tunning4life Posted February 18, 2017 Adaug si eu o idee aici: oil catch can facut "ca la romani" Asta e un filtru ptr o instalatie de picurare. 30 de lei din dedeman Cam asa arata in interior, si are si tubul cu plasa din poza urmatoare Mai departe, am taiat o radiografie sa mai lungesc traseul gazelor, sa nu treaca imediat prin filtrul asta, cum se vede in poza de mai jos Apoi am bagat bureti de vase, din inox, sa incurajez uleiul sa condenseze, sa nu mai treaca linistit Si cam asta e marea inginerie. Cred ca o sa vin cu burete pana mai jos, inca il am in casa. Daca ma scapa de curatat iac, clapeta si injectoare, e perfect. Posibil sa fie cam mare buretii astia de sarma, si sa fie nevoie de ceva mai fin. Vedem dupa 2000km ce se aduna in el Share this post Link to post
Viktor Posted February 18, 2017 Mai pe intelesul meu te rog, tunning ... Nu pricep neam unde ai montat sau montezi matale smecheria aia, ca rolul ei cred ca l-am priceput. Share this post Link to post
tunning4life Posted February 18, 2017 (edited) De la capacul tachetilor, pleaca un furtun care se duce inainte de clapeta de acceleratie. Si din el, se desparte unu subtire, care se duce dupa clapeta. Eu am legat asta intre capacul tachetilor si furtunul original. Fac o poza mai tarziu cand mai cobor, ca sa intelegi exact ce vreau sa spun Edited February 18, 2017 by tunning4life Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted February 18, 2017 Se refera la furtunul de gaze carter, cel superior, care duce in admisie. Ideea e buna, am inceput si eu unul in genul asta, dar nu mi-a placut si am renuntat. Era mare si inestetic, folosisem un filtru de apa de prin dedeman. Am zis la vremea aia ca-mi caut altceva, dar am uitat de el. Unul facut deja, china, e cam 100 lei. Share this post Link to post
Viktor Posted February 18, 2017 Am priceput (cred) . Un asa zis decantor pe carter. Share this post Link to post
augustinionut Posted February 18, 2017 Imi aminteste de inventiile mele. Share this post Link to post
Viktor Posted February 18, 2017 Normal si de drept capacul culbutorilor pe interior ii prevazut cu un filtru plasa pentru a retine impuritatile catre admisie. Din cind in cind (cind cu treburi prin zona) se demonteaza, spala bine, usuca si remonteaza si deja ii alta viata. Mai nasol de curatat ale nedemontabile precum a matijilor, dar nici acolo nu poate fi o piedica in ideea curatarii ca la carte de ai la indemina o sursa de aer comprimat si-o canistra de benzina. Deloc rea ideea cu decantorul si mi-s curios de rezultate. Share this post Link to post
tunning4life Posted February 18, 2017 (edited) Pana pe la euro 3 nu s-a pus supapa pcv. Cel putin espero n-are in nici o motorizare, fie ea non-euro, fie ea euro 2, altceva decat un ștuț. Aici e si poza cu el pus pe masina. Despre rezultate, nu pot vorbi inca. Ce pot spune e ca la rece se face condens, si ma astept sa gasesc uleiul cafeniu in filtru, si nu ulei curat. Am avut pentru 30 de minute, de proba, un furtun transparent, dar era prea moale la cald si se strangula Cele din china nu sunt altceva decat niște tuburi goale, n-au absolut nimic pe interior. Ideea e furata de pe forumul baietilor cu vw. Ei ziceau ca au rezolvat fumaraie albastra datorata turbo-urilor care dadeau putin ulei, cand metoda de fabrica pentru colectarea vaporilor de ulei devenea ineficienta Edited February 18, 2017 by tunning4life Share this post Link to post
mike.omega Posted February 19, 2017 Buna scuza ptr fumul albastru de la VAG Share this post Link to post
Viktor Posted February 19, 2017 Ei ziceau ca au rezolvat fumaraie albastra datorata turbo-urilor care dadeau putin ulei, cand metoda de fabrica pentru colectarea vaporilor de ulei devenea ineficienta O fi vorba de bajeatu' cu vw cu care am mers eu cindva pina la Satu Mare si-o oprit de vreo 5 ori sa complecteze cu ulei ca-i facea turbo fente ... ) ) ) Auzi bre la ei, fabricantu-i de belea pentru proasta technologie de colectare a vaporilor, nicidecum ca troacele lor is prost intretinute . S'apoi, de ce nu rezolva problema, turbo spre ex? Ori ii mai cool cu ligheanu' sub trasura ... ) ) ) Share this post Link to post
tunning4life Posted February 19, 2017 ) ideea era sa subliniez ca asta era metoda cea mai simpla pentru un catch can. Efectele magice de genul "afla ce mecanicul tau nu vrei sa stii, cu un filtru de 30 de lei si un metru de furtun poti scapa de fumul nedorit " si eu le contest. Revenind pe taramul aspiratelor si fara sa ne gandim cate din tdi-urile alea au ajuns in runaway de la tot uleiul din intercoolere, rau n-are ce sa faca filtrul asta. In cel mai rau caz e total neeficient, si am prelungit un furtun cu un metru si ceva inutil Share this post Link to post
Viktor Posted February 20, 2017 Intrebarea e, de nu obtureaza carterul catre admisie in mod semnificativ. Fa un test/verificare cu si fara jucaria aia. Da' nu umbla cu luminarea sau sa aprinzi chibritu' in compartumentu' motor cind iei busonul jos. Share this post Link to post
tunning4life Posted February 20, 2017 Nu obtureaza cine stie ce. Suflu cu rezistenta foarte mica prin el. E destul loc prin buretele ala de sarma totusi. Si oricum, in cartere e presiune pozitiva, corelat cu aspiratia data de admisie, nu cred ca se pune problema de aspiratie defectuoasa Share this post Link to post
Viktor Posted February 20, 2017 E ok. Eu as face totusi un test simplu (la buson) cu si fara, in aceleasi conditii, pe acelasi traseu, dupa aceiasi forja, si asta dupa ce filtrul in cauza si-a luat ulei. E o parere doar ... Share this post Link to post
tunning4life Posted February 20, 2017 O sa incerc, sa vad exact. Il las sa stranga ceva inainte, si dupa mai fac probe Share this post Link to post
augustinionut Posted February 21, 2017 Mie mi-a inghetat odata condensul in el Nu stiam ce fluiera pe la motor... 1 Share this post Link to post
Viktor Posted February 21, 2017 Mie mi-a inghetat odata condensul in el Nu stiam ce fluiera pe la motor... Da' macar te-ai ales c-o distributie noua, ori ba ? ) Share this post Link to post
augustinionut Posted February 21, 2017 Da' macar te-ai ales c-o distributie noua, ori ba ? ) Teoretic iti scuipa uleiul pe la semeringuri, deci nu. Share this post Link to post
Viktor Posted February 21, 2017 Adevar graiesti, Ionele. Inclin catre practic astfel se intimpla de nu-i asiguri un traseu lejer de evacuare a carterului. Cel putin dupa logica mea ieftina. Share this post Link to post
Viktor Posted March 1, 2017 No, ca veni si "rezematoarea". Asta dupa ce nenea Ionel m-o stirnit mai ieri ... Si tin a sublinia in mod expres ca nu, nu se vinde ! Scula-i gata, spatarul scaunului ii perforat pe pozitie, o scurta proba si-a luat, iar miine (sper) sa urmeze montajul cu ceva finisari, burete si husa (de-oi gasi din ce sa-i fac). Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted March 1, 2017 De ce te complici si nu pui una de Espero? Pica la fix, e la culoare si e misto. Share this post Link to post
Viktor Posted March 1, 2017 Neee ... Modelul ala de care amintesti Geo, cum de-altfel astea universale nu m-au atras nicicind, altfel, probabil as fi avut montat de cind bunica. Folosesc ambele modele pe trasuri diferite si cel mai bine imi cad astea pe spatar, reglabile, cu sau fara dupa cum imi cade bine ...Nu intimplator am optat pentru modelul asta. Share this post Link to post
Viktor Posted March 1, 2017 Umeras sofisticat pentru costumu' de Duminica din odaia cea curata, Dj-u ... ) Aia vrea sa fie cotiera cu montaj pe spatarul scaunului rablei mele, nenea. Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted March 1, 2017 Mie nu-mi place dracia aia, dar tie trebuie sa-ti placa Daca esti in tara, gasesti si burete, si material de imbracat... ori piele sintetica, ori textil. Share this post Link to post