Jump to content
 

mr_

Membru
  • Content Count

    2561
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    43

About mr_

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/09/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Lume
  • Din
    Lume
  • Auto
    Skoda,
  • Model
    Suberb 1.8TSI
  • An
    2010

Recent Profile Visitors

4939 profile views
  1. Pe mine ma enerveaza ca in versiunea de mobil, prima pagina are doua reclame iar menu-ul apare din cauza lor mult prea in dreapta, in afara "ecranului"
  2. Eu cred ca daca se infiinteaza Partidul Motoarelor Termice Curate (PMTC), sau Partidul Biela-Manivela (PBM) castiga detasat alegerile in multe tari. Sunt destui sictiriti cu masurile hei-rupiste care de multe ori pun carul inaintea boilor.
  3. Am gasit si eu loctite pe amazon, insa vine abia in ianuarie. Iar in Ro o sa stau prea putin ca sa il comand pe net... risc sa nu vina pana plec. Intrebarea e daca poate fi gasit undeva intr-un magazin fizic.
  4. Copii, unde se poate gasi in magazin in Romania o vopsea/oja din aia conductoare, pentru reparat degivrajul lunetei (sau circuite electronice)? Pe la mine se gaseste doar pe net, insa vine la pastele cailor...
  5. Probabil se mișcă mai bine decât motorul skyactiv x de pe mazda. Însă până acum am avut experiente amestecate cu cutiile cu dublu ambreiaj uscate in oras (cum e edc-ul, sau vechiul dsg7) . Taraiala in trafic la viteze mici nu-i punctul lor forte nici dpdv al confortului, nici al fiabilității. Deocamdată nu ma grăbesc. As vrea sa vad și ce-i de capul noii game de la vag. Dacă au umblat la insonorizare nu m-ar deranja un 2.0tsi (golf, sau leon) cu cutia dsg7 umeda. Sau poate noua Octavia, care îmi place cum arata, dacă îmi place și cum merge și dacă îmi conving consoarta sa conducă o berlina...
  6. Aici e fix jumatatea cealalta a "solutiei". RATB-ul ar trebui sa fie mai rapid si mai fiabil decat mersul cu masina (la mine e, ca sa meg in centru autobuzul e mult mai rapid si mai ieftin decat masina, daca iei in calcul si parcarea), iar daca timpul e pretios ar trebui sa fii incurajat sa iei transportul in comun, nu masina. Insa probabil o sa mai dureze pana cand ratb-ul o sa fie parte a solutiei, si nu a problemei.
  7. CET-urile poate se rezolva de la sine (prin faliment :D) chiar mai exista atat de multe? Si inca mai merg cu pacura? vechiturile alea de mare tonaj sau alte utilaje agricole ar trebui evident ejectate din orase. Eu nu sunt sigur ca masura asta heirupista luata de duamna firea o sa rezolve ceva (cu exceptia inca a catorva gologani pentru catedrala, daca tot ne curatam mai devreme macar sa fim mantuiti). Pe de alta parte insa trebuie sa fie toata lumea constienta ca nu exista oras in lumea asta care sa fi castigat batalia cu masinile. Singura solutie care a functionat oriunde in lume a fost reducerea numarului de masini, si/sau renuntarea la folosirea lor in oras. Daca nici americanii sau nemtii n-au gasit solutii ca tot poporul sa cumpere tigari cu masina in oras e foarte putin probabil sa o gaseasca dambovitenii. Evident, asta trebuie sa vina in paralel cu infrastructura de transport public. Insa in Bucuresti inca se betoneaza spatii verzi ca sa faca parcari, ceea ce sunt bani aruncati pe o "solutie" absolut contraproductiva. In loc sa dea banii pe parcarile alea mai bine ii dadea tot la catedrala Sau si mai bine, pe autobuze, tramvaie, alea alea. In Bucuresti insa se construiesc viaducte. Incet si prost, si probabil jumate din bani se fura. In multe orase mari europene se DEMOLEAZA viaductele. Tot incet si prost, la mine in cartier demoleaza un viaduct de 3 ani si inca n-au terminat Insa tendinta e de a dezafecta infrastructura de transport intrucat oricat ai construi, numarul de masini (sau de kilometri rulati) va creste mai repede decat poti construi. O masura proasta cred ca tot e mai buna decat a nu face nimic, macar are darul de a inflama si a porni o dezbatere serioasa, poate oamenii incep sa se gandeasca serios la problema si la o solutie mai buna. Macar poate pricepe majoritatea ca problema e REALA. Cu gunoiul e o problema distincta, si la fel si cu subdimensionarea statiilor de epurare de exemplu.
  8. Sunt multe de făcut și probabil nu exista un silver bullet. Însă de undeva trebuie început. Pana una alta bucureștenil pierd în medie doi ani de viata doar datorita particulelor (zice oms/who). Și cred ca trebuie oarecum făcut ceva "cu forța". Oamenii prefera sa cumpere o mașină ieftina și care consuma puțin, și sunt încântați ca au salvat câteva mii de euro la achiziție sau zeci de euro pe carburant anual fără sa pună în balanță ce însemna alegerea lor dpdv al aerului pe care îl respira și ei și copii lor.
  9. Puteti sa aruncati cu borcane, insa eu n-as permite in orase dizal de la Euro4 (inclusiv) in jos. La benzinare treaba e mai nuantata, de exemplu unele Euro4 (sau 3) in materie de particule scot mai putin decat unele E5 sau primele generatii de E6.
  10. Dinauntru e diferita fata de cum e pe dinafara Se "simte" fix ca o compacta, nu are prea mare legatura cu suv-urile alea in care stai ca pe wc.
  11. Nisa asta nici pe mine nu ma atrage, insa CX-30 e o compacta. E denumita SUV mai mult din motive de marketing... Cu exceptia plasticului de jos si poate a garzii la sol un pic mai mari (insa nu exagerata) nu are nimic de SUV. Fata de Mazda3 are doar 45kile in plus. E o idee mai scurta insa are cam 100L in plus la portbagaj, si cel mai important, nu e asa intunecoasa in spate. La M3 din motive de design geamurile din spate sunt minuscule, iar pasagerii au stalpii in dreptul capului...
  12. PS La mine a intrat pe lista scurta si sor-sa mai inalta si mai scurta, aka CX-30. Desi nu-s amator de SUV-uri, asta e SUV doar cu numele, in realitate e o compacta oarecum mai inalta. Insa e ceva mai scurta decat Mazda 3 (ceea ce e bine) o idee mai luminoasa in spate, si portbagaj un pic mai mare. Iar la greutate are doar 45kile in plus. Am testat versiunea automata - bag impresiile mai jos. Cutia mie mi-a placut, chiar daca multi o critica prin presa. E oricum cu 10 clase peste alea robotizate simple. In comparatie cu DSG-ul mie imi place mai mult cum se comporta la viteze reduse, gen blocaje de trafic. De CVT-uri nu mai zic, alea sunt foarte eficiente insa moartea pasiunii ca feeling. In mers schimbarile nu sunt la fel de rapide ca la un DSG insa nici nu te plictisesti asteptand. Shimbarile de trepte mi s-au parut suficient de line si de inspirate (si in sport si in mod normal), uneori mai inspirate decat cele de pe DSG7 uscat de exemplu. Schimbarea de la padele, pe care ai putea s-o folosesti atunci cand vrei sa anticipezi o haiducie e suficient de rapida si de lina in ambele sensuri. Pe de alta parte tot nu-s convins cu spatiul in spate vs 3 hatchback. Clar sta mai bine la cap. Insa la picioare si la latime nu-s convins, or fi diferentele nanometrice. Pe edmunds scrie ca Mazda3 e mai spatioasa in spate (mai putin pe inaltime), pe Mazda Belgia e invers. Acceptabil insa nu mai mult. Fata de Mazda 3 are geamuri mai mari si in plus nu mai are tavanul negru (la Mazda 3 singura nuanta de tavan e negru, ca asa a decis un satanist de la marketing). Ca sofer, mi se pare ca 3 sta un pic mai bine cam la toate capitolele dpdv al dinamicii. Si CX30 e foarte reusita si rafinata, insa 3-ul mi s-a parut chiar un pic mai reusita si mai rafinata. Evident, asta tine si de gusturi. Motorul (G122) aceeasi impresie ca la 3, e OK daca mergi normal si isi arata limitele daca tragi de ea. Parca pe 3 mi s-a parut mai silentios. In materie de insonorizare si pe CX30 am fost impresinat de cat de putin prezent e zgomotul de vant (testat pana la 150km/h), tinand cont pe de o parte de caroseria inalta si pe de alta parte de geamurile "chioare". Si sta foarte bine si la zgomotul de rulaj in ciuda pneurilor pe 18". Testul a fost de 4km de drum normal (cu trafic cam nasol) si vreo 18 de autostrada, mergand in toate felurile. Consum pe BC 7.4. Cred ca o 3 cu Skyactiv X si mergand mai eco are sanse sa fie sensibil sub chiar si cu awd.
  13. Demarajul in realitate e mai slab si de atat, nimeni din presa care l-a testat n-a scazut sub 9s... Insa pt mine nu e prea relevant, eu merg pe autostrada mult si cu viteza constanta. Sunt impacat cu gandul ca n-o sa aiba demarajul epavei actuale (care cu mine la volan a scos suta in 7.3s). Consumul a fost testat de o revista franceza (argus) vs versiunea diesel (care are 115CP), si a iesit asa: Oras (30km zona parisului) SkyX 6.9l/100km Pacura 5.7l/100km Drum (160km, viteze pana in 110km/h) Skyactiv X 5.6l/100km Boasca 5.1l/100km Autostrada (110km, pana in 130km/h pe GPS) Ambrozie Skyactiv X 6.6l/100km smoala 6.1l/100km Tot prin presa, testat "umar la umar" a iesit cam 1L mediu sub Focus 1.5 de exemplu. G8 inca nu a iesit, o sa-l testez. Daca au lucrat si ei la insonorizare e o optiune. Corolla (ca si honda dealtfel) a cazut de pe lista datorita cutiei CVT.
  14. La mine trebuie 25 ani ca o masina sa devina collector. Poate se armonizeaza treaba asta la nivel european...
 

×
×
  • Create New...