Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/15/25 in Posts

  1. Bun ... continuam cu BEE ... oricum Naluca e OK, deci ar fi doar cateva chestii amuzante. @Viktor speculeaza matale in legatura cu bocancul greu, pe datele din pozele urmatoare: Parcurs: Aldesti (inainte de Rm. Valcea) - Valea Oltului - (sat mai sus de ) Sibiu A doua zi s-au mai adaugat cam 40 km, aici incluzand Sibiu, cumparaturi piata etc. Acum, revenim la chestii grele ... @ches N-am ajuns la membrana, la PCV ... pentru ca am ajuns la un moment din categoria "Soc si groaza" ! La Naluca compartimentul motor este aerisit si se vede clar cum intra in furtun simplu (dinspre capacul culbutorilor) in tubul de admisie aer care se duce la intrarea in turbina. Deci, ne incadram in categoria masini ieftine 😆. Dar sa vedem care e faza cu "soc si groaza". In weekend am scos tubul de admisie din turbina lui BEE si imediat am reperat urme serioase de ulei. Am sters putin cu un servetel de hartie, nu mi-am imaginat ce va urma. Si acum, "socul". Doua mici canistre, cu furtunurile sertizate ... Deci, iete ca BEE are niste chestii smechere pe care Naluca nu le are :)). Cat le-am intors pe toate partile m-am trezit cu o groaza de ulei (clar ca iesea din canistrele alea). Am facut o evaluare rapida, mi-am zis ca o sa scot tot uleiul si il las sa se scurga pe un servetel de hartie. Si aici a inceput "groaza" ! Mult mult ulei si urme de apa. Ca atare, am trecut la arme ceva mai grele, le-am luat in timpul plimbarii prin Sibiu. Nu faci treaba buna fara un trio solid ... Am plusat cu un spray de frane, deja incepusem sa ma panichez Am dat la greu cu sprayul de carburator si ala de frane in canistrele de mai sus, dupa care altfel a iesit mizeria. Ar fi fost o idee sa scot canistrele si sa le curat individual, dar nu aveam coliere la mine, asa ca am preferat sa bag spray de frane in ele si sa le pun la compresor, pana nu am mai iesit nimic din ele. Daca tot am curatat furtunul de intrare si cele doua canistre, m-am dus mai departe, spre turbina, nu degeaba am luat spray-ul ala dedicat. Poza am facut-o pentru uleiul care curgea efectiv din turbina dar, in interior, de vad si palele turbinei, incarcate cu mizerie. Cu motorul pornit i-am dat cateva "fas-fas"-uri cu sprayul dedicat, ocazie cu care nu am putut sa nu ma inec cu un miros puternic de amoniac. Daaar ... super mistor si eficient !!! Am repetat procedura de 3-4 ori, se vede cum a evoluat curatarea palelor Ca sa ma asigur ca ajunge agent de curatare suficient in turbo-cooler, i-am bagat pe gat cam tot ce aveam in materie de spray-uri. Mai departe am scos furtunul de dupa intercooler si i-am dat cocktail si direct in clapeta de acceleratie. A scos ceva fum alb, inecacios, oarecum de asteptat. A scuipat si ceva mizerii prin esapament. Evident, m-am ales si cu un Check aprins, pentru ca am scos cativa senzori in timpul interventiei, ca sa nu risc rupere de cabluri/mufe. Am lasat agregatul sa se odihneasca peste noapte, in ideea ca se curata cum trebuie tot ce inseamna intercooler, tubulatura etc. A doua zi am plecat sa alergam putin. In mod inexplicabil motorul s-a incalzit mai greu decat de obicei, dar fara probleme in functionare. L-am alergat putin pe autostrada tinut in 4500-5000 RPM, ca sa ma asigur ca trage si arde toate mizeriile de dupa curatare. Rezultatul a fost partial spectaculos. Nu am sesizat o scaderea a consumului, dar nici nu am mers prea mult dupa interventie. Notabila a fost schimbarea comportamentului motorului. Intra aproape instantaneu in frana de motor (cf. CB, consum instant, deci a contat curatarea clapetei) si a devenit extrem de liniar, nu se mai simte "golul turbo" nici la turatii apropiate de 1000 RPM. Ideea e ca trage mult mai de jos, ceea ce imi spune ca si intercoolerul s-a bucurat de curatare. Super placut impresionat de spray-ul ala pt turbina ! Desi nu am gasit pe nicaieri procedura de curatare a canistrelor aratate mai sus, o sa devina o obisnuinta, macar la 40.000km tot o sa o fac. De Check am scapat in 30 secunde cu interfata OBDII disponibila in curte.
    3 points
  2. Ce ai pus tu e cu totul altceva, probabil ai pus cheder normal si da, efectul este simtitor, plus ca nu mai intra nici mizeria intre usi. E o chestie foarte ieftina cu un efect major insa trebuie atentie la dimensiunea chederului in functie de dimensiunea scobiturii, altfel nu se mai inchid usile fata. NU recomand chinezariile ce se lipesc.
    2 points
  3. Rolul e clar, fac exact ce face "oil catch can" ... Condenseaza si acumuleaza vaporii de ulei, la fel si apa ...In intelepciunea sa, GM insa le-a facut fara golire pe principiul ca la fiecare 100.000 km le schimbi ... Doar nu iti fac gaura in buzunar 150-200 EUR. GM poate nu a auzit de spray-ul de curatare carburator/injectie/turbina 🤣 PS: Am gasit acum pe net si rectific, cam 350 EUR
    2 points
  4. Pai da, cu cit te lasi mai greu in accelerate > cu atit ajungi mai repede la destinatie > cu atit consumul ii mai mic. 😉
    2 points
  5. Pt ca deja e traditie, ieri mi-am facut iar de lucru... am facut niste suporti-distantieri pt difuzoarele spate, am pus bitum si burete, putina curatenie pe acolo. Problema era ca membrana atingea in grila de plastic, acum e totul ok si basul se aude mai bine si mai tare, semn ca se misca cum trebuie. Dupa care am montat un nou ledbar deasupra numarului fata, in speranta ca ma va ajuta pe ceata. Cu buton separat. Cu ocazia asta am probat si pozitia de dormit in masina, daca vremea e buna weekendul asta sunt pe munte.
    2 points
  6. Am realizat de curand cat de mult timp a trecut de la ultima postare pe acest topic 😪 Pe undeva, ar rezulta ca e de bine, ceea ce chiar e adevarat. Ambele patrupede au halit kilometri peste kilometri fara sa mai contorizeze probleme. Azi o sa povestesc cate ceva despre BEE, Naluca va urma. Reluand firul discutiilor, nu sunt de acord cu @Viktor in legatura cu ultima postare. Nu mai suntem in contextul masinilor clasice, nu prea mai merge partea de diagnoza simpla si precisa ... O amarata supapa (sau cum naiba ii zice) VVT te lasa fara jumatate din caluti fara sa anunte nimic. Apuca-te si fa distributia cu un stroboscop la astea mai noi, la care toate povestile astea sunt variabile. Apropos, @Viktor, am si iti fac cadou, daca esti interesat, o lampa stroboscopica ... poate mai ai tu la ce sa o folosesti ... Eu nu am mai gasit lacasul ala clasic in cutia de viteze pentru inspectia semnului de pe volant. La masinile mai vechi imi iesea "boboc", acum imi cam da ECU-ul peste mana ! Nu m-am adresat service-ului pentru a le da un test de competente ! M-am dus ca un client (destul de) educat in ale mecanicii si am evaluat singur situatia. Lipsa compresiei, indiferent de cauza, necesita fara discutie demontarea chiulasei, aspect pe care l-am validat si apoi stiti ce a urmat. Greu de spus ce a cauzat "griparea" supapelor, cert este ca se vedeau depuneri, cu ochiul liber, pe cozi. Speculativ: introducerea unui procent mai mare de bio-combustibil cu 6 luni inainte de eveniment; probleme serioase la statia de alimentare (in urma cu multi ani am alimentat de la o statie cu pretentii, MOL, dar am avut supriza neplacuta de a ramane cu masina in drum pentru ca s-a infundat filtrul de pompa din rezervor ... am scos pompa si am gasit depuneri asemanatoare marmeladei ... nu cred ca a fost vorba de firma, ci de niste probleme specifice rezervoarelor de la statia de la care am alimentat), etc. Cu siguranta cauza nu s-a datorat unei utilizari incorecte, regimurile de turatie si de utilizare ale motorului nu ar fi condus acolo. Arhitectura specifica motoarelor in 3 cilindri probabil ca le predispune la niste sensibilitati mai ridicate. In plus, ma gandesc ca simplitatea motoarelor mai clasice le face ceva mai robuste. In fine, conteaza mai putin toate povestile astea. Important este ca reparatia s-a facut cat se poate de corect. Chiulasa a fost preparata bine, s-au schimbat simeringurile, desi nu erau in stare rea. Am zis ca merita sa arunc atunci 100 lei, in loc sa cotizez mult mai mult pe o interventie ulterioara. Chiulasa a iesit bine, totul a fost dus la stadiul de "nou". Avand in vedere "varsta" lui BEE, am optat si pentru schimbarea lantului de distributie, cu toate accesoriile corespunzatoare. Gradul de uzura al acestora NU indica necesitatea schimbarii, dar am avut parte de un furnizor corect de piese OE si am mers pe varianta asta. Reparatia chiar a decurs OK, am apreciat competentele fostei reprezentante OPEL din Sibiu. Am apelat de mai multe ori la ei, am scris si aici, nu intotdeauna lucrurile au mers brici (in special pe partea de vopsitorie), dar la mecanica nu am ce le reprosa ! De la reparatie, BEE a halit peste 30.000km, ceea ce e relevant pentru calitatea interventiei. Dupa reparatie consumul de combustibil a scazut putin, dar discutam de ceva relativ :). Vlaga motorul a crescut, ceea ce a indemnat la o abordare ceva mai sportiva a traseeleor ... si asta a afectat consumul real. Cu un mers non-combat, la viteze fix-legale de DN, ne ducem cam la 3,6-3,7 %. Avem si ceva vesti mai putin bune ... De vreo 6 luni am constatat o pierdere de ulei. Nu am identificat de la inceput cauza pentru ca nu discutam de ceva serios ... cam 100-150ml/100 km. Initial am crezut ca e vorba de scapare pe la vreo garnitura, ca si urmare a reparatiei discutate mai sus, dar nu am gasit pete de ulei in parcare. Nu am investigat serios, nu era ceva deranjant. In Decembrie am avut un drum pana la Galati si nu am avut un bidon de ulei de rezerva la mine, asa ca am fost nevoit sa cumpar ceva de la o benzinarie. Am luat un Mobil1, desi nu era tocmai norma recomandata, dar am zis ca e mai bine asa decat se merg pe o dubiosenie. Am avut parte de o surpriza placuta, simplul adaos s-a simitit si consumul de ulei a scazut ! In urma cu doua saptamani am facut schimbul periodic de ulei, filtre etc. Cu ocazia asta m-a pus naiba sa scot furtunul de admisie si am descoperit ca era plin de ULEI si APA ! Deci ... buba. La ultima revizie facuta la clapeta de admisie (am pus poze si aici) totul era uscat si destul de curat !!! Deci, a aparut o problema. Cumva, chestia asta s-a simtit la mers, am avut episoade de lipsa de putere, dar le-am pus pe seama combustibilului ... Mare eroare ... Bun, am curatat cat s-a putut de bine tot ce era ulei si apa, am coborat pana la intercooler, dar nu l-am mai demontat si pe asta. Cumva, mi-am zis ca e cazul sa investighez si sa remediez cauza, nu sa tratez efectele ! Defect profesional 🙂 Coroborand observatiile cu constatarile legate de comportamentul bun al utilizarii Mobil1, am decis ca problema vine de la turbina ... aia noua pe care am pus-o in 2023 ... Si care acum nu mai e asa de noua, a depasit deja 60.000 km ! Originala a fost schimbata la 105.000km, deci nu pot sa spun ca sunt entuziasmat de niciuna dintre ele. Azi discutam de un coleg care are o Zafira de aproape 300.000km si care are turbina originala. Ce sa zic, probabil ca se simte "Made in China" in cazul turbinei lui BEE. Acum, nu sunt extrem de panicat de constatare pentru ca sunt sigur ca si uleiul are partea lui de vina. Pentru consumul mentionat mai sus de vina a fost LiquiMolly DX-1, un ulei la care am tinut mult si pe care l-am folosit inclusiv la Naluca. Ultimul schimb a fost facut cu Ravenol DXG si pare ca lucrurile sunt mult mai bune. BEE are la activ, cu acest ulei, cam 1500km si "consumul" de ulei aproape ca nu este observabil pe joja, poate sa fie ceva de genul 100ml/1500km, deci mult mai rezonabil. Pentru mine asta e inca o validare a uleiurilor PAO vs. HC. Oricum, chestia asta m-a determinat sa investighez varianta reparatiei turbinei originale a lui BEE. Si in cazul ei am constatat defecte care nu au legatura cu utilizare/mentenanta aiurea, ci cu materiale de proasta calitate din care a fost fabricata. Vedem ce rezulta :). Urmeaza un episod dedicat Nalucii, dar aici vreau sa postez niste poze pe care nu le mai gasesc :))
    2 points
  7. Ieri am finalizat proiectul "spalatoare de faruri". Dj la releu, eu la montaj
    2 points
  8. Cheder de-ala am pus si eu la Spark si l-am dat jos dupa ce a inceput sa se onduleze de la caldura 🙂 . L-am pus dupa ce mi-a cazut cartela de acces in parcare in spatele bordului, deci eu vad un avantaj 🙂 . Cheder intre usi am pus la Epica pe ideea reducerii de zgomot la vant, la mine din ce tin minte s-a simtit. E drept ca la mine se vedeau mult mult mai putin pt ca le pusesem pe scobitura usii spate, spre usa fata. Tu probabil le-ai pus pt lovituri accidentale in parcare, aici prefer doar sa fiu mai atent ... Spor la mesterit in continuare!
    1 point
  9. Revenit la roata infranata, ca sa elimin total problema schimbat direct etrier 225 + 50 manopera, urmarit evolutia nivelului de antigel nu e ceva semnificativ, ramane de constatat luna asta la un drum dus-intors de 2000km care o sa fie evolutia.
    1 point
  10. Pe stirea mea, nu e vorba de 10%. Pentru alternator, mie mi se pare putin sa aiba 80A. Daca lucrurile stau asa, personal as recomanda o "baterie" de 50Ah. In functie de cat de mult mergi noptea (mai degraba ziua ...) as zice ca acumultatorul ala de 60Ah deja este putin cam mult, dar o sa isi faca treaba.
    1 point
  11. Eu am dormit in masina, daca una din saltele tinea aerul ar fi fost chiar ok, dar asa a fost doar acceptabil :)) Vremea a fost buna, ploile ne-au ocolit.
    1 point
  12. In weekend am participat la intalnirea aniversara de 10 ani a unei asociatii de detectie, Romanian Military Archeology. Nu sunt membru, dar intru in categoria "and friends" 🙂 Mari descoperiri nu am avut, dar zona e superba, peisaje frumoase in varf de munte, transee cat vezi cu ochii (detectate). Am stat 3 zile, din care una plina pe detectie, 2 pe drum si in rest gratare, bautura si voie buna.
    1 point
  13. Ashe, a mai venit curierul c-o tura de Aliexpress 🙂 Cheder intre parbriz si bord Husa de TPU pentru telecomanda Protectii pentru portiere Protectie la portbagaj
    1 point
  14. Da, imi amintesc cu drag de acele momente. In clasa unde se tinea examenul era o masa plina cu diverse piese iar intr-un castron erau fituicele, biletele cu trimitere la o piesa anume. Intram pe rind unu cite unu la purificat, nu retin cit timp aveam la dispozitie dar dupa citeva intrebari si raspunsuri erai invitat frumos la castron sa tragi la sorti, ce piesa trageai aia explicai. Cum e firesc la o examinare treceai de verificare apoi ieseai afara si stringeai din buci pina sa apara rezultatul, o fi alba, o fi neagra, daca e alba cit de alba, daca e neagra cit de neagra, nah, in firescul lucrurilor.
    1 point
  15. Eu din start ridic caleasca de bot cind am de trebaluit pe ambele parti. Slabesc prezoane/piulite pe ambele parti, o ridic pe capre, dau rotile jos si le bag sub praguri (plus un sistem de siguranta, in caz "de" pierd o roata da' nu o mina sau un picior) asta imi fu predata atit acasa de taca-meu cit si in scoala in practica la mecanica. Demontat tot ce-i de demontat pe ambele parti, curatat si gresat unde se cere, apoi impachetat la loc cu cele aferente. Ca tot ma ajunse din urma nostalgia acelor timpuri cu roata sub prag. Acuma, cine a prins acele vremuri si are memorie (din pacate multi au memoria scurta) stie despre ce vorbesc. Saracie in scoli, duceam de-acasa de la pinza de bomfaier la alternator, electromotor, carburator, etc piese de sacrificiu pe care sa invatam. La examen cind al tras biletelul mi-a cazut fix carburatorul ce l-am dus de-acasa doar ca de data asta era sectionat pe din doua inca din atelier iar in fata jupinilor examinatori a trebuit a il axplica cap coada labirintele care ce rol are, amestecul, harneala ansamblu plutitor - cui pontou ... Elevator, ce-i ala ? Canal ... O amarita de rampa in curtea scolii si cam atit. Azi, de nu ai elevator esti fleasca, gata, se opreste lumea-n loc, nu merge frate, nu merge, n-am elevator. Bey, baga-ti bey mintile-n cap si pune osu la treaba ce dreq doar nu te-ai nascut sub elevator ... Acuma, trebuie sa recunosc ca-i mai comod, mai eficient a bijuteri cu caleasca trasa pe un canal ori ridicata pe elevator da' se poate si fara, sa vrei doar !
    1 point
  16. Canal, rampa. ii ceva mai migalos pe cric si capra. Trebuie ridicat de capatul opus al basculei cind nu se aliniaza pentru a introduce surulurile lejer. Eu ma folosesc de un alt cric sub pivot de permete ori i apropiere plus o bucata de lemn sa nu deterioreze bascula, astfel, din cric o pot juca sus - jos la milimetru orificiile sa cada pe pozitie, suruburile gresate in ale proteja de rugina, in bucse nitica vaselina, putina doar pentru a evita pe termen lung "sudarea" bucsei cu surubul. Daca e ceva pe ce pun serios accent ii asigurarea calestii suspendate, minimum o capra, primeste doua - trei in diverse puncte, chiar nu vreau sa dau coltul de prost, aia nu o consider greseala ci iresponsabilitate, ii suficient sa cada caleasca pa "tine" si la revedere, nici sa o mai conduci nu mei esti in stare d-apoi s-o mai gideli la bascule. Asa ca ...
    1 point
  17. Aia ii procedura corecta, nu au voie sa se suprapuna doua crestari de genu indiferent ca vorbim de tubulatura metalica, plastic sau orice altceva. In prima faza asigura o etansare perfecta ale celor doua piese si doi la mina, nu permite a se "trage", a se incovoia, a isi modifica pozitia in lagar, se stabilizeaza una pe cealalta.
    1 point
  18. Vezi daca nu exista posibilitatea sa schimbi doar membrana supapei/ supapa PCV. La Captiva am gasit la niste polonezi. Din nefericire am crapat priderile capacului de plastic care tine membrana, deci pana la urma am platit 550 lei pe un sistem nou aftermarket. Poate la tine e mai rezistanta saracia, vezi daca gasesti ceva tutorial de schimbare, altfel nu m-as baga, exista riscul sa il strici de tot 🙂 . Ce ziceau la serviceul de turbine cu filtrul epurator este la BMWuri si alte masini "mai rasarite". La Opel/ Chevy este doar supapa PCV si un labirint de plastic pt decantarea uleiului si reintoarcerea in carter 😉
    1 point
  19. Veni vremea sa imi schimb telefonul, ocazie cu care dau sa intru pe forum cu noul agregat. Nici vorba sa gasesc butonul de Login, nici pe Chrome si nici pe browserul "de casa" al telefonului. Asa ca am recurs la "brut force", poate ii mai este utila cuiva informatia. Butonat direct "gmclub.ro/forum/login" si rezolvat problema 😄
    1 point
  20. Da, acum ca am marit poza vad ca ambele is montate in bucsa mare si nu sint razante ci un pic mai in afara, probabil acea diferenta de mm impartit la 2, in ambele capete iese cite putin. Probabil pe o alta bascula pozata din spate sa se observe daca si de partea cealalta ii iesita citva mm bucsa ori razant. Asta cred ca poate fi investigat. Daca ai observat cele doua bucse/mansoane nu-s montate in linie in ce priveste crestaturile alea taiate pe lung. ci contrare. Demontarea acestora cind o veni timpul nu poate fi o problema, cu o surubelnita ascutita ori un cui mare spre ex daca intri intre cele doua bucse fix unde-s taiate, le detensioneaza rapid. Faptul ca-s taiate pe lung ii un avantaj la demontare. In ce priveste strinsul suruburilor, avind in vedere ca bucsele is pe verticala pot fi strinse cu bratul bascula suslendat, nu le modifica pozitia in nici un fel, nu se pot supra-tensiona cu roata pe mamint precum in cazul bucselor montate pe orizontala.
    1 point
  21. Purul adevar. Ca uritt mi-a fost de stilul asta mizerabil de a spune : poftim la masa daca v-ati adus de-acasa. Pai nene, daca eu mi-s gazda si te invit la un gratar pina la ultima scobitoare se face pe buzunarul meu. Te invit cu/din placere nu sa te sar din lovele. Aici nu e vorba de bani ca sa fim seriosi, nimeni nu caliceste de cumpara un bax de bere sau ce stiu eu ce altceva, ci de soricul gros ce il cara pe mutra careva. Din pacate am avut astfel de experiente drept urmare am sistat orice contact cu specimene gen. Daca am luat-o pe mineca o duc pina la capat ori nu demarez un astfel de program. Accept si varianta "chitei" a pune mina de la mina pentru o anumita suma din care o parte merg la fomei sa se ocupe de haleala, iar ce ramine la flacai pentru drojdeala. Imi vine in minte (printre altele) un nea traista din asta ce sarbatorea ziua lu' fiu-sau si ce sa vezi, mi-a adus la cunostinta ce cadou sa-i iau. Era vorba de un joc ceva din cite retin ce costa o caruta de bani. Aaa ... mi-o sarit fisa in secunda 2, apoi fiti-ar mutra de neam prost ce esti de astfel stau lucrurile, adica imi impui ce si cum ... Cu asta a sarit rau de tot calul si n-am avut nici o retinere a grai pe limba sa, sa ma fac extrem de bine inteles !
    1 point
  22. Da, fara discutie o sa fie nasol. Eu m-am intrebat tot timpul urmatorul lucru: cum pot eu, ca si populist/suveranist/etc, dupa ce castig alegerile, sa redresez economic Romania ? Cum ii conving pe cei care asteapta sa iau de la cei care au bani si sa le dau lor (eventual sa ma programez la crasma pentru a le da banii ... situatie REALA, o vad frecvent !) ca e cazul sa renunte la luxul de a fi "somer" de ani de zile si sa puna mana sa munceasca, daca vor vrea sa o duca mai bine ? Prostioarele cu benzina la 1 leu sau casele de 35K EUR le-am inteles, marketing, treaca-mearga. Dar, oricat de mult vrajesc oamenii sa ma aleaga, cum naiba ii mobilizez sa puna mana la treaba ? Pentru ca, cinstiti sa fim, altfel chiar nu se poate. Totusi, pentru racorirea oamenilor care au avut inima deschisa si au votat, indiferent cum au votat, eu m-as infige putin in politicienii corupti pana in maduva oaselor si i-as reseta putin. Din ce observ, selectia naturala isi spune cuvantul pe aici-pe acolo, dar o curatare explicita ar fi extrem de bine primita indiferent de orientare. Cumva, pentru mine, asta a fost eroarea majora (sau poate ca nu a fost o eroare ...) a politicii "imediat" post-decembriste. Cred ca ala a fost momentul in care s-a decis pierderea multor ani din viata noastra si care a favorizat siruri interminabile de discutii sterile. Ma uit des la tarile Baltice si iau lectii. Ma uit la Singapore si iau lectii. De EVOLUTIE ! Si discutam de tarisoare mici, unele expuse unor provocari dpdv al politicii externe mult mai severe decat a fost Romania. Cand scapam de ideea ca "Sunt de acord cu schimbarea, dar sa nu inceapa cu mine" atunci poate ajungem undeva.
    1 point
  23. Foarte tare ! 😂
    1 point
  24. Asa, a venit prima tura de "prostii de pe Aliexpress". Prima si cea mai misto este parasolarul,unde mi-a cam tremurat mana sa dau treij' de euro "blind", dar nu regret; tesatura e mult mai groasa fata de cele din benzinarii, rama nu e "cerc" ci facuta pe parbriz, are decupaj frumos sus pentru imensitatea de oglinda cu toti senzorii, husa de stocare. Am mai luat un set de covorase de cauciuc pentru spatiile de depozitare, foarte misto si astea, se potrivesc la fix si sunt lipicioase ca sa stea bine. Mi-au ramas 3 bucati carora nu le-am gasit locul. Niste protectii anti-gheare de don'soare la manerele portierelor, unde mi-am adus aminte cum e sa pui folii la telefoane 🙂 nu s-au asezat stralucit, dar nici nu se vede prea tare. Am mai luat si niste protectii de suruburi, da' inca nu le-am montat.
    1 point
  25. Ieri am luat turbina de la atelier, nu merita, din punctul meu de vedere, reparatia. Pe langa faptul ca nu au gasit partea "calda" a carcasei, o estimare facuta prin comparatie cu alte modele similare a dus la concluzia ca reparatia ar urca la minim 2200-2500 lei. In conditiile in care am luat turbina noua, OE, la mai putini banuti, o sa repet procedura anterioara cand va fi cazul ...
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...