Jump to content

Dan55

Membru
  • Content Count

    92
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Dan55

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Craiova
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Lacetti 1.6 Sedan CDX
  • An
    2006
  1. In sfarsit, dupa ce am cerut oferte prin mail de la toate magazinele pe care le-am gasit pe primele 4 pagini in Google, am gasit la un magazin din Craiova si la unul online (autodepot). Am ales magazinul din Craiova pentru ca au si un mic service unde monteaza pistonul.
  2. M-ar ajuta mai mult sa stiu daca se potriveste cel de Nubira II. Nu exista pe stoc la niciun magazin online din Romania, iar cand am sunat, mi-au zis ca ma suna inapoi dupa ce intreaba distribuitorii. M-a sunat de la un singur magazin inapoi, sa-mi zica ca nu poate sa-mi faca rost. In fine, o sa mai caut.
  3. La un Lacetti Sedan 1.6i CDX am pistonul etrier frana fata stanga blocat. In Craiova, nu gasesc pe niciunde. Stiti cumva daca se potriveste cel de Nubira II sau de la alta masina care foloseste acelasi model de etrier?
  4. Eu zic ca din punct de vedere fizic, chestia asta este imposibila, ba chiar este invers. Nu ai destul freon, inseamna ca instalatia nu va functiona la parametri normali si va prelua o cantitate de caldura mai mica, deci temperatura aerului, dupa ce trece de evaporator, va fi mai mare, nu mai mica. De aia nici n-am auzit pana acum ca cineva a fost nevoit sa-si incarce instalatia cu freon pentru ca aerul care trecea de evaporator era prea rece.
  5. Nu vad logica la ce ai scris. Daca am temperatura scazuta (4,6 grade C), inseamna ca nu poate sa fie vorba de lipsa putere de racire. Daca n-as avea suficient agent, care sa preia caldura, nici temperatura nu ar scadea de la 30 de grade, cate sunt afara, la 4,6 grade.
  6. Eu nu, dar a mers cineva cu mine si avea impresia ca nu face fata. Chiar daca parerea lui venea la 3-4 minute dupa ce am plecat de pe loc, a fost de ajuns ca sa incep sa si eu sa am indoieli Acum m-am linistit. Eu aerul il las sa iasa numai pe la parbriz si picioare sau doar parbriz, niciodata prin grilele frontale, insa acest lucru presupune si o perioada mai mare pana cand acesta incepe sa faca fata cu brio.
  7. Am vazut si eu, dar ma gandesc ca acelea sunt niste limite superioare. Plus ca ventilatorul eu l-am avut pe treapta a doua, daca era pe treapta a patra ar fi fost normal ca temperatura sa fie putin mai mare. Sonda este buna. In fine, eu sunt multumit ca dupa 5 ani clima merge ca atunci cand masina a fost noua.
  8. Afara au fost 30 de grade. Masina a fost in mers pana am ajuns la prietenul meu, apoi, cat timp am masurat temperatura, a stat pe loc, la soare si cu motorul la relanti. In masina nu stiu cate grade erau. Prietenul a venit cu aparatul de afara, a pus sonda langa una dintre cele doua grile centrale din bord (cele laterale le-am inchis) si am asteptat pana temperatura nu a mai coborat. Aerul venea de afara, nu am dat pe recirculare.
  9. Mi se pare a fi cel mai ieftin mod ca sa vad daca instalatia lucreaza in parametri normali
  10. Multumesc. Astazi am luat un aparat de la un prieten si am masurat temperatura. Pe treapta a doua a ventilatorului, dupa 10 minute de functionare a climatizarii, erau 4,6 grade C.
  11. Salut. Am caut pe forum, insa nu am gasit nimic concludent. Am un Lacetti Sedan 1.6i CDX . Stie cineva cat trebuie sa fie temperatura la iesirea aerului din grilele din bord, cand climatizarea este pornita? Stiam ceva de 10-11 grade C, insa nu sunt sigur. Multumesc.
  12. Dan55

    CATERINCA

    Parcare de parcare http://www.youtube.com/watch?v=irYHMDBf4t0
  13. Se poate sa fi fost si vreo frana de care sa nu-mi aduc aminte, totusi putin probabil ca toate 4 anvelopele sa aibe probleme. Ce trebuie retinut, eu am scapat de amortizarea ciudata in valuri dupa schimbarea anvelopelor.
  14. Dan55

    CATERINCA

    Deci, am avut 7 minute de ras cu sughituri http://blogderas.ro/2009/05/tehnici-avansa...-supravietuire/
 

×
×
  • Create New...