Jump to content
Sign in to follow this  
danutz

Pierderi Antigel

Recommended Posts

Aceeasi problema am avut si eu. La mine a mers mult si bine asa si inainte de reparatii complicate eu as verifica daca suruburile, incepand de la jumatatea chiulasei spre partea aceea, sunt stranse la cuplu care trebuie cu o dinamometrica, la mine erau mai slabe.

Din pacate trebuie dat capacul tachetilor jos la operatiune.

Share this post


Link to post

Buna ziua,

Am o problema pe care am indurat-o toata iarna si acum m-am decis sa o rezolv si sper sa ma ajute cineva cu un sfat. Curge antigel pe la cele doua furtunase care intra in vaporizatorul gpl cand e foarte frig noaptea curge un borcan in 2, 3 zile. Dupa ce se incalzeste putin motorul nu mai curge deloc.

 

Furtunasele nu se pot scoate de acolo si nu au garnituri, cel putin asa mi-a spus un mecanic. O sa trebuiasca sa schimb vaporizatorul cu totul ? Daca vi s-a intamplat asa ceva, spuneti-mi cum ati rezolvat. Multumesc!

Edited by scoopy

Share this post


Link to post

[...] Curge antigel pe la cele doua furtunase care intra in vaporizatorul gpl cand e foarte frig noaptea curge un borcan in 2, 3 zile. Dupa ce se incalzeste putin motorul nu mai curge deloc.

 

Furtunasele nu se pot scoate de acolo si nu au garnituri, cel putin asa mi-a spus un mecanic. O sa trebuiasca sa schimb vaporizatorul cu totul ? [...]

 

Te referi la cele 2 stuturi de apa care intra in vaporizator?

 

Daca este vorba de imbinarea intre stut si vaporizator trebuie sa te duci la un service de GPL, posibil sa-ti demonteze vaporizatorul si sa-ti schimbe garniturile de etanjsare (din ce am inteles exista kit-uri de reparatie pentru vaporizaotare)

 

 

Daca iti curge intre furtun si stutul din vaporizator, probabil poti sa rezolvi la orice service sau singur.

 

Incearca repararea vaporizatorului daca nu te dau banii afara din casa. Daca e pe garantie poti sa ceri si inlocuirea vaporizatorului, oricum o sa ai multa munca de lamurire de dus.

 

Vezi sa nu mai pierzi lichid de racire si prin alte locuri. Si eu am pierdut lichid de racire din cauza unui furtun dupa montarea GPL-ului.

Share this post


Link to post

Curge pe langa stuturile care ies din vaporizator. Daca e o garnitura inauntru, e cea mai ieftina solutie. Maine ma duc la Bacau si caut pe acolo vreun service. Multumesc!

 

Prin alte locuri nu pierd.

Share this post


Link to post

Salut. O noua problema cu pierderea de lichid de racire. Am schimbat de curand radiatorul fiindca imi curgea pe la peretele lateral care era din plastic. Am luat un radiator nou, dar acesta avea O-ringul rupt de la surubelul ala de plastic pe unde se scoate antigelul, si i-am pus O-ringul de la radiatorul vechi dar acesta era mai mic si tot curgea. In final am cautat un O-ring potrivit si am gasit l.am pus la radiator. Am astupat 3 stuturi de la radiator si pe unul am suflat cat am putut de tare si nu a mai rasuflat. O perioada nu a mai curs antigel pe acolo, acum a inceput iarasi sa curga cateva picaturi dupa ce merg cu masina si motorul se incalzeste si apoi ajung in parcare opresc motorul si dimineata se cunoaste sub ea cateva picaturi, o baltoaca mica cu diametrul de 4 cm asa. Ce as putea sa.i fac?

Share this post


Link to post

Anuleaza porcaria aia de robinet sa nu te lase cine stie pe unde. Eu am folosit poxipol.

Share this post


Link to post

Chestia este ca nu as mai da iarasi radiatorul jos si antigelul ca l.am mai dat de cateva ori din cauza robinetului aluia si ma gandeam sa urc masina pe o rampa sa ma bag sub ea si sa astup?doar partea de jos a acelui robinet ca pe acolo curge prin lateral nu curge. Gasquet din ala de se pune la garnituri nu e bun? Pot sa astup doar partea de jos?

Share this post


Link to post

Proabil ca da, insa daca il ami desfaci de multe ori vei ramane cu el in mana. E o problema frecventa si s-a mai discutat pe aici, plasticul ala din care e facut (daca e plastic) devine casant in timp de la temperatura ridicata.

Eu din acest motiv am ales varianta cu poxipol.

 

PS Espero nici nu are asa ceva pe radiator si cred ca nici cielo mai noi, probabil din motivul mentionat mai sus. Radiatorul cu pricina era de cielo si l-am folosit o perioada pe masina.

 

PS2 Masticul tot pe uscat prinde, nu faci nimic direct pe masina.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Pai nu dau radiatorul jos curat plasticul acela de antigel si apoi pun gasquet sau altceva. La radiatorul vechi robinetul acela nu dadea niciun semn de slabiciune desi avea 13 ani. La robinetul ala nu mai am de gand sa umblu niciodata. Dar naibii sa.l ia ca atunci cand i-am pus O-ringul asta nou o saptamana nu a curs, acum cateva zile am observat ca a inceput sa curga desi eu l,am probat daca rasufla pe acolo si nu rasufla de nicio culoare. Ma gandeam totusi sa mai stang cu cheia putin robinetul deoarece cu mana nu mai merge strans.

Share this post


Link to post

Pentru o "priza" buna, orice ai lipi, trebue curatat si degresat. In cazul radiatorului o lucrare profi necesita demontarea acestuia.

Share this post


Link to post

Desfileteaza surubul robinetului complet. Fa o saiba cu diametrul egal cu a partii plate a fluturasului si cu gaura de 8mm pe care pui o garnitura si cu un surub M8 o infiletezi in locul robinetului. Intre capul surubului si saiba mai bagi o garnitura sa nu curga printre saiba si surub. Daca tot improvizam sa o facem calumea.

LE: Daca nu poti face saiba ia numai un surub M8, polizeaza urechiusele de la robinet si golosesti flansa aia de plastic prin care dai o gaura.

Edited by danutza

Share this post


Link to post

Poti fi mai explicit putin? Nu am inteles clar ce si cum. Cunostinte de mecanica am. Surubul ala de plastic din cate am observat este putin conic.

Share this post


Link to post

Se rupe de obicei de unde e marcat cu albastru. Se polizeaza (sau se taie si se slefuiesc cu o ucata de smirghel prinsa pe ceva drept) urechile marcate cu rosu. Se da o gaura de 8 prin centrul discului ramas si se pune un surub M8 cu o garnitura de cauciuc bagata pe el ca sa etanseze intre capul surubului si discul ala. Mai explicit de atata nu pot fi. Daca nici asa nu pricepi hai la Cluj ca dau eu gaura.post-10203-0-59277300-1351236738_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Bun. Am inteles ce trebuie facut. Atasez poza pe unde curge.

post-35022-0-31295100-1351237740_thumb.jpg

Edited by nubira_1

Share this post


Link to post

Inseamna ca nu inchidebine robinetul. Daca l-ai demontat vreodata ar trebui sa-ti dai seama cum e facut si pe unde curge. Mai strange putin robinetul cu riscul sa se rupa.

Edited by danutza

Share this post


Link to post

Asta incercam sa.ti explic. Radiatorul e nou si robinetul la fel. Robinetul de la radiatorul vechi nu s-a rupt desi l-am strans cu cheia. Robinetul de la radiatorul nou a avut O-ringul ala de cauciuc rupt si i-am pus o-ringul de la robinetul vechi si era mai mare si nu etansa bine asa ca am cautat la magazine un oring mic potrivit(am cautat special pentru robinetul ala sau chiar robinetul ala de plastic in sine dar nu am gasit la magazinul de piese daewoo de fapt la vreo 5 magazine in Craiova) in final am gasit un oring care se potrivea si l-am pus si vreo saptamana jumatate nu a curs abia de cateva zile am vazut ca a inceput sa curga cateva picaturi mereu dupa ce circul cu masina si se incalzeste motorul si ma gandeam ca poate mai trebuie strans putin robinetul ala. Nu stiu daca am observat eu bine dar mi s-a parut ca robinetul ala de plastic(surubelul) era conic si cred ca trebuie strans mai tare putin ca sa etanseze mai bine, nu? Mersi pentru raspunsuri.

Share this post


Link to post

La robinetul ala doar O-ringul etanseaza. Surubelul doar strange O-ringul sa etanseze. Verifica O-ringul sa ni fie ciupit sau sa nu fi prins span de plastic sau ceva mizerie intre O-ring si alta piesa pe care acesta etanseaza (fie pe canalul acela unde se monteaza orincul fie in interiorul robinetului)

Edited by danutza

Share this post


Link to post

Mama lor de rable! Pe ragalia firmei pompa de apa si-a dat duhul, punind apa ca la flori. M-a pus in curmezis, parca-i sudata pe pozitie, fir-ar sa fie. M-am chinuit vreo doua ore sa o scot si nu vrea nici cum cu frumosul, ore sa ceara baroase?

Share this post


Link to post

Cu daltita, cu incredere!



Ce firma era pompa, cati km parcursi?



Din curiozitate, cam cati km duce o pompa originala de pe masina? A mea are acum 75k km si pare ok.

Share this post


Link to post

In primavara lui 2006 a fost cumparata ragalia si pompa neschimbata pina in prezent, nu stiu inainte cit o fi mers. Doar un singur cod se gaseste inscris pe ea: W68092A.

Un amanunt ce mi-a scapat, kilometrajul indica in prezent 250.000km.

 

Nu stiu cit, insa a mea mai rezista se pare.

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

Pe cea veche am pus Hepu, parerile sunt impartite, cica n-ar mai fi cum erau odata, se duc cam repede...Ma gandesc sa caut producatorul de pompe pt Peugeot, acolo se schimba distrib si pompa la 180 k km pt unele modele. Sa fie SKF? Il voi intreba pe maitre Pepinno, el tb sa stie precis ce merita luat si montat.

Edited by alexinno

Share this post


Link to post

Nu stiu, voi incarca pe codul respectiv poate o descopar.

Hepu a primit acum cu distribitie SKF.

Share this post


Link to post

Cureaua de la setul SKF e facuta de Gates?

Share this post


Link to post

SKF Germania, inscris pe ea. Nimic niciunde legat de Gates.

Share this post


Link to post

salut.am si eu o problema destul de mare zic eu imi pierde si ulei si antigel,cielo 2005 1.5,8v.cam in 2000km ajunge uleiul de la maxim la minim si antigelul la fel,chiar mai repede,gasesc intodeauna umed aici(cadranul rosu din poza),si nu e de la culbutori.nu ajunge pana acolo.cand masina stationeaza nu se vede nimic sub ea absolut nimic.doar in mers.dati-mi si mie o parere,multumesc

ch7.JPG

 

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...