Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii

Recommended Posts

Marche arrierul este o problema, e adevarat.

Caraie si cand este oprita masina si mi s-a intamplat de vreo 10 ori sa nu vrea sa intre deloc. Metoda aplicata atunci a fost o usoara accelerare pe liber si apoi reincercare - a mers de fiecare data.

 

Poti sa incerci sa mai apesi inca odata ambreiajul...Asa am facut si de fiecare data cand nu intra in marche arrier am reapasat ambreiajul si a intrat de fiecare data.

Share this post


Link to post

mie imi intra din prima...in masalier... :> nu caraie...(oi fi io ala mai norocos :P )

Share this post


Link to post
Poti sa incerci sa mai apesi inca odata ambreiajul...Asa am facut si de fiecare data cand nu intra in marche arrier am reapasat ambreiajul si a intrat de fiecare data.

 

corect! la fel faceam si la nova (mi s-a intamplat de nenumarate ori), si functioneaza si la kalos.

Share this post


Link to post

Ii zice dubla-ambreiere (double clutching) si foloseste si la schibatul vitezelor inapoi, mai ales alea mici (3 in 2, chiar si 2 in 1 cateodata.

Unii merg asa mai tot timpul, dar eu zic ca asta e deja exagerat).

Pentru bagat in marsarier e chiar un reflex bun de format:

apasat, scos din viteza, luat repede, o secunda doua, apasat, bagat, luat usurel.

Sunt pe net o sumedenie de articole.

Share this post


Link to post

sorry ca aduk iara vorba de lgn dar am gasit o idee interesanta a unui utilizator al forumul respectiv: "Ia încercaţi să trageţi presul de sub pedală! Serios. Sau trebuie reglat ambreiajul." apropos, faza cu marsarier face parte din din grupul "asa face toate".

Share this post


Link to post

haha, si eu am avut "problema" cu presul sub ambreaj dar mi-am dat seama si l-am scos :)

Share this post


Link to post

mdeah, numa' ca la logan nu apare problema presului datorita reglarii ambreiajului f sus. eu chiar intentionez sa corectez aceasta problema...

Share this post


Link to post
- cutia de viteze imprecisa si obositoare.

- stabilitate (e normal din moment ce latimea celor doua este identica dar Kalos e mai inalta cu 20 cm).

Un alt aspect care m-a dezamagit la Kalos este zgomotul curentilor de aer la viteze peste 110kmh.

 

Fara a contrazice nimic din cele spuse de voi, vreau sa va amintesc ca in pofida spatiului interior mare, dotarilor bune si dimensiunile ceva mai generoase la exterior (la 4 usi), Kalosul este totusi in clasa mica, deci si pretul, cat si alte aspecte (izolatiae fonica, stabilitate, cutie de viteza etc.) sunt pe masura clasei si, din pacate, si a producatorului. Acest aspect de masina mare si serioasa care il da varianta in 4 usi induce uneori in eroare, eu de altfel am luat 5 usi ca sa fie cu adevarat mic, sa nu pacalesc pe nimeni.. :>

 

La stabilitate e precara, nu se compara cu ce conduc eu acum sau am condus in trecut, dar eu zic ca in ceeea ce priveste cutia de viteze e treaba de obisnuinta , nu stiu de ce va cramponati atat de ea. (Mai ales daca esti baiat ! :) )

Edited by Gica

Share this post


Link to post

La mine NICIODATA nu a carait in marcharriere ( nu-sh daca am scris bine ) , dar si mie mi se pare ca , cutia de viteze e parca o idee mai aiurea decat la Cieloul pe care l-am avut inainte , adica altfel sunt etajate vitezele.

Parerea mea!

Bafta

PS La mine caraia la matiz si era exact aceeasi pb cu presul !

Edited by body

Share this post


Link to post

Nu are legatura clasa cu calitatea (vezi Mini Cooper sau SMART), ci mai degraba cu pretul.

Dar, la aprox. pretul lui Kalos, avem in clasa mica Fabia si Peugeot 206 care totusi par mai calitative. Oricum mie mi-a placut mai mult cum arata Kalos, asa ca suport consecintele :X

Ca sa nu mai spun ce probleme am auzit la Megane, care e dintr-o clasa "superioara".

Share this post


Link to post

Corect cea ce spui, dar la Fabia sau 206 cu dotarile de pe Kalos ajungeau la alte preturi. Deci, cum ai spus si tu, costurile se refletcta in calitate. Eu avand si Nubira, care este la alta clasa, acele minusuri pomenite mai sus nu exista, de asta m-am legat de clasa...

Share this post


Link to post

Va cam grabiti sa infierati calitatea Kalosului, sincer sa fiu.

 

Gica, daca nu ai Chevrolet Nubira, nu te grabi sa afirmi ca ai o masina mai buna din punct de vedere al calitatii de fabricatie decat Kalos. Si eu daca as avea doua masini, una mai mare si una mai mica, as 'tine' cu cea mai mare, dar nu as uita ca una este facuta de un galbejit super precis si cealalta facuta de un romanash cu piese galbejite... e o mica diferenta care poate insemna multe.

 

Cu toate acestea cutia de viteze a Kalosului nu este punctul sau forte, dar nici nu este atat de rea precum reiese din ultimele posturi.

Share this post


Link to post

Eu nu am zis ca e proasta DOAMNE FERESTE !Sunt foarte multumit de masinuta , am zis ca (,) cutia e diferita fata de cea de la Cielo!

E foarte bine izolata fonic(cineva zicea exact contrariul) si , parerea mea ca este peste Skoda Fabia( cu care am mers ceva).

Bafta

Share this post


Link to post

Legat de cutie, la inceput si eu am avut ceva probleme.

Nici acum nu m-am obisnuit total cu etajarea cutiei. Treapa a II-a in special mi se pare foarte lunga...

In marcharriere nu i-a carait niciodata, dar am avut de cateva ori problema expusa anterior cu intrarea in marcharriere.

Cate-odata mi se mai intampla sa nu intre din prima in viteza I-a (in special daca masina se afla inca in miscare), dar asta nu este o problema reala. Am condus masini de clasa superioara ce, in cazul in care masina nu era complet oprita, nu intrau in viteza I-a. Si asa erau gandite din fabricatie. Viteza I-a este numai pt. plecarea de pe loc.

 

Legat de masini din aceeasi clasa la preturi similare, nu prea e cazul.

Singura care se apropie cat de cat ca si pret este Skoda Fabia, da' e cu motorul de 1,2 60 CP si cheala.

Iar motorul asta de pe Fabia e de belea. Masina efectiv se taraie pe sosea iar de depasit ... numai in panta, la coborare, cu vantul in spate #-o

 

206 este mai scump (la aceleasi dotari, dar cu motor de 1,1 60 CP) cu cca. 1500 - 2000 Euro (CIP). Si este mai "inghesuit".

 

Per ansamblu, dupa prima luna si 2000 km, tinand cont de ceea ce ofera si pret, eu ma declar super multumit de alegerea facuta.

Share this post


Link to post

Eu consider ca masinile cu care concureaza, din aceeasi clasa si la preturi apropiate sunt Clio Symbol, Hyundai Accent, Hyundai Getz (pentru cine vrea hatchback) Kia Rio, Fiat Albea. Din aceeasi clasa mai sunt Skoda Fabia, Seat Ibiza, Clio bicorp, Toyota Yaris (si poate si altele care nu le stiu) dar acestea difera destul de mult la pret. Acum se pot face multe consideratii asupra pretului, avand in vedere faptul ca masinile produse in Asia au taxe vamale si singura cale decenta de achizitionare este leasingul.

Eu, cel putin, cand mi-am luat Kalos-ul, am analizat doar ceea ce oferea Clio Symbol, Hyundai Accent si, evident, Kalosul. Celelalte nu le-am luat in calcul pentru ca fie depaseau bugetul, fie nu erau variante sedan. Argumentele hotaratoare pentru mine au fost faptul ca inainte am avut Cielo si am fost multumit de fiabilitatea masinilor Daewoo, este suficient de incapatoare pentru ce am eu nevoie si imi place foarte mult cum arata masina. Nici din ceea ce am citit pe forumuri din Romania sau din afara nu am gasit indicii ca nu ar fi o masina buna.

Dupa vreo 4000 de km parcursi pana acum pot sa spun ca sunt multumit, dar o parere reala o voi putea exprima doar dupa cativa ani.

Cutia de viteze nu prea imi place nici mie, dar nu este o chestie care sa te impiedice. Vreau doar sa spun ca se putea si mai bine.

Share this post


Link to post

Va rog, sa ramanem la impresii despre Kalos.

Share this post


Link to post
Va cam grabiti sa infierati calitatea Kalosului, sincer sa fiu.

Gica, daca nu ai Chevrolet Nubira, nu te grabi sa afirmi ca ai o masina mai buna din punct de vedere al calitatii de fabricatie decat Kalos. Si eu daca as avea doua masini, una mai mare si una mai mica, as 'tine' cu cea mai mare, dar nu as uita ca una este facuta de un galbejit super precis si cealalta facuta de un romanash cu piese galbejite... e o mica diferenta care poate insemna multe.

 

Sunt cam :o fftopic: dar nu pot sa nu iti raspund...

Aici nu se "infiereaza" calitatea kalosului. Si daca am face-o ar insemna ca suntem cam fraieri avand in vedere ca majoritatea am facut si un drive test inainte, am avut posibilitatea sa ne interesam si pe net ...etc. Aici evidentiem punctele slabe ale masinii, cred ca si daca era Mercedes, tot gaseam noi ceva... :mrgreen:

 

Nu am afirmat ca Nubira e marfa de masina, ci doar ca nu are aceste neajunsuri ale lui Kalos enumerate mai sus, dar are altele, stai linistit. Mai la obiect am scris pe topicul de la "diverse" unde se comparau cele 2 si cred ca am fost obiectiv. Si oricum, ce sa "tin cu cea mare", ca oricum nu e a mea, o am de la firma, asa ca daca maine demisionez, nu mai e nici masina... :dizzy:

Share this post


Link to post

am depus si eu actele ieri..astept aprobarea...din cate imi zice dealerul o iau pe ultima din oferta care o are

 

nota: nu stiu ce am facut ca eu am dat un reply aici si ma-m trezit azi ca am deschis un nou subiect

 

os fi baut ieri :drinkers:

Share this post


Link to post

Vad ca acest topic a cam amortit.

 

Revin cu impresii despre masinuta mea dupa 3000 km si ~ doua luni de la achizitie.

 

Imi place tot mai mult.

Punctul forte este confortul - nici dupa 6 ore de condus (cu mici pauze de-o tigara) nu m-am simtit obosit si/sau amortit. Si pentru mine este un lucru mare dat fiind faptul ca am 1,90 m si de regula, in maisnile de clasa mica, cam am probleme de acest gen pe distante mari.

 

Tinuta de drum OK, frane f. bune, directia precisa.

Motorasul are viata in el (pacat ca nu are o cutie mai "desteapta" care sa permita un condus sportiv) - nu m-a facut de rusine in nici o situatie.

Da clasa la orice masina din zona ei (Clio Symbol, Fabia, etc).

 

Singura chestie oarecum sub (sau mai degraba peste :-? ) asteptari este legata de consum - mediu 7,9 L/100 km in ultimii 500 km (dintre care ~ 70 % in afara, 80-90 % din timp cu AC pornit)

E drept ca "afara" in Romania nu prea corespunde cu "afara" in alte parti cand ne gandim ca tot la 2 -3 km e cate un sat si mai prinzi si cate o coloana care se taraie cu 40 km/h :wallbanger:

Share this post


Link to post

Pai topicul a amortit caci nu ne putem lauda intr-una masina, iar probleme nu sunt :thumbl: .

Share this post


Link to post

:o fftopic:

 

maine imi soseste si mi-e masina teoretic (sper ca pana vineri sa o am) ca i-am programt deja primul tur sambata: Sibiu - Bucuresti - Ram.Valcea - Tg.Jiu- Sibiu

 

pana una alta am comandat si scutul ala (o sa il prinda prin sudura)

Share this post


Link to post

Scriu si eu pentru prima data pe acest forum. Am de o luna un Kalos 1.4 SX hatchback si am facut cu el 4000 km. Sunt foarte multumit de el dar am sa va spun ca am patit-o cu rovigneta. Aici in Iasi se spune ca nu ne trebuie rovigneta cat avem numere rosii si am fost oprit de domnul politist prin jud. Vrancea si amendat cu 500.000 lei. Nu am avut chef de cearta cu cei de la Gold&Platin pentru ca sunt prea fericit de achizitia facuta dar va sfatuiesc sa nu faceti ca mine. In rest singurele nemultumiri ar fi cu intrarea in marche-arriere( [-O< sper ca am scris bine), si la mine caraie. Trebuie sa am mare grija cu el. Am atins 175 km/h fara mare greutate. Numai bine tuturor!

Share this post


Link to post

In sfarsit am facut si eu niste poze mai spalate cu rosia mea. Alea de la "Fotografii" erau niste scanuri care n-au iesit prea bine. Oricum asta e:

post-1015-1121025600_thumb.jpgpost-1015-1121025615_thumb.jpgpost-1015-1121025630_thumb.jpg

Cadou de la dealer:

post-1015-1121025695_thumb.jpg

 

Aftermarket :mrgreen: :

Covorase "in culoarea masinii" din Metro:

post-1015-1121025653_thumb.jpg

Cea mai buna metoda sa nu se mai balangane pungile de cumparaturi prin masina (elastic ca cel de la roata de rezerva de la Dacie)

post-1015-1121025674_thumb.jpg

Edited by maniakz

Share this post


Link to post

Sa-ti traisca, nu pot sa nu remarc brelocul...

post-172-1121031254_thumb.jpg

Edited by arp

Share this post


Link to post

dupa primii 650 km primele impresii

 

la plusuri:

peste asteptarile mele, bine inchegata, stabila, fara inclinatii in depasiri si in curbe (poate cei din spate au simtit ceva), simti ca te poti baza pe ea.

 

la minusuri:

din pacate nu am simtit nici o diferente de temperatura intre aeroterma si aeroterma + A/C, astfel ca dupa circa 5 minute de mers cu el, am stins A/C

 

cutia de viteze desi este mai teapana decat ma asteptam nu "curge" asa cum as dori, poate pe parcurs isi mai da drumul

 

am sa revin cu alte detalii

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...