danut166 Posted November 23, 2009 Am inteles.Multumesc mult...O sa scriu maine dupa ce vin de la diagnoza. Share this post Link to post
Dumitru Cristian Posted November 23, 2009 Daca se aprinde becul Check nu poate sa fie bine, masina poate sa mearga ok in continuare dar ceva e putred si voila rezultatul. Share this post Link to post
danut166 Posted November 24, 2009 Salut...iata ca am revenit cu vesti noi...in primul rand am avut bobina de inductie defecta(1 cu 3 lucrau 2 cu 4 nu lucrau),apoi am pus masina pe tester si mi-a spus ca sonda lamda ar avea ceva probleme intrucat masina a mers mult pe gaz si mai putin pe benzina.Mecanicul mi-a sugerat sa ii bag benzina si sa o scot la drum lung sa dau in ea ca sa se mai curete,daca nu o sa merga treaba asta a spus sa o inlocuiesc.Dar a zis ca nu are nimic daca merg cu ea asa defecta.in rest masina este in parametri. Share this post Link to post
danut166 Posted November 25, 2009 Tacanitul era doar la mersul pe gaz si e de la injectoarele foarte galagioase BRC. Pe scurt, e normal. Ma poate ajuta cineva care are instalatie de gaz BRC ,cum functioneaza?Comanda este formata dintr-un buton(stanga-dreapta).Cand este in stanga este pe benzina,iar cand este in dreapta este pe gaz.Am observat ca ledul din dreapta are mai multe stari de culoare(rosu,galben,respectiv verde) si nu stiu in functie de ce?!Banuiesc ca atunci cand este rosu merge doar pe benzina,iar cand este verde merge pe gaz.Insa atunci cand este galben ce se intapla?Am observat ca sta pe galben la relanti,iar in momentul in care accelerez trece pe verde...Multumesc anticipat Share this post Link to post
Mircea Posted November 25, 2009 Din cate stiu trecerea pe gaz se face la o anumita temperatura a motorului si la o anumita turatie. Astfel, rosu inseamna motor rece, mers pe benzina, trecere pe gaz imposibila, galben inseamna motor cald, mers pe benzina trecere pe gaz posibila (la prima accelerare), verde inseamna mers pe gaz. Share this post Link to post
Juliaen Posted November 25, 2009 (edited) Ma poate ajuta cineva care are instalatie de gaz BRC ,cum functioneaza? Discutia ar trebui mutat de un moderator la Instalatii GPl. Pe scurt: - rosu - functionare benzina - orange - trecerea benzina - gaz - verde - gaz. Trecerea benzina-gaz se face automat dupa atingerea temperaturii setate, fara a fi necesara accelerarea. Dupa cum descrii situatia, se pare ca ai ceva probleme soft la instalatie. Vorbim de instalatie BRC Sequent 24 montata din fabrica? Uite, din manualul BRC Sequent 24: 1.2.1 - Changeover switch in its petrol position With the button of the changeover switch in its petrol position, the vehicle works in forced petrol mode. The rectangular red LED lit informs the user, while the gas level information disappears, that is to say the four level green LEDs are off. 1.2.2 - Changeover switch in its GAS position In this position the vehicle starts up on petrol – the level LEDs are therefore off – and, with the changeover conditions configured by the programme attained,automatically changes over to GAS. The user is informed by the rectangular LED that first becomes orange and then green (gas operation). Only while running on gas the gas level in the tank is visualised on the four green LEDs. 1.2.3 - Error information As it has already been underscored, this changeover switch is an “intelligent” device communicating with the ECU. When the communication fails, the two level central green LEDs and the rectangular orange LED blinking inform the user of the malfunction. In such conditions it is always possible to force the petrol operation turning the switch in its petrol position, as it is possible to run on gas with the changeover switch in its gas position, though losing the level information.In these cases it is recommended to make a diagnosis and, if need be, to repair/or replace the changeover switch. Edited November 25, 2009 by Juliaen Share this post Link to post
Jonin Posted November 25, 2009 Salutare! A schimbat cineva cablul de climatizare de la masina?Puteti sa imi spuneti si mie ce trebuie demontat,banuiesc ca se da jos torpedoul. Mi s-a spart plasticul care fixeaza camasa si acum probabil ca trebuie sa schimb tot cablul. Share this post Link to post
mihai.c Posted December 2, 2009 salut. de cateva saptamani ma confrunt cu o problema: relantiul sta la 500 (a stat si mai jos, dar acum s-a "hotarat" la 500). nu conteaza daca motorul are temperatura normala sau e incins (cand e rece sta la peste 1000). masina nu tremura, motorul nu moare. imi puteti da vreun sfat, va rog? sau aveti idee unde ar trebui sa se uite in service? Share this post Link to post
danutza Posted December 2, 2009 Esti sigur ca merge bine turometrul?La 500 rot/min ar trebui sa trepideze destul de tare. Share this post Link to post
mihai.c Posted December 2, 2009 da. pare sa mearga ok (la aprox. 3000rot/min viteza e aprox 100km/h). de obicei, daca repornesc motorul, relantiul isi revine la 750. astazi n-a mai vrut. Share this post Link to post
andreib Posted December 2, 2009 salut. de cateva saptamani ma confrunt cu o problema: relantiul sta la 500 (a stat si mai jos, dar acum s-a "hotarat" la 500). Turometru de nubira nu e o scula de mare precizie. Daca motorul merge ok, nu balbait, nu tremurat eu inclin sa cred ca instrumentul nu e grozav. Asta se poate verifica pe tester f usor. Share this post Link to post
andreib Posted December 8, 2009 A condus cineva nubira CDX si SX ca sa poata sa faca o comparatie intre franele cu disc/tambur pe spate? Sunt constient ca nu voi mai avea frana de mana grozava... Share this post Link to post
DGT Posted December 8, 2009 Frana de mana va fi in interiorul discului .Deci tot gen tambur. Cam prost spus dar intelegi ce vreau sa spun. La Leganza nu am avut probleme cu ea. Le-am curatat la inceput cand am luat masina(SH) ,am reglat-o si apoi 3 ani n-am avut probleme! Share this post Link to post
Tommy Posted December 8, 2009 (edited) A condus cineva nubira CDX si SX ca sa poata sa faca o comparatie intre franele cu disc/tambur pe spate? Sunt constient ca nu voi mai avea frana de mana grozava... Eu am condus. Parerea mea e ca nu merita sa faci schimbarea. Problema cred ca e ca si la cielo, din pompa. Am fost si cu o nubira noua SX care frana foarte bine, mai bine decat alta cu discuri ceva mai veche, insa masina e penalizata iarasi de suspensii, mult mult prea moi. Conceptul de disc e categoric superior, dar nu suplineste singur o pompa buna si un distribuitor electronic. Edited December 8, 2009 by Tommy Share this post Link to post
andreib Posted December 8, 2009 Eh, oricum si sabotii au o hiba f mare: autoreglajul. Autoreglajele de la daewoo (matiz, nubira, cielo) nu functioneaza prea eficient si apar dezechilibre mari pe spate. Degeaba am curatat temeinic cel putin odata pe an intreg angrenajul si l-am reglat, la fiecare ITP de pana acum am iesit initial cu dezechilibru frana spate mare.. Share this post Link to post
Mircea Posted December 9, 2009 La discuri nu ai dezechilibru mare pe spate la frana de serviciu, insa vei avea la cea de stationare, care are 1 reglaj la roata, 1 reglaj la cantar in masina si un altul la levier si este greu sa le nimeresti egal pe ambele. Ca sa vezi cum arata ansamblul, vezi ca am pus eu cu ceva timp in urma un tutorial si sunt fotografii acolo. Share this post Link to post
lowlife Posted December 9, 2009 Bine v-am gasit, Vreau sa stiu ce euro are o nubira 2 CDX 2004 (luna 10). Share this post Link to post
varais Posted December 9, 2009 (edited) Euro 2 . Am eu . Vezi in talon la pozitia nr 10 nr de omologare daca ultimele 2 sunt X4 insemana ca e euro 2. Edited December 11, 2009 by EM!L Share this post Link to post
lowlife Posted December 10, 2009 Super, pana la urma e vina mea ca n-am plecat de la premisa ca orice roman minte de stinge. Mersi varais! Share this post Link to post
dodi Posted December 14, 2009 Fratilor, de la ce scartaie ca o carutza cand vine frigul? Se aude numai pe fata. Suspensii, bucse? Ca ma dispera,vara nu se aude nimic. Share this post Link to post
Rafi Posted December 14, 2009 poate ca sunt atat de vechi bucsile si probabil unele sunt rupte sau coapte in ultimu hal !!!!! Share this post Link to post
Danutz1987 Posted December 14, 2009 Stiti k mai demult am zis k eu cobor pantele cu masina pe liber...Am incercat sa le cobor in viteza cu care le si urc,dar dupa 100-200 m imi scade relantiul sub 500 si se opreste motorul..Care sa fie cauza? Share this post Link to post