Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii

Recommended Posts

Bucsele de la bara antiruliu?... sunt OK? Sau joc in caseta de directie.

Share this post


Link to post

Daca ar fi din caseta , n-ar trebui sa o simt in volan?Sau n-are legatura?

Edited by ALISA

Share this post


Link to post

post-402-127790262398_thumb.png

 

Ungeti bucsile din desen si lasati caseta de directie.

Share this post


Link to post

Atunci fi obiectiv si fa o comparatie pe masini de aceeasi clasa, respectiv Aveo 1,4 cu Fiesta 1,4 (BENZINA) si nu aduce in discutii subiective clase diferite sau mai ales benzina vs. diesel...spre informarea ta benzinara mea in 35.000 km a avut un consum de exact 8,33 litri/100km in conditiile in care fac drumuri zilnice de 5-6 km pana la servici si saptamanale tot de 5-6km pana la super-market ...cam cat ar trebui sa iti iasa consumul ca "sa ma faci sa plang" punand in balanta si pretul de achizitie?

 

5.6-5.8 in oras daca merg lejer si sub 4 in afara daca idicatorul nu depaseste 110 km/h.Dar nu e corect sa compar dieselul meu cu benzinara ta.

Ai scapat si de o grija , Focus-ul a fost vandut in weeknd-ul trecut pentru o suma foarte buna,asa ca nu o sa il mai pot comparat cu perfectiunea ta de masina.In schimb am pus GPL pe kalos si il conduc deocamdata pentru teste(nu am de gand sa raman cu kalos-ul stai linistit).Tu te lauzi de consum de 8.33 benzina urban...sau mediu/mixt?Pentru ca daca zici urban...iti pun pe forum data viitoare poezia aia(de ce minti ca albina n-are dinti).Focus-ul care a fost vandut a facut si Germania si Franta si nu o singura data si nu m-am luat de posibilitatile sau imposibilitatile tale materiale.Ca sa retii si tu , am mai spus-o pe forum,kalos-ul l-am primit cadou in ziua cand implinisem si eu o anumita varsta,pentru ca daca alegerea ar fi fost a mea nu as fi luat trompeta asta de masina.Acum o sa ma intrebi de ce am vandut focus-l si nu kalos-ul?Raspunsul e simplu ... pe masina aia am primit 7150 EUR de la actualul ei proprietar,pe kalos cam cat crezi ca as fi luat?Sincer eu nu as cumpara masina asta nici la mana a 2-a si tinant cont ca oricum pana acum a stat mai mult parcata iar cu o masina in minus va iesi si ea pe strada, solutia e GPL-ul pentru ca acest model de chevrolet nu rupe randurile in ce priveste consumul de combustibil.NU am de gand sa il mai vand,nu ma intereseaza in mod deosebit masina,ieri am dat cu ea din neatentie intr-un gard si am zgariat bara spate.Inca mai rad de intamplare si nu ma afecteaza in nici un fel,daca peste 2 ani o dau la remat/rabla,iar nu ma intereseaza , daca vrei sa vi sa dai 2 ciocane in blocul motor iti deschid cu placere capota si apoi ti-o vand pe piese.

Daca tu crezi ca ai facut investitia cea mai inspirata cu aceasta masina,e parerea ta si o respect ,dar nu inseamna ca sunt si de acord cu ea.Iar un consum de 8.33 mixt nu e un consum cu care sa te lauzi pe forumuri.

Edited by entaro79

Share this post


Link to post

5.6-5.8 in oras daca merg lejer si sub 4 in afara... perfectiunea ta de masina...Tu te lauzi de consum de 8.33 benzina urban...sau mediu/mixt?Pentru ca daca zici urban...iti pun pe forum data viitoare poezia aia(de ce minti ca albina n-are dinti)....

Evident ca a ta consuma sub 4 litri in 100 km...te intreb nu cumva reusesti sa ajungi si la consumuri de sub 3 litri in extraurban dovedind ca poti obtine consumuri mai mici decat cel mai bun profesionist?

Eu nu am sustinut perfectiunea masinii mele absolut nicaieri, am spus doar ca ma satisface, dar oricum ai probleme de atentie sau de perceptie daca eu iti transmit ca in 35.000 km am obtinut 8,33 litri consumati la 100 de km si tu ma intrebi daca "urban sau mediu/mixt".....oare exista cineva care conduce in 35.000 km altfel decat intr-un regim mixt? Mai clar, ca sa fiu sigur ca ai inteles, o sa-ti transmit ca in 35046 km am alimentat cu 2919 litri de benzina ceea ce duce extrem de exact la 8,329 litri la 100 km. Vezi daca poezia cu "albina n-are dinti" nu e necesara la consumul tau extraurban de cel mult 3,99 litri la 100 km pt. ca in cazul meu datele sunt extrem de exacte...mi-am notat fiecare alimentare cu benzina, cea mai ieftina a fost 2,77 lei (Petrom 26 dec.2008) iar cea mai scumpa 1,449 euro (Amsterdam Shell 21 iun.2009). Regimul de lucru a motorului a fost pastrat in gama recomandata de turatie 2000 - 3000 rot/min chiar daca prin niste pante extrem de abrupte la granita austriaco-slovena am urcat cu viteza a 2-a avand lejer 60 km/h ceea ce evident a implicat o turatie apreciabila sau am tras de ea cu viteza maxima in 2 locatii una legala alta ilegala turometrul fiind intr-o valoare inalta tot acolo rezultand implicit si consumul. Asa a rezultat acest 8.33 km/100km pe care incerci sa-l contesti cu ajutorul amenintarii "albinutei"! Tu deja te-ai intepat? :mrgreen:

P.S. Conform cartii tehnice viteza maxima e 176 km/h, uite iti pot spune ca gps-ul meu a inregistrat 176 km/h in Germania si 177km/h in Ungaria chiar daca pare penibil sa contest valoarea data de fabricant...asta a fost realitatea!

Edited by starsteel

Share this post


Link to post

...kalos-ul l-am primit cadou in ziua cand implinisem si eu o anumita varsta...

 

...ieri am dat cu ea din neatentie intr-un gard si am zgariat bara spate.Inca mai rad de intamplare si nu ma afecteaza in nici un fel...

 

...daca vrei sa vi sa dai 2 ciocane in blocul motor iti deschid cu placere capota...

 

 

Cuvintele tale de mai sus oglindesc o atitudine superficiala, lipsita de interes, si de respect atat fata de masina , cat si fata de cei de la care ai primit acest cadou. Iar in acest context, "impresiile" tale despre aceasta masina sunt afectate de nulitate.

Probabil daca ai fi lucrat tu pentru aceasta masina, altfel ai fi gandit , si altele ar fii "impresiile" postate aici, si nu ai mai fii asa de incantat daca cineva ti-ar da 2 ciocane in blocul motor.

 

Si ca sa nu fiu complet off topic, Aveo-ul meu a imlinit 3 ani , fara nici o problema majora, inafara de un MIL in iarna asta pe ger, provocat de o benzina necorespunzatoare. Eu inca consider aceasta masina o masina "corecta" pt pretul ei . Nu zic ca nu este loc de mai bine la unele capitole, dar daca ma uit in jur pe la alte marci, la acelasi pret, sunt in general multumit.

  • Like 1

Share this post


Link to post

... daca vrei sa vi sa dai 2 ciocane in blocul motor iti deschid cu placere capota si apoi ti-o vand pe piese...

Asta nu e atitudine superficiala e doar o necoacere in partea superioara datorita varstei...mai precis se numeste imaturitate! Sunt necesare precizari suplimentare ca sa inteleaga pe deplin orice afirmatie, altfel cine stie, poate ma acuza ca l-as fi jignit!

  • Like 1

Share this post


Link to post

P.S. Conform cartii tehnice viteza maxima e 176 km/h, uite iti pot spune ca gps-ul meu a inregistrat 176 km/h in Germania si 177km/h in Ungaria chiar daca pare penibil sa contest valoarea data de fabricant...

Nu contesti nimic :) . Valoarea vitezei maxime date de producator este valoarea care iti este garantata ca poate fi atinsa in aproape orice conditii (de mediu, de incarcare, de calitate a combustibiluluil, etc). In aceste conditii, nu e mare inginerie sa depasesti valoare maxima data de constructor ;)

Share this post


Link to post

E un JEG de masina Kalos/Aveo...

Mananca cat un motor de 1.8 benzina peste tot si urban si extraurban.

E UN MARE JEG.

Share this post


Link to post

Cum e turcu si pistolul.

  • Like 3

Share this post


Link to post

Toline eu ti-am mai zis...foloseste google-ul.

Iti zic eu ca nu sunt toti TURCI.

Share this post


Link to post

Intr-adevar, unii sunt mai incapatanati ca altii si vor ca masina sa se plieze pe ei, adica sunt mai rigiji ca fierul. Apropo, pe google scriu doar astia, pentru ca nu-si pot explica.

  • Like 2

Share this post


Link to post

Asta nu e atitudine superficiala e doar o necoacere in partea superioara datorita varstei...mai precis se numeste imaturitate! Sunt necesare precizari suplimentare ca sa inteleaga pe deplin orice afirmatie, altfel cine stie, poate ma acuza ca l-as fi jignit!

 

Coacere , necoacere,e parerea ta,nu stiu ce varsta ai tu dar am mai vazut cocosi care nici macar puf la cuculet nu au...eu nu vreau sa te jignesc,pentru ca pur si simplu ma amuzi , nu am cum sa ma supar pe tine pt ca nu poti intelege,iar aici nu am uneltele necesare pentru a-ti desena in ideea de a putea constientiza ceea ce scriu.

Cat despre consum la disel,daca nu ai...nu iti da cu parerea,poate ti se pare ciudat ca poti obtine atfel de consumuri,dar e perfect posibil.Stai linistit ca am scos si 7% extraurban pe autostrada , nu trebuie sa le dau incap producatorilor ca apas pedala si nu pot sta la 90-100 km/h.

Un singur lucru este adevarat in ceea ce s-a scris,e foarte adevarat ca "mi se rupe" de aceasta masina, scriu asa pentru a-ti da satisfactie,intr-un limbaj de mirc cu influente de dupa blocuri,ca sa fie pe intelesul tau."Mi se rupe acum" , dar au fost ani in care am facut tot posibilul sa scot ceva din masina asta,am facut multe pentru ea,lucruri pe care banuiesc ca nici nu vrei sa le incerci "matalutza": boxtuning,infundare EGR,mai nou GPL.Faptul ca acum nu mai dau 2 doi bani pe ea...cred ca e si din vina ei,nu numai a mea.

Poate e mai bine pentru tine sa respecti parerile altora,care nu o spun din rautate ca tine,sa respecti retine,nu trebuie sa fi si de acord cu ele.Nu vreau sa te conving ca ti-ai luat o panarama de masina,sau o masina exceptionala,timpul va raspunde la intrebari...dar daca o sa schimbi vreodata marca masinii sa intri iar pe forum si sa citesti ce am scris si eu si altii poate si mai nemultumiti ca mine...

 

Consum Urban 5.8 L / 100 KM

Extra Urban 3.8 L / 100 KM

Mixt 4.5 L / 100 KM

 

Asta la ford,nu vreau sa ma intelegi gresit,am scos sub 4% cu masina asta in extraurban,dar frecvent consumul e bine peste 4%,dar la fel de frecvent este si urbanul de sub 6%.Stiu cat de ciudat ti se pare ca la alte masini si alti producatori se pot obtine consumuri apropiate de ce zice cartea tehnica...get real man,tu ai aveo...la ce te asteptai?

Edited by entaro79

Share this post


Link to post

Cum e turcu si pistolul.

 

 

Unchiu' Tolin ai mare dreptate cand imparti utilizatorii indiferent de marca in cele doua cete cvasiclasice de la Burebista incoace.

 

Sergiu @ imi place ca esti vehement cu lucruri pe care nu le poti stapani / controla sau pastra spre buna lor folosinta. Ca sa nu uiti motivatia pentru care Kalosul ramane , pentru mine si sigur nu numai pentru mine, o masina excelenta pret / calitate / satisfactie, iti atasez 2 imagini cu Kalosul meu dupa 6 ani / 178 000 km imagini postate pe Autovit spre vanzare.

Daca tot il contrazici pe Tolin pune si tu "pistolul " la vedere sa apreciem valoarea "turcului" care cu vehementa denigreaza aceasta masina. Si cand spun asta nu vreau sa amestec Skoda Superb in ecuatie, strict doar Kalosul.

La Aveo iti dau perfecta dreptate este un mare dezastru la toate capitolele, dar Kalosul, Sergiu, KALOS-ul este altceva.

post-2099-127792510078_thumb.jpg

post-2099-127792511093_thumb.jpg

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post

@Safari, eu am un mare respect pentru tine...esti unul din userii care stie sa puna problema intr-un mod amiabil fara sa arunce cu pietre si fara sa fie atotstiutor.Ca design, masina mea imi place foarte mult...la fel ca si comfort.

Insa din punct de vedere al fiabilitatii si al consumului de carburant masina ma dezamageste total.Poate e si din cauza faptului ca eu am 16valve...

Contrar multor sfaturi de pe acest forum cu cat schimbi intre 2000 si 3000 rpm consumul este mai mic fata de o schimbarea treptelor intre 3000 si 3500 rpm.

Share this post


Link to post

@Safari tu ai kalos 1.4 8V,dupa parerea mea motorul tau e mai ok decat cel cu 16V.Foarte putina lume am auzit sa fie nemultumita de acele motoare,cum de altfel nici cel de 1.2 8V nu e rau.

 

Oricum felicitari pentru numarul de km si la modul cum ai intretinut masina

Share this post


Link to post
... Contrar multor sfaturi de pe acest forum cu cat schimbi intre 2000 si 3000 rpm consumul este mai mic ...

Contrar dogmelor tale, motorul masinii tale are ca zone de consum specific minim doua plaje: 2400-2800 rpm si 3400-4400 rpm (conform caracteristicii cuplu/turatie). Eu zic sa insisti, poate cedeaza. :) )

 

post-402-127795714512_thumb.jpg

 

Altfel, de la cineva care se plange tot timpul de consumul motorului sau, sa nu ceri sfaturi!

Edited by tolin
  • Like 3

Share this post


Link to post

Coacere , necoacere,e parerea ta,nu stiu ce varsta ai tu ...

A discuta cu tine azi chiar nu are rost insa mai fac o ultima incercare, la primele fire de par alb din fragedul tau capusor situatia va fi alta...sa-mi spui si mie, cat crezi ca vei avea cosumul MEDIU cu super-masina ce nu consuma mai nimic, diesel fiind, dupa 35.000 km? Eu ti-am spus ca in cazul meu e 8,33 daca la tine ar fi sa zicem, desi eu sincer nu cred ca poti ajunge, 5,33 asta inseamna diferenta de 3 litri x 350 = 1050 litri care la randul lor ar face sa zicem la un pret de 4,5 lei exact 4725 lei adica putin peste 1000 euro. Astfel se ajunge la adevarata diferenta dintre pret de achizitie, doatari, exploatare, pe tema benzina vs. diesel, nu e obligatoriu ca toti romanii sa-si doreasca, ca asa e directia, germana/diesel iar la sonor sa se auda neaparat extrem de tare un repertoriu compus in marea majoritate din autohtonele manele. Toate calculele sunt extrem de favorabile ipotezelor tale tinand cont ca 5,33 poate fi mai mare iar in cazul meu raportat la perioada ultimilor 3 ani benzina cumparata in niciun caz nu a avut valoarea medie de 4,5 lei...eu am preferat sa las de la mine pt. un calcul care sa-ti arate datele problemei nicidecum sa invoc imaturitati de genul consum mediu de sub 4 litri...spre informarea ta traim in Romania unde regimul de exploatare in extraurban e extrem de variabil. Mai precis, ca sa intelegi, apare un caine, o caruta, o groapa, autostrazi nu prea exista iar cand gasim una ii dam in goarna sa ne simtim bine, etc. Sa stii ca si eu cu a mea "caruta" am portiuni in care scot consum mediu de sub 4 litri chiar si sub 1-2 litri insa din pacate sutele de metri sunt cu totul altceva decat sutele de kilometri asta ca sa nu mai aduc aminte de miile de kilometri!

P.S. Cat despre nesimtirea enuntata, "cocosul cu puf la cuculet", sa stii ca daca o intalneam, ipotetic vorbind, cu vreo 20 de ani in urma pe a ta mamica tu ai fi putut fi astazi produsul! Din fericire detin un asemenea "produs" de mult mai mare calitate decat ce pari tu a fi iar "mizeria" de masina pe care o hulesti probabil urmeaza sa-i treaca in proprietate/exploatare peste mai putin de 2 ani! ;)

Edited by starsteel
  • Like 2

Share this post


Link to post

...eu am preferat sa las de la mine pt. un calcul care sa-ti arate datele problemei nicidecum sa invoc imaturitati de genul consum mediu de sub 4 litri...spre informarea ta traim in Romania unde regimul de exploatare in extraurban e extrem de variabil. Mai precis, ca sa intelegi, apare un caine, o caruta, o groapa, autostrazi nu prea exista iar cand gasim una ii dam in goarna sa ne simtim bine, etc. Sa stii ca si eu cu a mea "caruta" am portiuni in care scot consum mediu de sub 4 litri chiar si sub 1-2 litri insa din pacate sutele de metri sunt cu totul altceva decat sutele de kilometri asta ca sa nu mai aduc aminte de miile de kilometri!

 

Inca odata o dovada ca habar nu ai ai sa citesti un post,nu am anuntat consum mediu de 4 ci extraurban de sub 4%,daca nu stii diferenta,nu te intereseaza,nu bati pana la ecranul monitorului e problema ta.Spre informarea ta am si BC pe respectiva masina,o sa tipi ca nu e elocvent ce date vin de la BC,e problema ta, eu asta am obtinut pe un drum cu multe serpentine,sate,in care nici macar nu am apucat sa bag treapta a 5-a,iar viteza a fost undeva intre 50 si 80 km/h.O sa zici iar ca domne' consumul ala il obtii doar daca mergi constant cu 90 km/h pe drum intins.Spre dezamagirea ta cu o viteza medie de 55-60 km/h se poate obtine ,mai ales in serpentine si dealuri in care frana de motor iti reduce consumul pe anumite portiuni la 0%.Daca nu ma crezi,fa un drum eventual chiar si de munte si o sa vezi ca pana si pe masina ta o sa obtii un consum mai mic decat la drum intins pe sosea.

DIn acest moment nici macar nu ma mai obosesc sa-ti raspund,esti patetic...iar odata cu varsta si parul alb se pare ca iti slabesc capacitatile cognitive

 

motorul masinii tale are ca zone de consum specific minim doua plaje: 2400-2800 rpm si 3400-4400 rpm (conform caracteristicii cuplu/turatie). Eu zic sa insisti,

 

Si unde zici ca are consumul mai mic in prima plaja sau ultima? :-?

Share this post


Link to post

@Safari tu ai kalos 1.4 8V,dupa parerea mea motorul tau e mai ok decat cel cu 16V.Foarte putina lume am auzit sa fie nemultumita de acele motoare,cum de altfel nici cel de 1.2 8V nu e rau.

Oricum felicitari pentru numarul de km si la modul cum ai intretinut masina

 

Sergiu si Entaro @ mai ca asta am vrut sa citesc si va multumesc. 77000000.gif

Aspecte nuantate, de ce nu justificate / argumentate cu mai multa obiectivitate, pe problema nu pe ansamblu sau generalizate. Asta dovedeste inca odata, cum a afirmat Sergiu, ca trebuie sa analizam problema si mai putin persoana pentru a putea sa invatam ceva din experienta acumulata de diferiti useri in conditii diferite.

As fi putut posta fila cu inlocuirile in garantie, care nu fura putine si nu as mai reaminti cat am insistat sa le operez, dar chiar si in aceste conditii vitrege, cand ma refer la masina nu includ dealerii si methnele lor. Pe ei ii tratez separat din motive de zona si obiceiuri de marca.

Revenind la motorizare am stiut de la inceput de avantajele clasicului de 8V si am insistat ca masina sa fie echipata cu acest motor desi la moda erau cele cu 94CP / 16V. In decursul timpului am schimbat doar o garnitura de 3 RON, in afara consumabilelor firesti reviziilor periodice, pentru care cu greu s-a putut calcula manopera spre a nu fi discordanta 40000000.gif .

Share this post


Link to post
... Si unde zici ca are consumul mai mic in prima plaja sau ultima? :-?

In ambele zone este mai mic decat in rest, dar daca vrei sa mergi pana la zecimala, este mai mic in a doua, in care umplerea cilindrilor este maxima, deci, randament mai mare.

 

Contrar opiniilor emotionale, consumul nu este dat de catre pedala de acceleratie, este dat de catre pedala de frana ... si ambreiaj, la unii.

Edited by tolin
  • Like 2

Share this post


Link to post

Pentru discuţii "otto vs. diesel" există topic dedicat.

 

După ce terminaţi de scris folosiţi funcţia "Preview Post", nu înainte de a citi titlul topicului pe care urmează să postaţi.

Vă reamintesc că titlul prezentului topic este

 

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii

 

Share this post


Link to post

Impresia mea despre aveo este foarte buna, mai ales ca a mea este dual-fuel. Am aproape 60 000 km si ma declar multumit de ce masina am pe banii pe care i-am dat! Consumul e mic, motorul are doar 72 CP dar la drumurile din romania ni-ci nu-mi trebuie mai mult, unde dracu sa fug!?

 

Vad ca multi sunt porniti impotriva masinii astia si nu inteleg de ce. La noi exista din pacate mitul masinii germane care nu poate fi scos din mentalul colectiv. Normal ca masina merge prost daca mergi in croaziera cu 1800 rpm si cand vine o coasta iti este lene sa treci intr-o treapta inferioara. Nu are cum sa consume o masina atat de mult si acelasi model, la altcineva, sa consume normal...problema este la sofer. Asa ca, INVATATI SA CONDUCETI INAINTE DE A ARUNCA CU NOROI!

Cateva sfaturi, la prima mana...

 

schimbati la cel putin 3500 rpm

nu apasati pe frana, folositi frana de motor

mergeti incet (treapta a 2-a) pe drumuri denivelete pentru a proteja suspensia

evitati pe cat posibil drumurile neasfaltate, chiar daca ocoliti cativa km.

 

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post

Dupa mine suspensia este bine adaptata drumurilor romanesti, chiar pare rezistenta. Am dreptate?

Share this post


Link to post

Suspensia e destul de buna si ferma, poti sa intri cu viteza in curbe...

Dar trebuie avuta putina grija de ea, nu trebuie sa dai in toate gaurile! pana la urma am dat 8800 E pe masina, nu este corvette!

Edited by rich1974

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...