Jump to content
 

rich1974

Membru
  • Content Count

    285
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About rich1974

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    rrich1974

Profile Information

  • Din
    pitesti
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    aveo limo, 1.2, bi-fuel lpg/gas
  • An
    2008

Recent Profile Visitors

2685 profile views
  1. Din pacate, facebookul a cam omorat alte forumuri, mai ales pe cele mai mici, de nisa cumva.
  2. La ce trafic e pe forumul mazda, cred ca mai repede gasete raspuns aici. Parerea mea, pompa de benzina trebuie verificata.
  3. Presiunea la pompa de benzina ati masurat-o? Cu asta trebuia sa incepeti. Cine v-a pus sa schimbati clapeta de acceleratie?
  4. rich1974

    Baby Chevy

    Pai si atunci, a fost defect de fabricatie?
  5. rich1974

    Baby Chevy

    salut! ma bag si eu in vorba: nu cumva problema cu ruperea axului cu came a fost cauzata de folosirea de ulei 10w40 in loc de 5w30?
  6. Trebuie verificat bine. posibul sa ai pierderi de ulei pe la ghidurile supapelor. Acolo sunt niste simeringuri care imbatranesc. Dar prima data poti verifica compresia.
  7. Pana la utma, scurgerile de vacuum le-ai verificat?
  8. Poate e vorba de turatia motorului. Cu ce turatie mergeti in oras? Poate incepe sa bage de la o anumita turatie in sus. In mod normal, turatia motorului trebuie sa fie in jurul a 2500 rpm.
  9. Am schimbat si eu discurile si placutele, ambele QWP. Din pacate, cred ca ma paste si o reconditionare a etrierelor (schimbat pistoane si garnituri), ca nu imi plac cum elibereaza frana. Cel putin, dupa schimbare, cativa zeci de km s-au incalzit destul de rau rotile, Acuma vad ca se incalzesc mai putin. Sa vedem cum evolueaza.
  10. Probabil ca e disperare mare, ca au scazut incasarile. Traficul de influenta functioneaza.
  11. Cum sa fie injectoare infundate? Pai pornirea se face pe penzina. Si nici macar nu e injectie directa, sa zici ca sta injectorul in camera de ardere. Eu am gaz pe masina din 2009 si nu am probleme cu injectoarele.
  12. Cel mai bine ar fi, daca poti repeta intreruperile, sa ai diagnoza cuplata in mers, sa vezi ce apare chiar in momentul in care se produce intreruperea. Altfel, este greu.
  13. Treaba dumitale, dar numai sa observi. La apa vezi ca scoate abur pe esapament, La spray e posibil sa se accelereze putin motorul.
  14. Nu e problema, ca e putina. Eu asa am facut. Dupa cate am vazut pe youtube, se mai poate folosi si spray de curatare carburator.
  15. Prima data, asa cum scrie mai sus, verifica scurgerile de vacuum. Ia un bidon cu apa cu dop gaurit si stropeste pe la diferite garnituri. Pe la EGR, pe la admisie, clapeta, etc.
 

×
×
  • Create New...