Jump to content

mr_

Membru
  • Content Count

    2552
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    37

About mr_

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/09/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Lume
  • Din
    Lume
  • Auto
    Skoda,
  • Model
    Suberb 1.8TSI
  • An
    2010

Recent Profile Visitors

4648 profile views
  1. mr_

    Chevrolet Captiva White Pearl

    La mine candva a sarit, cand a umblat un dorel a uitat sa puna inapoi siguranta din sarma si a iesit partial din colier. Insa m-a tratat si cu cod de eroare - mixture too rich.
  2. mr_

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    La mine e revizie anuala la masinile mai vechi de 6 ani... practic adica de 8: D in sensul ca la revizia de 6 ani o iei pe ultima valabila 2 ani, apoi e anuala. Pe de alta parte n-am auzit sa pice masina ca nu stie dorel sa foloseasca instalatia. Aici ITP-ul e facut doar de o singura retea , care in plus e si de stat (un soi de RAR) si care doar asta face, nu fac si reparatii.
  3. mr_

    Daewoo Damas

    Probabil ca dureaza, se lucreaza la microscop Adevarul e ca sa faci un camper intr-un Damas chiar e meserie. Intr-un camion oricine poate...
  4. mr_

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    Pe partea de look e faina, nimic de zis
  5. mr_

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    După mine motoarele turbo și cu 4 cilindri (sau mai puțin) n-au sunet, ci zgomot. La leon cupra de exemplu pe setarea "cupra" modifica niște membrane ca să-l auzi mai tare însă tot zgomot rămâne după părerea mea. Suna ceva mai bine decât setările celelalte însă totuși departe de un v6 aspirat de exemplu chiar și mai discret. Sunet ai pe motoare cu cilindri mai mulți. Și aspirate.
  6. mr_

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    Se simte boostul mai mare. Eu am cam 325Nm max pe dyno.
  7. mr_

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    L-am testat și eu... Ai dreptate, merge ok. Probabil au rezolvat bug-ul. Ai idee ce cuplu maxim are cu boostul ala? Pe un dyno? Nu cred ca exista elm327 v 1.5...oficial dacă nu ma înșel exista de la 1.0 la 1.4, 2.0, 2.1 și 2.2 de la mama lor. Aplicația de care spuneam testează efectiv ce comenzi suporta, nu-l "întreabă cum îl cheamă". Nu contează ca e wifi sau bt, merge pe amândouă. Eu am un 2.2 made in Romania pe bt și un 1.4 made in China pe wifi. Și am mai avut un "1.5" pe bt pe care îl l-am dat lui socra-miu însă care în realitate e un 1.4.
  8. mr_

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    Eu nu-s foarte convins ca torque stie boostul (si nici depresiunea) corect. Mie la un moment dat imi arata balarii rau. Din fericire insa indicatia MAF pare corecta. Incearca sa-l verifici odata si cu vcds ca sa fii sigur ca nu spune prostii. De exemplu ce vezi acolo cu depresiune in poza 0.8 bari sunt aproape convins ca nu e real. LA mine nu trece de 1-1.1 bar si cu toate asta scoate 212CP pe dyno (si ca si la tine de la 3krpm la 6krpm pe pe la 1 sau sub). Am impresia ca boost-ul stock e in jur de 0.7 bari. Ca sa-l masori cat de cat fiabil trebuie facut un test intr-o treapta superioara.. de la 3 (sau mai bine 4) in sus, daca ai unde... PS Adaptatorul e ELM327? Fac unii in Romania unele f bune, "originale" V2.2. De la chinezi si de pe net de multe ori sunt doar V1.4 in realitate indiferent cu ce se lauda pe eticheta. Daca de ELM vorbim, exista o aplicatie android care le testeaza si iti spune ce versiune sunt pe bune. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.applagapp.elm327identifier&hl=en Pe de alta parte insa intre V1.4 si V2.2 (ala made in Romania) nu am vazut sa aiba acces la parametri in plus, in schimb are rata de comunicare mai buna ceea ce e util cand vrei sa vezi de exemplu boost-ul maxim.
  9. mr_

    Skoda Superb 1.8 Tsi

    Cutii destul de eco, optimizate pentru celebrul NDEC. Si cele 8-9 trepte ale alora mai moderne au cam acelasi obiectiv.
  10. mr_

    Skoda Superb 1.8 Tsi

    Aia e 135 pe ceas, aka 129 real. Viteza la care am șanse sa scap dacă e garcea in boscheți. Kilometrajul însă e real 100%...deși când o s-o vând ar trebui să-l dau înainte ca altfel nu ma crede nimeni...
  11. mr_

    Skoda Superb 1.8 Tsi

    Gata rodajul!
  12. mr_

    Ghidusii Homemade

    Sagetile alea cu "cool air in" nu prea au sens cand afara sunt 40 grade iar in casa sunt sa zicem 27. Chestia aia ar trebui sa functioneze eventual doar noaptea cand temperatura de afara devine mai scazuta decat aia din casa. La mine e suficient sa deschid mai multe geamuri pe parti opuse si se ventileaza "natural".
  13. ... motiv pentru care si in ceea ce ma priveste singura optiune ramane Skyactiv X. Dupa parerea mea motorul ala de 122CP ar fi trebuit sa fie cel 1.5 (120CP pe MX5)... versiunea entry level, cu taxe si asigurari reduse, etc. @nluncasu Da, numarul de CP/t se modifica cu incarcatura . A fost o greseala de tastare (l in lot de t)
  14. Pe cel de 122 l-am testat eu. E foarte silentios, si daca mergi normal, merge normal. Daca tragi de el... merge tot normal Nu simti ca ar fi lesinat in viata de zi cu zi, ci doar cand tragi de el la limita. Extensia de garantie la 5 ani costa 550€, pe care oricum o inclusesem in pachet. Problema mea cu e e la locurile in spate la versiunea hatch. Nevasta vrea hatch. Iar hatchul in spate e cam claustrofob. Spatiul e ralativ OK (pentru 2 pers nu foarte inalte) insa geamurile sunt mici si prost plasate. La berlina e ceva mai bine insa cica e prea mare (pentru 20cm..). Acum si mie imi convine varianta mai scurta (ca sa am loc in garaj si pentru biciclete) plus ca berlina nu vine cu awd (nu mor dupa el, insa daca e disponibil...)
  15. mr_

    Ghidusii Homemade

    Am reusit ca in casa sa nu sar de 29 grade... respirabil cat de cat. Noroc ca nu a tinut mult. ca altfel treptat temperaturile inauntru ar fi urcat si mai mult.
×