Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/18/23 in all areas
-
Tocmai ce m-am întors din mini-concediu. Am urmat recomandările și am plecat cu Cielo. Cca. 750 de kilometri în weekend-ul ce tocmai a trecut Ploiești-Vama Veche, dus/întors pe A2, respectiv A3, 5 persoane la dus, 4 la întors, portbagaj aproape plin, AC pornit constant, în medie cam 100-120 km/h. Pot zice că s-a descurcat onorabil, n-am avut emoții că nu ajung cu ea și nici rușine pe autostradă nu mi-a fost. La întoarcere am poposit puțin și în zona falezei cazinoului din CT, unde ne-am îndopat și plimbat. Cu acest prilej, am atins 157.000. Totuși, nu cred că vacanțele cu Cielo vor deveni chiar obișnuință. E disponibilă cealaltă mașină a familiei, Peugeot 301, 1.6 HDI. Datorită motorului diesel, am un consum ridicol de mic. De confort, performanțe, chiar siguranță, nu mai zic.1 point
-
1 point
-
Tu vezi Dunlop in lista mea 😇 ? Cu Dunlop Winter Sport M3 am mers cateva schimburi ... Acum nu prea m-au mai convins cei de la Dunlop. In alta ordine de idei, fata de Bridgstone de 7 ani si cu crapaturi, cred ca si Tigar ar fi de preferat :D. La dimensiunile Nalucii, diferenta de pret (in favoarea Hankook, desigur) nu prea justifica restul de minusuri fata de celelalte contracandidate. PS: M-am uitat si la Pirelli, insa nu am depasit niste traume mai vechi. Poate e mult spus "traume" ... dar au existat motive de antipatie 😄1 point
-
Dupa multi ani de zile de soferie si "tz-shpe" mii de km, inca mai pic in capcana cautarii celor mai buni galosi 😅 De data asta a venit randul Nalucii. Gumele pe care le are acum sunt cu DOT 2016, au fost oarecum cadou primit impreuna cu jantele luate SH. DOTul, in sine, nu ma sperie, dar am observat, de curand, micro fisuri la exteriorul anvelopelor. Deci, game over. Experienta buna cu Michelin de la BEE parea sa ajute ... Pe naiba ! Normal ca am pierdut vreme pe site-urile de review-uri ... care m-au ajutat teribil sa devin indecis 😄 Intr-un final, decizia a fost sa ma intorc la Goodyear, gume cu care am colaborat foarte bine atat iarna cat si vara la Leganza. GY Eagle F1 Asymmetric 6, protectie de janta, DOT 1423, profilul caii de rulare este ... hai sa zic ... macar ciudat ! Arata de parca doua jumatati de anvelopa au fost imperecheate usor defazat 🤣. Recenziile sunt foarte bune, gradul de subiectivism al celor care posteaza ma face sa fiu rezervat cand vine vorba de "cel mai bun" dintre Conti, Michelin, GY sau Bridgstone. Raman totusi convins ca o guma de buget sau medie oricat de buna ar fi o sa ramana inferioara uneia de top in momentul in care mergi mai "tinereste". Multa vreme am fost decis sa merg pe Hankook, dar au aparut destule argumente ca sa renunt rapid la idee. Pentru toate cele mentionate mai sus, diferentele de pret nu sunt mari, poate Hankook sa iasa din marja de 10%. Momentan Naluca e la 300+km distanta de "shoshoni", dar revenim cu impresii dupa montaj 🙂1 point
-
Am uitat sa mai completez jurnalul asa ca revin cu data de 30mai2023 (99400km) zi in care i-am facut revizie, distributie si inlocuit preventiv kit ambreiaj deoarece aveam de cativa ani rulmentul de presiune care fasaia la apasarea pedalei, preturi de achizitie piese 1063lei (on-line) si manopera 1617lei. Paradoxal dupa finalizarea celor 3 operatiuni am ramas cu un martor abs aprins si m-am convins cu un test ca e vorba de senzorul din dreapta fata insa mai ciudat a fost ca dupa cateva drumuri in care am mers si cu spatele am avut simptomul ca nu mai pot sa o bag in marsarier, revenit la service, acolo totul normal. Dupa alte cateva zile, de data asta datorita grabei mele sa schimb in marsarier sau sa scot din marsarier ca deadeam cu spatele iar sotia vroia sa coboare in timp ce inca eram in mers, am reusit o caraiala si simptomul imposibilitatii cuplarii in marsarier a revenit. Astfel am revenit si eu la service insa acolo din nou totul normal, a urcat masina pe elevator si a constatat un mic joc la sistemul de parghii de la timonerie insa cum peste cateva zile urma sa plec in Thassos m-am convins ca e o problema pe care o pot gestiona astfel ca a facut aprox. 2000km fara sa intampin vreo problema. Iar data de 30mai2023 a mai inregistrat un eveniment, a reusit una sa ma loveasca in bara si aripa dreapta spate dand cu spatele intr-o parcare eu fiind in mers...bara ei s-a infundat (Audi A4) eu am avut sansa sa prinda chiar muchia de imbinare intre aripa si bara spate astfel ca la mine daunele sunt insesizabile...totusi am facut o amiabila si dupa cateva zile am ajuns la constatare dauna Groupama si mi-a virat in cont dupa 2 zile 1209lei pt reparatii in regie proprie. Sa pun si cateva poze cu perioada mentionata mai sus...nu am reusit sa incarc mai multe, as fi pus ambreaijul nou si rugina de la praguri.1 point
-
Ieri, cu implicarea directa a RAR-Sibiu, s-a facut si trecerea in CIV a schimbarii blocului motor. Nu neaparat fara peripetii, desi am avut toate documentele solicitate, cei de la RAR parca parca sunt inca afectati de povestea asta. Posibil de teama ca blocul cel nou, achizitionat din Polonia, sa nu aiba ceva dubios (remember, achizitie cu factura, poze, serie complet vizibila, plata online etc), Naluca a fost super inspectata din numar in numar. Testare noxe, serii peste serii, pus tester (de parca blocul ala din aluminiu comunica cu ECU :)) ) ... am petrecut peste 6 ore, dar totul a fost, la final, in regula. Oamenii pareau binevoitori, dar permanent il aveau pe NU in brate ... NU este seria vizibila, cineva a sters-o (e perfect vizibila, nu a sters-o nimeni !), NU este acelasi cod (really ... de parca nu exista un acelasi reper cu mai multe coduri), NU ati scris corect ce era pe motor (aiurea, am anexat si poze) si asa mai departe. Pana la urma, LTG 2.0 este UN SINGUR tip, nu exista variante, asa ca totul s-a finalizat cu bine. Partea buna (pentru mine) e ca Naluca a fost testata la sange, nu a capotat, deci nu ma deranjeaza costurile investigatiilor inutile. Poate ca, daca nu aveam numar de B, era mai simplu 😄. Asa, probabil, am ridicat suspiciuni ! Singura neplacere, pana la urma, vine dinspre bronzul "de tractorist" pe care l-am capatat stand cele peste 6 ore in soare, in curtea RAR =))1 point
-
Din nou am uitat de jurnal asa ca revin la evenimentele din ultimul an, in 8 aprilie am dus-o la o mica cosmetizare din cauza de rugina aparuta pe pragul din dreapta spate, aplicat antifonare cauciucata pe ambele praguri in clusiv pe cel din stanga care nu prezenta nicio urma vizibila de batranete, pe pragul dreapta cauza a fost ridicarea pe elevator defectuoasa si indoirea acelei margini locul de unde a pornit pata de rugina.1 point
-
Bun, masina nu se dezminte, de data asta a fost vina mea 🙂 Fiindca nu am avut colier la burduf am folosit evident un soricel strans la mana. Problema e ca nu a fost strans suficient, toata vaselina a iesit si joia trecuta cand ma intorceam de la intalnire masina a inceput sa vibreze foarte urat in sarcina de am crezut ca am distrus cutia sau ceva pe la diferential. Dupa ce m-am tarait cu 60 la ora pana acasa am vazut grozavia. Ramanand fara vaselina s-a incins, rolele s-au blocat si batea in cutie. Cam asa arata desfacuta. Daca dadeam cu spray de frana nu se curata asa frumos 🙂 Fiindca se pare ca s-a cam incins si frecat acolo am inlocuit tripoda pentru siguranta, bagat vaselina si de data asta 2 soricei stransi cu patentul. Colier cu surub din pacate nu pot sa pun, fiind tripoda mare spatiul este limitat si surubul loveste in cutie cand se invarte, drept urmare trebuie colier de planetatara strans cu cleste de-ala de care nu am 🙂 Momentan ramane asa, vedem daca mai iese vaselina.0 points
-
Probabil in 11iul o alta lovire in parcare, de data asta cu aripa infundata pe o muchie, descoperita deabia pe 13iul, camera nu mi-a oferit momentul parcarii de dinainte de lovire ca deja am trecut cu alta filmare peste ziua de 11iul insa pe 14iul am descoperit "agresorul" dupa urmele lasate pe masini, manevra facuta cu spatele in parcare si oprire in aripa mea dreapta spate cu usoara harsaire a usii dreapta spate, am facut o amiabila, luat legatura telefonic cu un inspector de daune Grawe am incercat o programare telefonica la numarul transmis insa cum era deja vineri dupa amiaza ramane sa ma programez telefonic luni dupa ora 9.00 cand incepe programul. E deja a 3-a lovire cam in aceeasi locatie, toate descoperite ulterior de mine, mai rar asa cadenta de "tragere", tragatorii, Opel Corsa, Mazda 3 si Dacia Logan break. Experienta cu Groupama din iunie a fost excelenta sa vad cum stau cei de la Grawe...m-a intrebat inspectorul de daune daca am un drum in Bucuresti sa fac acolo constatarea, nu suna prea normal insa am incredere ca totul o sa fie ok. Sa ma interesez si de un service cu un tinichigiu priceput si ce scor imi da pt reparatie pana la constatare, clar ca aleg din nou sa o fac in regie proprie.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00