Jump to content

mr_

Membru
  • Content Count

    2538
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    35

About mr_

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/09/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Lume
  • Din
    Lume
  • Auto
    Skoda,
  • Model
    Suberb 1.8TSI
  • An
    2010

Recent Profile Visitors

4501 profile views
  1. mr_

    Naluca

    shit happens. Se repara.
  2. Skyactiv X e un motor complet nou, si unic deocamdata, nu exista un al doilea motor la fel. Skyactiv G e carry over de la generatia anterioara insa mi se pare cam aiurea sa platesti taxe la un motor de 2L si sa ai performantele unuia de ~1.6. Eu pe asta l-am testat si cam asa s-a simtit.. cam ca un 1.6 aspirat (si extrem de silentios). Interiorul la asta noua e mult peste A-Klasse sau A3 de exemplu. Pe la mine reviziile sunt exorbitante la toate marcile...
  3. Ma bate un gand sa imi schimb parcul auto. Ambele mele masini (Skoda Superb 2010 si Citroen C1 2011) merg foarte bine, insa ambele sunt "epave" carora trebuie sa le fac ITP anual, doua revizii, doua asigurari, doua taxe de drum, etc. Iar adunat fac aproximativ 8-9000km/an, nu se justifica sa tin doua masini la kilometrajul asta. Sotia are permis doar pentru automata, asa ca cea noua trebuie sa fie automata. Caut o compacta / hatchback care sa fie in primul rand confortabila (iar insonorizarea e foarte importanta). In materie de putere sa aiba minim 100CP/l chiar si cand e incarcata. Spatiul in portbagaj nu mai are relevanta ca atunci cand am cumparat Superbul, insa locurile in spate sa fie decente. Sa fie pe benzina. Am facut deja o serie de teste cu masini din mai multe categorii (toate pe benzina): - Alfa Giulia Veloce. Asta mi-a placut, cu exceptia pretului cam piparat si a taxei de inmatriculare criminala (4900€) nu am ce sa-i reprosez. Poate doar ca e un pic cam mare. - Seat Leon FR 1.5 TSI - nu-i rea insa nu e nici mai practica in oras decat C1 nici pe autostrada nu-i mai cruiser decat superbul. - Seat Leon Cupra - racheta pe roti... insa are aceeasi problema ca cel de mai sus. Ambele sufera un pic la zgomotul de rulaj. Cel putin la drum lung nu e mai cruiser decat petrolierul actual. Dupa Cupra am "testat" cam 2km si un Golf R si nu e mai bine insonorizat decat Leonul. - Mercedes A-Klasse. In mod surprinzator mi s-a parut banal la insonorizare. Sub petrolier. - Mazda 3 2019. Masina mi-a placut foarte mult. In primul rand e singura dintre cele testate care e mai silentioasa decat ce am eu. Inerior premium pe bune nu premium wannabe. Peaste A-Klasse de exemplu. Pozitie si feeling de condus foarte faine, centrale(comparabile doar cu Giulia). Dimensiuni compacte (e important pentru ca pot baga in garaj pe langa ea si bicicletele). Skyactiv X si microhibrid care chiar e mai sofisticata tehnic decat cea am, pe bune nu doar in materie de leji si ecrane. Am testat motorul 2L 122CP care e cam anemic (insa eu as cumpara noul Skyactive X care are 56CP suplimentari) si cutia manuala care e super. Cutia automata nu am putut inca s-o testez. Pretul e decent pentru ce ofera, are gagetaraia la zi, n-arata rau, se pot face configuratii decente (inclusiv awd ceea ce e rarissim pentru un hatch),. Nu ma grabesc foarte tare, oricum nu o voi comada foarte repede. In primul rand vreau sa testez autoamata, motorul skyactiv X (impreuna sau separat) si poate sa mai trag de timp sa aud "ecouri" legate de eventuale probleme. Motorul e foarte nou si incepe sa fie livrat masiv din octombrie. Garantia se poate extinde la 5 ani cu un pret decent. Singura chestie care nu prea imi place sunt geamurile cam mici din spate la versiunea hatch sau deschiderea portbagajului mica la berlina, insa nu cred ca asta e un dealbreaker. Insa sunt deschis si la alte sugestii, cum spuneam nu trebuie sa ma hotarasc in seara asta.
  4. mr_

    Despre calculatoare

    Amin! https://doxologia.ro/viata-bisericii/marturii/sfantul-efrem-cel-nou-deblocat-programe-informatice-reparat-fisiere-corupte?fbclid=IwAR3m10MgSz3yb91S-hUVnVlvm0y_zWPlR3Vq5ibvH9VLQ0RWRlBpzMyCcKU
  5. mr_

    ! Samsari !

    http://www.europarl.europa.eu/news/en/headlines/society/20180525STO04312/fighting-mileage-fraud-on-used-cars Parlamentul European a făcut un studiu și spune ca între 30 și 50% din mașinile sh vândute transfrontalier au kilometrajele manarite. Iar Europa de Est (Polonia, Bulgaria) sunt "campioni" cu o estimare la 80%... România nu-i in lista pentru ca probabil au mâncat bătaie aia cu studiul lor care puneau prea multe întrebări Belgia și Olanda par sa fie singurele tari europene care au un sistem integrat de urmărire a kilometrajului (carpass) care e alimentat de toată lumea - și de dealeri, de itp, de garaje la coltul străzii, vulcanizari, etc. (sursa - ultimul număr din moniteur automobile belgoid) Iar ăștia de la Bruxelles vor sa împingă niște legislație sa facă ceva similar în toată UE (de la schimb de baze de date cu kilometrajele la armonizarea pedepselor) . Sa le uram bafta
  6. Transmisia cedeaza eventual daca o sa faci liniute la fiecare semafor. Daca 99% din timp o sa mergi "normal", n-o sa ai nicio problema suplimentara. Sunt curios insa cum o sa iasa modificarea la motor... si cine o s-o faca. Banuiesc ca odata cu montarea compresorului gestiunea motorului (amestec, aprindere) trebuie schimbata radical pentru evitarea detonatiilor, nu doar ajustata "usor".
  7. mr_

    pareri Citroen C3 1.6 hdi 2005

    Nu e urata, doar ca designul n-o avantajeaza. Si nici forma Eu am avut una inchiriata in 2002 si nu-i masina rea. Incap chiar si 4 adulti in ea relativ comod pentru clasa asta.
  8. mr_

    pareri Citroen C3 1.6 hdi 2005

    Un Swift post 2006 nu gasesti? Motorul 1.3 pe benzina are fiabilitate decenta si nu se misca rau.
  9. mr_

    pareri Citroen C3 1.6 hdi 2005

    Mie motorul ala de 1.6hdi si 90CP nu mi s-a parut ca e vreo racheta. Am condus unul doua zile anul trecut (inchiriat de pe drivy.com) pe un Peugeot 207 si mi s-a parut f lent. Am incercat sa las in urma pe unu' cu Duster si n-am reusit.... Ori si asta avea turbina in batista, ori "toate face asa". Personal ca masina de oras si eu as opta pentru una pe benzina. De fapt deja am optat
  10. mr_

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    NCAP oblige, mai ales ca se dau puncte si pentru protectia pietonilor. Dupa mine problema majora n-ar fi neaparat ca la impact se duc, ci sa daca ai o zgarietura trebuie sa schimbi un spoiler cu totul. Ba chiar la unele (gen opel) au pe spoiler o banda suplimentara dintr-un fel de cauciuc... pe care daca o zgarii nu o poti schimba, ci trebuie sa-l schimbi spolerul cu totul. Pe de alta parte de ex la unele marci poti schimba sa zicem doar fata portierei. La skoda (si VAG in general) nu... daca indoi usa o schimbi frumos cu totul. AICI e problema dpmdv... faptul ca multe repere nu sunt "reparabile" si pentru un defect schimbi un "modul" cat juma' de motor iar pentru o zgarieturla schimbi juma' de caroserie.
  11. mr_

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    Shit happens. Eu am avut cam aceleași îndoituri după un contact cu un Audi e-tron. Pare mai tare câinele decât Audi - ul!
  12. mr_

    Naluca

    S-o alergi sanatos
  13. Eu am vandut o Ibiza cu 50€ in Belgia... si a plecat pe rotile ei Insa era inmatriculata in alta tara...
  14. Sa alergi sanatos balenul! Ai putea pune matizul la un pret modic, e posibil sa atraga pe astia care se ocupa de dezmembrari.
  15. mr_

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    Pai și acum ce consum instant are la relenti?
×