Jump to content
 

rich1974

Membru
  • Content Count

    331
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About rich1974

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    rrich1974

Profile Information

  • Din
    pitesti
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    aveo limo, 1.2, bi-fuel lpg/gas
  • An
    2008

Recent Profile Visitors

3019 profile views
  1. maine o sa iti pun o poza cum am reparat eu pragul cu popnituri. cat despre antifonul cauciucat, nu stiu ce sa zic, am inteles ca lucreaza rugina pe supt el. eu prefer sa o ung pe a mea cu ulei de in.
  2. salut! felicitari de achizitie si iti doresc sa ajungi cu ea la 600k de km. acuma, in legatura cu pierserea de ulei, la varsta asta, trebuie sa schimbi garnitura de la capacul de culbutori. mare atentie la garnitura aia ca e pacatoasa, trebuie montata cu mare atentie si neaparat stransa cu cheia dinamometrica, la cuplu de 10 nm, uniform din centru catre exterior, ca pe chiulasa. baia de ulei se pune cu mastic, nu are garnitura. si acolo trebuie stransa cu cheia uniform. eu chiar as schimba baia, nu e scumpa si poti avea surpriza sa inceapa sa curga din cauza ruginii. eu am patit. cand schimbi sistributia, curea, rola si pompa de apa, nu uita sa schimbi simeringurile de la palier si axul cu came. nu sunt scumpe si daca incep sa curga, trebuie sa demontezi distributia din nou. sunt patit si cu asta. cand incepe sa curga simeringul de la palier e dezastru. motorul asta eu nu stiu sa fie cu epurator, cel mult poti schimba valva pcv. de asemenea, verifica furtunul dintre filtrul de aer si clapeta de acceleratie, sa nu te trezesti cu el crapat. am patit si asta. cam asta ar fi pentru inceput, daca te mai pot ajuta, raspund cu placere.
  3. sincer, nu prea ai ce intretinere sa faci, daca zici ca baga rece. intretinerea consta in igienizarea instalatiei, verificarea scurgerii condensului sa nu fie blocata, schimbarea filtrului de cabina. exista procedura de verificare a racirii, este descrisa in manualul de reparatii, dar e laborioasa, trebuie masurata temperatura, nu prea sunt dispusi mecanicii sa faca asa ceva. Plus ca, iti vor spune ca nu mai e noua, nu mai merge ca la inceput. tabelul este pentru aveo, ca eu asta am.
  4. cu placere, ar fi util sa ne tineti la curent cu rezolvarea.
  5. E problema de formare a amestecului, de aia face asa masina. Valorile trim sunt relevante, ca ele arata ce amestec ai. cine stie sa le citeasca, vede imediat. Cel mai probabil e senzorul map si clapeta de acceleratie.
  6. Pai motive sunt multe, poate fi senzorul de presiune defect, pot fi cablurile de la compresor rupte (am patit asta la aveo), poate ambreajul ala e defect, etc. La ac-ul de masina, daca ai niste pierderi, e foarte probail sa vezi pata de ulei il locul unde pierde, ca odata cu freonul, iese si uleiul. Cat despre substanta de contrast, ziua ai sanse mici sa o vezi, cel mai bine se vede noaptea.
  7. dar aer rece baga? ca de pornit, porneste si cu 100 de g de freon. sfatul meu e sa schimbi toate oringurile.
  8. Dupa cum arata inelul ala, cred ca trebuie bagat prin presare. Iti trebuie o presa din aia cu gheare ca sa il scoti pe ala care e acuma pe baie.
  9. rich1974

    Baby Chevy

    Ce nasol, mare ghinion ati avut. E dauna totala. Cereti mai mult.
  10. Salut! Am si eu o problema: mi s-au corodat stuturile de apa care intra in clapeta de acceleratie. Am intrebat la un magazin de piese si mi-au zis ca stuturile alea nu vin separat, ar trebui sa cumpar tot corpul clapetei. Aveti idee daca pot fi demontate si puse altele? Am citit pe net ca la opel se pot inlocui. Multumesc!
  11. Cam des, vezi sa nu ti se miste farurile.
  12. Capacele din astea am vazut si eu pe aliexpress, cand am cautat dupa chevrolet. Daca le manevrezi saptamanal, cum fac eu, ca sa verifici presiunea, nu cred ca au timp sa se sudeze.
  13. Surubul ala nu este de rezistenta, e de pozitionare, sa te ajute la montaj. Aia care strangeau tare o faceau si la caterinca, in bataie de joc.
  14. Posibil sa fie adevarat, ca roata sta stransa pe discul de frana. iar daca la montarea lui nu s-a curatat bine fuzeta, si nu se aseze drept, automat sta putin stramb. Cat despre folosirea cheii dinamomentrice la roti, si eo merg la vulcanizari care folosesc asa ceva. iar cuplul este 120 Nm, 12 Nm este cuplu de strangere la capacul de culbutori.
  15. La alt model de masina va referiti? Luati un aveo, Treaba este ca e un moment cam nefavorabil sa cumperi masini ceva mai noi, tot una de peste 10-12 ani e mai convenabila. Aveo sedan sunt relativ rezistente la coroziune. Numai la a mea din 2008 s-a gaurit pragul, dar incolo nu are nimic. Si daca nu va deranjeaza relativa lipsa de putere, luati cu motorul de 1.2.
 

×
×
  • Create New...