Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/24/20 in all areas

  1. Fiindca au trecut scolile online m-am mutat iar la tara, drept urmare s-a muncit. Nu mai detaliez excesiv, s-a pus distributia, evacuarea, pompa de servo, s-a umplut, curatat si aerisit circuitul de ambreiaj, s-a pus o parte din electrica...etc. La final s-a facut un test de compresie la rece asa, rezultate: 16 😮 , 13,14,11. 16 ala probabil ca a fost ulei mult in cilindru si fiind primul, nu a apucat sa il arunce afara. Cureaua de distributie s-a aliniat si intins, cea de accesorii pare ca se aliniaza si ea. Reamintesc ca pinionul si fulia de jos sunt de daewoo/chevrolet evanda, din cauza arborelui nou nu le-am mai putut folosi pe cele originale.
    1 point
  2. Ieri am lucrat putin la masini. La Corsa am vrut sa schimb placutele fata, dar am decis ca nu are rost... mai au suficienta carne, 3-4000km mai duc. Daca tot eram cu roata data jos, am inlocuit bandoul dreapta fata (cel vechi avea clemele rupte)
    1 point
  3. Dupa o mini reconditionare, din nou "functioneste" (exprimare in limba dancileasca).
    1 point
  4. Batrinul meu electromotor (delco remy made in corea) incepu a da semne de oboseala sub simptoma invirte da' pinionul nu sare pe volanta (solenoid'u face fente) decit atunci cind vrea bendix'u lui, cam odata din cinci incercari (sau mai multe, ma rog) si asta din cind in cind. L-am demontat pentru a-i aplica o corectie ce include o curatare, gresare, verificarea carbunilor ce spre surprinderea mea sint inca valabili si-or mai merge mult si bine. Pina una alta am montat un alt electromotor aproape nou in conditii exceptionale fata de care am mici nedumeriri legat de faptul ca nu se regasesc detalii stantate pe "coaja" acestuia cu exceptia unui atipild cu initiale MQ si cod de referinta a piesei 96952005. De va e cunoscut si aveti ceva detela referitor brandului ... Merge, nu-i problema, doar ca imi pare un pic cam lenes comparativ cu delco remy ce e ceva mai vinjos motiv caruia tind a crede ca asta e de doar 0.8 KW iar original'u de 1.2KW (probabil, sau undeva intre da' oricum mai vinjos), un detalui foarte important din punctul meu de vedere.Cine a avut de-aface cu MQ si ce puteti spune de brandu' in cauza ?
    1 point
  5. De data trecuta am mai schimbat 3 sticle de oglinzi (una am spart-o eu, de nervi, inca una mi-au dat-o astia fara incalzire), am montat fetele de usi si spira pt volan (mai trebuie sa ma prind cum se fac comenzile functionale), oglinda dreapta si incalzirea la ambele tot nu merge. Azi am fost sa schimb parbrizul (era crapat, dar problema mare erau zgarieturile fine care deranjau f tare noaptea), s-a montat un parbriz rusesc, garantie 2 ani la orice (craptura/spartura de piatra, orice) si 5 ani la montaj sau defect de fabricatie, parasolar verzui, total 370 lei. Cat am astepta sa-mi vina randul am inlocuit senzorul de temperatura exterioara (25 lei si 2 minute, cu mana bagata sub bara), am indreptat volanul (boul de mine nu a observat ca are marcaje ca sa-l pui din prima drept), am pus rama la mp3 bine (tot cadea) si am desfacut grilele de la stergatoare ca sa fac putin curatenie... de cand a stat 3 luni sub dud, cu tot spalatul la jet, mirosea a boasca cand dadeai drumul la AC. Cu ocazia asta am observat ca filtrul de polen e praf, trebuie inlocuit si asta in viitorul apropiat.
    1 point
  6. Azi am luat masina de la mecanic (acelasi la care am facut ambreiajul), inlocuita puntea spate cu cea cu discuri, schimb ulei si schimb pompa de abs. In sfarsit indica viteza si nu mai are erori in bord! Pompa de abs se pare ca era buba, asa cum banuiam. Am schimbat si oglinda pe dreapta, nu merge nici asta... banuiesc ca e o problema la cablaj, din moment ce 2 oglinzi diferite nu vor sa miste. Daca nu are omul cu dezmembrarile altul, o sa incerc sa-i dau de cap singur (desi eu si electrica... baba si mitraliera). Am uitat: azi am luat si 2 fete de usi pt fata (ca mi-a iesit tapitarea praf la una) si 2 spire de airbag pt volan cu comenzi (de ce 2? ca asa mi le-a adus, la pret de una). De frane nu are rost sa vorbesc, diferenta intre tamburi si discuri e de la cer la pamant... iar puntea e in stare f buna, rugina de suprafata, dar atat, totul misca perfect pe ea si nu are uzura.
    1 point
  7. Azi am luat si oglinzi electrice si incalzite, cu tot ce trebuie (cablaj, comenzi, doar o siguranta trebuie sa pun in panou, ca sa mearga incalzirea). Plus o pompa ABS, sa o schimb pe cea originala si arsa, sper sa rezolve problema vitezometrului. Si saptamana trecuta un volan din piele cu comenzi (nefunctionale inca, nu am spira), pt ca al ei se cojeste si lasa "jeg" pe maini.
    1 point
  8. Dupa ce a stat 3 luni in parcare, a pornit la prima cheie. La ralanti cam intrerupe, dar in mers e ok... fum inca scoate, dar nu extrem de mult. Uleiul e la nivel sau a scazut insesizabil. Pt ca frana spate nu prea era (si nici frana de mana), am zis ca fac o treaba si schimb tot sistemul... doar ca tamburi+feredouri+rulmenti+cabluri = faliment, asa ca am comandat o punte spate cu discuri. Urmeaza montajul, impreuna cu amortizoare noi pe spate (surubul de pe punte e mai gros, fiind de motorizari mai mari) si un schimb de ulei (am comandat Motul Xcess 5w40, pe care-l iubea Cielo). Dupa aceea va trebui sa schimb si parbrizul, pe langa crapatura, are si fff multe zgarieturi fine.
    1 point
  9. Vezi ca luna de miere ii trecatoare, sa lasam pe mai tirziu aprecierile catre mecanicosi.
    1 point
  10. Nu chiar, e departe de ceea ce am facut la Panzer, doar ca acolo nu am umblat la motor. Inca... si cel mai probabil nu o voi mai face pe la mecanici, mai sigur vad ca e "la bordura". Momentan doar pe partea de motor si cutie s-a umblat, chiar si cu ceva consum de ulei ar trebui sa mearga o perioada lunga fara probleme. Mai raman alte detalii de rezolvat in viitorul apropiat... pompa abs, putin lucrat la interior, frane spate.
    1 point
  11. @Geo_ZGA practic ai reconstruit masina. Pe asta o tii pana cand o poti inscrie la Retromobil. Oricum felicitari pentru efort si investitie.
    1 point
  12. Filetele in aluminiu in general is pacatoase iar daca nu-s curatate, spalate cu spray de frine si uscate cu usurinta iti face figura, mai ales daca in trecut au fost usor deteriorate. De la strins doar nu prea are voie sa crape, sa iasa pe partea cealalta, cel mult se rade filetul. Asta pornind de la ideia ca fiecarui orificiu ii luat in calcul o rezerva a adincimii mai mare decit surubul. In cazul de fata ori ii vorba de un surub mai lung de cit ar trebui si fara a fi taiat filet inainte, ori mizerie presata de surub. Din punct de vedere tehnic a lucrarii, NU remontezi suruburile fara a curata filetele, mai ales in puncte cheie cum ar fi baie de ulei, chuloasa, capac culbutori, chiar si in cazul filetelor bujiilor ce opun rezistenta. Un alt aspect nu tocmai plauzibil ii pasta de etansare folosita in exces (de vad eu bine) dupa cum a dat pe-afara la exterior, la fel si pe interior ce nu-i deloc sanatos sorbului de ulei, caz in care se desprind bucati cu probalitatea de a fi carate prin motor. Trebuies evitati astfel de priceputi ai satului si atita tot. Mie unu mi-a dat cu virgula cind a zis ca nu se baga la curatat chiuloasa.
    1 point
  13. Da-l in spumele marii de surub Viktore. Cat de maniac sa fi sa strangi pana spargi blocul ala de aluminiu ? Ia-o in felul urmator: tu chiar crezi ca, daca ar fi strans la cuplu', aluminiul ala ar fi ceda ? Daca macar ar fi avut "mana" si nu dinamometrica, ar fi vazut ca e o problema acolo ... La cum se vede ca a lucrat, a bagat tubulara, a pus o teava cand a intampinat greutate si ... da-i nene !
    1 point
  14. pana acum postam o poza cu el inainte si dupa 🤣 scarbe de asa zisi mecanici !!
    1 point
  15. Nu, evident ca nu... nu stiu exact cat a mers (ca nu functioneaza tahometrul), dar mai mult de 500 sigur nu a facut. Ideea e ca parerile sunt impartite... unii zic ca e normal imediat dupa segmentare, altii ca nu.
    1 point
  16. Vezi in cate secunde ia suta si te lamuresti daca este lesinata
    1 point
  17. Motorul merge bine, doar ca... da cu fum si haleste ulei. In 3 saptamani am completat 1l. ABS-ul e in continuare aprins, nu am facut nimic in privinta asta.
    1 point
  18. Nu chiar, doar ca nu a mai postat 😄 S-o fi saturat si el.
    1 point
  19. Cred ca am dublat-o... 1000 euro masina, vreo 3500 lei bagati in motor pana acum, plus un radiator, un rulment spate, bielete pe dreapta. Mult, f mult. Si unele cheltuieli au fost inutile, deja chiulasa e a 3a oara jos, intr-o luna.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...