Jump to content
 

rich1974

Membru
  • Content Count

    323
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About rich1974

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    rrich1974

Profile Information

  • Din
    pitesti
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    aveo limo, 1.2, bi-fuel lpg/gas
  • An
    2008

Recent Profile Visitors

2909 profile views
  1. rich1974

    Baby Chevy

    Ce nasol, mare ghinion ati avut. E dauna totala. Cereti mai mult.
  2. Salut! Am si eu o problema: mi s-au corodat stuturile de apa care intra in clapeta de acceleratie. Am intrebat la un magazin de piese si mi-au zis ca stuturile alea nu vin separat, ar trebui sa cumpar tot corpul clapetei. Aveti idee daca pot fi demontate si puse altele? Am citit pe net ca la opel se pot inlocui. Multumesc!
  3. Cam des, vezi sa nu ti se miste farurile.
  4. Capacele din astea am vazut si eu pe aliexpress, cand am cautat dupa chevrolet. Daca le manevrezi saptamanal, cum fac eu, ca sa verifici presiunea, nu cred ca au timp sa se sudeze.
  5. Surubul ala nu este de rezistenta, e de pozitionare, sa te ajute la montaj. Aia care strangeau tare o faceau si la caterinca, in bataie de joc.
  6. Posibil sa fie adevarat, ca roata sta stransa pe discul de frana. iar daca la montarea lui nu s-a curatat bine fuzeta, si nu se aseze drept, automat sta putin stramb. Cat despre folosirea cheii dinamomentrice la roti, si eo merg la vulcanizari care folosesc asa ceva. iar cuplul este 120 Nm, 12 Nm este cuplu de strangere la capacul de culbutori.
  7. La alt model de masina va referiti? Luati un aveo, Treaba este ca e un moment cam nefavorabil sa cumperi masini ceva mai noi, tot una de peste 10-12 ani e mai convenabila. Aveo sedan sunt relativ rezistente la coroziune. Numai la a mea din 2008 s-a gaurit pragul, dar incolo nu are nimic. Si daca nu va deranjeaza relativa lipsa de putere, luati cu motorul de 1.2.
  8. Subscriu si eu la ce au spus colegii, fii atent la coroziune, reparatiile la tinichigerie sunt cele mai costisitoare, restul se reface usor, schimbi brate, amortizoare, bucsi, etc. o verificare importanta la motor este compresia, daca o poti verifica, ar fi cel mai bine. Sa ai compresii egale la cilindri.
  9. Pai faza asta e un cerc vicios, oamenii vad ca e liber si merg toti pr acolo, automat se aglomereaza.
  10. Eu folosesc pentru navigatie openstreetmap cu aplicatia magic earth. Nu e cine stie ce, dar eu o fac pentru ca ma ajuta sa editez harta openstreetmap. Poate face oricine asta, chiar va recomand.
  11. Eu am pus la aveo placute si discuri qwp, sunt acelasi producator, am zis sa fie compatibile. Mai important, zic eu, e sa controlezi etrierele sa functioneze bine, eventual sa repari si etrierele cu un kit de reparatie si sa schimbi pistonasele din spate. Dupa operatie, ar fi bine sa mergi la un stand de frane.
  12. Daca vrei un brand, ia niste khumo. Masina mea cu astea a venit din fabrica, khumo solus parca. Depinde si de stilul de mers, eu merg mai linistit, nu ma bag la apa adanca. Ia khumo sau hankook.
  13. La masina mea, eu merg pe all season. Mi se pare deranj prea mare sa am doua seturi de anvelope. trebuie sa ai doua randuri de jante, ca nu e bine sa le bagi/scoti de multe ori de pe jante. Eu stand la bloc, ar trebui sa platesc si hotel de anvelope. Brandul cauciucului e dupa buget. dar viata anverlopelor este influentata de sanatatea trenului de rulare. Ma refer ca trebuie verificata geometria, jantele sa fie drepte, amortizoarele sa fie bune, sa nu ai jocuri, etc. Mai trebuie sa jonglezi si cu presiunea, sa observi cum calca roata. Poate e necesar sa maresti putin presiunea astfel ca roata sa calce drept, pe toata banda de rulare. Eu asa am acuma, merg pe 2.4 in loc de 2.1. La 2.1, cauciucurile din spate, niste minerva, au facut putina uzura pe flancuri.
  14. Salut! am constatat o chestie: la masinam mea, mi se parea ca pe spate calca pneurile pe flancuri, desi aveam presiunea de 2.1 bari, asa cum recomanda producatorul. Am ridicat presiunea la 2.4 pe ambele punti si am constatat ca masina merge mai bine, rezistenta la rulare e mai mica si masina e mai stabila. Este adevarat ca se simt denivelarile, de fapr sparturile din asfalt ceva mai pregnat, dar nu rau. Va recomand si voua sa faceti incercarea asta, nu aveti ce pierde.
  15. salut! as vrea si eu sa schimb oring-urile la ac-ul de la aveo. exista set special de oringuri sau sunt universale?
 

×
×
  • Create New...