Jump to content
Sign in to follow this  
nt98adu

Daewoo Evanda

Recommended Posts

Am fost devoit sa desfac fata si pentru revopsirea spoilerului, dar si pentru aranjarea aripii stanga care a fost schimbata si montata ca din avion, fara a se respecta lufturile dintre aceasta si portiera, la capota si la stalp. Si pentru ca orice aripa permite reglaj, am aduso cat de cat la adevar. Am descoperit si o mica greseala de vopsire la spoiler, insa se v-a remedia maine. Mai am de vopsit terminatia spoilerului spate si cam atat.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Asa arata acum :rolleyes:

Share this post


Link to post

:thumbl: Felicitari!

Share this post


Link to post

Masinuta a primit xenon pe scurta, iar Philips-urile Blue Vision au trecut pe lunga. Pe langa astea, in sfarsit s-a completat bordul meu! :banana: Am dat afara porcaria aia de Blaupunkt de pe Logan si i-am montat ceva zic eu superb: un Mp3 de Aveo. Pentru cine are de gand sa monteze asa ceva pe masina, sa se pregateasca psihic serios. Am fost nevoit sa tai urechile aparatului pt. ca nu intra in locas, am fost nevoit sa-mi confectionez singur mufe, pt. ca nu se gasesc nicaieri de cumparat si sunt nevoit sa modific si ornamentul pt. ca nu mai intra pe aparat. Dar totusi merita67000000.gif

Share this post


Link to post

Cam asta face TCS: Elementul „Control tracţiune" (TC) controlează vitezele roţilor motoare şi recunoaşte derapajul la acţionarea acceleraţiei când valoarea acesteia depăşeşte un anumit prag. Sistemul preia controlul asupra situaţiei aplicând un cuplu de frânare pe roata care patinează, obţinut prin creşterea presiunii în partea respectivă a circuitului de frână. Acest lucru permite diferenţialului să transfere cuplul roţii aderente aducând autovehiculul la starea normală. TC „Cuplul de tracţiune" rămâne activ până la viteze cuprinse între 40 şi 60 km/h.

 

 

 

 

Si stadiul actual al masinii. :rolleyes:

 

 

Edited by nt98adu
  • Like 6

Share this post


Link to post

Superba! Felicitari!

Share this post


Link to post

Salut,

Ca sa te lamuresti pe deplin cu TCS-ul si cum trebuie sa se aprinda beculetele in functie de starea lui de functionare, intra pe chevrolet.ro la sectiunea manuale -> manualul de utilizare pt Epica:

http://www.chevrolet.ro/images/pdf/manuals/Epica_MY08_2007_RO.pdf

 

Uita-te la descrierea pt CONDUCEREA AUTOVEHICULULUI 3–35, pagina 143. Tu probabil ai TCS Mando sau ceva asemanator, pt ca cel TEVES are si ESC (CONTROL ELECTRONIC AL STABILITĂŢII).

 

Dupa ce ai raportat tu, al tau pare sa mearga normal, adica la fel face si a mea - daca o calc si rupe aderenta palpaie TC in bord si imi franeaza rotile (mai mult ca sigur bazandu-se pe pompa de ABS).

 

bafta!

 

PS: Arata f bine masina, i-ai scos fata. In primavara trebuie sa ma apuc si eu de interior la a mea ca s-a cam murdarit iarna asta. Tu cu ce ai curatat tapiteria si mocheta?

Share this post


Link to post

Mocheta am curatato cu Turtle Wax interior 1 iar tapiteria de piele intai am curatato cu o solutie de curatat plastic (ca tot aveam), dupa care am cumparat un Doina -hidratant cu laptisor de matca- si a iesit super. Pielea a devenit mai moale si e curata.

 

Dupa un articol italian cica masina ar avea si EBD, insa nu stiu exact. :scarpin:

 

 

Share this post


Link to post

Cu pielea sa ai grija. De obicei solutiile pt curatat plasticul sunt destul de agresive. De Doina am auzit si eu numai de bine de pe mai multe forumuri. Eu pe a mea am curatat-o cu servetele pentru bebelusi (ca au pielea fina :D ), dar nu am fost prea multumit de rezultat. O sa incerc si cu Doina sa vad cum iese. Cu Turtle Wax o sa tin minte, imi place f mult cum a curatat mocheta.

 

Cica ar avea si EBD ( http://www.cars-data.com/en/daewoo-evanda-20-sx-131hp-7691/specs.html ), nu ca ar conta atat de mult, important este sa o simti ca franeaza bine si sa o poti controla in timpul franei.

Share this post


Link to post

Am folosit si alte solutii de la Nigrin pentru piele, la fostul BMW si nu a dat rezultatele scontate. Doina face toti banii, adica 5,7 ron fata de 33,24 cat am dat pe Nigrin. 41000000.gif

 

Am mai cumparat inca un interior 1 pentru Polo, insa doar sambata ma apuc de el. Voi incerca sa fac poze pentru a vedea diferenta.

 

Si apropos de TCS, ca tot vorbeam, sambata si-a facut din plin datoria, cand venind de la Suceava m-a prins o ninsoare puternica. Spre norocul meu am reusit sa ajung acasa. :thumbl:

 

 

Share this post


Link to post

Reinvii putin topicul cu cateva poze relativ recente, chiar daca la masina nu am mai facut decat intretinerea de rigoare. V-a intra cat de curand la vopsit total, cam aceeasi culoare sau... sa vedem ce iese. :scarpin:

Share this post


Link to post

De ce o vopsesti total ? Nu pare sa arate rau din poze vopseaua...

Share this post


Link to post

Trebuie total pentru ca vopsitoria pe bucati nu da rezultatele scontate. Cei de la service-ul unde am de gand s-o vopsesc ( unde am vopsit si Nubira dealtfel), nu se stau sa-mi caute vopsea dupa cod. Ei vopsesc in nuanta apropiata cu vopsea pe baza de apa. Si apoi pentru 500 euro, merita sa o fac toata.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Ultima oara cand am verificat, o vopsitorie totala si la un service care cat de cat se respecta e pe la 1000 de euro, cu 500 suna fusareala. Dar pe Casco nu conteaza, si 2000 sa fie. Vecinu si-a facut Matizul cu 3000 ron, acum 2 ani.

Share this post


Link to post

Eu as schimba service-ul :D Tu stii mai bine in ce vrei sa bagi banii, si cati. Succes, tine-o tot asa, poate la un moment o vinzi ca pare interesanta :P

Share this post


Link to post

La noi in Moldova sunt ceva mai bune preturile decat in sud, iar un service mic poate sa faca treaba buna si la banii astia.

 

Eu am vazut masina lui nt88adu live si eu personal nu as vopsi-o, dar colegu` stie mai bine decat mine ce face.

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Ultima oara cand am verificat, o vopsitorie totala si la un service care cat de cat se respecta e pe la 1000 de euro, cu 500 suna fusareala. Dar pe Casco nu conteaza, si 2000 sa fie. Vecinu si-a facut Matizul cu 3000 ron, acum 2 ani.

 

 

E criza si service-urile decat sa-si inchida portile, mai bine fac reduceri. Fiind a doua masina pe care o voi vopsi la ei, e normal sa coste doar atat. Asa cum a spus si @Englishman in Moldova preturile sunt mai mici pentru ca si nivelul de trai e mai scazut.

 

Fara a se considera reclama http://www.honig.ro/ Daca si asta e service mic, atunci nu mai zic nimic :osanale:

Edited by nt98adu

Share this post


Link to post

Ai mare grija cum prepara masina pt vopsit (daca ii cunosti probabil ca e OK) si ce marca de vopsea folosesc.

 

Eu am facut Nubira la un tip care a vopsit-o destul de bine dpdv al manoperei si pregatirii suprafetei, insa vopseaua a fost mult mai moale decat cea originala si se zgaria si daca te uitai mai atent la ea :) ). Singurul avantaj era ca la un polish usor cu mana isi revenea. Pretul a fost total 1500RON pt 6 repere, dar aici a intrat si tinichigeria (colt aripa spate infundat + prag infundat).

 

Bafta!

Share this post


Link to post

Daca nu-mi placea cum a iesit Nubira, fii sigur ca a doua oara nu mai mergeam la acel service. Ceva de genul :lavolan:

Share this post


Link to post

In sfarsit masina a intrat la dezmembrat pentru vopsire :) )

 

Acum ma gandesc:

 

-sa o vopsesc toata in culoarea asta verzuie si sa las doar bandourile gri;

-sa o vopsesc verzuie dar cu terminatiile spoilerelor, pragurilor pe gri;

- sa o vopsesc toata neagra;

 

:-?

 

Pareri?

Share this post


Link to post

Neagra ar arata cel mai tare, mai ales ca e si atat de rara masina asta. Neagra cu folii pe geamuri. :mrgreen:

 

Eu am vazut masina pe viu, e interesanta si culoarea actuala dar cam ...confuza, cumva, neclara. Nu s-ar compara cu un negru metal.

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Da si eu as vrea negru insa ar tb. si interioarele facute (portbagaj, capota, usi). Ca sa desfac de pe ea nu stiu zau cum or mai sta cand le pun la loc. Si daca stric ceva iarasi e belea pt. ca sunt elemente care nu l-am gasit in nici un catalog (ex. ornamentele de la geamuri pe exterior). Ma gandesc sa izolez totul si totusi sa o fac. Trebuie sa vb. si cu baietii de la service sa vad cu cat imi ,,salta factura" in cazul asta. :rolleyes:

 

Uite una neagra! :P

 

 

Share this post


Link to post

Aduce cu un Volvo din spate; as zice ca ar merita efortul, mai ales ca esti migalos si le pui tu in ordine pe toate, dupa.

Share this post


Link to post

Cauta pe net, de uzina au fost variante negre cu terminatiile spoilerelor gri inchis, si aratau foarte bine.

Share this post


Link to post

Nu a fost sa fie neagra, deoarece plec in concediu si nu am avut timp de dezasamblat, schimbat culoare, asamblat, omologare RAR, alt certificat de inmatriculare etc. Masina a ramas culoarea initiala si cam atat.

 

 

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...