Jump to content

Recommended Posts

Filtrul de polen e in partea drapta (sau stanga, daca te uiti dinspre botul masinii) a compartimentului motor, intr-o "cutiuta" aflata chiar pe latura dinspre habitaclu.

Eu merg mult si in afara orasului unde presupun ca nu e chiar atata puluare si praf ca in Bucuresti si totusi dupa 10 mii de km e imputit rau... in ce medii ostile traim !...

Edited by Gica

Share this post


Link to post

Salutare tuturor in primul rand.

In urma cu o saptamana am devenit fericitul posesor al unui automobil Nubira II varianta de echipare SX. Apoi , la cateva zile o data cu primii 500 km am descoperit ca nu imi functioneaza bine kilometrajul in sensul ca vitezometrul mergea si nu contoriza km , treptat din ce in ce mai putin pana se oprea de tot. Daca o lasam, peste noapte isi revenea si mergea putin. oricum am fost la garantie si problema s-a remediat prin schimbarea ceasului de bord, care este electronic si conf. cu mecanicii au fost multi care au avut aceasta problema, dar din nefericire eu nu am gasit pe forum un topic cu aceasta problema, asa ca m-am gandit sa fac eu unul :) .

Acum kilometrajul merge perfect, si sper sa fi nimerit unul bun de data asta.

Altfel masina mi se pare super ok si merge foarte bine.

Neavand decat un garaj si mai mutle masini, masinutza mea s-a ales cu o prelata si o data cu punerea ei am descoperit ca pe dedesubt masina e data relativ uniform (si pe toba medie!?!?) cu o solutie neagra unsuroasa gen antifon dar care se ia pe maini daca bag mana. Oare nu trebuie sa se intareasca/usuce?

Ma intereseaza daca printre membrii forumului mai sunt si altii care au dat peste aceste neajunsuri, in special legat de kilometraj si daca dupa remediere au mai avut probleme.

Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post

Solutia aia neagra de dedesubt o aveam si eu, s-a uscat in timp. La mine nu a fost unsa si toba medie! Problema cu kilometrajul nu am avut-o si nici nu am auzit pe nimeni sa o fi avut.

 

PS: Zi-mi si mie te rog cat indica turometrul la relanti cu motorul cald.

Share this post


Link to post

pai sta cu 3 mm (aproximativ) sub 1000 de ture, as zice undeva pe la 850.

 

Si inca ceva: se tureaza un pic haotic cand e motorul rece, adica desi socul automat ar trebui sa o tina undeva pe la 1500 de ture daca dau asa un mic spritz se duce pe la 2500 si revinde in cateva zeci de secunde. Mi-au spus la service cand am fost cu kilometrajul ca asa e normal dar mie nu mi se pare avnd in vedere ca are momente in care merge bine adica in 1500 de ture cu socul si momente de "delir" :) . Astept cu interes week-endul sa mai fac kilometri si sa vad dupa 1-2k daca se normalizeaza.

 

Si, din nou legat de "antifonare", m-am uitat mai bine astazi si e imprastiata haotic si si pe toba si pe articulatia spate, insa pe dedesubtul podelei in patea din fata e mai putina solutie decat pe toba :) . Mare pacat zic eu pt ca masina e deosebit de buna la banii astia dar mantuiala romaneasca este ca o samanta amara si ranceda dupa o punga de seminte de cea mai buna calitate daca pot spune asa... :)

Edited by silviustel

Share this post


Link to post

Si la mine a fost la fel la inceput, acum s-a calmat cu relantiul la rece. Oricum la rece pe loc relantiul sta la 1100-1200 ture iar cum plec de pe loc se ducea la 2200 ture, acum pe la 1900. Dupa 5000-6000 km s-a mai lasat motorul si cutia si merge mult mai bine :) .

Share this post


Link to post

Sa dea D-zeu pt ca am luat 2 masini, una eu una tata, si ne-am bucurat foarte tare ca nu am luat Logan si sper sa nu avem nici o umbra de indoiala nici pe viitor.

 

In alta odine de idei: ce imi recomanzi, sa schimb uleiul si filtrul la 1000 km sau sa mai astept pana la urmatoarea revizie de 6 luni? Merci anticipat.

Edited by silviustel

Share this post


Link to post

Eu am asteptat pana la 10kkm sau 6 luni. Acum am 8500 km si intentionez pe la 9500 max sa fac revizia. Oricum verificati nivelul uleiului in motor (de obicei vin pe minim) si NEAPARAT nivelul uleiului in cutie la revizie ca sa nu va treziti cu surpize (am auzit in service ultima data ca au fost probleme cu masini care au venit cu f putin ulei in cutie). De asemeni sa verifice strangerea tuturor suruburilor trenului de rulare.

Share this post


Link to post

Asa ma gandeam si eu sa il las pana la 10k sau 6 luni mai ales ca vine iarna si nu cred sa fac mai mult de 2-3k pana in primavara. In ceea ce priveste revizia de 1000 km, la servie mi-au spus ca urmeaza sa verifice surubaraia si sa completeze cu vaselina rulmentii spate. Uleiul la mine este exact la jumatatea liniei de normal pe joja, si e destul de dens. Oricum merci pt raspuns si pt sugestia legata de cutia de viteze pt ca in mod sigur o sa mai descopar ceva mici neajunsuri pe parcurs.

 

P.S.: ciudatenie sau nu, sigur nu e gluma :P , am avut sansa as putea spune sa imi aleg masinile din parcul privat al Daewoo pt Bucuresti, situat undeva in Militari, si sa le aleg din vreo 20-30 de bucati. Am ovservat la vreo 10 la care m-am uitat indeaproape,inclusiv la ale noastre, pe mocheta de pe podea de la sofer cate 1-2 seminte de floarea soarelui, din cele traditionale negre. Concluzia mea si a lui tata a fost ca Margelatu' s-a intors si lucreaza la Craiova la fabrica :) ).

P.S.2.: am gasit prin masina vreo 2-3 suruburi, cateva piulite si o clama care avea pe ea vreo 4 nuante de vopsea, spritz-kit si antifon . Ce m-a ingrijorta a fost un surub mai mare si mai gris care avea capul vopsit in culoarea masinii mele... L-am pastrat ca si pe celelalte in cotiera pana la viitoare lamuriri cu privire la provenienta.

 

Si acum o intrebare generala cu privire la un paragraf adaugat pe factura de cumparare a masinii, citez:

 

"Certificam prin prezenta ca acest automobil cu serie sasiu ... si serie motor... a fost produs in Romania de catre D.W.A.R. S.A. din colectii de tip SKD, importate in regim definitiv".

 

Luminati-ma si pe mine care stiti, ce inseamna colectii de tip SKD, pt ca tipa de la caserie s-a uitat patrat la mine si a zis ca asa e stas-ul de factura si ca ea e doar contabila... :)

 

Si inca ceva. Am citit in manual ca la 120 Km/h se aude o avertizare sonora de depasire a limitei de viteza legale. E valabila numai pt CDX, pt ca la SX nu se aude nimic...?

Edited by silviustel

Share this post


Link to post
Si inca ceva. Am citit in manual ca la 120 Km/h se aude o avertizare sonora de depasire a limitei de viteza legale. E valabila numai pt CDX, pt ca la SX nu se aude nimic...?

Cred ca e vorba de masinile dotate cu cruise-control, modele ce nu au fost importate in Ro.

Share this post


Link to post

Am facut si eu in week-end-ul asta un drum mai lung, adica un Iasi-Constanta, Constanta-Iasi si Wagonelu' meu continua sa ma uimeasca. Am mers pe o ruta atipica, Barlad- Tg. Bujor-Galati, pe zonele virajate de la Tg. Bujor m-a lasat masca. Se lipeste de drum ceva de speriat si chiar si fortata nu reusesti decat cu greu sa rupi aderenta. Iar ca medie orara fara sa pun la socoteala timpul mort de la trecerea Dunarii spre tinutul gripei aviare am scos cam 90 de km/h ceea ce nu-i rau pentru drumurile noastre iar consumul la topicul despre consumuri. :)

Share this post


Link to post

La mine ,cu motorul rece,ralantiul este de max 1200 ture pt 2 min, dupa care scade la 900 ture.

E ceva in neregula?

Share this post


Link to post

Nu, tu ai euro2, ca si mine. Salta cateva secunde sau minute la 1200 si apoi vine la normal. Euro 3 nu mai au IAC si se comporta diferit la pornirea cu motorul rece.

Share this post


Link to post

In seara asta analizam sistemul EGR si am constatat o problema care probail exista la toate Nubira Euro 3. Manunchiul de fire care merge spre ECM trece foarte aproape de valva EGR iar aceasta fiind incinsa la mine a topit deja tubul de plastic prin care sunt trase fierele. Nu cred ca a ajuns sa topeasca firele, o sa analizez mai atent maine. Cei ce au nubira Euro 3 ar trebui sa verifice si sa incerce sa departeze acel manunchi de fire de EGR. Daca o sa am timp maine voi reveni cu poze.

Share this post


Link to post

Stiti cumva ce e compartimentul acela in forma de scrumiera la Nubira II, situat in bord in stanga volanului , mai jos. Arata a scrumiera de la o posta, dar este tapisata pe interior cu ceva gen catifea si nu se poate scoate. In cartea masinii nu e mentionata. Daca stie cineva... pls... sa imi zica si mie. Merci.

Share this post


Link to post

Sssst!... Nu mai spune la nimeni, e un compartiment secret, în formă de scrumieră, situat în bord în stânga volanului, mai jos. Arată a scrumiera de la o poştă, dar este tapisată pe interior cu ceva gen catifea şi nu se poate scoate. În cartea masinii nu e mentionata, de aceea este secretă. :) )

 

On topic: Este doar un mic spaţiu de depozitare. Păcat cu nu sunt mai multe chestii de genul ăsta în habitaclu.

Edited by Florinut

Share this post


Link to post

E spatiu de depozitare bani marunti pentru mine, acolo pun maruntisul :P .

Share this post


Link to post

Banii de parcare, banii negri (fara stirea nevestii) prezervative, poti sa pui multe acolo. :D un locas gol nu e musai sa fie trecut in cartea tehnica cu o intrebuintare anume, cu putina imaginatie gasim ceva de facut

Share this post


Link to post

Ideea era ca eu sunt fumator si pozitia mi se pare excelenta la drum lung pentru tigara :) . Fiecare cu ale lui, nu? :)

Share this post


Link to post

Stiu ...si eu m-am gandit la aceeasi chestie ...da' e prea frumos tapitzata :) Ce-i drept si scrumiera e pusa cam incomod pen' mine care merg cu scaunul maxim in spate.

Share this post


Link to post

Salut, azi am achizitionat o Nubira II SX nou nouta (ma rog este masina parintilor mei dar o sa mai stau cu ei cel putin 2, 3 ani si o sa apuc sa o conduc mult timp).

Pana acum am condus doar Dacia 1310 asa ca nu pot sa-mi fac o parere obiectiva despre masina. Am facut insa o greseala mare cu ea: vroiam sa dau cu spatele am bagat in marsarier si am inceput sa dau cu spatele, dar :wallbanger: am uitat frana de mana trasa. Masina a opus ceva rezistenta dar eu am continuat (in spate era o denivelare si am zis ca din cauza ei trage greu) pana cand a inceput sa mearga usor. Cand am vazut frana trase mi-a venit sa ma dau cu capul de ciment. Intrebarile mele (care mi le pun mai mult mie) sunt

1) am facut ceva grav o sa aiba masina mult de suferit din cauza asta? in carte zice ca daca mergi cu frana de mana trasa se strica frana de mana sau frana de pe rotile din spate

2) e normal sa mearga masina cu frana de mana trasa? adica ea a opus ceva rezistenta la inceput dar apoi si-a dar drumul si am mers asa cam 7,8 metri destul de lejer, poate sa aiba ceva probleme frana de mana?

 

Cum am zis intrebarile astea mi le pun mai mult singur dar ma simt mai bine daca am si parerile altora mai ales ca aici sunt oameni care au experienta cu Nubire. Dupa incident am incercat frana de mana si tine, adica am lasat masina pe liber am tras frana si am incercat sa imping masina, era de neclintit.

 

[-O< Sper sa nu fi facut nimic rau, masina e nou-nouta, pentru ea parintii mei depun ceva efort. Poate vi se pare o intrebare stupida dar eu nu ma pricep de loc la mecanica, sunt bata rau.

Share this post


Link to post

Felicitari pentru achizitie. Stai linistit, n-ai facut nimic rau. Se intampla si la "case mai mari". Incearca sa dai numai inainte, cu folos.

Share this post


Link to post

cica, spatiu' ala din stanga volanului ar fi pt manusi. cat despre frana de mana, ea ar trebui trasa de tot ori deloc, ca sa nu ai mustrari de constiinta apoi c-ai mers cu ea.. :)

 

ps. am schimbat bujiile sapt asta la masina (aratau destul de rau) si acum trage vizibil mai bine..

Share this post


Link to post

Cutia de manusi este asa zisul torpedou, cutiuta aia din stanga volanului este cu totul altceva, nu incap in ea nici o pereche de manusi chirurgicale :) ) .

Share this post


Link to post
Felicitari pentru achizitie. Stai linistit, n-ai facut nimic rau. Se intampla si la "case mai mari". Incearca sa dai numai inainte, cu folos.

 

Multumesc pentru urare, acum stau mai linistit am testat-o de mai multe ori si am vazut ca tine bine (frana de mana). Am mai facut cateva ture cu masinuta si am inceput sa o stapanesc mai bine, trecerea de la dacie la nubria este enorma pentru mine, parca n-ar fi masini amandoua :D .

Share this post


Link to post

Pai nu sunt masini amandoua, Nubira e masina iar Dacia era masina acum 20 de ani ...intre timp a cazut la mijloc de locomotie, sa nu-i spun carutza. :D

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...