Jump to content
Sign in to follow this  
barabula

Chevrolet Cruze - Probleme Tehnice

Recommended Posts

Care Pasat 2.0 TDI? Ala de 170CP, nu?

Share this post


Link to post

octavp si iulian19792003 va multumesc frumos de raspuns. Eu am revizia tocmai in noiembrie, ca tare mi-ar fi placut promotia asta cu -24% :)

Edited by toxxiqman

Share this post


Link to post

Cand se face inscrierea la Cruze nu se da examen la "Intelegerea si evitarea offtopic-ului ?

Share this post


Link to post

Salut. Cred ca am o problema la cutia de viteze. Intra foarte greu in marsarier , deobicei incerc de 2 ori sa bag , uneori intra dar scoate acel zgomot ca si cind nu apas ambreiajul pina la capat. In celelalte viteze intra fara probleme. A mai intilnit cineva aceiasi problema? Nu as vrea sa ma duc inca la service, mai astept.

Share this post


Link to post

Mai apasa ambreiajul o data. Adica ii dai drumul si il apesi din nou.

Si eu mai pateam asta.

Share this post


Link to post

Salutare

 

Dupa ce am parcat masina in parcare la servici fug in graba spre birou si apas pe telecomanda sa inchid masina, ma uit la masina nimic, mai apas odata si tot nimic, merg langa masina si apas de vreo 5 ori si tot nimic, intru in masina inchid portiera si apas din nou , culmea din interiorul masinii functineaza, cobor din masina si iar aceias faza nu merge nimic, nici inchidere nici porbagaj nic, singura solutie sa o inchid manual de la cheie,,,,,,, precizez ca dimineata la pornire spre servici am deschis masina de la telecomanda,,,,,,, aoare ce puiii mei are

A da am mai desfacut si telecomanda sa vad de nu face contact bateria dar tot nimic

 

Completare

Am cumparat baterie noua si tot nu functioneaza

Oare ce are?

Edited by romeosuta

Share this post


Link to post

Poate trebuie schimbata bateria de la telecomanda.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Incearca cu cealalta cheie , daca nu merge sar putea sa fie o problema de cod si nu o problema la cheie.

Share this post


Link to post

Cheama platforma, cheama service-ul, suna la GM, fa scandal, sa-ti diagnosticheze masina pe loc. Daca pleci cu ea, pana ajungi acasa o sa-si revina. Cand o sa te duci in service, or sa-ti spuna ca nu pot diagnostica un defect care la ei nu se manifesta.

Mai este cel putin o persoana aici care a trecut prin aceiasi situatie, in afara de mine si de tine.

Doar ca la noi s-a intamplat cand masina era inchisa. E o placere iarna sa te chinui sa deschizi cu cheia.

Share this post


Link to post

Din pacate nu am acces momental la cealalta cheie dar se petrece ceva foarte interesant, din spatele masini functioneaza iar din fata masini imediat de la inceputul capotei nu mai merge in nici un fel, am vorbit cu cei de la service si ziceau ca trebue sa merg la ei cu masina pentru verificare, cica nu au mai avut de a face cu asa ceva.

Edited by romeosuta

Share this post


Link to post

...din cate vad eu tu ai ales sa iti iei o masina de clasa medie spre mare cu dotari standard si cu cel mai slab motor...

vreau sa-ti spun ca sunt posesorul unui cruze facut pe comanda...

Subliniez doar 2 din ineptiile debitate in postul tau...masina "medie spre mare" de 1,6 e un stift iar aia de 1,8 deoarece e "facuta pe comanda" e o racheta! Ce naiba nu stii ca ti-ai cumparat o masina compacta care are exact aspect de compacta iar a ta "facere pe comanda" e doar o completare cu optionalele dorite? E tare si mentionarea ca nu stiu cine are 1,6 de 9000 euro asemanator cu Loganul iar a ta e 16000 fara remat...pana la urma pt. informarea ta un posesor de 1,6 da in medie cam 11000 euro iar unul de 1,8 probabil in jur de 13000 diferenta fiind de 113cp la 141cp. Concluzia rade ciob de oala sparta! Penibil!

  • Like 2

Share this post


Link to post

Cheama platforma, cheama service-ul, suna la GM, fa scandal, sa-ti diagnosticheze masina pe loc. Daca pleci cu ea, pana ajungi acasa o sa-si revina. Cand o sa te duci in service, or sa-ti spuna ca nu pot diagnostica un defect care la ei nu se manifesta.

Mai este cel putin o persoana aici care a trecut prin aceiasi situatie, in afara de mine si de tine.

Doar ca la noi s-a intamplat cand masina era inchisa. E o placere iarna sa te chinui sa deschizi cu cheia.

 

 

Alice la tine care a fost problema cu telecomanda, pana la urma cum ai rezolvat problema?

Idea e ca sunt in renovare totala cu apartamentul si sunt pe fuga tot timpul dupa orele de munca, nu am timp de sevice si alte chestii, sincer ma cam deranjeaza ca lunar sa fac vizite la service, eu din aceasta cauza am vrut masina noua sa scap de probleme dar din pacate se pare ca nu e deloc asa.

 

Culmea culmilor

 

Fara sa fac nimic si-a revenit telecomanda, masina raspunde ok la inchis/deschis ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic, tot ce e diferit fata de dimineata este umezeala, dimineata a plouat si nu a functionat telecomanda iar acum e soare si functioneaza telecomanda.

Mentionez ca nu am intrat in baltoace cu masina si nu s-a udat telecomanda, oare sa fie de vina umiditatea din aer, daca da atunci e nasol de tot.

 

 

 

 

 

 

Edited by romeosuta

Share this post


Link to post

Nu am facut nimic, am plecat cu ea asa, si dupa vreo 2-3km am oprit si am incercat-o din nou - a mers fara probleme.

De atunci, ma rog sa nu se mai intample.

Share this post


Link to post

[-O<

 

Daca - se apasa butoanele de mai multe ori, involuntar sau, in afara razei de actiune a cheii(telecomezii); scapati cheia pe jos; sunt interferente de unde radio in zona, se schimba bateria (cheii) etc... trebuie resincronizata cheia.

 

Unii zic ca si anumite telefoane mobile tinute mai mult timp langa cheie pot crea astfel de neplaceri.

 

Anumite sisteme de alarma pot crea astfel de probleme masinilor parcate in vecinatate.

 

Daca se foloseste inchiderea centralizata de prea multe ori la intervale foarte scurte sistemul intra in safe mod si pot apare aceleasi simptome.

 

Cheia se sincronizeaza foarte simplu - se introduce in butucul cu pricina si se pune contactul in pozitia 2... se aprind martorii in bord.

 

Eventual cu cheia in contact se apasa si butonul de inchidere centralizata al acesteia.

 

 

PS: Lasati scandalul puneti mana sa cititi. :thumbl:

 

Voi ce masini a-ti mai avut pana acum ?

  • Like 1

Share this post


Link to post

Am oprit masina, am coborat, am scos cheia, am apasat O SINGURA DATA pe butonul de INCHIDERE, si am pus cheia in buzunarul de la haina.

Cheia sta in buzunar singura, fara telefoane, alte chei, monezi sau alte prostii ca sa nu o zagarii.

Am ajuns acasa, am pus haina in cui.

Am stat 3-4 ore, am luat haina din cui, am ajuns langa masina, am scos cheia din buzunar, si am incercat sa o deschid. Nu a mers.

Am tot frecat-o (deh, ce tupeu pe mine, vroiam sa intru in masina), i-am scos bateria, am pus-o la loc - nimic.

 

Am intrat cu greu in masina, am pornit-o, am lasat-o vreo 30-60 de secunde, dupa care am oprit-o din nou. Am incercat cheia, nu a mers.

Am pornit-o din nou, am plecat, am mers vre-un km, am oprit masina, si dupa aceea cheia a mers.

 

Daca s-a desincronizat cheia - de ce?

Daca s-a desincronizat, de ce nu s-a sincronizat cand am pornit masina?

 

Si cum ziceai ca explici ca la romeosuta mergea din spate, si din fata nu?

Share this post


Link to post

Ca sa raspund la intrebarea ce masina am avut pana acum, daca chiar conteaza in rezolvarea misterului cu cheia.

DACIA 1310

OPEL OMEGA B

LOGAN

 

Faza care am patito chiar a fost interesanta cu inchiderea masini doar din spate si lateral, iar din fata sincer deja ma durea degetul de la atata apasat si nu misca nic.

 

De atunci totul este super OK sper sa ramana tot asa, eu sincer sunt multumit de masina, eu consider ca cea mai critica perioada a unei masini noi este pana se aseaza adica pana in sa ziuc asa 5000 km, timp in care apar toate bubele la iveala si se remediaza ( dupa cum ziceam este doar parerea mea )

Share this post


Link to post

Faza care am patito chiar a fost interesanta cu inchiderea masini doar din spate si lateral, iar din fata sincer deja ma durea degetul de la atata apasat si nu misca nic.

 

Dupa cum spuneam mai sus, interferente unde radio in zona unde nu functiona.

 

Cauta pe google "sincronizare cheie".

Share this post


Link to post

AM UN CRUZE SI SE CAM BLOCHEZA TERMOMETRUL DIN CAND IN CAND. ADICA DIMINEATA ERAU 2 GRADE IAR DUPA MASA ERAU 17 SI MASINA TOT 2 GRADE ARATA. AM FOST LA SERVIS SI NU SIAU DAT SEAMA CARE E PROBLEMA AU SCHIMBAT SI SENZORUL DAR NIMIC SI ACUMA SE TOT BLOCHEAZA CATEODATA DAR DUPA O VREME ISI REVINE. A MAI PATIT CINEVA ASEMENEA LUCRU?

Share this post


Link to post

Rugaminte : apasa tasta aia de scrie "Caps Lock" si nu mai folosi majuscule cind postezi ...

Share this post


Link to post

La al doilea topic deschis pe aceeasi problema e permis, ca tot se sterge.

Share this post


Link to post

Cred ca te-au lamurit baietii. Nu mai scrie cu majuscule si problema se rezolva de la sine.

Daca nu puteti sa-l ajutati cu un sfat de ce mai postati facand observatii stupide? Cu ce va deranjeaza ca omul prefera sa scrie cu majuscule?

Edited by danepicu

Share this post


Link to post

http://www.gmclub.ro...tion=boardrules

 

Vezi aici, sa-ti improspatezi ce ai acceptat la inscriere. Cauta la "majuscule" si la "topic existent"., dupa care concentreaza-te asupra ta, asupra actiunilor tale, nu mai purta grija altora.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Citeste punctul 2.2 din . Daca omul vrea sa scrie cu majuscule penalizati-l conform punctului 6.1 fara sa-l mai certati atat. O fi si el responsabil si poate ca a citit regulamentul. In rest ramane cum am scris mai sus.

 

Peste 3.2 te-ai uitat, daca tot aduci regulamentul in discutie ?

Edited by Salex

Share this post


Link to post

E o problema cunoscuta la Cruze, dar rezolvarea ei nu a fost inca gasita (probabil e o problema de contact imperfect, sau in cazul cel mai nefericit e din software).

 

Sfatul meu este sa mergi la service avand in vedere ca masina e in garantie si sa faci scandal monstru. Daca nu esti genul de om care sa faca asa ceva (spre exemplu eu nu sunt), roaga un prieten/ruda etc sa se duca in locul tau sa se certe(ma rog, mergi tu cu el, dar se da el drept proprietar). Si NU glumesc, asta chiar da roade, doar dealerul nu va dori sa afle toti potentialii clienti despre problemele lui Cruze fix la el in sediu.

 

Sa ne tii la curent cu rezolvarea problemei, cu siguranta vor si ceilalti sa afle.

 

Bafta!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...