Jump to content
Sign in to follow this  
geti

Kalos vs Accent vs Logan vs Cielo

Recommended Posts

Nu am gresit!Exact asa s-a intamplat(nu am fost singur,mai eram cu un amic cu o nubira 2) si daca nu crezi te invit la o demonstratie!

Din bucuresti pina in Fetesti am facut cam o ora jumatate,iar din Fetesti pana in Constanta(din cauza ca drumul era super aglomerat...era o mare de masini)am facut 2 h!

ps...mai mult de 185(pe ceas)nu am reusit sa trec,chiar si la vale :D !

Share this post


Link to post

uite osirus, te cred

cam la acelasi timp am scos si eu fara sa o rup asa tare, cam 150-170, pe

autostrada , doar de vreo 2 ori peste 180, in rest mers media in jur de 90 si ceva, cu aer conditionat non-stop, consumul a iesit 7.3

 

cum naiba ti-a iesit medie de 9 daca la 185 consuma doar 13 si ceva nu stiu..

 

 

p.s. later edit, pe mine la oras ma omoara consumul, un amic imi spune ca la laureate 1.4 are maxim 9,5 la oras cu aer

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

E corect , 1.4 mpi 9.5 - 10 urban cu A/C cuplat. Acum depinde daca ai drum pe undeva unde zilnic nu-i mare aglomerare sau daca treci dimineata prin centru , colentina , splai , stefan cel mare , crangasi etc.

Share this post


Link to post

Raman la ideea ca consumul este dictat de greutatea unui picior., pentru ca poti merge in oras si cu 6% si cu 14%.

 

Si aglomeratia ar fi un factor decisiv sau mai bune zis cat de bine iti rezista nervii la claxoanele celorlalti. :spumelagura:

Share this post


Link to post

"ca consumul" 6 la oras .. poate la diesel, n-am auzit de masina pe benzina sa consume doar atat, poate doar toyota yaris..

14 da :)

Share this post


Link to post

Nu scosese tolin 6.5 in Brasov, si parca era si iarna? Deci daca te stresezi ajungi si la 6.

Share this post


Link to post

Din ce am vazut eu, consumul la 1,6 e total diferit de 1,4, in sensul ca 1,6 consuma mai putin. Eu am scos cu golanul de 1,6 8,6 in oras, AC on si mers normal, nici subturat nici supraturat, ba chiar si talpi uneori... AND zice ca 9,5-10... si am mers si prin aglomeratii si prin ape samd... media orara 30,6 km/h...

@AND, nu te durea capul de la atata zgomot la viteza aia tata?, ca eu mai mult de 120 n-am mers decat de proba, ca nu mai auzeam radioul...

Share this post


Link to post

nu-i trucata poza

salveaz-o si da click dreapta, apoi summary si eventual advanced

si ai sa vezi ce scrie

hp-635 etc

Share this post


Link to post

@Mircea : Inseama ca tu nu mergi prin traficul cu care ma lupt eu dimineata. Media mea orara abia mi-a crescut la 20.4 km/h zilele astea. Nu am mai scos-o din buc de vreo 2 luni , iar consumul acum este de 10.0l/100km . Nu mi se pare prea mult tinand cont de traficul prin care merg , insa sunt din ce in ce mai mult fan diesel (de parca nu eram destul inainte :P ) .

Share this post


Link to post

AND sa stii ca asa e cu consumul.Eu am reusit sa scot ~ 8l/% cu A/C pornit intr-o aglomeratie mare de mergeam 2 m la 10 minute!Nu am mai iesit cu masina din oras cam de 2000 km,iar consumul a oscilat undeva intre 7-7.5l/%.Nici cand a fost in rodaj si era iarna,nu am vazut consum mai mare in oras de 9.5l/%.In schimb daca merge alta persoana cu ea se cunoaste,creste cam cu un litru,un litru jumate consumul,deci stilul de condus e responsabil cu consumul.

Share this post


Link to post

Se spun basme sau povesti aici?Cand e vorba de alte masini AND mai pune 2 l fata de manual in bucuresti iar cand e vorba de logan mai scade 2 l.Cat priveste poza aia cu viteza la logan este reala mai putin kilometrajul pentru ca la 5000 rot/min viteza reala este de 170 km/h.

Share this post


Link to post
Din ce am vazut eu, consumul la 1,6 e total diferit de 1,4, in sensul ca 1,6 consuma mai putin.

Hmm... pai uite ce zice site-ul oficial al lui Dacia, cred ca ti-a citit tie postul...

 

1.6l MPI 90 CP

Motorul 1.6l 90 CP permite un mai bun raport aer/benzină, ceea ce se traduce printr-un consum de carburanţi controlat şi un raport performanţă/consum foarte avantajos

Share this post


Link to post

Am tot citit pe aici ca Cielo-urile fabricate dupa 2002 n-ar mai fi ca cele fabricate anterior. La ce va referiti? Ca eu am Cielo E III din mai 2004, da nu va uitati la an ca are ceva kilometri - 37500 si ceva. Asadar, 37000 intr-un an si aproape 4 luni. deocamdata nu are nici o problema. I-am schimbat sonda de marsarier si stergatoarele (+ bineinteles consumabilele la fiecare revizie). Nu troncane, nu boncane, nu scirtie (exceptional, iarna dimineata pe ger inainte de a se incalzi in habitaclu, mai scirtie bordul in dreptul cutiei pt. manusi). Consum ca la carte. Vara o tin in fata blocului sub un copac, la umbra si dimineata o gasesc plina de gainat de parca as tine-o intr-o poiata, da' inca n-a sarit vopseaua ca la Logan. Jante de 14 ", anvelope Debica Presto (bune pe ploaie - dupa parerea mea), discuri fata ventilate, frine bune, daca apesi brusc ingheata, daca apesi mai moderat rotile nu se blocheaza. Asadar ce aveti cu ea? In afara de minerele de la usi care, intr-adevar sunt schimbate ca forma si materiale, nu prea vad schimbari la ea fata de cele "coreene". Sa zicem ca plasticul din care e facut bordul s-ar putea sa fie mai slab, da' pina acum nu s-a deformat, ca a stat si in soare puternic zile intregi, si la minus 25 de grade. Eu sper s-o tina tot asa si de-acum inainte [-O<

 

Si inca ceva. Sub capota sunt tot piese si subansamble coreene in afara de aerul conditionat care este facut in Mexic. Dar in Mexic altii mai rasariti fac autoturisme (VW Beatle, Fiat Palio).

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Tot un Cielo E III din 2004 are si verisoara nevesti-mi din Constanta, are peste 60.000 fara nici o problema in afara de faptul ca este mai puturos decat Tico (asta a fost precedenta masina) la plecarea de la semafor... Cat despre comparatia ligheanului cu Accent, Kalos sau Cielo - nu incape comparatie decat la pret poate, care este pe deplin justificat in cazul ultimelor trei.

Edited by Wolfman

Share this post


Link to post

Cit despre Kalos, am doua bucati in fata blocului in parcare (ale vecinilor - bineinteles). Unul sedan, un verde perlat brotacel (deschis) si unul albastru metalizat - 4 usi hatchback. Ca forma, sedanul (daca te uiti din semiprofil - spate) aduce cu Fiat Albea. Totusi se vede stilul designului italian pentru masini de clasa medie. Dupa parerea mea, acest stil (gama Fiat Palio, Albea, Kalos, etc.) are ceva "moale", greu de definit prin cuvinte. Caroserie inaltuta, fluida (din profil), "bot" cu capota abrupta, inalta spre parbriz, scurt si latime cam redusa in raport cu inaltimea si lungimea. Concluzionind, vorba unui membru de mai sus, ori iti place ori nu-ti place. Mie nu-mi prea-mi place... Celalalt "fara potbagaj" arata mai bine. Au un element american in ele si anume semnalizatoarele de pe fata, lungi cit "sticla" farurilor, cum au majoritatea "americancelor".

Chiar daca o sa sara pe mine o parte a membrilor acestui forum, acest stil de design mi se pare impersonal. Nu emana personalitatea Renaultului Megane (cel cu fundu' din reclama) de exemplu. Este corect si atit.

Despre Logan nu fac referire ca n-are rost. Este o "strutocamila". Numai daca te uiti cum niste oglinzi retrovizoare ies pur si simplu din tabla fara ca proiectantul sa se mai oboseasca sa o "lege" cumva de caroserie, spune multe. Ca sa nu mai vorbesc de motor. Deunazi l-am facut pe unul pe deal la Bucium (Iasi spre Vaslui) de nu s-a vazut. Mi-a dat faruri inainte de borcanul de la iesirea din Iasi ca sa treaca el inainte si prin gesturi a facut si misto ca de' are Logan. Eu cu inca trei persoane la bord si cu portbagajul pe jumatate plin, el cu nevasta si doi copii. Pe acest deal (iesenii il stiu) l-am ajuns din urma si l-am depasit fara probleme. S-a "strofocat" si el pina la un moment dat si a lasat-o balta. Greu la deal cu boii mici - spune un proverb. Asa si cu L.oganul

Wolfman, nu am condus Tico niciodata. S-ar putea sa ai dreptate. Nu am stil de mare pilot la semafoare (n-am chef sa-mi rup masina) dar am trecut inaintea multor masini la semafor, de multe ori. Eu sunt linistit in oras. In afara se schimba situatia, citeodata...

 

Nu mai posta consecutiv.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Probabil era motorul 1.4 :D . Ca iti spun eu cu 1.6 pe acel deal nu e nici o problema urca cum vrei..tre sa si stii cum sa-l faci sa urce ca daca bagi a 4-a de pe la 50 ca sa nu cumva sa turezi motorul normal ca nu mai urca!

Share this post


Link to post

S-ar putea, nu contest. N-am fost atent la "fundul" Loganului sa vad ce scrie. Oricum am auzit ca si cele de 1.6, din cauza cutiei etajate pentru economie de carburant, nu prea "trag" in rampa.

Share this post


Link to post
@Mircea : Inseama ca tu nu mergi prin traficul cu care ma lupt eu dimineata. Media mea orara abia mi-a crescut la 20.4 km/h zilele astea. Nu am mai scos-o din buc de vreo 2 luni , iar consumul acum este de 10.0l/100km . Nu mi se pare prea mult tinand cont de traficul prin care merg , insa sunt din ce in ce mai mult fan diesel (de parca nu eram destul inainte :P ) .

hai sa-ti spun traseul meu cu precadere, pe care-l faceam cu loganul (de o saptamana am scapat de el!!! :banana: ) Buftea- bucurestii noi, jiului, baneasa (cartier aviatiei) apoi prin stefan cel mare -obor - piata muncii sau prin lacul tei - doamna ghica, pantelimon, stadionul national - muncii catre unirea, splai pana la izvor, langa parlament si retur. Totul facut intre orele 10-15. Alte trasee Buftea, mogosoaia, linia de centura vama baneasa - sau buftea corbeanca-otopeni-stefanesti si bineinteles retur!

Nu-s deloc aglomerate!

Share this post


Link to post
Oricum am auzit ca si cele de 1.6, din cauza cutiei etajate pentru economie de carburant, nu prea "trag" in rampa.

Nu stiu cum trage 1.4,dar 1.6 trage in toate treptele bine,mai putin a 5 a care cica ar fi pentru un consum economic.

Share this post


Link to post

@Mircea : 10 am -15 pm e parfum pe langa 8 am - 9 am / 17 pm - 19 pm . Incearca sa faci acelasi traseu in intervalele specificate de mine :) . La 10 dimineata s-a mai potolit traficul matinal , iar la ora 15 nu prea e niciodata aglomerat pentru ca nu e nici dimineata , si nici lumea nu se intoarce de la munca.

 

Edit : 1.4 trage un pic mai slab decat 1.6 ; nici unul din motoare nu au probleme la urcatul pantelor , stati linistiti :) )

Edited by AND

Share this post


Link to post

Sigur, problemele apar cand isi pun mintea cu vreun Cielo. :tongue:

Share this post


Link to post
10 am -15 pm e parfum pe langa 8 am - 9 am / 17 pm - 19 pm .

:o fftopic: pleaca si tu mai devreme de acasa!

acum il fac cu matizul acel traseu, pentru ca dupa cum spuneam, am scapat de Golan. Treapta a V e un fel de antifonare la logan, adica sa poti merge peste 70-80 fara sa te doara urechile. Dar nu peste 120!

Share this post


Link to post
Sigur, problemele apar cand isi pun mintea cu vreun Cielo. :tongue:

...Si soferul nu stie sa o conduca :) ) Am cam vazut eu zilele trecute ce stie si un Kalos.Cu toate ca se stresa soferul kalosului,l-am ajuns din urma(la un moment dat aveam 140) si depasit.

Share this post


Link to post

@Osirus aici e partea cand trebuie sa zambim si sa zicem ... sigur ca da :tongue:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...