Jump to content
Sign in to follow this  
barabula

Chevrolet Cruze - Probleme Tehnice

Recommended Posts

Salut,

 

:o fftopic: Parerea mea este ca ati fost cam prea rautaciosi cu ownerul de Cruze. Deabia asteptam si noi sa auzim pareri, si cum dam de una proasta despre aceasta masina, cum sarim pe el.

 

@luispeed: la chestia cu neincrederea si cu "fa o poza cu farurile si proiectoarele aprinse", am cazut sub masa de ras.

 

 

On-topic:

@Birla:

 

1. Eu personal am o parere foarte buna despre masina asta (mai ales de exterior, finisaje, spatiu, etc.). Am facut Drive-Test cu ea, cum am facut de altfel cu majoritatea masinilor normale, si da, ai dreptate, masina e puturoasa cu motorul asta de 1.6.

Pai si ce ne-am fi asteptat, sa rupa fasul? Pai e si mai mare, si ma grea ca Aveo-ul sau cele care se apropie de 100 de cai. Normal ca nu rupi strada. De regula, daca vrei ca o masina sa mearga ok, o iei mai mica, cu motor de cel putin 1.6, 1.8.

 

Cruze-ul asta cu motorul de 1.6, e exact ca Passat-ul unui prieten, care are tot motor de 1.6, dar la aproape doua tone (bine, dar totusi, e Passat). Pai si ala, cand ma duc cu el si cu altii la drum, se roaga sa n-o calcam, ca nu se poate tine dupa noi.

El, daca merge ca noi, coboara mai obosit din masina si are extrase pe manerul de la usa cate am eu in toata masina. Deci, nu aspectul face totul la o masina.

 

 

2. Tot ce trebuie sa faci, este sa intelegi ca masina e la inceput, inca nu si-a dat drumul, indiferent cati km ai.

La mine Aveo-ul a mers extraordinar de rau pana la 8000-9000 km. Ma rugam de el sa urce in ture. Si cutia imi mergea rau de tot. Cand treceam de pe Solenza lu frate-miu pe Aveo-ul meu, imi rupeam mana in schimbator.

 

Si asa cum ti-au recomandat toti de pe aici, masina asta e in primul rand benzinara, si in al doilea rand e Chevolet.

Chevrolet-urile cer turatie si ele in schimb iti ofera putere/performanata.

 

Dupa ce faci, sau deja sigur ai facut, 5000 km cu ea, incepe si tu s-o "inveti" la ture multe. Mergi cateva sute de km cu ea in 150 la ora cu a 4-a, mergi cu 100 la ora in a 3-a, si a 5-a, acuma la inceput, numai peste 160 la ora.

Eu asa am facut, imediat cand si-a dat drumul masina, si acum merge de rupe asfaltul. Si cand ma plictisesc si merg subturat merge bine, trage si la 1800 ture, dar si cand ii dau 6000 ture km in sir. In 35k km, nici un check engine, nici o problema la relanti, nimic.

 

3. Consum mare se poate obtine usor (insa chiar 15 la suta, poate daca imediat dupa ce o pornesti iarna, pleci cu scartzuri si o rupi in doua, cu motorul rece si ajungi la 165 rapid, atunci se poate). Dar nu cred ca e cazul tau. Tu sigur mergi linistit.

 

4. Nu stiu cum de ti-au trebuit atatia km, ca ziceai ca multi sa ajungi la 185km/h. Eu ajung foarte repede. Si am doar 94 Cai.

Daca le schimbi in 4500 toate treptele, atunci inteleg. Dar cineva vrea sa ajunga la viteza mare, mai ales pe drumurile noastre aglomerate si proaste, acela trebuie sa le schimbe sus-sus de tot (~6400 ture).

 

In rest, numai bine,

si sper sa ajung si eu la kilometrii tai,

(eu, in locul tau, as fi mai mult bucuros de masina decat inversunat impotriva ei)

 

Adrian C.

Edited by Adrian_C

Share this post


Link to post

Tin sa va atrag atentia ca orice depasire a limitei bunului simt, asa cum observ ca se tinde in ultimele postari, va fi pedepsita loco cu warn. Puneti-va pielea unui om care a cumparat o masina si este dezamagit! Ah, si nu mai laudati atat Aveo ala. Fiti obiectivi. Eu stiu ca - vorba proverbului - fiecare tigan isi lauda iapa - dar mai usor baieti, mai usor.

Share this post


Link to post
...tu mentionezi 7,2% la viteza de 170km sau cat ai spus. Asta e sigur fals!

De unde stii tu ca e fals? Mie mi se pare corect, mai ales cu motorina din tarile vestice. Oricum peste 8 la viteza aia nu ia sigur.

In rest, va luati de om ca a zis ca nu trage cu I-a. Probabil omul a exagerat sa exprime o idee, ca nu trage cum i se pare normal pentru ce scrie in fisa tehnica(115 CP sau cati are) dar voi o luati ad literam.

Share this post


Link to post

Hai sa va spun si eu o "problema" cu masina mea.

Intr-o seara plec de la servici, pornesc motorul si la scurt timp observ ca martorul baterie incepe sa clipeasca. :wallbanger: .Trag repede concluzia ca e masina noua si bateria descarcata, merg pana acasa in 4000 ture sa incarc bateria, ajung acasa, pun aparatul de masura pe baterie...toate bune si frumoase (alterantorul incarca, tensiunile bune)...

lampa din plafon nu mai functiona, Radio/CD nu mai pornea cu motorul oprit... o grozavie.

Iau manualul, gasesc explicatia..."Cand cheia este in pozitia 1 pentru mai mult de 15 secunde, martorul clipeste si masina intra in modul economisire baterie". Las cheia in pozitia 1 15 secunde...nimic. o las 30 secunde...nimic. Las cheia in pozitia 2 15 secunde...nimic. Ma enervez, sun la service si ma programez dis-de-dimineata la ei (daca dupa o saptamana a inceput sa se strice...dupa un an ce sa mai zic?!).

Ajung la DiBas, se urca un mecanic in masina, porneste motorul si tine cheia in pozitia 3 !!!! pentru 15 secunde. Subit martorul baterie nu mai clipeste si totul revine la normal...

 

Cu ocazia asta am aflat si ca demarorul e actionat electronic :drinkers: .

 

In rest nici cea mai mica problema cu masina...doar e noua.

Share this post


Link to post

Asta e defect de utilizator...

Share this post


Link to post
Asta e defect de utilizator...

 

@Mircea: daca postezi doar ca sa nu taci, castigi puncte...sau ce?

Ghilimelele de la "problema" mea ar fi trebuit sa explice totul. Singura morala este ca, daca as fi gasit explicatia asta de la altcineva, nu m-as mai fi carat cu masina in service si nu mi-as fi facut o mie de draci..asta e singurul motiv pentru care am postat...ca urmatorul "utilizator" sa poata gasi o rezolvare simpla la o problema simpla fara sa se plimbe pe la service.

Edited by Whoops

Share this post


Link to post

"Problema" e descrisa in Manualul de Utilizare ? Daca nu, e vina lor.

Share this post


Link to post
Trag repede concluzia ca e masina noua si bateria descarcata,

Merg pana acasa in 4000 ture sa incarc bateria, ajung acasa, pun aparatul de masura pe baterie...toate bune si frumoase (alterantorul incarca, tensiunile bune)...

 

Nu ne spui si noua ce tensiuni ai observat dupa ce ai incarcat bateria pe repede inainte la 4000 rpm?

Share this post


Link to post
"Problema" e descrisa in Manualul de Utilizare ? Daca nu, e vina lor.

 

In manual e descrisa gresit pozitia in care trebuie tinuta cheia pentru activarea/dezactivarea modului de economisire baterie...vina e a lor dar beleaua a noastra...

Share this post


Link to post

Atunci, "e de la ei".

Share this post


Link to post

Buna seara.

Va multumesc tuturor pentru interesul acordat acestei probleme

Am 15.000 km deja cu noul meu Cruze si pot sa zic ca acum este rodat complet si mai mult de atat nu poate da. Ca recapitulare: Codul de eroare era de la scaunul soferului. Un contact imperfect pentru ABS, partea cu zgomotul de la amorizoare se mentine si cred ca este o problema mai generala pt ca o are si inca cineva din Pitesti, tot pe aceeasi motorizare. Am turat masina conform cerintelor voastre si am schimbat numai la 4500 rot/min inca de la 1 si pana la a 5 . Exista ceva putere da putina. Si in plus daca reduci viteza schimbi din a 5 intr-a 4 , si deja am 4500 ture , fortez si nimic .Aceeasi crestere lina a vitezei si a puterii. Nu se simte ca la un Diesel. Asta e. Sa revin . Pierderea vitezei la deal se poate face din diverse motive, eviti ceva, ti se pare ca trebuie sa ocolesti o piatra, etc si trebuie sa reduci putin . Atunci schimb o treapta inferioara si asta este. Continui sa scazi treptele pana se termina dealul. Nu vezi forta la masina asta. Nici macar la drum drept. Am tot testat-o pana la Constanta pe autostrada am tras de ea de mi-au sarit pistoanele prin capota. Mentin parerea mea ca e varza. Este parerea mea. Iar pentru carcotasi si pentru cei care se cred Ninja la volan le recomand cu caldura un Cruze 1,6 benzina 113 CP . Parca am vazut la reprezentanta ca scrie :"pana 113 CP". Adica pe la 6000 ture sa am puterea asta? As putea sa o duc asa vreun an , sa zicem, si cand o vand sa dau o masina omorata total. Cu partea de resoftare ma duc la service la prima revizie. Sa vedem ce zic ei despre aspectul asta.

Va salut

Share this post


Link to post

Recent am descoperit o mica problema la Cruze-ul meu ... difuzorul din dreapta fata ( de la pasager) are un bazait/vibratie ciudata cam pe la treapta 40-45 de volum. Cel din stanga functioneaza perfect. Cred ca o sa fac o vizita la service pentru remediere / inlocuire.

 

Rog posesorii de Cruze daca pot verifica daca difuzorul dreapta fata se aude ok sau cu bazait (poate este o problema de genul "asa face toate" :) )

 

Cu stima,

Share this post


Link to post

Recent am descoperit o mica problema la Cruze-ul meu ... difuzorul din dreapta fata ( de la pasager) are un bazait/vibratie ciudata cam pe la treapta 40-45 de volum. Cel din stanga functioneaza perfect. Cred ca o sa fac o vizita la service pentru remediere / inlocuire.

 

Rog posesorii de Cruze daca pot verifica daca difuzorul dreapta fata se aude ok sau cu bazait (poate este o problema de genul "asa face toate" 10000000.gif )

 

Cu stima,

 

 

nu am problema asta... sa nu fie de la basu dat la maxim

Share this post


Link to post

nu am problema asta... sa nu fie de la basu dat la maxim

 

 

si sau X Bass-ul headscratch.gif

Share this post


Link to post

@safari hunter - X Bass ? :) Am echipare LS Plus .. poate X Bass-ul o fi la LT :scarpin:

 

@stefangirbaci - bass-ul nu e nici la jumatate ... Si oricum, difuzorul din stanga functioneaza perfect, la orice volum.

 

O sa incerc sa dau jos masca de la difuzor, poate nu sunt stranse bine suruburile care fixeaza difuzorul. Daca nu e de la asta, atunci fac o scurta vizita la service.

 

Va tin la curent !

Edited by toxxiqman

Share this post


Link to post

O sa incerc sa dau jos masca de la difuzor, poate nu sunt stranse bine suruburile care fixeaza difuzorul. Daca nu e de la asta, atunci fac o scurta vizita la service.

 

Sau poate difuzorul este montat direct pe plastic sau metal fara o suprafata de amortizare a vibratiilor.

Share this post


Link to post

Da, buna idee . O sa compar montajul cu cel din partea stanga. :thumbl:

 

Ce am observat asa rapid, e ca daca apas putin pe masca de la difuzor, vibratia/bazaitul se reduce aproape complet. Deci cred ca ar fi o problema de prindere nu?

Share this post


Link to post

toxxiqman vezi ca masca la difuzor este de fapt panoul usii.

Difuzorul e prins bine in usa el nu are cum sa vibreze nasol (decit daca e membrana stricata)

insa poate sa vibreze ornamentul ala cilindric vopsit care vine peste masca difuzorului (adica peste panoul usii)

 

Pentru detalii vezi topicul de la tuning Kalecs, Audio Cruze pentru poze

Share this post


Link to post

Fratilor, revin asupra noii mele masini Cruze si va spun cu tarie de data asta ca este ultima masina de pe planeta. Fugiti cat va tin picioarele de Chevrolet Cruze. La 20.000 km astazi de dimineata m-am urcat in masina sa plec la munca. Bag cheia in contact, calc ambreiajul , ca de altfel in fiecare dimineata si NIMIC. MASINA MEA NOUA NU PORNESTE. Nu apare nimic pe bord defect din toata multimea aia de senzori dar nu porneste. DIn nou, sustin ca e cea mai proasta alegere a oricui si va recomand calduros sa nu va luati asa ceva. Imi venea sa o arunc la cos. Dupa ce am data pana acu 30.000 RON la ea. Din clipa asta jegu asta de masina este DE VANZARE.

 

 

Share this post


Link to post

Nu e ultima masina de pe planeta, man, mai sunt si altele iesite mai recent :) ) .

Nu te-a impins nimeni sa o cumperi. Avand in vedere dezgustul cu care vorbesti despre ea, o vei vinde foarte greu si vei lua putini bani. Si masina mea are puncte slabe- insa nu asa de multe...

Share this post


Link to post

referitor la post-urile lui birla: imi pare rau, dar eu SINCER nu cred nimic ce spune. o fi vreun angajat dat afara de GM :) . e prea multa rautate in posturile sale

 

 

Share this post


Link to post

birla, si totusi, ai pornit-o pana la urma ? Ai dus-o la un service?

Share this post


Link to post

DE VANZARE.

 

 

 

Pretul, care este pretul, ca dincolo era mai ieftin ?

Share this post


Link to post

Birla am inteles parerea ta, esti total dezamagit de maina.

 

Faci bine ca o vinzi nu de alta dar sa poti dormi linistit. :thumbl:

 

Probabil ca ai luat vreo masina de teste sau vreuna busita sau poate e pur ghinion (ai luat prima masina dupa concediul de vara al muncitorilor, daca nu printre primele fabricate). Sau poate ca ai probleme cu senzorul de la pedala de ambreiaj (o fi inghetat tija in el).

 

 

Eu nu am cu ea nici pe departe asa multi KM la activ ca tine (o am de o luna si putin) dar nu am avut nici o problema cu ea si singurul lucru care nu mi-a placut la ea e ca nu avea difuzoare pe spate (sa rezolvat).

 

Eu ma port frumos cu masina, am avut grija de ea la rodaj, si nu am avut probleme pina acuma si nu cred ca o sa am probleme grave cu ea.

Am studiat-o destul de bine si singurul minus cred ca ar fi poate la directie intrucit sunt sigur ca nu este proiectata pentru gropile din Romania asa cum este Loganul (are bieletele curbate sa absoarba bine socurile), are un plus la bucsile de suspensie(sunt masive) si un minus la pivot (pare cam mic si cam fraged pentru drumurile din Ro - poate ma insel).

 

Cit depre cum zice birla in trecut "suna a tabla goala" sau ca are probleme cu amortizorul dreapta ca face un zgomot ciudat,.., ce as putea sa zic mie mi se pare ca totul suna normal.

Pe mine ma deranjeaza mai mult toba care suna sport, la drum lung e cam obositore (sa vedem mai nou carei treaba ca avem in plus doua boxe in dotare :-> ).

Edited by balogm

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...