Jump to content
Sign in to follow this  
raz_sor

Probleme Electrice

Recommended Posts

Bun, problema a revenit... de data asta doar releul parlit. Reparatie de moment: releu nou. Totusi asta nu rezolva problema... de ce se arde periodic releul? E posibil sa fie din cauza unui contact imperfect in soclul din panou?

Share this post


Link to post

Mai precis,ce se arde ?

Bobina sau contactele releului

Share this post


Link to post

Nu le-am desfacut inca, o sa ma uit mai pe seara in cel schimbat azi. Carcasa e topita pe langa contacte, iar contactele sunt innegrite.

Share this post


Link to post

E problema de papuci in mufa releului. Roaga-l pe Dj sa-ti puna relee la faruri, ca altfel nu scapi de probleme! Instalatia la E3 e ... jalnica!

Share this post


Link to post

L-am rugat... de vreo 2-3 ani :) ) Nu mai stiu, tabloul de sigurante se poate rabata spre fata? Ma gandesc sa mai strang putin papucii de la releul ala, pana apuc sa pun releuri pe faruri.

Share this post


Link to post

Scoti capacul de la sig. Faci parghie cu 1 - 2 surubelnite drepte intre tablou si muchia bordului si-l impingi in spate, spre pedale. Il lasi sa atarne in fire.

Cred si eu ca te refuza... are de treaba la fiarele lui! Sau nu-i stimulat? :mrgreen:

Share this post


Link to post

Mersi, incerc intr-o zi sa-mi fac timp de el.

Neah, la el e pe chef... daca nu-l prinzi cand are chef, degeaba :)

Share this post


Link to post

Salutare! Am si eu o problema cu al meu Cielo Executive 2004 1.5 DOHC. Mai exact, cand pornesc dimineata, e relantiul mic, trepideaza masina. Cand se incalzeste, nu mai trepideaza. In mers, a3a cu 40-45 km/h simt in masina ca niste mici suturi cand si cand. Nu mereu. Mentionez faptul ca motorasul pas cu pas e nou, fisele sunt noi, bujiile noi. Am verificat bobina. Cu motorul pornit, am scos cate o fisa si da scanteie. Ce sa fie? Cand se incalzeste, nu mai trepideaza dar acele mici suturi se mai simt, dar nu asa tare. IAC-ul e curatat. Cum se rezolva problema asta? De la ce sa fie? Poate fi senzorul de turatii? Va rog, ajutati-ma! Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post

Chiar nu știe nimeni? ..

Share this post


Link to post

Mersi, incerc intr-o zi sa-mi fac timp de el.

Neah, la el e pe chef... daca nu-l prinzi cand are chef, degeaba :)

 

Bre, e frig :D . Ia tu 2 relee cu socluri si 2 sigurante la fel, 2 papuci de-aia care se prind la surub (si ia si mie una de 30A cu soclu) si rezolvam. Si mamanci kk, nu m-ai rugat de asta, la proiectoare te-am ajutat.

Dar sincer la cate fire ai tu trase aiurea pe-acolo in toate directiile mi-e o sila...

Share this post


Link to post

Ti-am mai zis anul trecut, dar n-ai avut chef :) ) Bine, atunci nu facea probleme releul asta...

Sa vad cand am timp sa fac cumparaturi, socluri pt relee cred ca am. Ce papuc cu surub?

Share this post


Link to post

Pt. cuplat la borna + a bateriei (ureche fi 6,5 mm) si unul pt masa.

Share this post


Link to post

Am inteles, mersi :) Cred ca am, dar sa verific. Fac eu necesarul cu dj-ul.

Share this post


Link to post

A rezolvat dj-ul aseara, a montat un releu pe faza scurta. Ar fi montat si pe lunga, dar nu mai aveam inca un releu. E suficient si asa, oricum pe scurta merg 99% din timp.

Share this post


Link to post

In seara asta cand mergeam prin oras dintr-o data sa dus acul de la turometru pe 0 si sa aprins becul de la baterie in bord .. si motorul nu sa oprit . Prima data banui ca sa dus partea electrica la contact , dar opresc si pornesc motorul fara probleme , numai ca numai apar toti martorii in bord pana sa dau la automat si nici martorul de la centura nu se aprinde . Ajung acasa cu motorul pornit si masor bateria si aveam 12.5 , alternatorul numai incarca deloc .. Se poate asa dintr-o data sa cedeze ? Masina are 105.000km proaspat facuti :D si pana acuma cam la fiecare revizie masuram cum incarca si era 14.2 si daca porneam toti consumatorii nu scadea sub 14 , statea fix 14 fara sa jongleze .

Sa fie de la alternator sau din tabloul de sigurante ?

Share this post


Link to post

O dioda dusa ...

Share this post


Link to post

A rezolvat dj-ul aseara, a montat un releu pe faza scurta. Ar fi montat si pe lunga, dar nu mai aveam inca un releu. E suficient si asa, oricum pe scurta merg 99% din timp.

 

Si mie cateodata mi se incing sigurantele la faruri pe faza scurta.. doar cateodata nu tot timpul. De cand cu gropile aparute ca ciupercile dupa iarna.. mi-a revenit si faza lunga si merge :)

In seara asta cand mergeam prin oras dintr-o data sa dus acul de la turometru pe 0 si sa aprins becul de la baterie in bord .. si motorul nu sa oprit . Prima data banui ca sa dus partea electrica la contact , dar opresc si pornesc motorul fara probleme , numai ca numai apar toti martorii in bord pana sa dau la automat si nici martorul de la centura nu se aprinde . Ajung acasa cu motorul pornit si masor bateria si aveam 12.5 , alternatorul numai incarca deloc .. Se poate asa dintr-o data sa cedeze ? Masina are 105.000km proaspat facuti :D si pana acuma cam la fiecare revizie masuram cum incarca si era 14.2 si daca porneam toti consumatorii nu scadea sub 14 , statea fix 14 fara sa jongleze .

 

Sa fie de la alternator sau din tabloul de sigurante ?

 

Da, dintr-o data cedeaza. Eu cand am reparat alternatorul si am inlocuit diodele nu m-a tinut mai mult de cateva luni si s-a dus iar. Am fost nevoit sa iau altul nou de espero cu racire mai buna si de 85A. Merge foarte bine de foarte mult timp si l-am frecat prin oras cu muzica in blana si consumatori.

Edited by koss_x_treeme

Share this post


Link to post

Alternator cu racire mai buna in sensul ca ... ? In ce consta diferenta intre cele doua ?

Share this post


Link to post

La mine o fost doar o siguranta pușcată , una de 20A .. am uitat care mai exact dar banui cea de la ECM de nu mergea nici-un martor nimica ..

  • Like 1

Share this post


Link to post

Alternator cu racire mai buna in sensul ca ... ? In ce consta diferenta intre cele doua ?

 

Aveam pe cielo un alternator delco remy cu racire externa. Acum am unul de espero OEM cu racire interna. Diferenta este la palele de ventilare. Cica sunt mai eficiente la racire cele cu palele in interiorul corpului alternatorului.

Edited by koss_x_treeme

Share this post


Link to post

Mi se pare normal pt ca raceste puntea de diode si regulatorul din altenator.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Multam, Koss.

 

Tin destul de bine si alea cu racire externa. De nu ma insel si alea de espero au fost bijuterite din cite am citit.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Au fost pe naiba, eu l-am schimbat pe al meu :)

 

Depinde foarte mult cat de solida e puntea de diode, au fost mai multe modele, ce am avut eu pe espero nu era mare lucru, ce pusesem dupa era un Valeo de 85A cu racire externa la care diodele erau metalice de-alea care se infileteaza pe radiator. Alal nu are moarte.

Adica de-astea

https://www.redresoare.ro/thumb.php?w=600&h=400&action=limit&src=userfiles/products/80/d427006.jpg

Share this post


Link to post

Al meu ii cu racire externa si sincer habar nu am ce punte de diode are. Din fericire inca isi face treaba. Din nou din fericire am unul rezerva cu racire interna de pe cealalta troasca. Asta cu racire interna a suferit deja o interventie (nu retin cauza) iar celalalt, actual asa zis, de minim 10 ani invirte fara de vreo interventie.

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

Salutare,

 

Am și eu o problema la un Cielo care mă seaca destul de tare, nereușind să o rezolve 2 electricieni.

 

Problema e simpla și scurta: când acționez butonul de avarii se stinge ceasul din bord. Pe bune? 😂😂😂

Avariile in sine funcționează în momentul în care bag in marsalier.

 

Va mulțumesc mult.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...