Jump to content

mariusmrs

Membru
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About mariusmrs

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    buzau
  • Auto
    daewoo
  • Model
    cielo
  • An
    1995
  • Nr. Inmatr.
    bz 87 GNY

Recent Profile Visitors

701 profile views
  1. -Vând Daewoo Cielo original Korea,decembrie 95, în stare foarte buna de funcționare. -Pret 1.170 Euro negociabil. -Proprietar. Itp pana in 2016 , asigurare valabila. -Dotari : Servodirectie, 4 geamuri electrice functionale, faruri reglabile electric, proiectoare de ceata, aer condiționat ( necesita freon) ,închidere centralizata din telecomanda,cu deschiderea portbagajului din telecomanda. -Imbunatatiri: instalație Gpl omologata trecuta in carte si in talon, pornire motor din buton, 4 difuzoare Pioneer, Cd player Jvc cu Usb si intrare auxiliara. -Fara rugina ! -Au fost schimbate urmatoarele piese: Distribuție (pompa de apa, curea distribuție, rola întinzatoare, curea accesorii), ulei motor , filtrul de ulei, filtrul de aer , filtrul de benzina , filtrul de gaz ,toba finala , injectoare, capac delcou ,rotor delcou, fișe, bujii, antigel G12 , placute de frâna, saboți de frâna,cilindri de frana de pe spate, conducte de frâna, lichid de frâna, bucși bascula, becuri osram . -Masina este foarte ingrijita si intretinuta,ruleaza excelent si pe benzina si pe Gpl, si arata foarte bine interior/exterior. A nu se compara cu rablele la 3000 de lei ! Pretul este usor negociabil. -Telefon: 0768074720
  2. Am stat lânga mecanic tot timpul cât a lucrat la ea , si a pus burduful nou in fata mea, si a lucrat foarte bine..intr-adevar , la urma nu a uns burduful cu o cârpa cu vaselina ..totusi este incredibil cum s.a rascopt atât de repede ... Pâna la urma ce burduf de calitate trebuie sa cumpar?p
  3. Salutare la toata lumea. Acum 5 luni am schimbat burduful de la planetara de pe partea dreapta pentru ca era crapat , iar mecanicul m.a sfatuit sa.l schimb , pentru ca se poare rupe si pot pierde toata vaselina pe acolo. Bun, zis si facut. Alaltaieri am fost sa.mi montez cauciucurile de iarna , si am ramas masca când am vazut ca burduful de pe partea dreapta care l.am achimbat acum 5 luni , este crapat ai rascopt tot, mai are putin si se rupe . Cum este posibil sa fie atât de proaste, încât sa se rascoaca in halul ala in 5 luni de zile? Pe cutie scria "Made in Korea" .. Ce burduf de calitate pot cumpara? La toate magazinele din buzau , se gasesc numai burdufe din astea de proasta calitate pe care scrie "Made in Korea" ..
  4. Atunci asa o sa fac ..oricum daca si dupa lucrarea asta mai apare rugina, îi dau foc...da.o.n colo de masina , oricât de bine ar merge, nu.mi convine sa bag mereu 13 milioane in ea s.o repar la caroserie . Ca idee, am un prieten cu un renault megane din 2001 ,si cand am fost cu el de si.a schimbat un burduf la planetara , ne.am uitat pe sub masina si nu are un gram de rugina ! Nici la praguri nici la aripi nici in portbagaj, nicaieri. Astea din gama Daewoo ruginesc mai ceva ca daciile alea vechi..pacat de ele ca merg bine ..
  5. Sper sa nu mai am nici eu probleme cu rugina dupa aceasta operatiune.. mai postez cateva poze din timpul lucrarii :
  6. Am vazut pe net numai pareri bune despre uleiul Q8 , dar , sincer sa fiu, mie nu mi se pare bun pentru cielo, si va spun si de ce : inainte sa bag Q8 , cum am mai spus, foloseam Gm 10w40 , si motorul avea acel fâsâit placut,finutz, specific unui motor de cielo 1.5 8v ..dupa ce am bagat Q8 10w40 , sunetul motorului s.a schimbat,in sensul ca motorul parca a capatat o foarte mica rontaiala.Nu zic ca nu merge bine si acum, însa are asa o mica rontaiala pe care înainte n.o avea. Intradevar, cu uleiul Gm, dimineata când porneam motorul si era rece afara, se auzeau tachetii cam 3 secunde , apoi taceau , dar sincer , cât a mers cu ulei Gm , indiferent cât o turam , motorul torcea, acum cu uleiul Q8 ,pe lânga sunetul putin mai rontzait al motorului fata de înainte, când am turat.o mai tare, a capatat acel tzacanit de tachet , apoi a tacut..eu cred ca este si de la ulei, probabil atunci când am turat.o , n.a avut vâscozitatea necesara sa ajunga pe canalul de ungere la acel tachet.. Luna aceasta când voi schimba uleiul, am sa trec inapoi pe Gm .
  7. Ma gandeam si la varianta asta, exact cum ai spus si tu , sa nu fie infundat canalul de ungere care duce la tachetul respectiv, totusi,daca ar fi fost asa, ar fi trebuit sa mai faca zic eu...sper sa nu apara probleme pe viitor din aceasta cauza, pentru ca motorul ruleaza excelent, are un sunet foarte fin . Apropo de ulei, tu ce zici , sa raman la Q8 10w40 , sau sa trec inapoi pe Gm 10w40 ?
  8. Eu pornisem motorul, dadusem o tura prin oras, apoi cand acul de la temperatura ajunsese la jumate, am scos.o pe varianta si schimbam pe la 4.500 Rpm, deci nu am scos.o la forja cu motorul rece. Si pe mine m.a mirat faptul ca a inceput din senin sa se auda. Era exact sunetul de tachet când pornesc motorul dimineata si tacane putin pana ajunge uleiul la tacheti. Uleiul pe care.l folosesc este Q8 Oils 10w40 ,si l.am schimbat anul trecut prin noiembrie , impreuna cu filtrele, urmând sa.l schimb luna viitoare. Sa fie uleiul Q8 de vina? Sa nu asigure ungerea cum trebuie? Sa trec inapoi pe Gm10w40? Totusi am auzit numai de bine despre Q8 , nu stiu daca este cazul sa dau vina pe el ..
  9. Am inceput si eu sa schimb pragurile , pasajele aripilor de pe spate, sa vopsesc toate 4 usile ..toata distractia ma duce 1.270 de lei , manopera , materiale, pasaje , praguri. O sa.mi dea la urma cu teroson pe praguri, pe la carenajele rotilor, o sa.mi curete bine in portbagaj si.o sa.mi dea si acolo cu teroson . La urma o sa ma bag sub masina si.o sa dau cu vaselina pe dedesubt, o sa bag ulei in praguri , si sper sa nu mai am probleme . Atasez si câteva poze din timpul lucrarilor :
  10. Da , functiona normal , doar ca a aparut acel zgomot , apoi a disparut ..am intrebat mai multi mecanici si toti mi.au spus ca este vorba de un culbutor care in momentul respectiv, nu s.ar fi amorsat, sau ceva de genul, si ca nu este nimic grav ?
  11. Salutare la toata lumea. Am si eu o nelamurire. Astazi am scos masina pe varianta sa-i "dau forja " ca am probleme cu injectoarele din cauza la gpl(dar asta-i alta poveste) , si in timp ce mergeam cu masina , a inceput sa se auda o bataie de la motor, o tacaneala pronuntata. Am tras pe dreapta, am ridicat capota , si se auzea o bataie din zona culbutorilor ? Am plecat usor cu masina , apoi sunetul a disparut . Daca ar fi fost axa cu came, nu ar fi persistat sunetul ? De ce acum nu se mai aude nimic ? Ce-o fi fost?
  12. Am inteles perfect ce-ai spus.. multumesc pentru raspunsuri. O sa verific maine tensiunea la baterie si separat la alternator .. La alternator verific punand plusul pe borna la alternator si minusul pe caroserie, nu ?
  13. Sincer, nu stiu in ce stare se afla carbunii, dar anul trecut am masurat tensiunea si-mi arata 13,8/14.1 ...dar daca ar fi fost sa am o problema la alternator , eu zic ca ar fi ramas aprinsi martorii ,nu s-ar fi stins cand am aprins farurile.. Mai mult ca sigur am un contact imperfect undeva ,si nefacand contact , nu-mi incarca alternatorul bateria , si de aceea s-au aprins martorii.. dar nu stiu unde ar putea fi contactul imperfect.. am fost mai devreme si am curatat iar bornele la baterie ..
 

×
×
  • Create New...