Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/20/25 in all areas

  1. Subscriu, la vopsirea in camp electrostatic, daca pregatirea a fost facuta corect, atunci vopseaua intra in porii metalului si "se lipeste" de acesta. Ce s-a intamplat la tine imi pare ca este o problema de corodare la suprafata aluminiului, probabil aparuta de pe vremea vopsesei vechi. Aceasta nu a fost corect adresata de service-ul care a vopsit jantele, in mod normal partea corodata trebuia indepartata cu smirghel/ perie de sarma pe polizor pana se ajungea la luciu metalic. Apoi se sableza, se aplica grundul electrostatic si se vopseste. Ca idee am avut acelasi "pattern de corodare" in jurul gaurii centrale si a gaurilor pt prezoane la jantele mele de iarna, de aceea banuiesc ca si tu ai avut ceva similar. Eu am curatat cu perie de sarma pe bormasina, apoi smirghel, apoi sablare, apoi apoi am aplicat grund tip "etch primer" la spray. apoi 3 straturi de vopsea pt jante la spray, fara lac. Bineinteles ca am degresat inainte de aplicarea etch primer. Nu am avut probleme sa crape la strnagerea prezoanelor, echilibrare nu le-am facut inca. Ma asteptam sa am probleme cu ele de la praful de la frane pt ca nu am aplicat lac, insa cel putin pana cum s-au curat f usor si fara urme. Daca ai corectat cu vopsea direct pe janta si va sari din nou vopseaua iti recomandc sa cureti local aluminiul expus cu un Dremel pana la luciu metalic, apoi etch primer, apoi vopsea. Asa vopseaua va adera bine pe aluminiu.
    2 points
  2. Asa, asa ... Geo. Da inainte - da inapoi ; da inainte - da inapoi , da inainte - da inapoi ... fa-i una cu pamintu' mama lor de glugai, casticai ! 😂 Acuma, sa arunce primul cu piatra cel ce traverseaza strada doar prin locuri special amenajate, ori nu a fost surprin de culoarea rosie a semaforului pitonal in timp ce traversa, ori nu a fortat culorea unui semafor s.am.d.
    1 point
  3. Atata timp cat traverseaza prin loc nepermis sau pe rosu... mi se rupe daca se simte "insultat", pe romaneste vorbind :)) Ti-am zis, ma lovesc de problema asta tot timpul, in special pe stradute. "Tineretul din ziua de azi" e cu ochii doar in telefon, habar n-are ce se intampla in jur. De obicei doar le dau un claxon scurt, dar cum multi sunt si cu tupeu... se mai lasa cu vorbe de sfinti si rude decedate.
    1 point
  4. fundamental vorbind, omul a avut dreptate. ca s-a exprimat mai vehement, mai teatral, asta e de inteles, omul vrea sa faca niste vizualizari, eu am mai vazut videouri cu el. si nu a trecut deloc ca voda prin loboda, omul avea viteza mica, a si optrit dealtfel. un pieton nu are nicio scuza cand trece fara sa se asigure, nu se traverseaza strada cu capul intre urechi. ca vezi dumneata, sa punem raul inainte: soferul te vede, pune frana, dar ce te faci daca masina nu se opreste din diverse motive?
    1 point
  5. Wow, văd că a fost ceva activitate pe topic de când n-am mai intrat. Revin cu un update legat de situația care m-a enervat atât de tare în ultima lună. În ciuda spălării instalației, observasem în vasul de expansiune niște depuneri de genul celor care apar în urma folosirii unor substanțe de tipul ,,stop leak", asemănătoare cu noroiul aș zice. Bun, mă întorc la service pentru reverificare. Se apucă băieții de scos antigelul (pe care l-am refolosit atunci când s-a făcut spălarea, proastă idee), au urmat vreo 10 spălări ale instalației cu apă distilată și aer comprimat, pus doar apă distilată, lăsată să meargă la relanti, repetat toate astea până apă distilată nu mai era maronie. Punem antigel nou, G12, antigel care a rămas cât de cât curat. De asemenea, fenomenul cu pierderea căldurii nu s-a mai manifestat. Nu mai funcționează chiar ca înainte, dar funcționează. Părerea mea și a mecanicului deopotrivă: amestecarea G11 cu G12. Antigelul vechi era efectiv spumă atunci când motorul era cald pe când cel nou nu. Momentan se ține sub observație și nu se mai înlocuiește caloriferul, deși am primit unul nou. Făcusem experimentul sugerat de Salex și nu situația căldurii nu se schimba deloc. Dacă tot eram la service, am înlocuit bujiile și fișele. Depășisem kilometrajul recomandat de producător și începea să se bâlbâie la accelerări bruște. Bujii NGK și fișe Tesla. Vedem ce o fi de capul lor. Răspunsul la accelerație mi se pare mult mai bun ca înainte.
    1 point
  6. Cica le-au suflat de praf, degresat, aplicat grund, uscat, vopsit, uscat... Pana mea, m-am saturat de scuze. Posibil sa fi strans si cam tare la vulcanizare, dar asa bucati de vopsea nu trebuiau sa sara, doar sa se ciobeasca muchiile gaurii centrale.
    1 point
  7. Da-le cu jantele in cap !!! Mie mi se pare evident ca au facut treaba de mantuiala.
    1 point
  8. Au fost sablate, date cu grund, uscate in cuptor si apoi vopsite in camp electrostatic. Le-am corectat eu cu niste vopsea neagra si aia e.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...