala), l-am legat la masa si a pornit la prima cheie ... In consecinta, increderea mea in scanere tinde la 0. Si stiu si eu sa citesc un scaner si asa zicea, ca e totul bine ...

Share this post


Link to post

Tot OffTopic, ca aci e vorba despre Logan ;) : Din scaner se putea creste/scadea numarul de pasi la iac si se vedea daca misca ceva motorul.

Share this post


Link to post

Chestia poate fi valabila si pentru Logan, pentru ca si la Dacia sunt implicate scanere si IAC-uri care este foarte posibil sa nu functioneze corect. Chiar operatorul mi-a spus sa fac proba cu altul, se vedea ca nu merge pentru ca se oprea masina (era iarna), dar pe tester nu arata nimic incorect ...

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post
Ovi_jer a precizat clar ca el a pus scanerul pe masina si ca nu s-a inregistrat nici un cod de eroare, ceea ce ducea la singura cauza posibila a defectului respectiv- pompa de benzina.

Am înţeles; da' o presiune pe rampa de injecţie oare s-a măsurat?

Da' un bonârnac în capul releului injectoare s-a dat? :-?

Share this post


Link to post

Exact Mircea.

smailmiami@ Sa citesti e una dar sa intelegi ce citesti e foarte greu mai ales cand e vorba de scanere.

IAC-ul da cod de eroare numai daca este ars.Majoritatea problemelor apar datorita blocarii axului supapei conice din cauza mizerie sau lichidelor pe linga acesta.Un alt caz este si pierderea memoriei numarului de pasi(motorul da sa moara apoi se ridica in turatie aproape de 2000 ).

Pe tester este usor de testat prin cresterea numarului de pasi unde motorul trebuie sa creasca in turatie si scaderea numarului de pasi unde motorul trebuie sa scada in turatie.Poate fi testat si prin sarcina pe motor cum ar fi consumatori electrici sau AC unde iac-ul trebuie sa deschida(sa creasca numarul de pasi) si sa mentina relanti-ul cerut de ecm.Deci poate fi testat si fara scaner prin consumatori electrici sau masurarea daca este ars la terminalele A cu B si C cu D cu un multimetru unde valoarea trebuie sa fie intre 40-80 ohmi.

Repet : majoritatea incep sa se miste greu si executa numarul de pasi la fel de greu cea ce face ca turatia de relanti sa fie mentinuta cu greu.

Si acest test tot din scaner se face cand la modificarea relantiu-ului trebuie sa se duca instantaneu la turatia ceruta.

Share this post


Link to post

Caz..(auzit pe alt forum)

Intr-un oras din romania, masinile care au fost la test drive au suferit o cosmetizare (adica km) si au fost puse in vanzare ca noi noute..

Ca doar e Dealer dacia-renault, de ce sa piarda banii

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...