Jump to content
 

rich1974

Membru
  • Content Count

    280
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About rich1974

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    rrich1974

Profile Information

  • Din
    pitesti
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    aveo limo, 1.2, bi-fuel lpg/gas
  • An
    2008

Recent Profile Visitors

2621 profile views
  1. Trebuie verificat bine. posibul sa ai pierderi de ulei pe la ghidurile supapelor. Acolo sunt niste simeringuri care imbatranesc. Dar prima data poti verifica compresia.
  2. Pana la utma, scurgerile de vacuum le-ai verificat?
  3. Poate e vorba de turatia motorului. Cu ce turatie mergeti in oras? Poate incepe sa bage de la o anumita turatie in sus. In mod normal, turatia motorului trebuie sa fie in jurul a 2500 rpm.
  4. Am schimbat si eu discurile si placutele, ambele QWP. Din pacate, cred ca ma paste si o reconditionare a etrierelor (schimbat pistoane si garnituri), ca nu imi plac cum elibereaza frana. Cel putin, dupa schimbare, cativa zeci de km s-au incalzit destul de rau rotile, Acuma vad ca se incalzesc mai putin. Sa vedem cum evolueaza.
  5. Probabil ca e disperare mare, ca au scazut incasarile. Traficul de influenta functioneaza.
  6. Cum sa fie injectoare infundate? Pai pornirea se face pe penzina. Si nici macar nu e injectie directa, sa zici ca sta injectorul in camera de ardere. Eu am gaz pe masina din 2009 si nu am probleme cu injectoarele.
  7. Cel mai bine ar fi, daca poti repeta intreruperile, sa ai diagnoza cuplata in mers, sa vezi ce apare chiar in momentul in care se produce intreruperea. Altfel, este greu.
  8. Treaba dumitale, dar numai sa observi. La apa vezi ca scoate abur pe esapament, La spray e posibil sa se accelereze putin motorul.
  9. Nu e problema, ca e putina. Eu asa am facut. Dupa cate am vazut pe youtube, se mai poate folosi si spray de curatare carburator.
  10. Prima data, asa cum scrie mai sus, verifica scurgerile de vacuum. Ia un bidon cu apa cu dop gaurit si stropeste pe la diferite garnituri. Pe la EGR, pe la admisie, clapeta, etc.
  11. ti-am zis ca e tot motor stec. e generatie mai veche.
  12. e motorul stec care vine pe filiera dawoo suzuki. e motorul de 1150cmc cu 4cil si 8 supape, injectie indirecta si egr.
  13. motorul e ruda cu al meu de la aveo.
  14. Intreb si eu, la aveo, poate aveti idee, daca dau apa jos pe la radiator, ramane apa in calorifer (sa nu inghete, de asta imi e frica).
  15. momentan nu sunt dispus sa demontez caloriferul. astazi am facut manevra de spalare cu solutia cumparata. dupa ce am scos o gramada de rugina, rezultatul nu e chiar satisfacator. pana sa bag antigel nou, o sa mai incerc si cu niste otet. am inteles ca 500ml la 10l de apa si sa merg putin cu el. sa vedem ce iese.
 

×
×
  • Create New...