Jump to content
 

mr_

Membru
  • Content Count

    2628
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    59

About mr_

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/28/1976

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Lume
  • Din
    Lume
  • Auto
    Mazda
  • Model
    CX-30 SkyX AT AWD
  • An
    2020

Recent Profile Visitors

5337 profile views
  1. mr_

    Covid 19

    Evident ca orice explicatie poate fi reinterpretata, insa daca ele sunt lipsa, incomplete sau discutabile le si fac munca trollilor mai usoara. Si ce vreau sa spun e ca multi oameni sunt afectati real, si oarecum pe nedrept de masuri, iar aia sunt si mai susceptibili la manipulare, daca nu le explici ce faci de ce faci si nu iei masuri pentru ei. O femeie de servici dintr-un hotel inchis sau o cafenea care sta acasa in somaj cu nasul in feisbuc si are prea mult timp liber e victima usoara campaniilor de manipulare. Iar campaniile astea de manipulare atunci cand folosesc jumatati de adevar sunt si mai eficiente.. Apropo, mi-a povestit un prieten (medic, si nu prea suporta popimea) din Iasi martor ocular la moaste... cica de fapt nu in zona "controlata" de biserica au fost probleme majore, ci in afara ei. Cica in curte si la coada majoritatea purtau masti si pastrau distanta (cat de cat, probabil de teama sa nu fie dati afara si sa ramana fara moaste), iar imbulzeala era in afara, Si spune ca au si existat scandalagii care au venit sa provoace jandarmii.
  2. mr_

    Covid 19

    Eu cred ca propaganda și prostia sunt doar jumătate din problema. Jumătatea ailaltă vine din comunicarea extrem de slaba, aroganta sau manipulatoare, sau chiar inexistenta a autorităților. Și din păcate masuri luate din seria "hai sa arătăm ca facem ceva" care afectează foarte mulți oameni și care nu au niciun efect. Nici în România nici în Belgia de exemplu nu mai pot controla clusterele, și cu toate astea amândouă au impus carantina la călătorii și doua teste deși în faza asta nu mai folosește strict la nimic iar capacitatea de testare e din nou depășită. Masurile care ar avea efect subt închiderea școlilor, și (în mod necesar) telemunca. Cifrele din zona mea spun ca primul loc de contaminare e familia, însă aici n-ai ce face. În Franța pe locul 2 sunt birourile, și pe 3 școlile. În Belgia sunt școlile pe 2 (46% din contaminarile din din afara familiei, universități (18%), și "altele", incluzând horeca sunt 25%, iar restul insignifiante (incluzând companiile, aici e diferența fata de Franța) . Iar guvernele închid cafenele sau împun restricții de umblat pe strada sau călătorit. Eu înțeleg ca închiderea școlilor trebuie sa vina la pachet cu munca la distanta sau închiderea unor activități, și ca treaba asta e păcătoasă și pentru economie și pentru copii. Însă trebuie comunicata mai des, mai clar, și evitat sa dai în continuu în același sector de activitate, care de fapt nu e "vinovat" decat de un procent redus din contaminari. Sau sa condamni în continuu tinerii ca sunt cauza problemei ca se betivanesc prin baruri fără sa respecte distanta deși ei sunt cei care trag cel mai tare ponoasele economice, și de fapt eforturile făcute de ei sunt pentru generația 65+ cărora le plătesc și pensiile, și care își țin banii în bănci în timp ce economia se duce la vale și datoriile pe care tinerii trebuie sa le plătească explodează. Cu alte cuvinte autoritățile au o parte majora din vina pentru care idioțeniile anti-botnita iau amploare. Dacă n-ar mai trata oamenii ca pe niște copii cretini și ar explica deschis raționamentele din spatele masurilor care sunt apa de ploaie, și ar explica deschis riscurile și beneficiile poate ar avea mai multa credibilitate. Si asa stressul si izolarea te tampesc...
  3. mr_

    Anvelope... in Spania

    Nici la mine nu da pe dinafara cu zapada. Am maxim câteva zile pe an, iar când am nimeni nu-i pregătit, orașul e complet blocat și mersul cu mașina e o idee extrem de proasta. La mașina "ailaltă" am făcut fix aceeași analiza ca tine. Nu se justifica doua seturi, și m-am uitat după allseasons. Însă concluzia a fost ca pentru condițiile astea cel mai bune allseasons rămân pneurile DE VARA. 99% din timp sunt perfecte iar când nu sunt... exista uber, talpa, etc. Nu merita un pneu allseasons mediocru tot timpul doar ca să fie mediocru si în cele trei zile în care ala de vara ar fi complet depășit. Sau oricum dacă ții musai sa fie allseasons ia unul cu rezultate bune vara. Dacă mergi la ski, poate merita pneu dedicat. Mai ales ca în unele tari (Germania, Austria) e obligatoriu. Anul trecut la întrarea în parcarea pistei erau 50m de panta în care am împins zilnic la mașini cu allseasons, sau cu șosete din alea (mare teapa), inclusiv awd, în timp ce un fwd cu pneuri dedicate nu prea aveau probleme.
  4. mr_

    Octavia Nera

    La mine la prima revizie a avut Castrol edge, și începând cu a doua doar total quartz 504 507 00. Dealerul spune ca au primit instrucțiuni de la uzina sa treacă de la castrol la total. (deși mașina noua a venit cu un abțibild cu "skoda recomanda castrol). Însă cred ca totalul chiar e mai bun deși e mai ieftin.
  5. mr_

    Octavia Nera

    Al meu papa puțin dintotdeauna, însă nu mult și nici nu s-a înrăutățit in timp. Sa zic asa, cam juma de litru între doua revizii, aka 8-10kkm.
  6. mr_

    Octavia Nera

    Motor CDAA cu 266.000km? Pastreaza-l pentru cartea recordurilor Esti sigur ca nu s-a umblat la motor? Gen pus pistoane + segmenti de BZB (sau strunjit + segmenti doar) de BZB? Al meu (al lui taica-miu acum) are cam 110k, daca mai tine 50-60k fara probleme majore (adica segmenti pistoane din astea) as fi foarte multumit!
  7. mr_

    Octavia Nera

    Rusul zice ca tragea aer fals... curios cum de nu avea si un "mixture too lean". Tare partea cu curatarea galeriei! Daca stii pe cineva care face asta ca meserie (si o face si bine) prin Buc si imprejurimi m-ar interesa si pe mine.
  8. mr_

    Mi-au Spus Doi Vecini

    Pai și diasporicii?
  9. mr_

    Octavia Nera

    Dacă cauza e de la depuneri, n-ar trebui sa mai amâni, pentru ca dacă are deja simptome e posibil ca supapa deja sa nu ma închidă cum trebuie și sa ajungi la probleme mai mari datorita gazelor fierbinți. Poate asta explica și de problema e la un cilindru. O fi primul la care s-a depășit pragul critic. Însă asta nu îndemână ca nu pot fi și alte cauze pentru misfires. Mie mi-au apărut misfires când am avut problema cu distribuția înainte sa îmi dea eroare. Însă erau pe toți cilindrii. Apăreau la accelerare ușoară și turație joasa. La tine dacă e doar pe unul nu cred că-i de la distribuție. Din păcate nu-mi prea dau seama cum ai putea verifica cu vcds-ul dacă corecțiile mari pe injectorul ala sunt cauza, sau efectul misfires...
  10. mr_

    Octavia Nera

    Asta cu curățarea ma interesează și pe mine, sunt curios de cum arata supapele, cât e de complicat și ce efect are. Țeava de eșapament neagra e normala. Ai injecție directa - da particule, de când iese pe poarta fabricii. În afara de filtrul de particule care a cam devenit obligatoriu de când cu euro 6d nu exista soluție, alta decât revenirea la port injection sau carburator
  11. Vreau sa rootez un telefon CAT S31 cu android 8.1.0. Prostioarele gen kingoroot, framaroot & shit au dat chix. A reusit cineva schema asta?
  12. mr_

    Octavia Nera

    Exact, în mod normal dacă senzorul nu a pățit nimic se poate face direct reglajul la șuruburi.
  13. mr_

    Octavia Nera

    Cu vcds-ul le pui în mod normal pe poziția "0", înainte sa faci reglajul din șuruburi. Însă ala din șuruburi trebuie oricum făcut ca să fie treaba ca la carte. Dacă unul din faruri bate în copaci și unul sub pământ reglajul din vcds nu le poate rezolva.
  14. mr_

    Octavia Nera

    Pana la senzor, poate tre' să-i faci un reglaj old style din șuruburi. Senzorii (de fapt e doar unul, la mine pe suspensia stânga fata) doar corectează pozitia atunci când se schimba încărcarea masinii. În mod normal il poți citi cu vcds-ul.
 

×
×
  • Create New...