Jump to content

mr_

Membru
  • Content Count

    2533
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    35

About mr_

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/09/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Lume
  • Din
    Lume
  • Auto
    Skoda,
  • Model
    Suberb 1.8TSI
  • An
    2010

Recent Profile Visitors

4252 profile views
  1. mr_

    pareri Citroen C3 1.6 hdi 2005

    Nu e urata, doar ca designul n-o avantajeaza. Si nici forma Eu am avut una inchiriata in 2002 si nu-i masina rea. Incap chiar si 4 adulti in ea relativ comod pentru clasa asta.
  2. mr_

    pareri Citroen C3 1.6 hdi 2005

    Un Swift post 2006 nu gasesti? Motorul 1.3 pe benzina are fiabilitate decenta si nu se misca rau.
  3. mr_

    pareri Citroen C3 1.6 hdi 2005

    Mie motorul ala de 1.6hdi si 90CP nu mi s-a parut ca e vreo racheta. Am condus unul doua zile anul trecut (inchiriat de pe drivy.com) pe un Peugeot 207 si mi s-a parut f lent. Am incercat sa las in urma pe unu' cu Duster si n-am reusit.... Ori si asta avea turbina in batista, ori "toate face asa". Personal ca masina de oras si eu as opta pentru una pe benzina. De fapt deja am optat
  4. mr_

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    NCAP oblige, mai ales ca se dau puncte si pentru protectia pietonilor. Dupa mine problema majora n-ar fi neaparat ca la impact se duc, ci sa daca ai o zgarietura trebuie sa schimbi un spoiler cu totul. Ba chiar la unele (gen opel) au pe spoiler o banda suplimentara dintr-un fel de cauciuc... pe care daca o zgarii nu o poti schimba, ci trebuie sa-l schimbi spolerul cu totul. Pe de alta parte de ex la unele marci poti schimba sa zicem doar fata portierei. La skoda (si VAG in general) nu... daca indoi usa o schimbi frumos cu totul. AICI e problema dpmdv... faptul ca multe repere nu sunt "reparabile" si pentru un defect schimbi un "modul" cat juma' de motor iar pentru o zgarieturla schimbi juma' de caroserie.
  5. mr_

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    Shit happens. Eu am avut cam aceleași îndoituri după un contact cu un Audi e-tron. Pare mai tare câinele decât Audi - ul!
  6. mr_

    Naluca

    S-o alergi sanatos
  7. Eu am vandut o Ibiza cu 50€ in Belgia... si a plecat pe rotile ei Insa era inmatriculata in alta tara...
  8. Sa alergi sanatos balenul! Ai putea pune matizul la un pret modic, e posibil sa atraga pe astia care se ocupa de dezmembrari.
  9. mr_

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    Pai și acum ce consum instant are la relenti?
  10. Apropo, care e la voi pretul de strigare la Skoda Scala? Ca e pe platforma de Polo (din ce-am inteles) insa umflata sa ofere spatiu de Octavia. Daca pretul e ceva intre Fabia si Octavia ar putea fi o optiune interesanta. De fapt si o Fabia Break ar putea cara un carucior pana in parc.
  11. Si eu sunt de acord ca uneori e greu sa alegi clasa a-priori. Si eu ma uit de la o vreme dupa un cazan nou (care sa le inlocuiasca pe ambele astea vechi) si nu mi-e inca foarte clar daca o sa fie o compacta sau o familiara. dau aici copy-paste dupa impresiile mele de dupa un drivetest cu Tipo, pe care le-am scris pe alt forum: Promisesem un mic review de fiat 500... Ei bine, se amana. Eu asta rezervasem, insa odata ajuns acolo (in aeroportul din Geneva) ma intreaba tarzan daca e OK o automata. In mana avea o cheie de fiat deci.... da, e ok. Bun, atunci va facem un "mic" upgrade. Eu speram ca e un upgrade de la 500 la 500 automat, dar nu... era un upgrade de la 500 la camionul asta. Nivelul de echipare e necunoscut. Are cutie autoamata, hill hold assist, regulator de viteza "clasic", incalzire in scaunele din fata, un radio decent insa cu hachite, o tableta cu navi marioasa, jante aliaj. Testul a avut deci loc in Elvetia cam pe 300km, dintre care aproximativ 200 pe autostrada si restul fara. In elvetia intre Geneva si Laussane -cam 60 km- sunt 20 radare fixe si cu toate asta helvetii au considerat necesar sa mai trimita inca trei Garcea cu radarul la iesirea din cele 3 tunele. Nebunie totala, oricat de kamikaze sa esti si tot n-ai fi putut depasi limita legala pentru ca nu prea aveai pe unde. Prin urmare stilul de mers a fost foarte cuminte si nu am putut testa tinuta de drum si insonorizarea la viteze mai ridicate, din alea ilegale. Viteza medie 63km/h, consum mediu pe BC 5.7L/100km. Acceptabil, insa nu neaparat deosebit pentru un diesel destul de micut. Insa un + pentru ca si la pompa a iesit la fel. Nu fura nici BC-ul nici aia de la firma de inchirieri. Apropo, nici vitezometrul nu fura foarte tare. 3km/h doar, al meu fura cu 6km/h :D OK, deci impresiile: + Spatioasa, e peste Focus break la toate dimensiunile interioare. In imaginea cu portbagajul lasem tavita suplimentara, in realitate e cu vreo 10cm mai adanc decat in poza daca se scoate. + Vizibilitate buna. Un bonus pentru camera de recul, utila la o masina cu care inca nu te-ai obisnuit. + Scaune confortabile, iar reglajul pe inaltime variaza de la kart la WC. + Niciun greiere la 26000km + Cutia de viteze foarte OK. NU are viteza DSG-ului insa schimbarea e foarte lina. Iar softul foarte bine facut, schimba in asa fel incat sa nu suferi datorita lagului si fitelor de diesel. Mie schimbarile mi s-au parut mai inspirate decat cele de la DSG7 de la Fabia care mi se parea ca se grabeste prea tare si se taraia cu 3km/h in treapta a 2-a. Plecarea de pe loc si "crawling-ul" foarte OK. + Suficient de agila in viraje pentru un break. Nu totusi mai agila decat Focus insa OK pentru un familist cuminte cu draci in spate si pampers in portbagaj. + Zgomot de rulaj si aerodinamic reduse, in ciuda faptului ca avea pneuri de iarna. 0 - motorul...hmmmm... 1.6, 120CP. Trage OK pentru specificatiile astea, cutia e suficient de smechera sa-l tina departe de regimurile la care nu te intelegi cu el. Nu e racheta insa nici nu te rogi de el. Insa e zgomotos, in special la rece si la relenti, de asta nu-i dau "+". 0 - dau un "0" si la directie. E precisa, insa un pic elastic volanul si feedback prea putin, te cam simti deconectat de roti. Degustibus. 0 - materiale asa si asa. Sincer, stiind ca Tipo e de fapt o masina low cost ma asteptam sa fie mult mai rau. In realitate sunt destul de OK, plansa de bord e plastic bun, insa cand cobori mai jos apare plasticul de tic-tac. Daca puneau un plastic mai acatarii si pe zonele din portiere cu care vii in contact i-as fi dat "+". Se apropie sa zicem de I30 sau un Golf mai iefin, desi e sensibil mai ieftin decat amandoua. - Nu prea mi-a placut cum se inchid usile. Cam agatau, inclusiv aia de la portbagaj. O fi fost si lovita si reparata de dorel, nu stiu. Masina a fost inchiriata de la Thirifty, care e low-costul de la Hertz, deci ar fi foarte posibil sa fi trecut prin multe pana a fost "degradata". Oricum avea si cateva zgarieturi. Ar trebui sa vad daca e la fel si cu una noua sau cu istoric cunoscut. - Tableta aia mare cu radio si BC si alte alea mi s-a resetat din senin de mai multe ori. In ultima ora in care am avut-o, de vreo 4 ori. Pur si simplu se stinge, se stinge si radio, si dupa vreo 30 secunde isi revine. Ar fi porno sa-ti faca asta cand folosesti navigatia prin stradute imbarligate... Farurile si comportamentul la viteze ridicate nu am avut ocazia sa le testez. Una peste alta nu e o masina rea. La mine e vreo 23k€, ceea ce e rezonabil tinand cont ca de exemplu cel mai ieftin I30 diesel si automat e 26.5k, iar Golf 29k si e chel. Multe dintre defectele pe care i le-am gasit sunt fie subiective, fie posibil sa fie urmarea vietii zbuciumate pe care a avut-o...
  12. Eu am avut un tipo inchiriat (dizal, automat). Nu e deloc rau, mie mi-a placut masina si cred ca e mai spatioasa decat toate din lista. Si l-as prefera si pentru motorul in 4 cilindri.
  13. mr_

    Noneuro, euro 1, euro 2 ?

    @Salex Un benzinar bine intretinut E2 care merge 5000km/an probabil nu omoara pe nimeni. Insa o fumigena diesel E2, din aia "ieftina buna si economica" care face 20000km/an intr-un oras aglomerat e alta poveste. Si sunt convins ca in Bucuresti de exemplu sunt mai multe cazane dizal vai de mama lor decat Espero bine intretinute. PS De exemplu belgienii fac distinctia clara intre benzina si dizal la zonele low emission. In mare sunt 3 trepte intre ele, unde ai voie cu benzina E2 trebuie minim dizal E5. Iar in Hamburg ai voie cu benzina E2 insa cu diesel doar E6 (e drept ca doar pe cateva strazi)
  14. Daca motivul e copil si carucior as merge pe C-Elysee, are portbagaj mai mare. Insa totusi parca as face un efort la motorul de 1.6... motorul de 1.2 e in 3 cilindri si destul de anemic. Logan nu?
  15. mr_

    Noneuro, euro 1, euro 2 ?

    Problema e la Bucuresti, nu in Europa... Taxele functie de Euro a fost din start o gaselnita sa umble regulat la ele si e tipica Romaniei. Europenii nu schimba taxele din mers functie de normele de poluare, in majoritatea tarilor masina e incadrata la o grupa de taxare atunci cand se omologheaza modelul si acolo ramane pana ajunge la fier vechi. Eu de exemplu nu platesc taxa de poluare. Platesc taxa de inmatriculare (care depinde de putere, si care e sub 65€ la o masina sub 70kw si 5000€ la o masina de +155Kw, si care SCADE la masinile SH functie de varsta) si o taxa anuala de drum (care depinde de capacitatea cilindrica), ceea ce e relativ ok tinand cont ca autostrazile sunt gratis (si multe). Nu conteaza ca e Euro1 sau Euro6, taxa aceeasi e. Si in Franta e la asemanator. Tampenia care se intampla in Europa mi se pare alta... fiecare oras acum isi stabileste propriile criterii de acces, "pastila" lui, etc. Francezii au o "pastila", nemtii alta, belgienii alt sistem. Iar in Germania Hamburg are alte reguli decat restul Germaniei. De exemplu eu am pastila verde nemteasca, insa nu mai e suficienta pentru Hamburg, si desi masina mea respecta normele lor, trebuie sa mai obtin inca una ca sa am acces care nu exista atunci cand am obtinut-o pe a mea. In mare in ritmul asta in cativa ani o sa avem parbrizele pline cu tot felul de pastile si vignete pentru accesul in diferite tari si orase. Pentru cei care merg rar intr-adevar face sa fie scump pretul pe km dar asta e... si eu merg din an in paste, (fac vreo 8000km anual maxim, cu doua masini) probabil as iesi mai ieftin cu o schema de car sharing. Americanii sunt mai "relaxati" cu carbonul, insa sunt mai stricti decat europenii cu produsele toxice (particule si NOx). Iar procedura lor de omologare e muuult mai serioasa, si in plus la ei si masinile vechi trebuie sa ramana in mintile lor si la 10 ani sau 100.000 mile. Au voie sa emita mai mult insa nu cu mult. La noi (in Europa peste tot) cel putin la diesel la controlul tehnic periodic verificare noxelor e o gluma proasta, treci ITP-ul cu un diesel fara catalizator si cu EGR-ul blocat fluierand (daca nu-l VEDE mecanicul, ca masuratoarea e la misto).
×