Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/06/19 in all areas
-
2 points
-
Intre timp dupa multe cautari, m-am pricopsit cu 4,803 metri de masina, pe care o ador, 1.8 Tsi 118KW 2010 nu cred ca are rost sa detaliez aici, distributie schimbata cu tot cu intinzatorul cu probleme, ambreaj nou cu tot cu volanta, aa si era sa uit si baterie noua, si discuri fata. ODO ~121000 km. Probleme are ca orice masina de vechimea asta, mai exact cere un rulment pe dreapta fata, cere un set de capete de bara, bineinteles si o geometrie, sigle noi(sunt exfoliate) si fata si spate si vreo 4 amortizoare(probabil m-am obisnuit cu Nubira dar in fine, asta mi-se pare salon de relaxare cu toate ca sunt destul de ferme amortizoarele), in rest dragoste si atentie si benzina daca te mananca talpa sau daca zaci in marea parcare numita Bucuresti. Sunt extrem de incantat de ea sper sa nu fiu dezamagit, are suficiente optionale pentru nevoile mele, este EXTREM de mare trebuie sa recunosc ca este ceva mai solicitanta la parcari dar nu ma deranjaza avand in vedere ca mi-am facut-o cu mana mea sincer daca aveti sub 1.8M inaltime nu are rost sa va luati o astfel de masina, efectiv nu ajungi pe bancheta sa iei ceva, numai spun de copil, care daca il vrei langa tine trebuie sa tragi o frana zdarvana sa il lipesti de parbriz sau scaune dupa care poti pune mana pe el pentru ca altfel este mult prea mare spatiul din spate. De fugit nu are rost sa detaliez oricum nu ma asteptam ca o masina de 1480kg sa fie asa sprintena, este cam periculoasa pentru permisul de conducere, deocamdata am menajat-o din cauza rulmentului care huruie daca depasesc 80 90 km dar abia astept sa fac primul drum lung, pot sa spun doar ca extraurban cat am mers in jurul B. ai pe ce sa te bazezi, restul e cancan mereu va exista o masina mai puternica pe sosea, dar atat timp cat mie imi satisface "nevoile" eu sunt multumit, este exact tipul de masina pe care mi-am dorit-o mai exact un SLEEPER (car) care poate fi usor facuta mai agresiva. Pana acum nu am facut decat sa o curat,sa ii citesc manualul de utilizare si cat atat, astept sa termin cu actele, si sa se mai opreasca ploaia sa incep sa culeg piesele necesare si sa o duc in service. rog un admin sa "repare" titlul Ii II1 point
-
Update: oferta celor de la Autohotz a fost de 575 lei bucsele bascula "semipline" Meyle, din care 250 manopera. Daca cu pretul bucselor sa zicem ca eram de acord, desi le gasisem cu 50 lei mai ieftin in alta parte, fix aceleasi, cu 250 lei manopera nu puteam fi de acord avand in vedere ca e treaba de maxim 30 minute cu totul, nu e nevoie sa dai bascula jos, sa depresezi etc. Asa ca am dat comanda de bucse FAG de la unii din Germania, 334 lei cu tot cu transport (50 lei cu livrare prin curier in Romania) si le montez la mecanicul care le-a pus si data trecuta, deci o sa imi ia probabil in jur de 100 lei pt montaj. Pe viitor, daca si astea noi cedeaza dupa 1-2 ani, atunci voi cumpara ieftinaciuni (Delphi sunt 80 lei) si am de gand sa mi le montez singur, procedura este simpla asa cum o ilustreaza mexicanul de mai jos (fix asa a facut si mecanicul meu, doar ca le-a strans la cuplu cu masina pe sol) :1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salutare, In weekend am inlocuit rampa de injectie ca ma spargea la consum (plus ca o simtem cu merge infundat, adica multa benzina) iar pe tester avem 4.5/4.6 timpii de injectie la relanti, iar acum am 3.5/3.6, iar consumul a scazut π Bonus am pus si niste bujii de la beru cu 4 "craci" pe care le aveam la cea argintie si mergeau bine. Cu aceasta ocazie am masurat si fisele de curiozitate, iar cea mai lunga avea 2.75 Ξ© deci super bune. In concluzie la o prima strigare mi-a scazut consumul cam cu 2L/100 km (sa vedem pe termen lung).1 point
-
Am pus si rotile de iarna azi, bine, au fost roti de iarna candva, acum sunt opinci, cand o sa ninga imi iau cauciucuri, pana atunci le mai frec pe-astea. Ca impresii dupa primul drum lung, masina are alta tinuta de drum insa trebuie neaparat sa fac geometria, nu e periculos de dereglata dar se simte ca nu e ok. Cu rotile de iarna pe 16 e nebunie insa au aderenta mai mare decat ma asteptam eu. Zic inca odata ca am facut greseala cu rotile pe 17. 205/55/16 sunt perfecte pentru masina asta de 1500 kg pe drumurile din romania chiar nu e nevoie de mai mult. Stabilitatea si rigiditatea (singurele lucruri pro) oferite de 225/45/17 efectiv nu am unde sa le folosesc. In schimb partile proaste se simt din plin gen consum, directia merge putin mai greu, acceleratie mai slaba, uzura accentuata a articulatiilor si la cum sunt drumurile rigiditatea trecuta mai sus la pro defapt e un minus π Asta este, mi-am facut damblaua, acuma stiu. La cel rosu m-am apucat de electrica pentru proiectoare si am descoperit o surpriza neplacuta Da, un sobolanel si-a facut culcus acolo. A muscat si niste fire, din fericire doar izolatia. O sa investighez mai amanuntit data viitoare, momentan am identificat firul care duce de la buton pana in panoul cu relee intr-o mufa si am inlocuit becul de iluminare de la blocul de lumini, era ars si mergea doar cand vroia el sau il loveai. Ah da si am facut si geamurile, era de la butonul de blocare, sarma cu care il legasem eu pe direct nu facea contact bine. S-a inlocuit cu alt buton, se vede atarnat in dreapta pozei nr 3 ca de altfel si blocul de lumini in stanga.1 point
-
S-au schimbat arcurile + amortizoarele fata si bucsile spate de la basculele fata. Amortizoarele fiindca erau praf, arcurile ca sa coboare (nu aveau nimic cele vechi) si bucsile cel mai probabil degeaba dar erau ruville si imi statea pe creier, acum sunt meyle π Masina si-a revenit, insa va trebui sa ajung la o geometrie cat de curand. Arcurile de 318i sunt mai moi si au si coborat exact cat trebuie, desi la viteze mari nu mai e la fel de ferma la manevre bruste (cum era cu arcurile celelalte si amortizoare bune) are un pic de ruliu, absoarbe mult mai bine socurile scurte (gen linii de tramvai). S-a mai schimbat si intinzatorul de la cureaua de AC, degeaba si asta, zgomotul venea de la o rola de ghidaj de la cureaua de transmisie. neavand noua, am desfacut laterala de cauciuc si am indesat niste vaselina, vad ca nu mai face, o sa cumpar rola (e vre-o 60 RON) sa fie, urmand sa o schimb cand incepe iar zgomotul. Curelele au ramas cele vechi fiindca erau impecabile, desi au 150 k km ca popa, nu imi aduc aminte sa le fis schimbat vreodata de cand am masina. Poate am uitat eu si defapt sunt schimbate. Oricum, cele noi sunt tot in ambalaj π 2 poze pe graba azi dimineata1 point
-
Ieri in sfarsit s-au montat grilele si farurile. Ce nu-mi place este ca semnalul stanga nu prea s-a aliniat bine cu aripa, o sa mai investighez ulterior. Stiu ca am zis la mai multe asa, dupa ce va fi masina completa vor fi multe de revizuit π. Inclusiv furtunele de benzina "care tin etanol" dupa cum zicea nenea din vitan. Dupa 1 luna au lesinat destul de nasol si cel de tur in rampa era stropitoare. Am strans colierele pana le-am sugrumat bine si momentan e in regula dar nu va ramane asa. Data viitoare va fi exclusiv electrica, mai concret, tras instalatia de proiectoare si ventilatorul electric principal. La ventilator se va face usor diferit, cel care este acum pe masina (care se vede in poze) va ramane doar pentru aerul conditionat, voi decupla termocupla de la el definitiv si o voi folosi pentru a actiona pe cel principal de pe interior care va inlocui porcaria de vascocuplaj. Motivul principal pentru care am luat decizia asta, ambele sunt destul de mari in diametru si consuma mult, daca le legam in paralel era o sarcina mult prea mare pentru instalatia electrica mai ales la pornire, chiar si unul singur la pornire pe treapta 1 face relanti-ul sa oscileze putin. Plus ca fiecare individual face fata cu brio la ambele radiatoare, masina a mers anul trecut doar cu cel auxiliar care se vede si nu s-a supraincalzit. La cel gri acum, au venit toate piesele, joi am inchiriat o hala cu elevator (sa nu ma mai tavalesc pe frigul asta) pentru inlocuit amortizoare/arcuri fata in principal, si sa verific ce se mai intampla pe fata fiindca tinuta de drum lasa de dorit.1 point
-
Am tot tinut sa postez rezultatul finit dar nu am mai apucat sa ajung, drept urmare un preview. Am desfacut farurile, curatat frumos, montat angeleyes, schimbat toate becurile (H1), scurta philips vision+ 130% si lunga osram ceva made in germany. Am reusit sa sparg si un geam la demontare, l-am montat asa, sper sa nu afecteze lumina, daca da, o sa cumpar altul insa momentan nu am gasit bosch la dezmembrari si nu vreau sa pun ceva diferit. Am cumparat si proiectoarele + suporti si o parte din instalatia electrica, releu cu soclu adecvat pentru montaj in panoul de relee unde trebuia sa fie original si mufele care intra in proiectoare. Astea sunt ZKW in care s-au montat niste narva care se lauda cu extra brightness (cred ca au 65w defapt, desi pe ambalaj zice 55) Poza de mai jos este de cand le-am luat, intre timp s-au spalat bine si arata decent. Totodata s-au curatat si grilele (narile) din masca insa timpul isi spune cuvantul, nu sclipesc dar sunt decente, vor ramane asa momentan. Poze cu totul montat probabil peste 2 saptamani, sper duminica viitoare sa ajung sa montez farurile, semanalele si grilele, bara ramane cel mai probabil pe viitor fiindca mai sunt niste ajustari la semnale (au niste cleme rupte) plus ca inainte de bara mai trebuie construita si instalatia electrica la proiectoare care probabil va lua ceva. La cel gri acum, a ajuns la 342.000 km, softul inca merge bine, nu am reusit sa rup nimic (gen ambreiaj, tampoane, prinderi grup..etc) insa minunatele amortizoare bilstein b4 de pe fata schimbate acum cam 20k km m-au dezamagit, sunt deja pachet, am pus o frana azi brusc pe o portiune denivelata si a intrat ABS instand, practic nu am avut frana aproape deloc pe o distanta de vre-o 10m. Asta combinat cu o manevra mai agresiva de schimbat benzile de acum 2 saptamani unde aproape am pierdut masina m-au facut sa ma gandesc sa le schimb. Variantele ar fi ori o suspensie reglabila peste tot (inclin sa nu fiindca nu vreau sa o fac sport, imi place duritatea de-acum) ori una fixa doar pe fata de 318i (masina mai usoara) cu niste sachs (ultimele m-au tinut peste 100k km). Ma mai gandesc.1 point
-
Deci, am intors masina si totodata am facut niste poze mai la lumina. Din pacate din cauza geamului sofer blocat pe semideschis nu am putut-o spala. Geamurile nu si-au mai revenit, o sa ma uit la problema cand ajung la electrica, oricum am de montat ventilatorul al doilea electric, proiectoarele si va fi de tras fire, adaugat relee, cel mai probabil panoul de relee si sigurante se va desface complet. Insa inainte de electrica trebuie demontata admisia si vazut pe unde curge benzina, e pe undeva in zona rampei de injectie, cel mai probabil vre-un oring superior de la vre-un injector s-a hotarat sa cedeze. Totodata am dat si o apa repede pe espero sa iau grosul de jeg si l-am bagat in garaj. Pe data viitoare, cand va fi asta π1 point
-
Tanaaa π S-au ajustat senzorii sa stea corect si s-au si legat, functioneaza. Am vopsit lateralel vechi de la bara si le-am montat. Fiind originale vin mult mai bine. Totodata s-a remontat si interiorul la portbagaj si pot sa imi tin troacele care umpleau masina in el (gen scule, piese care urmeaza a fi montate, spray-uri...etc) Si totodata am montat si lampa centrala de frana originala. Pentru asta a trebuit sa schimb si polita spate fiindca difera. Si totodata acum pot pune si tetiere spate (masina nu avea la baza) Sinele existau insa nu si gaurile in polita. Si daca tot am ajuns la dezmembrai mi-am luat si tunelele de aer pentru franele fata, nu se portivesc ele perfect dar cu mici ajustari se pot pune, deja am vazut despre ce e vorba si cum vor veni, insa mai astept proiectoarele pentru a monta bara. Si am mai luat si alte nimicuri: 1) Capacul de la bujii fiindca nu era. 2) 2 butoane, unul de avarii fiindca arata bine si de obicei asta se strica aproape la fiecare interventile la consola centrala (e primul scos pentru a ajunge la un surub si iese greu), si unul de blocat geamurile electrice, al meu s-a stricat cand am incercat sa il fac sa mearga mai bine. L-am desfacut si nu l-am mai montat inapoi π . 3) inca un actuator disa (tot cu membrana sparta dar acum stiu cum sa il fac din prima cum trebuie, mai la vara) 4) Capacul de la panoul de sigurante si relee. Al meu am reusit sa il sparg cand l-am prins la capota, era desfacut si am inchis capota. Cam atat, teoretic spatele e gata, urmeaza pe fata si voi incepe cu farurile de curatat, bagat angel-eyes-ul si lipit semnalizatoarele de ele (au niste sine rupte si stau cracanate) urmand sa fie montate cu totul in locasuri. Totodata am descoperit ca imi curge benzina pe la motor pe undeva, din ce se vede vine de sus de la rampa, trebuie demontata o parte din admisie pentru a vedea, poate maine pe zi daca am timp investighez mai amanuntit. Si, inca ceva ce am omis, am facut curat cat de cat in garaj si voi baga si espero acolo, momentan sta afara.1 point
-
1 point
-
Au venit elementele de la vopsit si s-au si agatat pe masina. Unele definitiv (sper eu) altele doar atarnate. Am vrut sa montez si senzorii de parcare dar dupa cum se vede nu am reusit sa dau decat 2 gauri jumate si mi-a murit bateria de la bormasina π Fiindca era tarziu am lasat-o pe data viitoare. Totodata am descoperit ca lateralele de plastic noi au venit 2 de partea stanga desi pe punga au coduri diferite. Totodata am bagat o perie de sarma pe interiorul buzelor de la oalele spate si am dat o mana de loctite preventiv. Data viitoare daca e frumos afara o sa dau o a doua mana de antifon peste. Am si spoit putin cu rosu locurile reparate.1 point
-
S-a mai lucrat putin, din pacate nu cat imi doream eu din cauze diverse. Am apucat la cel gri sa schimb uleiul si filtrele (mai putin cel de motorina) si totodata am descoperit ca pierdea apa pe la termostatul EGR. S-a schimbat o-ring-ul (am gasit unul de dimensiune adecvata in trusa aia de clima) si pare ca nu mai pierde, time will tell. Si un filmulet de la dyno din vara, e doar pregatirea nu power run-ul dar na, ala nu l-am filmat, eram concentrat sa vad cat fum scoate. La cel rosu am pus doar chederul portbagaj luat din vitan, fiind nou portbagajul se inchide foarte greu acum, se mai lasa el. As putea sa il mai ridic din reglaj dar pe urma nu mai vine la linie cu aripile, drept urmare ramane asa. Si o filmare casual, atat am apucat sa fac π1 point
-
departe de mine gandul de a imita vre-o masina capabila cu motor mare, care produce un sunet "excitabil" daca o sa ai ocazia sa o auzi live iti vei schimba parerea este cu 10 15% mai profund "zgomotul" daca vrei sa ii spui asa decat una stock si nu se aude ca o cupra care atunci cand are valvele deschise efectiv baraie, personal am vrut doar lookul dar a zis ca este pacat si ar fi bine sa o fac si putin agresiva...pe partea de sunet. legat de sunet si gusturi ... motoare mari..etc... depinde de fiecare, personal imi place ORICE sunet de motor care se aude bine, fie el si 1.4 daca a reusit sa echilibreze oarecum evacuare si sa aiba un sunet infundat si profund care nu creste in intensitate foarte mult bravo posesorului, NU sunt de acord cu evacuarile zgomotoase si prost facute indiferent ca motorul este 1.4 sau 4.5 nu ai scuza ca ai V8 si efectiv i-ai pus teava goala ca suna bine, dar nu pot sa nu apreciez sunetul unei evacuari bine gandite care da o nota usor sportiva masinii.π»π»1 point
-
si...intr-un final am reusit sa imi fac o MARE placere, si anume sa am 2 finale pe masina o nebunie de a mea, de cand am vazut prima Skoda Superb V6 prin oras mi-a placut foarte mult cum se vede, si am zis de ce nu :D , tobele sunt facut custom dupa dimensiunile si specificatiile mele, au camera de rezonanta in interior pentru un sunet cat se poate de stock dar totusi cu valente sportive, per total eu zic ca se aude foarte bine un sunet foarte infundat la ralanti aproape de cel stock si tot odata un nivel de zgomot aproape de cel stock, in ture pana in 2000 se aude un marait finut, iar in rest peste 2500 se aude fix ca inainte adica doar motorul si trenul de rulare.1 point
-
Avand experienta si vazand rezultatele pozitive de pe Nubira, am zis sa fac si pe Skoda acelas pas, doar ca am optat pentru discuri gata facute, la fel sa dovedit a fi o alegere buna, chiar sunt curios anul asta la ITP ce rezultate obtin. Fata de discurile de la Nubira la asta feelingul ca musca din placuta este mult mult mai mare, pentru ca latimea santurilor din disc este mai mare, acum sa vad cat vor tine placutele, pentru inceput am mers pe placute ATE stock, am avut ceramice si nu mi-au placut deloc, dmpdv nu sunt pentru oras, efectiv nu stau calde, si in caz de frana majora nu au aderenta mare.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
Β |