Jump to content
 

ovi_jer

Super Moderatori
  • Content Count

    7044
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

About ovi_jer

  • Rank
    BARON LOCAL
  • Birthday 05/04/1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.gplclub.ro
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    ovi_jer

Profile Information

  • Location
    Rm Valcea
  • Din
    Rm Valcea
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    VF69Z
  • An
    1999

Recent Profile Visitors

7534 profile views
  1. Incearca cu spray contacte in conectorii de la ecu si in mufa senzorului ckp ,demonteaza ckp-ul curata-l de eventuala pilitura sau incearca cu altul.
  2. ovi_jer

    La Multi Ani

    Multumesc de urari, sanatate si numai bine la toata lumea.
  3. Excelenta tehnica de reglaj a lui smv.Eventual daca nu iese testul cu ''bula de sapun'' mai poti recomanda testul cu flacara nu? Ar fi indicat sa nu mai postati asemenea idiotenii. Alin85 @ Mergi la un reglaj al instalatiei gpl la cineva care are softul si interfata de lovato.Rateurile in admisie pot aparea de la probleme ale sistemului de aprindere(fise intrerupte sau bujii defecte) sau amestec sarac.Cablajul motorului euro3 are probleme din fabrica si la pornirea electroventilatoarelor de racire a radiatoarelor sonda lambda are tendinta de a indica valoarea zero in modulul lovato iar amestecul este imbogatit peste masura ,asadar tu cand pornesti AC-ul implicit pornesc si ventilatoarele si amestecul devine bogat.
  4. Majoritatea redresoarelor din comert si cele home made nu au niciun control al incarcarcarii asadar majoritatea nu incarca bateria 100% sau si mai rau o sulfateaza prin supraincarcare la voltaj sau amperaj mare.Solutia este incarcarea cu un bec de far de 12v(55-60W) legat in serie intre redresor si baterie.Becul va limita curentul de incarcare si semnaleaza si nivelul de incarcare al bateriei.Cand bateria este descarcata si trage un curent de incarcare mai mare becul va fi aprins mai intens(sa nu va ganditi ca se va aprinde la intensitate mare si normala) si cand bateria ajunge aproape 100% nivel de incarcare becul va fi aproape stins sau foarte putin vizibil filamentul rosu.
  5. multumesc din suflet am reusit

  6. Tocmai,daca presiunea este mica si randamentul este mic deci nici vorba de inghetat vaporizatorul la presiune mica Ma refer strict la instalatia AC auto !
  7. Ar fi excelent daca ar fi cum zici tu .Am scadea toti cantitatea de freon din instalatie,am avea o racire mai buna si ar scadea si consumul de carburant pentru ca sarcina pe compresor ar fi mai mica.
  8. Depinde cum se face masurarea.Daca masori cu termometru pe infrarosu atunci ai temperaturi negative in interiorul aeratorului central iar daca masori cu unul cu sonda care se introduce in interiorul aeratorului atunci temperatura aerului este de 2-3 grade.Masinile cu volum mic gen matiz sau aveo au termistor linga vaporizatorul din bord si decupleaza compresorul cand temperatura scade sub -7 grade.
  9. Tabelul acela este irelevant .Pe treapta a doua ventilatie,selectorul pe aeratoarele centrale si motorul tinut turat la 2000 rot/min timp de 2-3 minute la aeratorul central temperatura trebuie sa fie negativa( intre -2 si -7 grade).In timpul acestui test trebuie sa se auda si electroventilatoarele radiatoarelor din fata care trec periodic pe treapta 2 ventilatie.
  10. Sonda lambda iti poate aprinde check-ul numai pe benzina si in anuminte conditii cum ar fi :temperatura normala de lucru a motorului,anumita valoare map si turatia mai mare decit cea de relanti(cu alte cuvinte numai in mers).EGR-ul mai aprinde sporadic check-ul la dohc-ul euro 2 in mers la cele cu instalatie de gaz insa se stinge repede.Imi este greu sa-ti spun ce ar avea mai exact.
  11. Are valva egr insa este vacuumatica deci nu are de ce sa se uite la poze de euro3.Daca ti se aprinde imediat dupa pornire atunci problema este alta decit sonda lambda sau egr-ul.
  12. Elementele hidraulice de la actionarea ambreiajului sau sistemul de franare se spala numai cu apa sau lichid de frana iar la montaj inelele din cauciuc de etansare sau protectie se ung cu vaselina siliconica neutra.De obicei aceste zgomote apar de la boltul pedalei sau de la parghia si furca rulmentului de presiune.
  13. Singura masina daewoo cu limitator de viteza este leganza(206km/h).Toate motoarele daewoo au limitata turatia maxima electronic indiferenta ca e turat in gol sau in vreo treapta de viteza insa aceasta nu este atinsa niciodata in ultima treapta de viteza,asadar viteza maxima atinsa este determinata de starea motorului(inclusiv a masinii cuprinzand directia,anvelopele,etc),tipul de carburant,incarcatura vehiculului si nu in ultimul rand conditiile meteo( vantul care te poate ajuta daca bate din spate si te poate incetinii daca bate din fata cat si presiunea atmosferica care la aceste motoare este citita de ECM numai la punerea contactului inainte de a porni motorul).
  14. Exact, insa aici se discuta de alte motoare pe leganza si nu pe cielo
  15. La leganza se pune direct fara nicio modificare la suporti.Pe cielo s-au montat pentru ca era mai ieftin insa cu modificari. argon@ Postezi mult si pe linga subiect.Nu confunda acest forum cu celalalt unde il blamezi pe acesta.Urmatoarele mesaje pe care le scrii de dragul de a creste numarul de posturi o sa ajunga la gunoi conform regulametului. 2.2 Nu daţi răspunsuri doar pentru a scrie ceva! Daca nu ştiţi sau nu aveţi ce spune, lăsaţi pe alţii să răspundă. Dacă vă abateţi de la firul discuţiei, mesajul dumneavoastră poate fi editat sau chiar şters de către un moderator sau administrator fără explicaţii suplimentare.
 

×
×
  • Create New...