Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/10/25 in all areas

  1. Nu, nu, e ok 🙂 Da si nu... motoare electrice si baterie ar insemna greutate suplimentara. Ori Jimny prin asta exceleaza, dimensiuni si greutate reduse. Iesirea de pe piata Europeana (UE in principiu) nu cred ca intereseaza prea mult pe producator... au o piata imensa in Asia, India si Australia, unde se vand foarte bine. Inclusiv varianta in 5 usi, pe care am vazut ca o aduce o firma in Romania dar la un pret cam exagerat, 35000 euro. Masinile astea isi pastreaza valoarea de revanzare foarte bine, mai ales prin Vest. Intr-adevar, accesoriile montate nu prea isi mai recupereaza cheltuiala, dar "strainezii" sunt si nebuni... aia din primele zile dubleaza valoarea masinii cu portbagaje, trolii, lumini, roti, suspensii etc. Si nici macar nu le folosesc, ei nu prea au voie la offroad :))
    1 point
  2. Las' dom'le, ca nu se supara, tot de Jimny e vorba 🙂 si eu am urmarit cu destul interes evolutia modelului, ca vroiam si eu unul; treaba asta cu emisiile mi se pare ca-i o mare mizerie, atata timp cat se vand in continuare bine mersi motoare V6-V8 benzina care devin "hibride" cu o baterie de telefon mobil atasata. M-am conversat cu cineva de la dealer pe tema "da' de ce nu-l fac dom'le electric si gata", radio-sant zice c-ar exista niste prototipuri in teste, dar nimic concret pana acum. Parerea mea, daca l-ar face cum e acum intr-o varianta mai "exotica" cu 4 roti fiecare cu motorul ei (si scapi de diferentiale/blocante/etc pentru ca poti controla individual fiecare roata), ar iesi o chestie de-ar rupe piata.
    1 point
  3. Mi s-a parut interesant referitor la evolutia lor in piata ultimilor ani. Daca se considera poluare, se poate sterge.
    1 point
  4. De 18 ani tot asteptam sa vedem ce tuning a facut😄
    1 point
  5. Dupa o incercare nereusita a tatalui meu la service-ul din Lehliu de a schimba racordul flexibil ( l-au schimbat-o cioparti, sudat, taiat, resudat ), am schimbat teava cu totul de la galerie pana la catalizator. Astazi am comandat si fisele de bujii NGK. Hai ca mai am putin si e ca noua !
    1 point
  6. Vreo 292.000 km, in ultimile zile mi-a sarit in ochi consumul crescut... drept urmare am comandat un filtru de aer Mann. Nu mai tin minte cand l-am schimbat ultima data (anul trecut sigur), dar masina ma atentioneaza la consum cand e cazul. Urmeaza sa vina si o lampa de iluminat portbagaj, cea veche s-a rupt si atingea la masa (2 sigurante arse, pana sa ma prind).
    1 point
  7. Bun, am venit la sters praful :)) Nu mai stiu exact ce am schimbat, dar sa iau in ordine ce imi aduc aminte s-au schimbat iar amortizoarele pe spate, unu ramasese efectiv blocat si celalalt era scurs complet, am pus originale, unu gasit de mine pe la Autototal si unu gasit de @pompiliu92 prin afara, daca mai tin minte bine. Dupa episodul cu amortizoarele , am plecat intr-o dimineața la Tg Jiu cu un prieten sa isi masina , pe centura măreței capitale am ramas fara frane, dupa cateva pedale mai agresive si-a revenit , am fost dupa masina, am fost la țară si dupa retur la București. Am zis na, am aer pe instalatie, am desfacut etrieri de pe cea albastra de piese , cu ajutorul lui @mirceajo si @Dj_Dark ( da, inca e viu) au fost schimbate placutele spate- fata si reconditionati etrieri. Am recompletat cu freon, tot nu vreau sa imi bat capul cu reparația ac-ului, prefer sa dau 250 lei pe an pe freon si aia e, cand o sa bag si o sa il piarda instant, promit ca ma ocup :))) Bun, altceva nu imi aduc aminte sa fii facut, planetarele tot la fel fac, am gasit una noua prin Polonia pe original, dar momentan bugetul nu permite. Masina a intrat iarasi in stand-by de aproximativ o luna jumatate, dat fiind faptul ca imi cautam oarecum pasiv o alta masina mai noua, care sa nu mai consume 15% oricum ai merge cu ea si dupa cateva luni bune de cautare am gasit. Dupa ce a stat aproximativ o luna pe dreapta, ca deh masina noua, nu se mai urca taranu' in Leganza , am luat-o la plimbare, am urmat procedura clasica pentru masina asta, mergem repede o spalam, bagam 200 lei benzina sa aiba ce consuma si aia e. Teapa, am ramas fara frane iarasi :)) doar ca de data asta m-am intors romantic cu platforma, nu a mai mers cu multe frane bruște si nici sa o pacalesc sa o aerisesc din tester. Momentan masina a ajuns la niste prieteni in curte, ca sa zaca linistita pe beton, pana reusesc sa ii schimb pompa de frana, pe care o banuiesc ca ar fii fost buba de la inceput, lichidul din vas e la nivel, scurgeri nu se vad pe niciunde. Am preferat platforma pentru ca s-a intamplat la 7 jumatate dimineața in zona Victoriei din București si incepea sa se aglomereze si decat sa dau cu ea mai bine pe platforma. Soarta ei e un pic incerta, inca imi place masina , imi pare rau de toata munca depusa la ea, pana la urma imi pare rau si de banii turnatii in ea, dar cel mai probabil masina o sa se vanda la un moment dat anul acesta. O sa încerc pe cat posibil sa rezolv ce probleme majore mai are pana as vinde-o , asta daca o vand. Un lucru e cert bani care au fost turnati cu doua maini in ea, nu as avea vreo sansa sa ii recuperez :)) Si ca sa dau cateva detalii de noua masina, este un Renault Megane 4 GrandTour 1.2 Tce 130cp 217k km reali (ii am pe factura de achiziție din Olanda). Discutia despre masina mai noua a inceput cu al meu sef, care adusese acum ceva timp un Polo 1.2 TDI care imi facea cu ochiul rau de tot, dar incapeam doar eu in masina aia :)) , el a propus sa lasam Polo pentru cineva care chiar incape in el si sa imi caute ceva mai mare. Nu stiu exact daca o sa ii fac topic separat si Megane-ului. Cel mai probabil Leganza o sa mai stea pe dreapta pana pe sfârșitul lui Septembrie.
    1 point
  8. 1 point
  9. https://www.pro-detailing.ro/adeziv-oglinda-retrovizoare-loctite-319-05ml-p-3420.html?gad_source=1&gad_campaignid=22354628344&gbraid=0AAAAAD23Q9PdwPQqfxBV8D2qD-fbOAUdp&gclid=CjwKCAjwqKzEBhANEiwAeQaPVQelZp5wvvZJTMs1_idiP5W5waKvcrAcmJ5g7aUsxgjkJSyfN9WaaBoC8tAQAvD_BwE am folosit la 3 masini asa ceva, este foarte destept pentru ca are o plasa speciala care se aplica pe pastila de la oglinda si lasa masticul sa lucreze in functie de temperatura, plus ca adezivul este asemanator celui de fabrica.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...