-
Content Count
7044 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
14
About ovi_jer
-
Rank
BARON LOCAL
- Birthday 05/04/1975
Contact Methods
-
Website URL
http://www.gplclub.ro
-
Gender
Male
-
Yahoo
ovi_jer
Profile Information
-
Location
Rm Valcea
-
Din
Rm Valcea
-
Auto
Daewoo
-
Model
VF69Z
-
An
1999
-
Valentin_09Acv started following ovi_jer
-
ovi_jer started following florinel80
-
florinel80 started following ovi_jer
-
Incearca cu spray contacte in conectorii de la ecu si in mufa senzorului ckp ,demonteaza ckp-ul curata-l de eventuala pilitura sau incearca cu altul.
-
Cretu Gheorghe started following ovi_jer
-
Multumesc de urari, sanatate si numai bine la toata lumea.
-
Excelenta tehnica de reglaj a lui smv.Eventual daca nu iese testul cu ''bula de sapun'' mai poti recomanda testul cu flacara nu? Ar fi indicat sa nu mai postati asemenea idiotenii. Alin85 @ Mergi la un reglaj al instalatiei gpl la cineva care are softul si interfata de lovato.Rateurile in admisie pot aparea de la probleme ale sistemului de aprindere(fise intrerupte sau bujii defecte) sau amestec sarac.Cablajul motorului euro3 are probleme din fabrica si la pornirea electroventilatoarelor de racire a radiatoarelor sonda lambda are tendinta de a indica valoarea zero in modulul lovato iar amestecul este imbogatit peste masura ,asadar tu cand pornesti AC-ul implicit pornesc si ventilatoarele si amestecul devine bogat.
-
Majoritatea redresoarelor din comert si cele home made nu au niciun control al incarcarcarii asadar majoritatea nu incarca bateria 100% sau si mai rau o sulfateaza prin supraincarcare la voltaj sau amperaj mare.Solutia este incarcarea cu un bec de far de 12v(55-60W) legat in serie intre redresor si baterie.Becul va limita curentul de incarcare si semnaleaza si nivelul de incarcare al bateriei.Cand bateria este descarcata si trage un curent de incarcare mai mare becul va fi aprins mai intens(sa nu va ganditi ca se va aprinde la intensitate mare si normala) si cand bateria ajunge aproape 100% nivel de incarcare becul va fi aproape stins sau foarte putin vizibil filamentul rosu.
-
Temperatura La Iesirea Aerului Din Grilele Din Bord
ovi_jer replied to Dan55's topic in Probleme tehnice Aveo, Kalos, Lacetti
Tocmai,daca presiunea este mica si randamentul este mic deci nici vorba de inghetat vaporizatorul la presiune mica Ma refer strict la instalatia AC auto ! -
Temperatura La Iesirea Aerului Din Grilele Din Bord
ovi_jer replied to Dan55's topic in Probleme tehnice Aveo, Kalos, Lacetti
Ar fi excelent daca ar fi cum zici tu .Am scadea toti cantitatea de freon din instalatie,am avea o racire mai buna si ar scadea si consumul de carburant pentru ca sarcina pe compresor ar fi mai mica. -
Temperatura La Iesirea Aerului Din Grilele Din Bord
ovi_jer replied to Dan55's topic in Probleme tehnice Aveo, Kalos, Lacetti
Depinde cum se face masurarea.Daca masori cu termometru pe infrarosu atunci ai temperaturi negative in interiorul aeratorului central iar daca masori cu unul cu sonda care se introduce in interiorul aeratorului atunci temperatura aerului este de 2-3 grade.Masinile cu volum mic gen matiz sau aveo au termistor linga vaporizatorul din bord si decupleaza compresorul cand temperatura scade sub -7 grade. -
Temperatura La Iesirea Aerului Din Grilele Din Bord
ovi_jer replied to Dan55's topic in Probleme tehnice Aveo, Kalos, Lacetti
Tabelul acela este irelevant .Pe treapta a doua ventilatie,selectorul pe aeratoarele centrale si motorul tinut turat la 2000 rot/min timp de 2-3 minute la aeratorul central temperatura trebuie sa fie negativa( intre -2 si -7 grade).In timpul acestui test trebuie sa se auda si electroventilatoarele radiatoarelor din fata care trec periodic pe treapta 2 ventilatie. -
Martor Motor - Check Engine
ovi_jer replied to XXL's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Sonda lambda iti poate aprinde check-ul numai pe benzina si in anuminte conditii cum ar fi :temperatura normala de lucru a motorului,anumita valoare map si turatia mai mare decit cea de relanti(cu alte cuvinte numai in mers).EGR-ul mai aprinde sporadic check-ul la dohc-ul euro 2 in mers la cele cu instalatie de gaz insa se stinge repede.Imi este greu sa-ti spun ce ar avea mai exact. -
Martor Motor - Check Engine
ovi_jer replied to XXL's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Are valva egr insa este vacuumatica deci nu are de ce sa se uite la poze de euro3.Daca ti se aprinde imediat dupa pornire atunci problema este alta decit sonda lambda sau egr-ul. -
Pompa Ambreiaj Daewoo Evanda
ovi_jer replied to nt98adu's topic in Probleme tehnice Cruze, Epica, Evanda
Elementele hidraulice de la actionarea ambreiajului sau sistemul de franare se spala numai cu apa sau lichid de frana iar la montaj inelele din cauciuc de etansare sau protectie se ung cu vaselina siliconica neutra.De obicei aceste zgomote apar de la boltul pedalei sau de la parghia si furca rulmentului de presiune. -
Limitator Viteza
ovi_jer replied to nubira2001's topic in Modificări și tuning Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Singura masina daewoo cu limitator de viteza este leganza(206km/h).Toate motoarele daewoo au limitata turatia maxima electronic indiferenta ca e turat in gol sau in vreo treapta de viteza insa aceasta nu este atinsa niciodata in ultima treapta de viteza,asadar viteza maxima atinsa este determinata de starea motorului(inclusiv a masinii cuprinzand directia,anvelopele,etc),tipul de carburant,incarcatura vehiculului si nu in ultimul rand conditiile meteo( vantul care te poate ajuta daca bate din spate si te poate incetinii daca bate din fata cat si presiunea atmosferica care la aceste motoare este citita de ECM numai la punerea contactului inainte de a porni motorul). -
Curiozitate
ovi_jer replied to vs05lux's topic in Modificări și tuning Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Exact, insa aici se discuta de alte motoare pe leganza si nu pe cielo -
Curiozitate
ovi_jer replied to vs05lux's topic in Modificări și tuning Cielo, Nubira, Espero, Leganza
La leganza se pune direct fara nicio modificare la suporti.Pe cielo s-au montat pentru ca era mai ieftin insa cu modificari. argon@ Postezi mult si pe linga subiect.Nu confunda acest forum cu celalalt unde il blamezi pe acesta.Urmatoarele mesaje pe care le scrii de dragul de a creste numarul de posturi o sa ajunga la gunoi conform regulametului. 2.2 Nu daţi răspunsuri doar pentru a scrie ceva! Daca nu ştiţi sau nu aveţi ce spune, lăsaţi pe alţii să răspundă. Dacă vă abateţi de la firul discuţiei, mesajul dumneavoastră poate fi editat sau chiar şters de către un moderator sau administrator fără explicaţii suplimentare.