Jump to content
Sign in to follow this  
Viktor

Ghidusii Homemade

Recommended Posts

Adaug si eu o idee aici: oil catch can facut "ca la romani"

 

8c884d1bac2663cf885a1821324c04de.jpg

 

Asta e un filtru ptr o instalatie de picurare. 30 de lei din dedeman

 

98fee9b0f275dbeabba79d707610abe0.jpg

 

Cam asa arata in interior, si are si tubul cu plasa din poza urmatoare

 

ca7c153bf2e7c8e46e52dce1276908f1.jpg

 

Mai departe, am taiat o radiografie sa mai lungesc traseul gazelor, sa nu treaca imediat prin filtrul asta, cum se vede in poza de mai jos

 

df09febf4d849ab74a207663dc81b8db.jpg

 

Apoi am bagat bureti de vase, din inox, sa incurajez uleiul sa condenseze, sa nu mai treaca linistit

 

2665c1859a535d3d4a79f56e271e5189.jpg

 

Si cam asta e marea inginerie. Cred ca o sa vin cu burete pana mai jos, inca il am in casa. Daca ma scapa de curatat iac, clapeta si injectoare, e perfect. Posibil sa fie cam mare buretii astia de sarma, si sa fie nevoie de ceva mai fin. Vedem dupa 2000km ce se aduna in el

Share this post


Link to post

Mai pe intelesul meu te rog, tunning ...

 

Nu pricep neam unde ai montat sau montezi matale smecheria aia, ca rolul ei cred ca l-am priceput.

Share this post


Link to post

De la capacul tachetilor, pleaca un furtun care se duce inainte de clapeta de acceleratie. Si din el, se desparte unu subtire, care se duce dupa clapeta. Eu am legat asta intre capacul tachetilor si furtunul original. Fac o poza mai tarziu cand mai cobor, ca sa intelegi exact ce vreau sa spun

Edited by tunning4life

Share this post


Link to post

Se refera la furtunul de gaze carter, cel superior, care duce in admisie.

Ideea e buna, am inceput si eu unul in genul asta, dar nu mi-a placut si am renuntat. Era mare si inestetic, folosisem un filtru de apa de prin dedeman. Am zis la vremea aia ca-mi caut altceva, dar am uitat de el.

Unul facut deja, china, e cam 100 lei.

Share this post


Link to post

Am priceput (cred) . Un asa zis decantor pe carter.

Share this post


Link to post

Normal si de drept capacul culbutorilor pe interior ii prevazut cu un filtru plasa pentru a retine impuritatile catre admisie. Din cind in cind (cind cu treburi prin zona) se demonteaza, spala bine, usuca si remonteaza si deja ii alta viata. Mai nasol de curatat ale nedemontabile precum a matijilor, dar nici acolo nu poate fi o piedica in ideea curatarii ca la carte de ai la indemina o sursa de aer comprimat si-o canistra de benzina. :mrgreen:

 

Deloc rea ideea cu decantorul si mi-s curios de rezultate.

Share this post


Link to post

Pana pe la euro 3 nu s-a pus supapa pcv. Cel putin espero n-are in nici o motorizare, fie ea non-euro, fie ea euro 2, altceva decat un ștuț. Aici e si poza cu el pus pe masina. Despre rezultate, nu pot vorbi inca. Ce pot spune e ca la rece se face condens, si ma astept sa gasesc uleiul cafeniu in filtru, si nu ulei curat. Am avut pentru 30 de minute, de proba, un furtun transparent, dar era prea moale la cald si se strangula

 

03d1ffab73798880898fc6f68bfcbf92.jpg

 

 

Cele din china nu sunt altceva decat niște tuburi goale, n-au absolut nimic pe interior. Ideea e furata de pe forumul baietilor cu vw. Ei ziceau ca au rezolvat fumaraie albastra datorata turbo-urilor care dadeau putin ulei, cand metoda de fabrica pentru colectarea vaporilor de ulei devenea ineficienta

Edited by tunning4life

Share this post


Link to post

Buna scuza ptr fumul albastru de la VAG :mrgreen:

 

 

Share this post


Link to post

Ei ziceau ca au rezolvat fumaraie albastra datorata turbo-urilor care dadeau putin ulei, cand metoda de fabrica pentru colectarea vaporilor de ulei devenea ineficienta

 

O fi vorba de bajeatu' cu vw cu care am mers eu cindva pina la Satu Mare si-o oprit de vreo 5 ori sa complecteze cu ulei ca-i facea turbo fente ...

 

:) ) :) ) :) )

 

Auzi bre la ei, fabricantu-i de belea pentru proasta technologie de colectare a vaporilor, nicidecum ca troacele lor is prost intretinute .

S'apoi, de ce nu rezolva problema, turbo spre ex? Ori ii mai cool cu ligheanu' sub trasura ...

 

:) ) :) ) :) )

Share this post


Link to post

:) ) ideea era sa subliniez ca asta era metoda cea mai simpla pentru un catch can. Efectele magice de genul "afla ce mecanicul tau nu vrei sa stii, cu un filtru de 30 de lei si un metru de furtun poti scapa de fumul nedorit " si eu le contest. Revenind pe taramul aspiratelor si fara sa ne gandim cate din tdi-urile alea au ajuns in runaway de la tot uleiul din intercoolere, rau n-are ce sa faca filtrul asta. In cel mai rau caz e total neeficient, si am prelungit un furtun cu un metru si ceva inutil

Share this post


Link to post

Intrebarea e, de nu obtureaza carterul catre admisie in mod semnificativ.

 

Fa un test/verificare cu si fara jucaria aia.

 

Da' nu umbla cu luminarea sau sa aprinzi chibritu' in compartumentu' motor cind iei busonul jos.

 

:mrgreen:

 

 

Share this post


Link to post

Nu obtureaza cine stie ce. Suflu cu rezistenta foarte mica prin el. E destul loc prin buretele ala de sarma totusi. Si oricum, in cartere e presiune pozitiva, corelat cu aspiratia data de admisie, nu cred ca se pune problema de aspiratie defectuoasa

Share this post


Link to post

E ok.

 

Eu as face totusi un test simplu (la buson) cu si fara, in aceleasi conditii, pe acelasi traseu, dupa aceiasi forja, si asta dupa ce filtrul in cauza si-a luat ulei. E o parere doar ...

Share this post


Link to post

Mie mi-a inghetat odata condensul in el :D Nu stiam ce fluiera pe la motor...

  • Like 1

Share this post


Link to post

Mie mi-a inghetat odata condensul in el :D Nu stiam ce fluiera pe la motor...

 

Da' macar te-ai ales c-o distributie noua, ori ba ?

 

:) )

 

Share this post


Link to post

 

Da' macar te-ai ales c-o distributie noua, ori ba ?

 

:) )

 

Teoretic iti scuipa uleiul pe la semeringuri, deci nu.

Share this post


Link to post

Adevar graiesti, Ionele. Inclin catre practic astfel se intimpla de nu-i asiguri un traseu lejer de evacuare a carterului. Cel putin dupa logica mea ieftina.

 

 

Share this post


Link to post

No, ca veni si "rezematoarea". Asta dupa ce nenea Ionel m-o stirnit mai ieri ...

 

Si tin a sublinia in mod expres ca nu, nu se vinde ! :mrgreen:

 

 

Scula-i gata, spatarul scaunului ii perforat pe pozitie, o scurta proba si-a luat, iar miine (sper) sa urmeze montajul cu ceva finisari, burete si husa (de-oi gasi din ce sa-i fac).

 

post-20861-0-17473000-1488390979_thumb.jpg

 

post-20861-0-41016300-1488390997_thumb.jpg

 

post-20861-0-73031700-1488391023_thumb.jpg

 

post-20861-0-00504000-1488391054_thumb.jpg

Share this post


Link to post

De ce te complici si nu pui una de Espero? Pica la fix, e la culoare si e misto.

Share this post


Link to post

Neee ... Modelul ala de care amintesti Geo, cum de-altfel astea universale nu m-au atras nicicind, altfel, probabil as fi avut montat de cind bunica. Folosesc ambele modele pe trasuri diferite si cel mai bine imi cad astea pe spatar, reglabile, cu sau fara dupa cum imi cade bine ...Nu intimplator am optat pentru modelul asta.

Share this post


Link to post

Deci...ce naiba e..aia si la ce foloseste?

Share this post


Link to post

Umeras sofisticat pentru costumu' de Duminica din odaia cea curata, Dj-u ... :) )

 

Aia vrea sa fie cotiera cu montaj pe spatarul scaunului rablei mele, nenea.

Share this post


Link to post

Mie nu-mi place dracia aia, dar tie trebuie sa-ti placa :)

Daca esti in tara, gasesti si burete, si material de imbracat... ori piele sintetica, ori textil.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...