Jump to content
Sign in to follow this  
Costi VLN

Daewoo Cielo 1995

Recommended Posts

Vezi cum arata ala nou si nu te zgarci la bani ca mine ca ai vazut ce patesti. Ia original nu facaturi.

Ala la 4 milioane e foarte bun la pret daca e original.

 

Ps. Ia vezi nu e de la robinet? Ca daca e stii ce-ai de facut. Poxipol si sarma :) . Am discutat problema intr-o joi cu minunatii robineti.

Si daca radiatorul vechi are partea de plastic dinspre filtru de aer intacta il vreau eu. Ne intelegem cumva. Vreau sa vad daca nu pot sa mi-l fac pe ala original. Am 2 acasa, ambele originale si cu aceeasi problema, partea de plastic fisurata.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Tot nou si original as vrea si eu sa cumpar sa fac treaba buna.Sper sa ma insel dar probabil ca si eu am partea aceea de plastic fisurata din cate am vazut.Nu cred ca e da la robinet.Cand il scot ma uit mai atent.

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Eu zic sa nu te chinui sa-l scoti. Da scutul din partea aia jos ca se vede de sub masina si te bagi cu o patura.

Share this post


Link to post

Dar nu merge sa ii tragi o reparatie proviorie? Am vazut la cineva, a curatat zona de tablitele alea indoite a prins bucata cu patentul, a pus nush ce lipici si gata, nu mai curge... Dar era doar un por mic si era exact la extermitatea 'conductei' (nu stiu cum sa ii zic)

Share this post


Link to post

Lipiturile nu tin. Depinde si de por. Eu am avut unul lipit foarte bine care a tinut aproape 2 ani. Nu ai siguranta fiindca nu stii cand se va rupe lipitura si te lasa cine stie pe unde.

Share this post


Link to post

De acord! Solutie provizorie ziceam... ca nu e un nimic sa arunci asa 4 mil pe un radiator... :)

Share this post


Link to post

Da dar daca privesti si din unghiul celalalt problema, merita 4 milioane pe un radiator nou original si 10 ani nu te mai doare capul nu? Eu prefer sa stiu ca pot pleca oricand si oriunde cu masina si nu ma lasa in drum. Mie mi se par bani aruncati astia cu reparatia provizorie, intr-un final tot trebuie unul nou.

 

Ps. La mine pe masina singurul lucru luat de la sh e capota portbagaj si probabil va mai veni o aripa fata. Mecanic nu se merita nimic. De ce sa iau o piesa care are aceiasi ani ca si a mea cea defecta si sa merg cu frica fiindca nu stiu cand o sa pice?

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Nu vreau sa ma carpesc.Cum am schimbat si caloriferul nou asa am de gand sa fac si cu radiatorul.Tot nou.Prin aceste operatii de scutire de bani prin improvizatii nu faci altceva decat sa amani termenul inlocuirii,care oricum va fii [-X .Si asa cum a zis si DjDark daca crapa lipitura si sant pe la mama draq ce ma fac?Cam nasol pt ca am nevoie de bani ca de aer dar in asta e trebuie sa am grija si de masina.Multa bafta. :thumbl:

Share this post


Link to post

Am cumparat azi radiatorul de apa.La telefon am intrebat-o clar pe vanzatoare daca e original GM si raspunsul evident :D a e original GM.Cand am ajuns la magazin surpriza e alta marca,HCC.Scrie made in korea dar nu GM.Oricum l-am cumparat ca tot facusem drumul pana acolo si tinind cont ca e nou merge, e ok.Dac era vreo piesa mecanica da dar radiator e ok.Am cumparat si o solutie de curatat instalatii de racire si radiatoare.Acum, sa vad cand imi gasesc timp sa il schimb,poate zilele astea.In rest Multa bafta. :thumbl:

post-18944-1251879549_thumb.jpg

post-18944-1251879574_thumb.jpg

post-18944-1251879690_thumb.jpg

post-18944-1251879710_thumb.jpg

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Instalatia, sa o cureti inainte de a scimba radiatorul vechi cu cel nou.

Share this post


Link to post

Radiator Flush de la 2+2 chiar functioneaza bine in cazul depunerilor rezonabile de calcar (aparute in cazul utilizarii apei de la robinet in locul apei distilate). Imi aduc aminte ca l-am folosit pentru un amic posesor de Dacie. In momentul introducerii in instalatie, lichidul de racire s-a colorat instantaneu in albastru. Dupa cca 10 minute de functionare a motorului si apoi racirea acestuia, pe fundul vasului de expansiune am gasit o tona de depuneri albe, de consistenta si aspectul Calciului dizolvat in apa. Din motivul asta iti recomand ca dupa tratamentul cu Radiator Flush sa ii mai faci vreo 2 spalari cu apa curata (de preferat distilata :D )

Share this post


Link to post

De aceea am si cumparat aceasta solutie,flush radiator,sa curat bine instalatia.Dupa ce golesc apa impreuna cu solutia,flush,o sa bag si 1l de otet cu apa,las la relantiu 10 min sa clateasca bine si mai fac 2 spalari cu apa curata.Stiu ca e indicat sa folosesti apa distilata,nu depune calcar,dar bag normala pt ca in 2 luni o sa introduc antigel.Cat poate depune in 2 luni,nici nu cred ca are timp.Sper ca dupa aceasta operatie de schimbare a radiatorului sa scap de stresul asta,care m-a zapacit :P ierderea lichidului de racire.Oricum nu vad pe unde ar mai putea pierde din moment ce am pus si calorifer nou si radiator nou.Vom vedea.Va tin la curent.

Share this post


Link to post

Nu e mai subtire ca cel vechi? Daca da atunci e la fel ca al meu asta de pe masina.

Ce sa zic, sa ai parte de el ca eu... Si sa nu il arunci pe cel vechi.

Share this post


Link to post

Cand umpli definitiv - pune apa distilata si antigel! - nu o lasa nici o saptamana doar cu apa in instalatie

Share this post


Link to post

Eu am mari indoieli la efectele solutiei de otet asupra pieselor din aluminiu. Porozitatea creata prin atac chimic favorizeaza depunerile ulterioare sau altfel spus, metode vechi la echipamente vechi. Daca pui radiator flush, de ce mai este nevoie sa mergi o perioada cu solutie de otet ?

Share this post


Link to post
Nu e mai subtire ca cel vechi? Daca da atunci e la fel ca al meu asta de pe masina.

Ce sa zic, sa ai parte de el ca eu... Si sa nu il arunci pe cel vechi.

 

 

Ma nu stiu daca e mai subtire,vad cand il inlocuiesc.Da stiu bafta ta cu radiatoarele.Cam nasol. :o

 

Cand umpli definitiv - pune apa distilata si antigel! - nu o lasa nici o saptamana doar cu apa in instalatie

 

 

Daca spui tu asa o fii.Sa vad cred ca o sa cumpar si un bidon de 5 L de apa distilata. :thumbl:

 

Eu am mari indoieli la efectele solutiei de otet asupra pieselor din aluminiu. Porozitatea creata prin atac chimic favorizeaza depunerile ulterioare sau altfel spus, metode vechi la echipamente vechi. Daca pui radiator flush, de ce mai este nevoie sa mergi o perioada cu solutie de otet ?

 

 

Ma agandeam ca nu are ce strice,eventual o concentratie mai mica de otet,nu 1 L.Vad eu.

Share this post


Link to post

Am inlocuit azi radiatorul.Nu e multa munca,in 2 ore am terminat.Mai mult a durat aerisirea decat operatia de inlocuire.Cu aceasta ocazie am curatat bine si termocupla si ventilatorul radiatorului,era multa mizerie.Am vazut si pe unde pierdea,e fisurat in portiunea de plastic,am pus si poze sa vedeti si voi,e in zona patata.Apropo de ce au facut lateralele radiatorului din plastic nu stiu,airea,era mult mai ok din metal.Acum voi fi cu ochii pe nivel sa vad cum se prezinta.Sper sa nu mai scada ca m-a zapacit.In rest Multa Bafta. :thumbl:

  • Dj.Dark,radiatorul nu e mai subtire ca cel de pe masina,erau identice. [-X

post-18944-1251964966_thumb.jpg

post-18944-1251964974_thumb.jpg

post-18944-1251964987_thumb.jpg

post-18944-1251965022_thumb.jpg

post-18944-1251965057_thumb.jpg

post-18944-1251965082_thumb.jpg

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Eu acasa am originalul de espero si inca unul original de cielo GLE. Amandoua sunt identice (cu exceptia gaurii de termocupla si robinetului la cielo) si mai groase decat ce am acum pe masina. Vedem diseara care e treaba, daca mai prindem lumina si facem o comparatie.

 

PS. Tocmai, nu e de plastic laterala, daca era de plastic se putea lipi. E un fel de ebonita casanta in draci.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post
Eu acasa am originalul de espero si inca unul original de cielo GLE. Amandoua sunt identice (cu exceptia gaurii de termocupla si robinetului la cielo) si mai groase decat ce am acum pe masina. Vedem diseara care e treaba, daca mai prindem lumina si facem o comparatie.

 

PS. Tocmai, nu e de plastic laterala, daca era de plastic se putea lipi. E un fel de ebonita casanta in draci.

 

 

Ebonita,plastic ce draq o fii dar e de kko.Parerea mea.Am la dacie radiator metalic cred ca de 5 ani si a fost pus sh si e belea.Oricum e nou si tre sa ma tina ceva timp.SPER. :uff:

Share this post


Link to post

Am cumparat azi bidon de 5 litri de cu apa demineralizata sa o inlocuiesc pe cea actuala de la robinet.Sper sa nu fi apucat sa depuna sau sa corodeze ceva.Oricum cred ca nu a avut timp,4 zile.Cred ca luni am timp sa o inlocuiesc.Pana acum nivelul din vasul de espansiune e normal,sper sa ramana asa.In rest masinuta merge bine.Multa bafta. :thumbl:

Share this post


Link to post

M-am apucat azi si am montat leduri rosii de 3mm pt luminarea acelor bordului.Tot ma tineam sa montez si nu imi gaseam timp.A durat ceva,vreo 4 ore.Am pus si o poza cu bordul cu acele luminate si neluminate,pt comparatie.Maine vreau sa ii cumpar alt capat de esapament,oval si sa ai inlocuiesc lichidul de racire.Sa vedem daca tine timpul cu mine.

  • S-a ivit o problema.Fiind cu geamurile aburite am observat azi ca nu mai cupleaza aerul pe la aerisirile de la parbriz.Am demontat si blocul de comanda al acestuia si totul in regula.E posibil sa fie de la lamele de dirijare ale aeruluo?Daca da stie careva cum dau de ele?Mentionez ca restul merge normal inafara de acest aspect.

post-18944-1252354143_thumb.jpg

post-18944-1252354183_thumb.jpg

post-18944-1252354342_thumb.jpg

post-18944-1252354505_thumb.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

Vezi sa nu fie vreun furtunas din ala pt vacuum de la blocul de comanda pe sub bord. Eu gasisem putin iesite vreo 2 si le-am fixat mai bine. Daca ai scos blocul de comanda si dupa montaj ai observat ca nu mai da aer pe acolo, e posibil sa trebuiasca sa astepti un pic pana isi da drumul...

Share this post


Link to post

Daca nu fasaie nimic cand comuti pe pozitia de parbriz mai mult ca sigur a iesit furtunasul de vacuum sau s-a infundat, probabil cand ai schimbat caloriferul.

 

Cum ai pornit motorul exista vacuum acolo. Daca se aude vre-un fasait continuu la relanti din bord, e scapat vre-un furtun. Verifica daca a intrat rondelul ala cu furtunele cum trebuie la buton si urmareste furtunelul corespondent pozitiei care nu functioneaza si verifica-l in celalalt capat.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

M-am gandit si eu la asta.Nu se aude nici un fisait,deci sant fixate bine in suportul lor.Din moment ce in blocul de comanda al climei totul e ok ramane doar sa verific capetele furtunaselor.Vb ta DJ, e posibil cand am schimbat caloriferul sa fi atins vreunul si sa il fi scos de acolo.O sa demontez azi ca sant liber sa vad ce reusesc.Multumesc pt promptitudine =D> .Multa bafta.

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

M-am apucat azi sa rezolv problema cu distribuirea aerului.Am demontat si verificat blocul climei si furtunele de vacuum si totul in ordine.Am demontat plasticaraia bordului,a aerotermei sa ajung la clapeta de distribuire a aerului.Se pare ca atunci cand am montat noul calorifer am atins aceasta clapeta si i-am indoit un colt.Apropo e facut dintr-o tabla foarte subtire si maleabila.I-am indreptat acel colt care atingea carcasa de plastic si impiedica coborarea acesteia implicit directionarea aerului pe la parbriz.Am plimbat cu mana clapeta sa nu mai agate,apoi am facut proba si totu ok.Am montat inapoi plasticele bordului,facut curat si gata.Bine ca am rezolvat-o pt ca am condus pe ploile astea si e un calvar :uff: .Am pus si poze si intr-una dintre ele e si clapeta cu pricina.In rest multa bafta. :thumbl:

post-18944-1252422174_thumb.jpg

post-18944-1252422213_thumb.jpg

post-18944-1252422249_thumb.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...