Jump to content
Sign in to follow this  
Salex

Naluca si nepotica BEE

Recommended Posts

Ceva de genul asta. Cea mare "moare" prima, deci aia e suspecta rau. Probabil e "aproape" in scurt, intrucat nu a ars siguranta de 20 A si mai si merge cand are chef.

La Naluca, e ansamblu de goarne, vin doar impreuna. Posibil sa existe si variante aftermarket insa am luat ansamblu cu totul, vreau sa isi pastreze "vocea" normala.

Share this post


Link to post

Cu ocazia asta o sa verific si eu de imi functioneaza claxonu' ca nu retin cind l-am activat ultima data. Altfel, de verificare in caz ca face fente ii dau tensiune direct, astfel stiu una si buna de acolo-i buba.

Share this post


Link to post

Preventiv am luat si eu de la Radacini ambele claxoane pentru Nubira ca erau ieftine. Faza comica, la Skoda am patit in 2018 sa mi se arda pur si simplu unul dintre claxoane, cel de ton jos. Cand apasam pe "buton" iesea un mare "Tiiiiit".

Share this post


Link to post

Haideti ca-mi dati idei :))).Daca are claxon de Cielo la Radacini il ,,arestez".Al meu functioneaza dar "you can never know."

Share this post


Link to post

Revizie serioasa facuta la Naluca. M-am tinut de ce mi-am propus anul trecut, respectiv sa (imi) demonstrez ca se poate lua o masina SH fara sa fie nevoie sa bagi o galagie de bani in ea la scurt timp.

Multe din chestiile schimbate nu erau chiar la limita insa mi-am propus sa fac un RESET la aproximativ 100.000km

Pe langa consumabilele uzuale (ulei si filtrele de aer, ulei, polen) au fost schimbate si discurile si placutele de frana, fata-spate. Desi sistemul de franare este TRW, am facut o mare struto-camila. Nu am avut niciodata discuri Brembo, asa ca le-am bagat acum in schema. Placutele de fata sunt TRW, iar cele de spate GM. Aici am dat de o chestie foarte interesanta ... nu am reusit sa aflu care este producatorul real al placutelor GM.

Disc_fata.thumb.jpg.b9c5aef537b5427c50aa1139ec94b87a.jpg   Disc_spate.thumb.jpg.a627a124c7dbd2290a30cc25d68a35a1.jpg

Uriase, atat discurile de fata cat si cele de spate. Etrierul cu doua pistoane de pe fata gestionaza o placuta imensa, in vreme ce, spatele este franat de un etrier normal si o placuta de-a dreptul minuscula (in comparatie cu cea de pe fata). Dupa numai cativa km inca nu s-a rodat sistemul, insa nu cred ca o sa imi produca emotii in oras in perioada urmatoare.

Pentru lichid de frana am mers pe ATE Typ 200, putin peste SL6 din punct de vedere al temperaturilor ... adica OK din punctul meu de vedere.

Tot cu ocazia asta s-a facut si prima revizie la Haldex si cutia de transfer. Aici lucrurile au fost putin cam razna. Din ce imi aduceam eu aminte, in manual scria ca revizia trebuie facuta la 100.000km. Realitatea din teren a fost de-a dreptul horror !!! In viata mea nu am vazut atata mizerie intr-un ulei, mare minune ca nu au aparut simptome de functionare aiurea ...

Mizerie.thumb.jpg.12683879efe630dca90e6218f6e8cc28.jpg

Mult namol, span ... sper sa nu constat curand ca am intarziat prea mult cu revizia.

In materie de uleiuri, la motor am ramas pe Liqui Moly, iar la Haldex si cutie de transfer s-au adunat Liqui Moly, Ravenol si uleiul specific de Haldex.

S-a mai schimbat sonda lambda 1, deterioriata de niste baieti dibaci, nu mai conteaza in ce context ...

In rest, masina sta foarte bine. Pe partea de suspensii si articulatii, la 105.500km nu sunt necesare interventii, sa vedem cat timp lucrurile raman asa. Toate sistemele sunt complet functionale, poate doar parbrizul lasa de dorit ... O sa mai ramana asa o perioada, mi se pare mie ca, de cand e spart, parca atrage mai putine pietre. Sunt aprope convins ca, daca as pune unul nou, in mai putin de 2 saptamani deja ar avea pistrui ...

Edited by Salex
  • Like 3

Share this post


Link to post

Multi ignora uleiul de la Haldex si cutia de transfer. Chestie simpatica. Eu am schimbat uleiul chiar si  la cutia de viteze manuala. 🙂

Share this post


Link to post

Fix asa arata si "namolul" de pe busonul de la diferentialul spate si cutia de transfer de la Captiva. La cutia de transfer l-am schimbat din nou dupa aprox 6 luni acum cu ambreiajul si deja era contaminat cu piritura fina, dar macar nu era negru. La cat costa uleiul (~150 lei pt cutie de transfer + diferential), eu cred ca o sa il schimb la maxim 2 ani.

  • Like 2

Share this post


Link to post
2 minutes ago, ches said:

. La cat costa uleiul (~150 lei pt cutie de transfer + diferential), eu cred ca o sa il schimb la maxim 2 ani.

Mi-s de aceiasi parere ! Mi-ai luat vorba din taste .

  • Like 1

Share this post


Link to post

In apararea mea, asa cum am scris anterior, sunt la prima experienta cu AWD, Haldex, cutie de transfer samd. Nu imi dau seama pe ce s-au bazat "aia" de au scris sa revizia trebuie facuta la 100.000km ... E clar ca la Naluca a fost prima revizie de genul asta si e clar ca nu o sa mai respect schema de revizie la 100.000. Pe undeva, poate ca se "pupa" si pe reviziile anuale (schimb de ulei si filtre ...). Daca nu as avea altceva mai bun de facut, m-as apuca sa fac o statistica. Respectiv, cate din masinile la care proprietarii respecta la sange planul de revizii pica inainte de durata medie de viata data de constructor. Pe de alta parte, daca ar fi fost sa merg pe uleiurile GM ... dadeam faliment ! Un litru de ulei ajunge la cca. 500 lei

Share this post


Link to post

O zi frumoasa de inceput de Februarie ... Numai buna pentru chirurgie/ginecologie ...

De cand am luat Naluca m-a lovit o "jena" cu care nu m-am obinsuit nici dupa aproape un an de mers cu ea. Asa cum am semnalat si pe topicul asta, forma de de coupe penalizeaza sever vizibilitatea, in special atunci cand dau cu spatele. Pana acum am reusit nici macar sa nu ma ating de vreun zid sau vreun coleg parcat, dar povestea asta era clar ca nu poate ramane neabordata. Si astazi a fost ziua operatiei.

Pe la inceputul saptamanii mi-a sosit o interfata video dedicata catorva modele Opel, Cadillac sau Buick. Interfata se prezinta sub o forma eleganta, cu conectori dedicati si jumperi pentru diverse configuratii. Nu i-am facut prea multe poze ... in fapt am reusit sa o instalez doar urmarind sectiunea de "Ce contine pachetul" =)). Extrem de simplu si intuitiv, singura provocare a venit din partea locului in care puteam sa o montez fara a afacta alte module. Pana sa ajung la sectiunea de conectare ... deja aveam imagine pe monitor.

In ceea ce priveste camera, aici am fost luat luat usor pe nepregatite. Intrucat comanda de camera dedicata inca nu a ajuns, am fost nevoit sa risc sa iau o parnaie de camera din Vitan, doar pentru teste. M-am temut ca nu va merge deloc, dar nu s-a lasat :). Avand in vedere ca Sambata a fost singura zi in care m-am putut misca, alta varianta mai buna si mai rapida nu am avut. In fine, nu a iesit rau.

Incredibil de usor de demontat consola centrala, totul este prins doar in "clips-uri".

Pic_1.thumb.jpg.55fbb5baea3f347bb45fd539d1fb07d6.jpg

Odata scos monitorul, cablurile interfetei au fost plug & play.

Pic_2.thumb.jpg.3b06619365e87b730d5b4739e5b88ee8.jpg

Camera de test:

Pic_3.thumb.jpg.4b12677998279126b075cca7e54cd54b.jpg

Interfata CAN

Pic_4.thumb.jpg.88c481b3dba3c7d7f0d35beb663fe756.jpg

Ineterfata video:

Pic_5.thumb.jpg.390f65eeb07dbbe4725e512046153643.jpg

Si semnalul video pe monitor. A se observa faptul ca imaginea este in oglinda. La camera dedicata ar trebui sa nu fie asa ... sa vedem ce face prietenul chinez :)).

Pic_6.thumb.jpg.118cc0346febf4fa9809b55f766a3e83.jpg     Pic_7.thumb.jpg.a9bc92db5e087c4abd762345fe85427e.jpg

Pe parcursul montajului am crezut, pentru o clipa, ca m-am pacalit. Am dat de o interfata care parea sa fie ceva de gen "pre-echipare" ... Inca nu m-am uitat sa vad despre ce e vorba, insa sigur nu are Video In pentru camera ... Mai studiem.

Pic_8.thumb.jpg.8ff1c858e297e4d547fa4d922d78a479.jpg   Pic_9.thumb.jpg.1a29bacd2cd38b01ae68076b438e72df.jpg

Cu putin efort am reusit sa dau doua gauri in consola centrala, pentru a monta noul sistem nu doar cu banda dublu-adeziva ci si cu un "soricel" sanatos. Rezultatul a fost foarte bun, montajul e OK, imi permite sa umblu atat la jumperi cat si la cabluri. In acelasi timp, nu atinge nimic din echiparea de baza si nici nu genereaza zgomote la denivelari.

Pic_12.thumb.jpg.bc1fd79fb7391fc30cdb90d8fbbc760e.jpg

Pozitia finala am ales-o si din considerente de acces ulterior. Scrumiera se scoate cel mai usor si asta m-ar ajuta pentru a cupla, pe viitor, diverse jucarii la cele trei intrari ale sistemului. Momentan am scos doar un conector pentru viitoarea camera, mai vedem daca ne intindem.

Parti bune ale sistemului: e robust, carcasa e metalica, toti conectorii sunt profi, interfatarea cu sistemele masinii este f simpla si sigura. Montajul a durat mai putin de 1,5 ore, in conditiile in care nu am desfacut nimic de la bordul Nalucii pana acum. Interfatarea cu sistemul MMI al masinii e simplu, selectia intrarilor video se face dintr-unul din butoanele de pe bord

Parti rele (sau dubioase): Nu mi-a mers intrarea de camera, desi tocmai camera am pus ... Mama masii, cred ca e din cauza camerei. Al doilea aspect negativ cred ca e legat de primul. Conform manualului, la alimentarea camerei, sistemul ar trebui sa bage imaginea pe monitor fara alte manevre. Momentan trebuie sa comut eu intre surse, posibil sa se rezolve cu o camera dedicata. Chiar daca va ramane asa, nu e o nicio drama ...

Edited by Salex
  • Like 3

Share this post


Link to post

camera dedicata si aia e ! 

Share this post


Link to post

Offtopic: MOS-ul e inca in stare foarte buna dpdv tehnic. Sta mai rau la partea de caroserie. Ieri a plecat spre un nou proprietar si sper sa nu fie sub asteptari 🙂.

Ca sa fac rectificarea si aici: pana la urma MOSul nu va ramane pe strada, planurile au fost schimbate. Pentru a nu denatura scopul acestui topic, orice curiozitati va rog sa le adresati prin PM.

Edited by Salex
  • Like 1

Share this post


Link to post

Sa o stapanesti sanatos!

Si eu am inceput sa ma uit dupa o Insignia B insa ''tractor'' 1.6 sau 2.0 intrucat merg ~30k km pe an si un benzinar nu ar face prea bine buzunarului.

Am fost la reprezentanta sa pipai una si chiar mi s-a parut ok ca si materiale insa n-am apucat sa vad la drum cum se comporta.

Share this post


Link to post

Wow, ce face izolarea asta din om ... Deja simt ca se apropie Craciunul 🤣.

De o luna si ceva Naluca nu a mai fost folosita asa cum incepuse sa se obisnuiasca. Adica drumuri lungi, incarcartura, consum mare etc ...

Una din ultimele escapade s-a lasat cu o testare serioasa a AWDului. Nu pentru ca as fi avut vreo treaba anume sau ca nu ar fi fost drumuri asfaltate in zona ci ... pentru ca "d'aia", am zis sa vad daca e vreo diferenta notabila intre tractiune fata si AWD. Asa ca am gasit un drum de vreo 6-7 km, desfundat in ultimul hal. Zona de deal-munte ... tot ce trebuie. In pozele de mai jos, am trecut fix prin noroi, nu pe iarba ... doar eram in teste, nu ?😈

11.thumb.jpg.8eeef7b4f2b952ad599231d4c311966a.jpg      22.thumb.jpg.29266a56850d533a4426a8016a40ff26.jpg

33.thumb.jpg.3c25f2c6372f7c437721abe3fe761d61.jpg

Stiam ca am semnal la telefon, dar tot nu am trecut fara niciun stres prin mocirla aia. Cred ca Naluca a fost mai degajata decat mine, nu am simtit-o sa derapeze sau sa dea in gol in niciun moment. Garda la sol scazuta, deh ... echipare sport, si-a spus cuvantul si am depus ceva namol pe lonjeroane, saxofon si partea inferioara a cutiei de viteze. Din fericire, nu au fost si bolovani, altfel cred ca "distractia" s-ar fi lasat cu regrete. Oricum, daca mai era nevoie de vreo dovada, clar AWDul merita, chiar si in setarea "default". Sunt sigur ca nu as fi trecut cu MOSul prin  zonele alea si stiu ce spun pentru ca stiu prin ce am trecut si cu MOSul :D. Minusul e ala dat de garda, insa s-ar putea pune ca plus la rularea pe autostrada si drumuri bune. Dupa testul asta off-road, intaresc tot ce am zis anterior legat de AWD, nu mi-as mai lua masina fara integrala.

In prima parte din Martie, am "sarbatorit" 30.000km de cand am adoptat Naluca.

55.thumb.jpg.64c330548df170d24f6bde082179d343.jpg

Odometrul a fost resetat in momentul in care am iesit din curtea dealerului. Surprinzatoare viteza medie, mi se pare exagerat de mica, efectul "orasului" este remarcabil. Consumul mediu este real insa trebuie avut in vedere si ca nu e chiar "mediu". Ar fi cam 70% extern si vreo 30% urban. Ochiometric, estimarile mele legate de consumul mediu (50-50) undeva la 12,5-13% cred ca sunt cat se poate de plauzibile. Oricum, nu am mers niciodata "la consum", cel mult, poate, la consum mare. Micile "placeri nevinovate" se platesc, e OK. Ca idee, cu mers decent, de la Sibiu la Pitesti, cu cca. 250kg incarcatura, "sugativa" a fost modesta. Este drept ca drumul a fost relativ gol, mai mult de 30-40 masini nu au fost de depasit iar Valcea am ocolit-o pe partea cealalta a Oltului. Insa Dealul Negru este irezistibil :D.

44.thumb.jpg.8cdc428459d7a26c2f7c599c0dfb380c.jpg

Revizia a fost facuta la marele fix, toate s-au asezat perfect. Franele erau ff bune si inainte, nu am sesizat vreo imbunatatire. Lichidul de frana merita schimbat chiar daca nici asta nu era in stare jalnica.

Poate ca e doar placebo, nu stiu, insa am impresia ca revizia la Haldex chiar a avut un efect benefic. Am impresia ca plecarea de pe loc este absolut lina, in vreme ce, inaine de revizie, uneori plecare de pe loc era usor prea "impinsa" de puntea spate.

In rest, totul a incremenit. A sosit camera pentru mers cu spatele, nici nu mai stiu pe unde am pus-o. Ma enerveaza ca setul de roti "cel nou" inca nu a vazut lumina zilei, dar asta e, asteptam.

  • Like 2

Share this post


Link to post

Ntz, ceva lipseste din portret. Noroiul de pe parbriz. 😉

Share this post


Link to post

Pai ce iti zisei ... a mers ca pe sine, nicio roata nu s-a invartit in gol. Oricum, nu e ca si cand noroiul ar fi putut sa repare crapatura din parbriz ... aia tot acolo e 😅

 

Share this post


Link to post

Nu merg montate ori nu se merita un set de roti mai inalte "de ocazii" pe cind ti se face de niste veverite si o silesti a se lua la trinta cu natura ? In ideia de a nu o scarpina pe burta ... Acum, nici mie nu-mi place bijutereala pe tragace si decit a schimba 4 roti mai bine ma arzi cu ceara da' ... zic si io . 😉

L.E. Cu troliu si alte fumigene ... revin mai tirziu ! 😁

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

Mi se pare un consum f bun pt acel motor, probabil 2-3l diferenta fata de un tractor cu 90cp mai putin si fara AWD.

Interesant ce zici tu legat de 4x4, nu m-am gandit niciodata ca as avea nevoie de asa ceva pe o berlina...dar probabil ca pana nu ''gusti'' , nu simti nevoia.

PS. Profita de izolare si da putin cu carpa prin ea 🙂

Share this post


Link to post

Odata cu izolarea asta, prin profilul job-ului, m-am trezit cu program de munca extins, am zile de 14-15 ore full. E o simpla scuza, iti dai seama :). Daca a trecut anul de cand am luat-o si nu m-am invrednicit sa pun in varful listei de prioritati o spalare profi a tapiteriei ... iti dai seama ca nici nu mai vad firicelele alea de praf :)))

4x4 pe berlina nici eu nu as fi considerat necesar si, probabil, cea mai mare parte a soferilor gandesc la fel. Totusi, dupa teste facute in toate conditiile (zapada, gheata, carosabil inundat, urcat drumuri serpuite de deal si de munte) concluziile sunt cele pe care le-am mai scris. Dinamica si stabilitatea sunt excelente, o singura data am reusit sa "aprind" martorul ESPului in bord, iar porniri in forta cu "scart" de roata nu am mai vazut. Punerea echilibrata a puterii "pe asfalt" ajuta, senzatia de "mers pe sina" fara interventia limitativa a sistemelor de control, mai ales in curbele pe urcare, mie imi place la nebunie. Nu sunt un mare fan al sistemelor de asistare electronica, dar inca savurez si adopt un stil de condus mai sportiv.

Nu frecventez forumul dedicat marcii, deci nu stiu care ar fi consumul normal pentru o masina similara, cu si fara 4x4. Motorizarea in sine este destul de rara, nu stiu daca se mai gasesc 5 masini cu aceeasi motorizare in Romania. Gasisem una prin Cluj, una in Sibiu si una in Bucuresti-If. Am "respectat" reteta MOSului, adica iarasi am luat o masina exotica ... sper sa nu ma lovesc de probleme "specifice". Din punctul meu de vedere, monitorizarea consumului o fac doar pentru a depista, statistic, probleme de functionare. La mers decent, pe DN, Naluca se multumeste cu un consum identic/apropiat de o berlina de 1 tona si motor de 120CP. Ca am ajuns pe autostrada si la 11,2% e alta poveste si tine de doar sofer. Candva, nu stiu cand, o sa incerc sa fac drumul obisnuit de la Bucuresti la Sibiu intr-un stil cat se poate de batranesc. Prevad insa ca intalnirea cu Dealul Negru o sa anuleze ambitia asta ...

Edited by Salex

Share this post


Link to post
53 minutes ago, Salex said:

Prevad insa ca intalnirea cu Dealul Negru o sa anuleze ambitia asta ...

 🤣🤣   

Share this post


Link to post
2 hours ago, VAXXi said:

De consum, gasesti statistici la nemti: SpritMonitor.de pe modelul tau

Multam ! Din ce am vazut, oamenii chiar dau consumurile reale, nu rahaturile din cartile tiparite de producator ! Suntem in grafic ... deci merge si bocanc mai greu 🤣

  • Thanks 1

Share this post


Link to post

Cu starea de urgenta de care "ne-am bucurat" cu totii nu prea a fost nici chef si nici vreme sa fac schimbul de roti. Asteptam momentul inca din iarna, atunci cand ii luasem Nalucii setul de sosoni pe 18" si ieri am reusit, macar partial, sa fac miscarea. Estetic lucrurile pot fi subiective. Mie imi plac si parca parca aduc o imbunatatire la "look". Am apucat sa ii pun doar partea din fata, acum se poate face o comparatie foarte buna inainte-dupa.

Image_1_res.thumb.jpg.4bc95f15ce65565629d7322726812257.jpg  Image_2_res.thumb.jpg.6b009cdb5fbf4bcf8f33f021c7275f03.jpg

Privite mai de aproape, as zice ca se potrivesc ceva mai bine la curbura aripilor.

Image_3_res.thumb.jpg.8e4edc82f327ab11f38b469d80b2f975.jpg  Image_4_res.thumb.jpg.148b255d7ebe9c46a958ad58a8d01ddc.jpg

In rest, lucrurile sunt OK. Eroarea vitezometrului a scazut, este aproape inexistenta pana pe la 160km/h, mai sus nu m-am mai uitat. La 90 pe bord, Waze-ul zice 88 iar la 130 oscileaza intre 127-128. Pe partea de rigiditate/confort, lucrurile nu s-au schimbat de o maniera observabila. Am dus-o la plimbare pe A2 pana la Fundulea, autostrada fiind in lucru. La drum prost, crapaturi etc. nu am simtit ca se misca pietrele de la rinichi. Trecut peste calea ferata de pe Pallady cu 60km/h, din nou nu am remarcat probleme. Deci, talonul este in regula, asteptam cu interes proba asta. Pe partea de stabilitate, Naluca nu statea deloc rau nici inainte insa parca se simte un pic si mai sigura pe ea. Cei 2 cm in plus la latimea benzii de rulare se simt in virajele foarte stranse, evident ca si talonul are contributia lui. Ramane sa imi dau cu parerea dupa ce montez si rotile pe spate. Peste cateva ore ne "intalnim" cu Dealul Negru, nu pot spune ca nu astept momentul 😈.

M-au surprins placut anvelopele. Citisem multe review-uri pe net despre modelul asta de Bridgestone si erau cel putin controversate. Pe uscat nu sunt cu nimic mai prejos decat Michelin-urile cu care a venit "la pachet" Naluca. Silentioase, aderente, absolut OK. O sa le monitorizez si pe vreme umeda, dar prima impresie este buna. Cu siguranta acum nu as mai avea retineri sa le cumpar.

De apreciat si omul de la care am luat setul de roti, tot ce a zis a fost perfect acoperit de realitate. Evident ca mi-am asumat un risc la momentul respectiv insa totul este in perfecta regula. Jantele nu bat, nu sunt strambe, anvelopele sunt uzate echilibrat, mai au cca. 6mm de profil, a fost o investitie reusita. Daca sunteti careva interesat de jante SH, dati-mi mesaj pe PM si va pun in legatura cu "furnizorul" Nalucii :)).

 

Edited by Salex
  • Like 3

Share this post


Link to post
14 hours ago, Salex said:

Cu starea de urgenta de care "ne-am bucurat" cu totii nu prea a fost nici chef si nici vreme sa fac schimbul de roti. Asteptam momentul inca din iarna, atunci cand ii luasem Nalucii setul de sosoni pe 18" si ieri am reusit, macar partial, sa fac miscarea. Estetic lucrurile pot fi subiective. Mie imi plac si parca parca aduc o imbunatatire la "look". Am apucat sa ii pun doar partea din fata, acum se poate face o comparatie foarte buna inainte-dupa.

Image_1_res.thumb.jpg.4bc95f15ce65565629d7322726812257.jpg  Image_2_res.thumb.jpg.6b009cdb5fbf4bcf8f33f021c7275f03.jpg

Privite mai de aproape, as zice ca se potrivesc ceva mai bine la curbura aripilor.

Image_3_res.thumb.jpg.8e4edc82f327ab11f38b469d80b2f975.jpg  Image_4_res.thumb.jpg.148b255d7ebe9c46a958ad58a8d01ddc.jpg

In rest, lucrurile sunt OK. Eroarea vitezometrului a scazut, este aproape inexistenta pana pe la 160km/h, mai sus nu m-am mai uitat. La 90 pe bord, Waze-ul zice 88 iar la 130 oscileaza intre 127-128. Pe partea de rigiditate/confort, lucrurile nu s-au schimbat de o maniera observabila. Am dus-o la plimbare pe A2 pana la Fundulea, autostrada fiind in lucru. La drum prost, crapaturi etc. nu am simtit ca se misca pietrele de la rinichi. Trecut peste calea ferata de pe Pallady cu 60km/h, din nou nu am remarcat probleme. Deci, talonul este in regula, asteptam cu interes proba asta. Pe partea de stabilitate, Naluca nu statea deloc rau nici inainte insa parca se simte un pic si mai sigura pe ea. Cei 2 cm in plus la latimea benzii de rulare se simt in virajele foarte stranse, evident ca si talonul are contributia lui. Ramane sa imi dau cu parerea dupa ce montez si rotile pe spate. Peste cateva ore ne "intalnim" cu Dealul Negru, nu pot spune ca nu astept momentul 😈.

M-au surprins placut anvelopele. Citisem multe review-uri pe net despre modelul asta de Bridgestone si erau cel putin controversate. Pe uscat nu sunt cu nimic mai prejos decat Michelin-urile cu care a venit "la pachet" Naluca. Silentioase, aderente, absolut OK. O sa le monitorizez si pe vreme umeda, dar prima impresie este buna. Cu siguranta acum nu as mai avea retineri sa le cumpar.

De apreciat si omul de la care am luat setul de roti, tot ce a zis a fost perfect acoperit de realitate. Evident ca mi-am asumat un risc la momentul respectiv insa totul este in perfecta regula. Jantele nu bat, nu sunt strambe, anvelopele sunt uzate echilibrat, mai au cca. 6mm de profil, a fost o investitie reusita. Daca sunteti careva interesat de jante SH, dati-mi mesaj pe PM si va pun in legatura cu "furnizorul" Nalucii :)).

 

Vitezometrul este setat de obicei sa arate un pic mai mult. 🙂

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...