Jump to content
Sign in to follow this  
barabula

Chevrolet Cruze - Probleme Tehnice

Recommended Posts

Ideea de baza este simpla pe forumul asta.

Toti care se plang de consum la aceste masini fabricate de GM sunt nebuni sau nu stiu ei sa conduca...

Aici ai nimerit-o. Eu as mai adauga: sau au udat buretele prea des la orele de fizica. Degeaba iti deseneaza grafice specialistii, tu nu crezi ca randamentul cel mai mare (eficienta volumetrica) la un motor termic cu explozie se obtine la clapeta maxim deschisa, iar consumul depinde de turatie si de randament. Deci, un consum minim se obtine mergand cu clapeta cat mai deschisa la turatia minima pentru care a fost proiectata distributia motorului. Acum, ramane sa analizezi tu cum mergi. Altfel, este suficient ca un singur sofer sa scoata un consum mai mic sau egal cu cel masurat de catre producator pentru a te pune pe gandit. Dupa cum te-ai plans de consum enorm si la Matiz, sunt convins ca tu scoti un consum asemanator pe toate masinile la care crezi ca au un consum mai mic.

Share this post


Link to post

OFF-TOPIC:

 

Ei afla tu ca de 1,4 i de pe Skoda sunt multumit.

La fel si de 1,9 TDI de pe Seat si la fel si de 1,6 de pe Focus.

Deci...concluziile le poti trage.

Share this post


Link to post

Mai Sergiule, ai citit pe linkul pus mai sus? Consumul este calculat intr-un anumit ciclu, impus de legislatia mondiala. Buun, acum puneti intrebarea: de cate ori accelerezi tu de la 0-15 kmh in 4 secunde??? Pai in pana mea, 15 km la ora ai inainte sa schimbi tr. 1! Sau unde ai tu timp in oras sa reduci in decelerare libera de la 32 km/h la 10? Unde ai spatiul sa faci asta? In plus, tocmai ce ti-a dat AB mai sus 2 exemple de la alta marca de sarit din carti la capitolul consum. Uita-te si la alte marci, cine spune ca scoate exact consumul din carte mananca RAHAT!

Share this post


Link to post

Mai Mircea, de ce ma fortezi sa fiu off-topic.

Tocmai iti scriam mai sus de Skoda,Seat,Focus.

Skoda imi ia 9 in Focsani.

Seat-ul in jur de 8, ia Focusul de 1,6 in jur de 10.

Ei afla ca a mea, ia 12 indiferent cum o conduc.

Ba chiar cand o calc ia mai mult de 12.

Share this post


Link to post

Nu e clar ca esti facut pentru motoare cu cuplu jos si cutie scurta. Schimba mai tarziu la Chevrolet, nu mai pune Lukoil si vei obtine 9%.

Share this post


Link to post

Sa evidentiez ideea: pentru mine Chevrolet este un mare "cooor".

Imi pare rau sa observ ca si Cruze care se vrea o masina total europenizata este la fel.

Edited by sergiuhusca

Share this post


Link to post

Ca sa manac si eu rahat: 36L / 560 km (50-50), benzina Efix95, ulei Elf 5w30 SXR, pneuri de iarna => 6,4%

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Am schimbat eu mai tarziu si consumul a crescut de la 11-12 la 13% !

Share this post


Link to post

:) ) M-am luat de "japoneze" si ai sarit ?

Te anunt mie nu-mi plac chiflele, sub nicio forma ;)

Nu-mi plac "ochioasele".

..

Orice numai masina sa nu aibe probleme cu franele.

 

OFF_Topic: mie imi plac femeile, tinere, vesele si cu tate mari. Asta asa de destindere, dar nu suntem pe chat, asa ca nu vorbim despre placeri aici. Si nici nu-s fan asiatice, alea insa care imi plac nu am la ce sa le folosesc azi.

ON:

Cat timp nu stii cum a exploatat ala masina nu ai de unde sa sa stii ce a dus la ovalizarea discurilor sau arderea ambreiajului. Astea nu sunt defecte de concept de fabricatie, statistica arata ca si in cazul multor plangeri de pe aici un singur lucru: BAD USER. Daca cineva isi ia un suv de oras si vrea sa arate amicilor de masina de teren are el si il baga prin rapi si paraie si il rupe in doua, e clar, defect de fabricatie.

 

Pe linga consumuri mari ale celor ce reclama aic, previzionez in scurt timp defect de fabricatie la egr, turbina.

Share this post


Link to post

Ai uitat caseta de directie.

Share this post


Link to post

Ei afla ca a mea, ia 12 indiferent cum o conduc.

Ba chiar cand o calc ia mai mult de 12.

 

Pai aici e buba,"ia" mai mult pentru ca este a ta. ;)

 

Mancarea veciunului e tot timpul mai buna.

 

 

Ideea de baza este simpla pe forumul asta.

Toti care se plang de consum la aceste masini fabricate de GM sunt nebuni sau nu stiu ei sa conduca.

Am inceput sa inteleg acest lucru.Cum se poate oare ca la alti producatori consumul sa fie apropiat de limitele declarate indiferent de trafic nu reusesc sa inteleg...Desigur...CB-ul minte.

 

Eu pe toate forum-urile unde am intrat am vazut discutii legate de consum mare.

 

Am avut si am GM in familie si nu au existat nemulturi legate de consum.

 

Si inca ceva, decat sa umblu cu uleiu' in portbagaj si sa-mi consume 1 l de ulei si 8 de carburant, prefer 0 ulei si 10 de carburant. :) )

Share this post


Link to post

Volanul meu atacat de transpiratia acida la 9500 de kmpost-25418-127209892805_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Nu-mi dau seama daca pe langa pata respectiva s-a si scamosat, nu e cea mai fericita poza.

 

Sfatul meu e sa dati cu ajutorul unei carpe curate cu putina crema de maini sau de fata pe toata suprafata volanului,si preferabil atunci cand nu mai aveti treaba cu masina in ziua respectiva, sa aibe timp sa intre bine in material.

 

Cati sunteti cu volanul in situatia asta ?

 

Daca apare la mai multi e clar ca trebuie schimbat pe garantie.

Share this post


Link to post

Glicerina e cea mai buna pentru asa ceva. Si se da preventiv. Si al meu s-a cojit nitel pe langa cusaturi, dar masina are aproape 40 k si aproape 3 ani. Oricum, se schimba pe garantie volanul ala cu siguranta.

Share this post


Link to post

Nu stiu cum este etajata cutia cruze-ului diesel pentru ca nu am mers cu niciunul (inca), iar cutia e sigur diferita de cea a benzinarului

 

Da e diferita, cam cat de diferita ?

Cruze Transm.doc

Share this post


Link to post

Pai pentru seatul ala are transmisia diferita fata de kalosul tau. Cum iti explici - si aici te rog sa citesti topicurile cu consumuri la kalos, aveo, matiz, lacetti - diferentele mari intre consumurile obtinute de unii useri si cele obtinute de altii? Fratele meu are un matiz euro 3 care face zilnic traseu Buftea-centrul Bucurestiului la ore de super varf, dar care n-a vazut consum mai mare de 6.5%, in conditiile in care face acest traseu de 30 km si in 2 ore! Si am vazut posesori de matiz care se "lauda" cu 9% pe trasee lejere...

Tre' sa facem un split pe posturile astea despre consum sa nu ne mai amestecam cu Cruze.

 

Pana la urma Alice, cat a fost consumul afisat de BC pe traseul respectiv (cel real nu aveai cum sa-l calculezi)?

Share this post


Link to post

Mircea, cand am vorbit despre consumul Seatului, ma raportam la consumul de care se plang userii la Cruze.

Share this post


Link to post

Salut, am o nelamurire, 1,6LS Plus al meu are 1285kg in informatiile si pliantele originale si are 1399kg pe C.I.....ceea ce ma cam sperie...pt ca prin scaderea masei maxime autorizate rezulta ca vreo 3sute si ceva de kg pot incarca doar...mai putin decat un Oltcit sau Logan...lasand deoparte raportul kg/CP...

Cine stie cat e greutatea reala sau poate cineva a fost la un cantar, ceva...

 

 

Share this post


Link to post

Sunt corecte ambele. Nu e o problema tehnica :) In talon se da masa masinii+ sofer de 75 + bagaj de 15 + 1/2 de rezervor.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Ai declaratia de conformitate? Acolo ar trebui sa fie 2 valori.

La mine valoarea de pe CI nu se potrivea cu nimic (ce era trecut in declaratia de conformitate, ce era trecut in specificatii, etc). Cei de la RAR au facut medie intre cele 2 valori de pe declaratia de conformitate.headbang2.gif

 

 

Share this post


Link to post

Nu stiu sa fi avut ceva declaratie de conformitate, sa fi ramas la dealer poate?

Am mai identificat a 3a greutate : 1360kg...pe o hartie oficiala a dealerului...

Acum sunt 3 : 1285, 1360 si 1399kg...

Ma gandeam sa masor cu ceva sisteme de cantarire a TIR urilo pe sosele, ceva padele care se pun pe jos si se calca cu puntea fata si apoi cu puntea spate...am vazut

asa ceva la echipele de control mixte CNADNR cu Politia.

In orice caz banuiesc ca mai bine luam un 1,8...la inceput imi parea mai nervos Cruze ul, acum poate ma obisnuiesc dar imi pare cam greutza pt ce face motorul...

Edited by Mircea
Nu mai cita integral mesajul anterior.

Share this post


Link to post

La cantar o sa difere. Stai linistit ca cei de la CNADR nu cantaresc turisme :) Daca ai drum prin Buftea, da-mi de stire si ti-o cantaresc eu gratis.

Share this post


Link to post

Salut, am o nelamurire, 1,6LS Plus al meu are 1285kg in informatiile si pliantele originale si are 1399kg pe C.I...ceea ce ma cam sperie...pt ca prin scaderea masei maxime autorizate rezulta ca vreo 3sute si ceva de kg pot incarca doar...mai putin decat un Oltcit sau Logan...lasand deoparte raportul kg/CP...

Cine stie cat e greutatea reala sau poate cineva a fost la un cantar, ceva...

 

 

 

Vezi ca trebuie sa scrie pe interiorul tocului de la una din usile fata.

 

Masa la gol este 1285 kg, 776 fata + 509 spate.

 

1788 kg este masa maxima admisa.

Share this post


Link to post

salutare,

am scris pe forum si acum ceva timp plangandu-ma de un consum de 16.2 pe la 2000 si ceva de kilometri. iata ca am ajuns pe la 9000 de km, consumul mediu este la 10.1 % in conditiile in care am facut si un drum pina la amsterdam (4500 km dus-intors).nu am mai calculat in oras cat consuma dar ca si aproximatie bag benzina de 1 milion si merg vreo 150 km (o fi mult, o fi putin nu vreau sa mai calculez ca ma apuca spumele). referitor la volan vroiam sa zic ca in drum spre amsterdam s-a cojit asa de tare incat am crezut ca o sa ajung pina la sarma. am mers la radacini la service si am reusit sa il inlocuiesc pe garantie (observ ca problema cu volanul este una generala - cei de la service au spus ca e primul caz si au incercat sa ma abureasca cum ca nu l-am hidratat si ca e piele intr-adevar dar eu sunt convins ca mai mult de epiderma de 0,001 mm a unei bovine nu poate fi). in rest sunt destul de multumit, pe autobahn s-a comportat ok chiar si la 200km la ora a fost stabila si nu dadea semne ca da tot ce poate (nu era blana).

cruze ls plus 1,6 113cp

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...