Jump to content
Sign in to follow this  
Costi VLN

Daewoo Cielo 1995

Recommended Posts

Daca nu mai inchid bine din pacate rezolvarea e numai una. Fa-le un test inainte de a le remonta la fel ca la demontare si vezi daca mai curg fiindca sigur vor curge si le montezi degeaba inapoi.

Share this post


Link to post

Da,din pacate sant nevoit sa cumpar 3 injectoare. :wallbanger: Unul e bun dar cele 3 se umezesc.Mai trag si eu asa de ele pina le cumpar.Am descoperit un siretlic.Dupa ce opresc motorul desfac busonul de benzina sa eliberez presiunea;astfel elimin banzina scursa din neinchiderea corecta a injectoarelor.Cred ca le ajung si lor 14 ani?Ce sa le mai ceri. =D>

Share this post


Link to post

Asta din cauza ca si pompa are ceva. Supapa pierde presiunea inapoi in rezervor. Ziceai ca e noua?

Share this post


Link to post

Pompa e ok.Explicatia e urmatoarea,cel putin asa o inteleg eu :D aca nu desfac busonul de benzina si nu eliberez presiunea,benzina inpinsa de presiune intra in injectoare si daca acestea nu inchid bine picura si se ineaca motorul;rezulta pornirea dificila la cald.La rece totul e bine deoarece intra soclul in functiune se regleaza amestecul favorabil si pornirea e buna.

 

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Pompa are (sau ar trebui sa aiba) o supapa unisens care nu permite reintoarcerea benzinei in rezervor din rampa (si implicit pierderea presiunii) pentru a fi mai usor sa refaca acea presiune la urmatoarea pornire.

Share this post


Link to post

Apropo de supapa asta - DJ - stii ca iti ziceam ca banui la mine aceasta supapa cu unele probleme (pt ca la rece porneste ceva mai greu iar la cald perfect) - insa manifestarea ar trebui sa fie invers decat la colegul Velican... nu?

Share this post


Link to post

Nu. Probabil supapa pierde in timp presiunea. Si oricum, benzina se aprinde mai repede la cald, pe langa faptul ca la rece se pulverizeaza mai multa pentru a porni (ca soc-ul de la dacie).

 

Incearca un experiment. Pune contactul de mai multe ori inainte sa pornesti la intervale de vre-o 10 secunde unul de altul. La fiecare ar trebui sa auzi pompa lucrand 2 secunde. Vezi dupa cum porneste.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Cum plec cu masina am sa incerc ce ai zis tu,Dj-ule,sa vedem ce se intampla.Oricum cert e ca am nevoie de injectoare.

Share this post


Link to post

Pai nu pentru tine era sfatul ci pentru pisica. La tine agraveaza problema daca faci asa.

Share this post


Link to post

:P .Aha.Bine ca nu am apucat sa incerc.

Share this post


Link to post

Poze de la intalnirea de azi.Prea stateau frumos parcate exact ca pt foto.Pacat ca nu am avut aparat si am folosit telefonul.Scuze pt claritate. :P

post-18944-1248382902_thumb.jpg

post-18944-1248382912_thumb.jpg

post-18944-1248382924_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Pune-le si la intalnire ca cer baietii.

Share this post


Link to post
Pune-le si la intalnire ca cer baietii.

 

  • Gata omu se rezolva. :thumbl:

Share this post


Link to post

Am cumparat si montat azi 3 injectoare pt ca unul era bun.Le-am probat sa inchida bine si totul a fost ok.Acum pornirea e buna,nu mai termura si relantiul mai rotund.Din pacate am cumparat injectoarele sh pt ca noi sant scumpe rau.Am avut o ocazie super tare si anume 3 injectoare noi cu 200 lei dar le-a dat.Si cele cumparate de mine arata destul de binisor,a zis tipul ca ar fi fost pe un gle din 99 avariat cu 70mii km.Cat o fii de adevarat nu stiu.Oricum foarte ok tipul si serios din moment ce mi-a zis ca daca am probl cu ele imi da banii inapoi si cel mai important le-am luat de la el de acasa. Acum sper sa nu imi mai faca figuri la pornire. :thumbl: Pun si o poza cu ele.

post-18944-1248510543_thumb.jpg

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Da-le o forja mica sa le desfunzi bine (cine stie pe unde au stat) :P .

Te asteptam joi la intalnire cu noua ta masina :) .

Share this post


Link to post

L-am alergat ceva,o sa ii dau 2-3 limitari si frane de motor mai accentuate si se cureta si mama mizeriei.Apropo DJ-ule;am scos rezonatorul de sub filtrul de aer,cel de sub aripa si imi place cum se aude la accelerari.Sunetul e tocmai placut nici strident sa te deranjeze si nici slab sa nu il auzi.Intrebarea mea e poate cumva sa douneze motorului?Eu nu cred dar vreau sa vad ce parere aveti. :-?

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

In afara de zgomot nu dauneaza.

Share this post


Link to post

La fel ma gandeam si eu dar nu eram sigur.Am reusit sa schimb si duzele da spalat parbriz.Am montat cele de cielo,cu 2 gauri,originale.A fost ceva migala pt ca masina din fabrica a avut montate duze cu o singura gaura si acestea aveau o gaura mai mica in capota pt montare.Am fost nevoit sa largesc gaurile capotei.Cu un spiral mai mare si apoi cu o pila rotunda am reusit sa le montez.Oricum mult mai frumoase de cat cele dinainte.

post-18944-1248689655_thumb.jpg

post-18944-1248689699_thumb.jpg

post-18944-1248689747_thumb.jpg

post-18944-1248689783_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Se pare ca sant nevoit sa cumpar caloriferul aerotermei.Nu a tinut aceasta solutie minune 2+2,decat 2 saptamani.Cred ca orificiul s-a marit pt ca am complectat 1 litru de apa in 4 zile.O sa caut sa il umpar nou,am auzit cum ca nu ar fii asa scump,pt ca caloriferul actual e pus SH si a tinut fix 2 ani.Ce ma ingrozeste munca ce urmeaza sa o fac pt ca e o operatie dificila si migaloasa.Asta e,va tin la curent.Multa bafta.

Share this post


Link to post

Sigur curge doar pe acolo?

Pentru ca 1 litru in 4 zile trebuia sa iti faca literalmente balta in masina...

Share this post


Link to post

Dece sa faca balta in masina,apa pierduta curge in tavita de plastic a caloriferului si apoi pe furtunul de condens al AC-ului.Am cercetat peste tot doar pe acolo pierde.Cand motorul e mai turat,apa circulind mai cu viteza,astfel pierzand o cantitate mai mare de apa.

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Ai verificat daca curge din tavita cu AC-ul oprit? asta daca chiar comunica - ma gandeam ca doar elementul de racire de la instalatia de AC se "scurge" acolo, caloriferul fiind in alt compartiment...

 

Eu te inteb astea ca sa fii 100% sigur ca pe acolo pierzi antigel - si nu pe la radiatorul de la motor sau pe la vreun racord (sau vas de expansiune fisurat)

Share this post


Link to post

Din cate stiu eu sant in acelasi compartiment,asezat pe tavita racordata la acel furtun in forma de L,necesar pt eliminarea condensului AC-ului.Vasul de expansiune este ok,l-am spalat acum 1 saptamana cind am inlaturat solutia de astupat porii 2+2.Am verificat si radiator,toate furtunele si racoardele si sant ok.O sa mai fac o revizie dar sant sigur ca caloriferul e.Am mers cu AC-ul oprit si cand am oprit motorul am ferificat acel furtun de condens si este ud,am gustat si este dulceag deci e antigel.

Share this post


Link to post

Asa este, sunt in acelasi compartiment.

 

Te vei chinui ceva daca vrei sa-l schimbi singur. Fa-ti rost de o surubelnita flexibila (corpul de arc) in capatul careia sa poti pune o tubulara de 8 sau 6, nu mai stiu.

Sper ca ai inteles ce vreau sa spun. Unele suruburi sunt foarte greu de desfacut fara, iar unul chiar imposibil. Eu mi-am spart tavita de colectare cand l-am schimbat.

Share this post


Link to post

Am asistat cand a fost schimbat acum 2 ani si stiu ca s-a chinuit ceva baietasu atunci.Acum o sa ma apuc eu sa il schimb,am auzit cum ca manopera e cam piperata.Acum sper sa si reusesc in cel mai rau caz pregatesc o bere sloi si incing gratarul si te invit sa ma ajuti. :D Deci zici sa cumpar o surubelnita cu corp flexibil,asa o sa fac ca daca ma apuc sa si am ce imi trebuie.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...