Jump to content
Sign in to follow this  
Costi VLN

Daewoo Cielo 1995

Recommended Posts

@ velican: se poate da jos dispersorul ala din plastic transparent. Atentie la sigurantele din capetele axelor butoanelor rotactoare. Deasemenea grija la desfacere (sunt ceva piese). E bine sa le pui intr-o ordine cand le desfaci. Se pot monta leduri direct in plasticul alb in dreptul fiecarui simbol. Eu am pus si in interiorul manerelor butoanelor de selectie. Din pacate, cum a scris si Dj nu am facut poze in faza executiei... :(

Iata cum a iesit:

post-9166-1244095272_thumb.jpg

Edited by cris06

Share this post


Link to post

Am desfacut si eu blocul de aer de 3 ori si am cam prins ideea montad-demontat.Acum sa prind liber sa il dau jos si sa cercetez mai bine.Daca voi ati montat leduri inseamna ca se poate,trebuie sa reusesc si eu :thumbl: .

 

  • PS.Cris06 a iesit super tare blocul de clima.Felicitari. :osanale:

 

  • Daca nu ploua si vi si tu Dj,cred ca vin si eu.

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Marti am schimbat,pe linga altele,capac delcou si rotor delcou.A mers perfect si aseara parca tremura putin la relanti.Am reglat si avansul in asa fel sa corectez acest tremurat si m-am gandit sa dau si un restart la ecm.Scos borna lasat-o scoasa 20 min si am puso la loc.Am pornit fara acceleratie si fara vreun consumator.Dupa 2 porniri mai urate a treia a fost excelenta.Am zis sa nu mai dau o tura cu ea,voi da maine dim cand plec la serv.Plecat spre servici si surprins neplacut.Urca mai greu in ture si parca nu trage la fel de bine.M-am gandit ca inca citeste ecm-ul mersul si il regleaza singur.Am ajuns la munca dar tot acelas mers il avea.Am mers ca 6-7 km.E nevoie de mai multa distanta pt a citi si regla mersul ecm-ul?Ma gandesc si sa nu cumva reglajul avansului facut ieri sa nu fie bun,dar relantiul e destul de bun :-? Sa vad cand ma intorc de la servici daca pana ajung acasa nu se corecteaza mersul voi roti delcoul in pozitia in care era,sa vedem daca revine mersul bun pe care il avea.Aveti vreo parere?

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Ajuns acasa,am curatat IAC-ul,am rotit delcoul in pozitia initiala,cea de dinainte de montatul capacului de delcou si rotorului si am mai dat un estart ECM-ului.Am mai dat o tura si cred ca si-a revenit.Cred ca din cauza avansului a fost.Ciudat la relantiu era perfect. :-?

Share this post


Link to post

Salutare.M-am apucat si am schimbat uleiul motor,total quartz 5w-40 cu mobil super 3000 5w40.Am folosit si un flush motor,solutie de spalat motorul.Acum motorul merge mai legat,mai putin zgomotos si parca ceva mai vioi in demaraj.Uleiul vechi avea aproximativ 4500 km si zic ca nu arata foarte rau.Problea e ca il aveam de 8 luni si depasise cu 2 luni termenul de schimb.Am vrut sa bag in cutie un aditiv 2+2 dar m-am razgandit.Am facut o poza si cu noua garnitura a capacului axei came.Nu mai pierde ulei de loc acum.Recomand tuturor aceasta garnitura de pluta,e net superioara celei de cauciuc.In rest multa bafta. :thumbl:

 

  • Ati folosit careva acest ulei mobil super 3000 5w40?E ceva de capul lui?

 

  • Am facut bine ca m-am razgandit sa introduc aditivul in cutie?Oricum de stricat nu are ce dar am vrut sa vad ce ziceti si voi.Pus si poze.

post-18944-1244355454_thumb.jpg

post-18944-1244355477_thumb.jpg

post-18944-1244355489_thumb.jpg

post-18944-1244355509_thumb.jpg

post-18944-1244355791_thumb.jpg

Edited by velican_costi
  • Like 1

Share this post


Link to post

Daca tot ai dat capacul jos ai curatat si sita din capac?

Share this post


Link to post
Daca tot ai dat capacul jos ai curatat si sita din capac?

 

Cand am dat capacul jos l-am cercetat,curatat,sters de uleiul vechi dar nu am vazut nici o sita.Unde e pozitionata?

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

In interiorul capacului este o sita(nu stiu denumirea tehnica)formata din mai multe straturi de tabla cu orificii prin care trece uleiul(ceva de genul unui condensor ca sa zic asa).

Share this post


Link to post

Nu stiam de sita aceasta.Acum nu mai dau capacul jos.Cu prima ocazie cand mai umblu pe acolo trag o curatenie si acestei site. :thumbl:

Share this post


Link to post

In weeck-end am facut un peste la Branesti 2 si ne-a prins o rapaiala de ne-a facut praf.La iesire da pe balta un adevarat off-road.In rest cielito s-a comportat exemplar. :P .Multa bafta.

post-18944-1244569069_thumb.jpg

post-18944-1244569086_thumb.jpg

post-18944-1244569111_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Am montat leduri si in blocul climei.Am montat si in partea dreapta,la aer rece-cald leduri alb,albastru si rosu dar se vedeau neuniform si le-am scos.Am mai retusat si bordul in zonele rosii.Pun si ceva poze si o poza cu ledurile iluminare nr spate.Multa bafta.

post-18944-1244660397_thumb.jpg

post-18944-1244660415_thumb.jpg

post-18944-1244660446_thumb.jpg

post-18944-1244660474_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Am fost azi la mecanic sa imi regleze avansul si dupa masina e mai puturoasa.Urca mai greu in ture si parca e gatuita. :wallbanger: Reglajul l-a facut cu un fel de pistol rosu cu o lupa in cap,alimentat de la baterie si cu un carlig pus pe fisa1.Am inteles ca acest pistol citeste semnul de pe cureaua de distributie si scanteia fisei unu.Acum ma gandesc de la ce naiba sa fie mersul gatuit.Eu ma gandeam la injectoare ca altceva nu vad.Bujii,fise,capac delcou,lulea,ulei motor toate sant noi.Aprinderea e ok si de aceea ma duce gandul la injectoare.Aveti vreo idee? :-?

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Fa semn pe delcou si chiulasa la pozitia actuala - si apoi da-l tu un pic mai inainte si vezi ce se intampla (vb de cativa mm doar) - cat timp nu da detonatii la accelerare si in special decelerare merge si mai inainte avansul ;)

Share this post


Link to post

@ velicancosti Te-ai invatat cu avans mare :D . Asa trebuie sa merga de fapt masina cu ti-a reglat-o nenea.

 

Fa ce zice domnu' mai sus. Verifica si filtrul de aer ca poate e imbacsit. Ti-a umblat si la potentiometrul de CO?

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Primul lucru ajuns acasa asta a fost sa fac semn sa nu ma mai chinui cu reglatul avansului,stiti voi ca v-am povestit,Dj Dark si Madkat.Am incercat si cu avansul mai mare,cam 4mm distanta dintre semne,dar tot cam asa merge.Posibil si asa cum zici tu ca m-am invatat cu avans mare si ca tragea bine dar imi consuma de ma rupea.Cand ne intalnim poate trageti un ochi pe la ea sau chiar o tura pt pareri.Multa bafta. ;)

 

  • La potentiometru CO nu a umblat.Doar reglat avansul si un restart.Filtrul de aer nu e murdar,l-am verificat ieri.Inainte sai chimb capacul delcou si luleaua si implicit sa umblu la avans trgea mai bine decat acum.Chiar faceam liniute uneori. :P

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

@velican_costi, hai ca poate iti dau "batrana mea" la o tura direct pe GPL, sa vedem cum ti se mai pare avansul apoi :)

Cred ca inainte sa schimbi pe acolo piesele , iti consuma tare de tot, nu cumva stii si cat? Ar fi bine sa faci o comparatie, pe bune.

Dac ai dubii in ceea ce priveste injectoarele, mergi la carrefour si ia solutie de curata injectoarele "CASITE", este 12.5 RON, oricum nu are ce sa strice.

 

P.S. vezi ca benzina e in crestere, nu treci si tu la GPL? :P

Share this post


Link to post

I-am tot pus si casite,gunk si 2+2 si nimic.Acum nu sant sigur daca injectoarele sant,e o presupunere.O sa am de facut un drum mai lung pana in Rosiori si o sa-i bag un Casite mai puternic de 45 lei,de curatat injectoare si sa merg cu 4000-4500 ture sa curete pe acolo.Ma gandeam sa incerc altceva:sa montez inapoi capacul delcou si luleaua originale dar mi-e ca e munca in zadar,nu vad legatura.In fine o sa vad eu.

  • Nu pun gpl nici mort.Nu umblu cu bomba in portbagaj. :o

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Azi m-am apucat sa reglez frana de mana.Tinea cam sus.Cu ocazia asta am avzut ca nu are 2 piulite la cablul de frana si am mai pus eu una sa string contra.Astfel nu se mai slabeste.Am introdus si flaconul de aditiv pentru cutie, o fii bun de ceva,de stricat nu are ce.Este cel de linga bidonul de ulei mobil din poza.Am mai tras si niste poze tot eram cu aparartul in mana.Multa bafta. :thumbl:

post-18944-1245312905_thumb.jpg

post-18944-1245312940_thumb.jpg

post-18944-1245312959_thumb.jpg

post-18944-1245312977_thumb.jpg

post-18944-1245312989_thumb.jpg

post-18944-1245312997_thumb.jpg

post-18944-1245313007_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Daca te-ai plans de consum mare e posibil sa-ti fi umblat si la potentiometru de CO si nu ai vazut tu.

Luleaua si capacul nu au legatura cu problema ta, nu mai umbla degeaba. Oricum, tu ai zis ca s-a puturosit dupa ce ti-a reglat avansul, alea erau schimbate de tine dinainte nu?

 

Reglajul pot de CO se face numai pe tester si valoarea trebuie sa fie minim 600 mV daca vrei sa-ti traga masina. Cu cat e mai mica valoarea cu atat consuma mai putin si nici nu trage. Nu te apuca sa te joci cu el fara tester. Du-te din nou la mecanic sa ti-l regleze si nu te mai plange de consum.

 

Vezi si ce distanta ai la bujii si ce firma sunt.

 

PS. E un topic dedicat pentru astfel de probleme.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Mai mult ca sigur nu a umblat la potentiometru CO.Am stat langa el.Consumul mare era atunci cand era avansul dereglat.I-am dat ceva talpa azi si cred ca fuge bine.Normal cu avansul mare,nereglat,fugea de rupea,dar si consumul era super mult.Vreo 16-17 oras.Mi-am dat seama ca nu are nici o treaba luleaua si capacul delcou de aceea nici nu am mai umblat la ele.Bujiile le-am verificat,e ok 0,8mm Champion,au 2 saptamini.Vorba ta cred ca m-am invatat cu avansul mare si acum cu el reglat e normal sa fie putin mai lenesa. :P

 

  • Da capacul si luleaua erau schimbate inainte de a merge la mecanic si regla avansul.

 

  • Nu umblu la potentiometru,fii sigur. :o

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Azi am dat avansul mai in fata cam 4 mm.Am dat si un restart si o curatare IAC ca la carte.Facut proba...ALTA VIATA FRATE.Acum da ,si-a revenit la viata.Si pornirea parca e ceva mai bine.

  • Apropos ,am facut test cu cineva in dreapta cu cronometru si am prins suta in 13,5 sec.E bine? :-?

Share this post


Link to post

Am cumparat proiectoare originale GM,made in Koreea, pt ca la cele ale masinii incepuse sa se exfolieze oglinda si lumina era foarte slaba si neuniforma.Pe proiectoarele vechi era trecuta si anul fabricatiei 94,inseamna ca erau cele originale.Au tinul destul 15 ani. :o Le-am schimbat becurile cu cele avute,philips blue vision,facut proba si totul in regula.Am curatat si stuturile de aer.Cel care vine la blocul de comanda al climei,cel care intra in furtunul gros al carcasei filtrului de aer si cel astupat de acel dop.Am dat bine cu WD40,am stat putin sa actioneze si cu un ac de seringa am curatat pe acolo.A iesit ceva mizerie.Acum sa vedem la drum,poate vad vreo schimbare.

  • Diseara pun si poze cu proiectoarele noi. :thumbl:

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Pozele cu proiectoarele promise.Imi plac foarte mult cum arata fata de cele vechi.Apropo daca cineva are nevoie de cele vechi i-le dau cu mare placere.Numai ca incepe sa le pape rugina. :wallbanger:

post-18944-1245525052_thumb.jpg

post-18944-1245525090_thumb.jpg

post-18944-1245525106_thumb.jpg

post-18944-1245525131_thumb.jpg

post-18944-1245525149_thumb.jpg

post-18944-1245525164_thumb.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

S-a ivit o noua problema.Dimineata am verificat uleiul,lichidul servo,lichidul de frana.Toate in regula insa antigelul sub nivel cu un deget. :o Am dedus ca pierde pe undeva si am cercetat colierele,radiator fata,garnitura chiuloasa toate ok.Am dat masina 3 m in spate si surpriza,nici urma de apa pe asfalt.Am pus mana la furtunul de condens al aerului conditionat,la scurgerea tavitei caloriferului si acesta este umed.Am gustat lichidul si e dulceag,deci e antigel. :wallbanger: .Acest calorifer a fost schimbat acum 2 ani.M-am bucurat la 3 mil si l-am pus second si acum s-a gaurit si asta.Oricum fisura nu poate fii prea mare din moment ce nu a pierdut asa mult,o sa incerc o solutie lichida 2+2 de lipit radiatoare poate mai prelungesc investitia. [-O< .Maine pun solutia si sa vad cum se prezinta.Daca nu merge cu cea lichida sant nevoit sa incerc pe cea cu pilitura-granule,cu toate ca nu prea as vrea.Va tin la curent.

post-18944-1245616724_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Salutare.Am pus duminica solutia 2+2 pt lipit radiatoare.Am verificat nivelul si pana azi nu a mai pierdut,nu ma bucur inca pt e cam devreme,mai stau cu ochii pe nivel sa vedem.Am mers ieri la peste si spre surprinderea mea,cu toate ca prognoza meteo era nefavorabila am prins o vreme excelenta pt pescuit :thumbl: .Am strabatut un drum plin de noroi,mi-se rupea inima de cielito.Ar fii trebut sa iau dacia. :wallbanger: A mers excelent cielito si acasa ajuns l-am bagat la o baita cu spuma.Multa bafta.

post-18944-1245828212_thumb.jpg

post-18944-1245828240_thumb.jpg

post-18944-1245828253_thumb.jpg

post-18944-1245828268_thumb.jpg

post-18944-1245828287_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...