Jump to content

marr

Membru
  • Content Count

    391
  • Joined

  • Last visited

About marr

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 11/11/1971

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.regel-tech.ro
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Sibiu
  • Din
    Sibiu
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Kalos 3 usi 1.4 16 V
  1. Estem si o tentativa de prezentare la ”Masina Mea”
  2. Revin dupa topicul de la diverse - alegere SUV, cu prezentarea a ceea ce am achizitionat in cele din urma. Subaru Forester Diesel (Boxer Diesel) 2.0 XS T-D. Versiunea de echipare VQ - cea de mijloc - ce include (dar nu se limiteaza la): - airbag-uri frontale, laterale, cortina (fata-spate); - climatronic; - scaune fata incalzite; - oglinzi electrice si incalzite; - degivrare stergatoare; - faruri xenon HID + spalator faruri tip pop-up; - radio-CD cu magazie de 6 CD-uri cu MP3, 7 boxe (inlcusiv sub-woofer) si comenzi pe volan; - trapa de maaari dimensiuni; - Cruise- Control; - proiectoare ceata; - jante aliaj de 17”; - sistem Self Levelizer pentru mentinerea constanta a garzii la sol (la incarcare cu greutati mari, spatele se ridica pentru a pastra garda la sol) Motorizare 2.0 Diesel (1994 cmc), 147 CP/3600 rot/min; cuplu maxim 350 Nm/1800 - 2400 rot/min, acceleratie 0-100 km/h 10,4 sec. Consum (in carte): urban/extraurban/combinat: 7,4/5,9/6,4 l/100 km. Tractiune integrala permanenta Symmetrical AWD cu diferential central cu pinioane cuplat la LSD. Cutie de viteze in 6 trepte. Discuri frana ventilate/fata, discuri frana solide / spate. Garda la sol 215 cm. Masa proprie - 1570 kg Culoare Newport Blue, interior Platinum. Pret : 24.790 Euro CIP (am obtinut o reducere de 1000 euro la pretul CIP) Primele impresii sunt mai degraba putine (nu am apucat inca sa o scot la plimbare), dar totusi - exceptand cuplul sanatos, nu se simte si nu se conduce ca un diesel. Nu vibreaza si nu suna ca un diesel. Acceleratia este liniara. Pun mai jos cateva poze (facute ieri pe ploaie) si revin cu impresii dupa ce o scot putin la plimbare: [attac hment=48427:IMG_1896.JPG]
  3. marr

    OTTO versus DIESEL

    Desi eram un fan declarat al motoarelor pe benzina, m-am facut diesel-ar. De ce ? In primul rand, pentru performantele dinamice - la acelasi model, aceeasi echipare, aceeasi capacitate cilindrica si aceeasi putere (150 CP) la benzina aveam un cuplu maxim de 196 Nm/3200 rot/min, la diesel am 350 Nm/1800-2400 rot/min. Acceleratie 0-100 km/h - la benzina 11 sec, la diesel 10,4 sec. 80-120 km/h sau peste diferenta este mult mai mare. Consum mediu: benzina 8,4 l/100 km; diesel 6,4 l/100 km. Autonomia la diesel este de 1000 km/plin - asta, cand faci drumuri lungi si dese este un avantaj. Dieselul asta nu vibreaza, nu tzacane, intr-un cuvant nu se simte si nu se conduce ca un diesel. Diferenta de pret CIP a fost de 1000 Euro. Aaaaa - este vorba despre Subaru Forester : 2.0 benzina vs. 2.0 Diesel (BOXER).
  4. E un Daewoo Captiva /Opel Antara. Initial a fost si Captiva in vederile mele. La fel cum au fost si RAV4, CR-V, Outlander, Grand Vitara. Asta pana la drive-test. Alegerea a fost Forester Diesel - si asta nici macar nu o luasem in calcul. Dar a fost dragoste la prima vedere ! Probabil maine (cu ajutorul lui Dumnezeu) o iau. Si am deja programate pentru maine si poimaine niste drumuri: Sibiu - Zarnesti - Brasov - Sf. Gheorghe. Daca reusesc sa o iau maine dimineata si sa fac drumul cu ea, revin cu impresii si poze.
  5. La multi ani, colega!

  6. Pe mine, revizia de 60.000 - cu schimabt tot ce trebuie (inclusiv distributie, pompa apa, etc) m-a costat in jur de 1600 lei. Asta a fost acum doua luni, si nu mai retin exact pretul total (max. 1650 lei). Deci mare economie nu ai facut.
  7. Multumesc. Revin cu poze si impresii dupa intrarea in posesie.
  8. Sper sa fie BUN ! Cat despre SCUMP, nu este ieftin intr-adevar, dar depinde si in comparatie cu ce ... PS: Asta cu SCUMP e o chestie interesanta. Mai am si eu clienti care-mi spun ”e cam scump ...” Replica invariabila este cea de mai sus: ” In comparatie cu CE ?”. In 99% din cazuri functioneaza ! PPS: Pentru membrii gmclub, cele de mai sus nu sunt protejate de copy right !!!
  9. Am facut ieri drive-test cu Foresterul Diesel. Concluzia - asta o iau. Azi m-au anuntat ca este disponibila cu livrarea in prima decada a lunii noiembrie exact masina pe care o vreau: Diesel, albastra, interior platinum (gri deschis), nivel de echipare mediu XS - VQ (adica cel de top, dar fara tapiterie din piele). Incepem alergatura cu actele pt. leasing. PS: am prin si un discount de 1000 Euro la pretul CIP, deci pretul de achizitie va fi de 24.790 Euro CIP.
  10. Exceptand primul telefon - un Sagem luat la inceputurile Dialog-ului (cand aveau doar doua telefoane in oferta: Sagem si Alcatel) am avut numai Nokia - 2800, 3300, 6100, 7150 si acum am un 6500 Slide. Super multumit de toate (in special de 6100 si de actulalul). Cand mi-am luat actualul telefon - Nokia 6500 Slide - m-au interesat doar doua lucruri: stabilitatea semnalului si durata de viata a bateriei. Si de astea sunt absolut multumit. Restul gadgeturilor gen camera foto, GPS, navigare internet ca sa nu mai vorbim de radio sau music player ma lasa absolut rece. Pentru mine un telefon trebuie sa fie telefon, un GPS - GPS, o camera foto-camera foto. Adica prefer instrumentele dedicate ce fac un singur lucru dar il fac bine celor care fac de toate la un nivel ... mediocru. Si la firma am fax, imprimant(e), scanner nu un multifunctional.
  11. La al meu Kalos, pe la 45.000 km a inceput sa se auda tot mai hotarat un troncanit in stanga-fata (numai pe drum denivelat si la curba mxim dreapta) precum si un scartait enervant pe aceleasi drumuri denivelate (numai la viteza mica). Am fost ieri in service (am acum 53.000 km) - verificat si schimbat bucsa brat stanga si flansele amortizoare fata (si rulmentii aferenti). Cu tot cu pus pe scanner si curatat clapeta acceleratie (apropo era jaleeee - ma mir cum de se mai deschidea - desi pun doar Carrera 100 si numai subturat nu merg; ”vede” frecvent 5000 ture) + spalat a fost 411 lei. Mult mai ieftin decat ma asteptam (bucsa si flansele au fost in jur de 300 lei). Acum e aproape ca noua - mai are un scartait pe undeva prin spate la trecerea peste borduri, dar prea putin sesizabil si aproape deloc deranjat. La interior nici un greieras !
  12. Iaca si dieselul : http://www.auto.ro/stiri/subaru-forester-d...acum-in-romania In doua saptamani incerc sa fac un drive-test cu ambele motorizari (2.0 benzina si 2.0 diesel). In functie de cum se misca fiecare si de diferenta de pret voi face alegerea. Nu inainte totusi sa testez si Honda CR-V.
  13. Uite avioane ! http://videos.streetfire.net/video/2009-forester_152517.htm http://www.metacafe.com/watch/1556055/suba...est_varna_2008/ Ce zice de cum se misca pe hartoape ? Si in ambele filmulete este motorul cel ”mic” de 2.0 l si 150 CP.
  14. marr

    Ford Kuga

    Este pe youtube un filmulet cu un test comparativ intre Tiguan, Quasquai, Kuga si Koleos facut de Caradisiac (un fel de varianta franceza a Top Gear). In off-road (desi e cam mult spus) Kuga si Koleos au fost subtirele - vedeti cum nu sunt in stare sa urce o panta pe un drum forestier. Am cam uitat franceza in ultimii 10 ani, dar recomandarile lor mergeau spre Tiguan, Quasquai, Kuga si abia la urma Koleos (asta e ceva avand in vedere ca emisiune este un franceza !). Kuga este o masina draguta - cea mai frumoasa dintre cele patru daca ma intrebati pe mine. Are dezavantajul motorizarii (un singur motor disponibil fata de 4 la Tiguan) si al renumelui de service-uri proaste si scumpe dobandit de Ford in Romania.
  15. Eu nu pricep care este diferenta dintre un SUV si un Crossover, in cazul de fata dintre RAV4 si Forester. Daca vorbim de dimensiuni avem (in mm): Forester RAV4 Lungime 4560 4395 Latime 1780 1815 Inaltime 1700 1720 (fara sine portbagaj - 1685) Ampatament 2615 2560 Ecartament 1530 1560 Garda la sol 215 (225 la 2.5) 191 (182 la diesel) Raza bracaj 5,3 m 5,1 m Transmisie: Forester - AWD (4x4 permanent) + LSD (diferential central cu vascocuplaj - alunecare limitata) RAV4 - 4WD controlata electronic Cutie viteze (benzina 2 l): Forester - 5M + Dual Range (transmisie auxiliara HI/LOW) RAV4 - 5 M
 

×
×
  • Create New...