Jump to content
 

rich1974

Membru
  • Content Count

    346
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

About rich1974

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    rrich1974

Profile Information

  • Din
    pitesti
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    aveo limo, 1.2, bi-fuel lpg/gas
  • An
    2008

Recent Profile Visitors

3130 profile views
  1. eu nu am gasit la mine ventil la rampa de injectoare, am conectat aparatul direct la pompa de benzina, sub banca. de fapt, nici nu am mai masurat, ca se vedea clar ca nu mai baga.
  2. a postat un coleg o problema de pornire la rece. prima data, eu as masura presiunea pompei de benzina. PS. nu am putut raspunde la subiectul lui.
  3. ziceti ca de ce nu se infig in alte pasaje? pai probabil ca sunt mai inalte si poate au si o toleranta mai mare. chiar, mai sunt pasaje cu restictie de 3.5 m?
  4. frate, nu mai cauta pretexte, daca te uiti bine, sunt doua indicatoare de 3.5m plus desenele de pe asfalt. linia discontinua e ca, la o adica, daca te-ai incadrat gresit, sa poti iesi de pe banda in lateral dreapta. una peste alta, e vorba de indisciplina. inca odata iti zic: tu daca lucrezi pe o masina, si masina aia dupa ce ai masurat-o are 3.60 m, nu treci pe acolo. ca ai trecut tu acum 5 ani si a mers, nu are importanta. cat despre malin bot si cu propagandistii rusi, da-mi voie sa ma tin cu mana de burta, de ras!
  5. aici nu aveti dreptate! parametrii unei lucrari de infrastructura se pot modifica in timp. de exemplu podurile, hotaraste administratorul ca pune restrictie de 7.5 tone, pai ce faci, nu o respecti pe motivul ca "ai mai trecut pe acolo"? sau face o strada cu sens unic, etc, etc. se pot da nenumarate exemple. traim intr-o lume dinamica. vinovati sunt soferii ca nu isi cunosc gabaritul masinilor. cand te angajezi sofer pe un camion, prima data iei o ruleta si ii masori gabaritul, sa stii pe unde te bagi cu el.
  6. acuma, nu va luati si voi ca a zis 11 mm gap, hai sa fim seriosi, a gresit, de fapt e vorba de 1.1 mm sau poate 11 zecimi. a fost o greseala involuntara. eu il urmaresc mai demult si tipul e pasionat de mecanica. in nici un caz nu ti-ar face o bujie cu 11 mm gap.
  7. la motoarele ceva mai noi, s-a trecut la 5w30. acuma, motorul poate sa arate la fel cu unul mai vechi, dar tolerantele de executie pot fi mai mici, de aici si necesitatea unei vascozitati mai mici. treaba asta, coroborata cu lipsa schimbarii uleiului, care daca omul a facut 2000 de km pe an, crede ca poate sa il schimbe la 3 ani, rezulta stricaciunea de mai sus. sigur, merge si 10w40, dar uleiul trebuie schimbat odata pe an macar, chiar daca ai facut 1000 de km in anul ala. e pe canalul atelierul de detailing un video cu un aveo la care se desface capacul de culbutori. e acolo o marmelada de toata frumusetea. si este de la neschimbarea uleiului, ca si eu folosesc tot gm 5w30 si e curat, pe acelasi motor.
  8. depinde ce analizeaza ei la itp. poate faceti drumuri scurte, de 2-3 km si practic motorul merge tot timpul rece. la rece, amestecul e mai bogat. faceti un consum la pompa la un drum mai lung, de 2-300 de km. plin la plin si incercat sa alimentati de la aceeasi pompa, va opriti la primul click. ce se mai poate verifica usor sunt bujiile, sa fie in regula. oricum e bine sa le schimbati la 30-40 k de km. ce motor aveti? in fine, cauze pot fi multe. de cand aveti masina? cum a fost consumul mai demult?
  9. salut! dar la pompa, de la plin la plin cam cat este consumul? care e regimul de mers? de obicei, problema e de la senzorul de oxigen, prima sonda de pe galerie, inainte de catalizator. daca aia nu mai regleaza amestecul, calculatorul merge cu niste parametri default. in mod normal, amestecul bogat si benzina nearsa se detecteaza la o statie itp. ei au analizoare de gaze.
  10. la cati berbeci conduc in ziua de azi, habar nu au de gabaritul masinii. mai ales astia pe 3.5 tone, sunt criminali.
  11. eu cred ca s-a folosit un ulei mai vascos decat cel din manual si care a dus la infundarea si nefunctionarea tachetului hidraulic. daca observ bine, e tachetul opus pompei de ulei, unde presiunea e cea mai mica. mai departe, tachetul nefiind sub presiune, cama in loc sa alunece pe el, a lovit in el. eu iti recomand sa bagi uleiul din manual, daca e 5w30, de asta baga. din pacate, multi au bagat 10w40 de noi si le-au scurtat durata de viata. asa mi-au bagat si mie la aveo la prima revizie, 10w40 in loc de 5w30, era ceva mai ieftin.
  12. si dumneata la fel, multumesc de urare!
  13. salut! stii de ce se intampla ca omul sa vrea sa fie acoperit de hartii? din cauza ca traim intr-un sistem bolnav care e dezbracat de cautarea cauzelor fundamentale. asta imi aduce aminte de diverse accidente unde, in loc sa se cerceteze cauza concreta, autoritatile intreaba daca erau autorizatii sau alte balarii. in cazul soferului de autocar, probabil ca in loc sa fie atent la presemnalizari, a fost cu ochii pe waze. asta e partea negativa a navigatiilor, ca nu mai dai atentie prea mare la ce e in jurul tau si crezi orbeste ce iti zice ea. ori hartile alea nu sunt 100% exacte, au destul de multe scapari.
  14. exista la unii o dorinta neduna de a fi primii, fenomenul e mult mai amplu. sunt unii care fac depasiri la limita iar peste 300 de m ii vezi trasi pe dreapta, ca pana acolo vroiau sa ajunga.
  15. si eu va doresc un craciun fericit. din pacate, vad ca suntem din ce in ce mai putini pe aici.
 

×
×
  • Create New...