Jump to content
 

rich1974

Membru
  • Content Count

    258
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About rich1974

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    rrich1974

Profile Information

  • Din
    pitesti
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    aveo limo, 1.2, bi-fuel lpg/gas
  • An
    2008

Recent Profile Visitors

2368 profile views
  1. Ma bag si eu in discutia asta. Mie imi miroase a pompa de benzina care nu mai face presiunea care trebue.
  2. poate nu e senzorul de temperatura bun. ventilatorul e pornit de catre ecu, nu? ca imi e greu sa cred ca e pornit direct de catre termocupla. la diagnoza, cat arata temperatura?
  3. La multi ani! Se gasesc astfel de cabluri adaptoare pe undeva? eu ma gandeam sa iau tot originale din cauza conexiunii. Pe de alta parte, nu sunt chiar impatimit cu muzica, am fost multumit de difuzoarele de fabrica. Si daca iau altele, trebuie sa se pupe la gauri, ca nu mi-ar placea sa dau altele. nu am scule nici pentru gaurit nici pentru lipit.
  4. merci, semnal vine, ca am probat cu alt difuzor. acuma trebuie sa caut difuzoare. cred ca pe la dezmembrari e cel mai probabil.
  5. salut! curios lucru, si boxele mele din spate s-au ars. acuma trebuie sa caut sa le inlocuiesc. mi se pare ciudat ca s-au ars amadoua difuzoarele. care ar putea fi cauza? multumesc!
  6. pai la dumneata nu se deschide tot din interior, de sub scaun? dupa cum ai expus problema, ai dat de inteles ca are legatura cu inchiderea centralizata.
  7. poate trebuie sa ungi zavorul ala de inchide usa. altceva nu imi trece prin cap.
  8. am rezolvat pana la urma. problema era destul de simpla dar greu de imaginat. in urma cu o luna, cand mi s-a schimbat pompa, furtunul gofrat care duce de la pompa la iesirea din reservor a fost schimbat cu unul de cauciuc din cauza ca s-a rupt. din pacate, furtunul ala de cauciuc s-a gaurit din cauza benzinei. desi atunci cand l-a montat, tipul mi-a aratat ca scrie pe el "fuel". am schimbat acel furtun si masina merge acum bine si pe benzina. ma intreb daca se gasesc pe undeva furtune gofrate noi.
  9. Aceeasi problema o am si eu, de data asta la un motor de 1.2 cu 8 supape. Pe gpl merge si porneste bine. Pe benzina e jale. Abia daca porneste, cand porneste, si atunci, relantiul e neregulat si can incerc sa accelerez, moare. Asta se intampla acum. Acum vreo luna, am schimbat pompa de benzina cu una de logan, dupa ce motorul nu mai mergea pe benzina, pornea greu si nu se mai tura. A mers bine cand am plecat de la service. Peste doua zile, problema a revenit, pornire greoaie, dar totusi masina tragea pana la 125kmph. Am zis ca poate e benzina veche si sa o consum. Am consumat-o pe toata pana aproape motorul nu a mai mers. Am alimentat cu vreo 15 l si am avut surpriza ca masina sa nu mai porneasca. Am pornit pe gpl si am mers pana acasa. Acolo, am pornit-o cu chiu cu vai pe benzina, dar merge foarte neregulat pe la 500rpm. Cam ce ar putea fi? Aveti vreo idee? Multumesc anticipat.
  10. salut! perderea nu este la egr, pierderea este intre suportul egr-ului si chiulasa. foarte probabil ca problema sa fie cea descrisa in postul asta: dupa cum a scris si colegul, alea doua garnituri sunt dintre scaunul egr-ului si chiulasa. treba a fost verrificata prin faptul ca in zona aia se vede putin fum si mecanicul a stropit si cu putina apa, care a bolborosit. uite aici o schema: https://varuosad.alvadi.ee/en/vin/KL1SF487J8B018737/47457/manufacturer/49/21 eu am egr tip B. cred ca e vorba de garniturile 11 si 12. de fapt, aceste garnituri sunt fotografiate si in postul mai sus mentionat.
  11. Multumesc! Este modelul de egr cu flansa orizontala, exact cum se vede in pozele de mai sus.
  12. salut! va rog sa ma ajutati si pe mine cu o problema am detectat o scurgere neetanseitate intre suportul EGR-ului si chiulasa. din cauza asta (probabil) relantiul este vabil, sta pe la vreo 1500-2000 de rpm. acuma, ma intereseaza daca suportul ala al valvei egr se poate demonta separat sau daca trebuie sa demontez toata galeria de admisie. eu inclin sa cred ca se poate demonta separat si schimba garnitura. am fost la un service si mi-a zis ca trebuie sa demonteze toata galeria. bine, service-ul nu are de-a face cu aveo. voi ce stiti? se poate demonta suportul valvei egr separat? va multumesc!
  13. pana la urma am luat varta black dynamic, borna inversa, cu dimensiunea de 207/175/190. asta e dimensiunea care se potriveste in lacas.
  14. Salut! iata ca, din pacate, mi-a murit si mie bateria la aveo de 1150 cmc, dupa 10 ani. sincer, ma asteptam sa ma tina macar 12. am masurat tava bateriei si am constatat ca imi intra baterie de cel mult 210 mm lungime. as cumpara la fel ca cea de prim montaj, dar nu am vazut pe nicaieri. ce recomandati? as pune rombat sau caranda. multumesc mult!
  15. Poatesa explice cineva care e treaba cu semnele de pe bucsi?
 

×
×
  • Create New...