Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/26/24 in all areas

  1. 2 points
    Se pare ca am inceput sa merg mai mult cu masina de cand cu pandemia ๐Ÿ™‚. Daca pe 3 iulie sarbatoream 150mii km, dupa numai 7 luni si jumatate, pe 23 februarie 2024, Captiva a implinit 160 mii km: "Evenimentul" s-a intamplat pe soselele Bulgariei, dupa o tura la ski la Pamporovo. Drumurile Bulgariei au solicitat masina la maxim pentru ca pe langa depasiri facute "blana", am nimerit si pe niste drumuri proaste, ori pline de gropi, ori facute din piatra cubica ๐Ÿ˜ฎ . Cauciucurile de la iarna de 16", precum si suspensia reglata pt drumuri proaste au facut ca intreaga aventura sa fie mai placuta ๐Ÿ™‚ . Ca minusuri - cand o calc exista undeva pe la 3800rpm un "sughit" in care simt ca nu mai trage la fel de bine, apoi pe la 4300 rpm incepe sa traga din nou. Chestii de facut anul acesta: trebuie sa o duc la o verificare generala - tren de rulare (nu bate, nu troncane, dar au trecut ceva ani de la ultima verificare), verificare/schimb curea accesorii + intinzator, etansare/ schimb garnitura culbutori, precum si capacul distributiei + verificare lant si patine (transpira ulei pe acolo), verificare/ curatare injectoare, verificare/ reconditionare turbina.
  2. 2 points
    Bun, clarificari ... ๐Ÿ˜ Am trecut pe la service dupa ce au desfacut motorul. Aici nu am fost prea explicit, au dat jos doar chiulasa. Lantul NU era sarit, poate foarte usor intins, dar nu de natura sa faca buba. Patinele, intinzator, toate arata perfect, zero uzura ! Si bomba ... 3 supape de admisie, cate una din cele doua de pe fiecare cilindru, NU inchid bine. Facut proba de fata cu mine, pe stand, curge benzina cu ele inchise ! Daca nu as sti cr benzina a papat Piulita, as zice ca a vazut doar cele mai mari mizerii. Cumva am simtit ca asta au considerat si cei de la service, cel putin pana cand au vazut cum arata lantul si restul de anexe de la distributie. Nu imi explic, mi-am adus aminte de faza cu zaharul bagat in benzina ... Si, mai nasol, nu imi amintesc de unde naiba am bagat benzina inainte de bucurie. Se va prepara chiulasa, ocazie cu care am insistat sa schimbe macar simeringurile. De planat nu e cazul, vedem cum se va finaliza treaba.
  3. 1 point
    30 km dus, 30 intors + timp = o zi pierduta... Normal, nu se pune problema, o fac eu, dar nu mi-e oricand la indemana. Azi l-am luat pe taur de coarne. Am inlocuit garnitura capacului chiulasei. ๐Ÿ˜€ Am incalzit vreo cinci minute motorul, ca sa nu ma frig la maini, am dat cu degripant pe suruburi si am scapat ieftin. Surubul care a iesit cu filet data trecuta, n-a facut probleme. Nu am fost absurd cu reglajul culbutotilor, cei pe care i-am putut testa au joc mare. Nu mi-am permis luxul de a-i regla azi, si-asa am terminat cu lanterna. De curat, e curat motorul, doar capacul avea cateva negreli. L-am curatat rapid, cat de cat. Am mai reglat (ridicat) pedala de ambreiaj si am strans suruburile suportului care tine cablul pe peretele de foc. Ambreiajul se simte mai OK, lucreaza mai fin siii... nu stiu care-i explicatia dar nu am mai auzit pocanitura la accelerare brusca. Era ciudat ca zgomotul aparuse la scurt timp dupa ce a scartait pedala. Maine ii dau si-un spray cu vaselina pe acolo. Era oarecum dubios sa vina zgomotul de la articulatii, brusc, mai ales ca la ITP nu mi-a spus nimic, si chiar am intrebat. Am aruncat o privire la toate rotile si suportii motorului, iar inafara de cauciucuri ceva imbatranite, nu mi-a atras nimic atentia. Burdufuri OK, furtunuri frana OK, amortizoarele nu curg; parca cel din dreapta avea cumva un luciu, dar e prea mult sa spun ca ar curge. La distributie ii fac o verificare generala, pe elevator. Maine incerc sa pun ornamentele pe piulitele rotilor si poate si flexul pe suruburile de la manetutele de reglaj ale oglinzilor, sa mai renunt la o piulita si sa ramana cele cu capac. A/C-ul "rupe"! โœŒ๏ธ๐Ÿ˜Œ M-a ajutat intr-o zi ploiasa, la dezaburire. Ziceam sa-i schimb bujiile si senzorul axului cu came. Nu e mare scofala, chiar fleac, dar mi-e groaza de filetele chiulasei la bujii, chiar si cu senzorul ala am oroare, sa nu raman cu masina in drum. O sa pun si diagnoza sa vad ce zice asta oroginal, ca porneste motorul greu la cald. Acum sper doar ca am scapat de ulei care curge...
  4. 1 point
    Ceva e (maxim maxim) de putred (si) in situatia asta ! Am trecut prin asta, stiu cum e. Eu am ales sa pierd pe partea de CASCO si la o eventuala revanzare si sa repar masina. La ce am vazut in poze, nu as cataloga trauma masinii nici macar ca fiind modesta ... Pana si o agatatura in parcare ar fi putut fi mai nefericita. Estimez ca reparatia s-ar putea face in regie proprie undeva intre 6000-8000 lei. Nu poti negocia cu asiguratorul in directia asta ? Daca da, poate ii convingi si sa nu bage masina in "lista negra". Oricum ar fi, mie nu imi vine sa cred ca asiguratorul considera valoarea reparatiei ca fiind nejustificata fata de valoarea masinii. Sunt de aceeasi parere cu @Akon ...
  5. 1 point
    Nu e bre gandita prost, ai o panza alba pe care iti poti implementa ce vrei ๐Ÿ˜› (poti sa zici ce vrei, da' suruburile alea sub aerisiri sunt o idee geniala).
  6. 1 point
    In sfarsit, un "ceva" pe care sa-mi pot tine telefonul... masina asta e cam prost gandita ca spatii interioare de depozitare. Drept urmare, traiasca aliexpress
  7. 1 point
    Aseara am facut putin mai multa lumina la interior :))
  8. 1 point
    Jantele arata groaznic ... le-au ratat rau de tot ... Le pastrezi ๐Ÿ˜„ ? O sa iti cer si eu, pe PM, candva, datele de contact, OEM se simt eclipsate
  9. 1 point
    Nu prea protejeaza mare lucru din bara spate... dar e ceva in plan pt asta. Ieri a venit @VAXXi la o cafea, s-au salutat cele 2 Jimny, iar cea mai noua a ajuns dezmembrata :)) Camera 70mai dual fata-spate si difuzoare spate componente Focal, de 16.5. Se simte diferenta de sunet, desi inca nu e ce trebuie.
  10. 1 point
    Am luat si jantele. Din pacate capacele sunt cu 2mm mai mari si nu se potrivesc. Am comandat altele.
  11. 1 point
    70850 km. Am tot incercat sa gasesc pe cineva care sa imi repare ledurile arse de la triplele spate. Cel mai bun pret a fost de 400 ron/buc. As ca ca le-am cumparat noi si originale cu 440 ron/buc. Pe langa astea am dus jantele originale la refacut si deabia astept sa ma duc in seara asta sa le iau. Bineinteles ca am luat si capacele de janta noi. Incet dar sigur ii rezolv eu toate chichitele.
  12. 1 point
    Am reusit si eu in sfarsit sa imi iau primul meu set de anvelope noi :)), eu de obicei schimbam jantele cu totul cand terminam anvelopele :)) Leganza a primit un set de Hankook Ventus prime 4 , 312 lei bucata de la Autosoft, dot 0324, proaspete :)) Masina momentan sta in curte la firma de vreo luna si ceva si probabil o sa mai stea o perioada pana mai strang niste bani sa mai rezolv din probleme . Uitasem cum e feeling-ul cu anvelope de vara :))
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
ย 

×
×
  • Create New...