Costi VLN Posted August 2, 2011 DJ,stii prea bine cum arata plafonul si capota mea. Initial vroiam sa le fac gri,,stii ca am vb,insa nuanta colantului gasit de mine nu era metalizat si ceva mai deschis.Deci arata ca draq,se vedea diferenta grav,drept urmare am ales negru. Momentan imi place,cand ma satur,il jupoi. Share this post Link to post
Dj_Dark Posted August 3, 2011 Da domnu' se vede ca arata mai bine, macar are luciu dar se vede si ca e colant, aia ziceam. Strange bani si da-i o vopsea ca lumea daca o mai tii, daca nu, fa-i vant si gata, nu mai investi in ea degeaba Share this post Link to post
madkat Posted August 3, 2011 Decat colantul asta, mai bine vopseaua oleaca matuita... O sa te plictisesti repede de "look-ul" asta Share this post Link to post
Costi VLN Posted August 9, 2011 (edited) Work,Work,Work. Intre timp s-au facut urmatoarele. Data baia de ulei jos,curatat,la fel si sorbul pompei,garnitura noua,Gasket,montat. Am ejaculat rapit si hotarat uleiul Aral.Nu mai pun in viata mea.Cu toate ca avea 1500 km,batea motorul ca draq.Nu ca n-ar batea de fel,insa nu in halul asta. Locul lui a fost luat de Motul Turbolight Sae 10w-40.Acum motorul rontaie asa cum il stiam eu. La fel am facut si cu uleiul cutiei.Dat capacul cutiei jos,curatat,garnitura noua,le fel Gasket,montat la loc.Am folosit si aici ulei Motul MotilGear Sae 75W-90.Aici nu e nici o diferenta,intre ce era si uleiul nou.Sau daca e nu e sesizabila. Dupa asta am curatat motorul,defapt sters de praf,e mai tot timpul curat. Introdus,comform traditiei,ulei in praguri si contra-aripi[oale] spate.De aceatsa data uleiul Aral a fost si el bun de cava. Niscai poze... Ca,concluzii,motorul are depuneri,nu grav insa are.Baia nu avea mare mizerie in ea,chiar m-am mirat de ce curata am gasit-o.Cutia era impecabila. Edited August 9, 2011 by velican_costi Share this post Link to post
KumKum Posted August 9, 2011 Da...ce scula de bagat uleiul prin locuri mai putin accesibile ai. Share this post Link to post
Costi VLN Posted August 9, 2011 Da,e vechea pompa de roti a batranului meu Sputnic. Share this post Link to post
Costi VLN Posted August 18, 2011 In weekend am tras o fuga pana la munte. Traseul a fost Bucuresti-Cheia-Brasov-Bran-Targoviste-Bucuresti. In mare parte drum bun,insa de la Targoviste la Bucuresti e jale.Am nenorocit-o saraca. Consumul a fost undeva pe la 6 juma.Masina merge bine,chiar sant foarte mulrumit de baba mea. Ceva poze... Share this post Link to post
Costi VLN Posted September 14, 2011 Alta belea.Ajuns seara acasa de la scarbici,parcat,totul ok.Peste 30 min am vrut sa plec si surpriza,contactul mecanic nu functiona.M-am gandit ca e de vina contactul electric. Demontat si ce sa vezi,tija metalica care actioneaza contactul electric rupta. Am pornit-o cu surubelnita pana la urma. Drept urmare am cumparat si montat un set de iale nou.Cu aceasta ocazia am inlocuit si un actuator dreapta fata,tot facea figuri. Poze... Share this post Link to post
madkat Posted September 15, 2011 Sa stii ca se puteau schimba doar catzeii din contactul tau, si nu era nevoie sa schimbi toate incuietorile. Cred ca mai aveam pe acasa un contact bun... Iar inlocuirea cateilor nu e f dificila - am facut treaba asta la jumate din incuietori la mine. Share this post Link to post
Costi VLN Posted September 15, 2011 Am ales varianta asta deoarece aveam oaresce problema sivu incuietoarea torpedoului.Macar sant noi acum. Share this post Link to post
Costi VLN Posted October 3, 2011 (edited) Azi am mai facut cate ceva pe la masina. Am imbracat interiorul portbagajului in aluband si am tras un cablu pt a putea deschide si portbagajul manual,in caz de avarie a actuatorului. Deasemenea am inlocuit si iala portbagajului,singura iala ce nu fusese inlucuita din noul set de iale. Am si poze insa nu reusesc sa le urca,da o eroare. Edited October 3, 2011 by velican_costi Share this post Link to post
madkat Posted October 5, 2011 Cablu pentru deschiderea portbagajului aveam si eu in plan sa ii pun. Avand in vedere ca mie nu imi merge oricum deschiderea cu cheia a portbagajului Share this post Link to post
Viktor Posted October 5, 2011 Imi pare mai usor (totodata si corect) sa schimbi butucul. Share this post Link to post
madkat Posted October 5, 2011 E corect si ce spui tu - insa butucul spate este destul de prost facut, si bobina se poate strica - un backup e mai sanatos Share this post Link to post
Viktor Posted October 5, 2011 Daca e sa o luam asa, punem trei bobine - trei contacte si mai sigur, punem si trei cabluri. )"> Share this post Link to post
silviu4you2003 Posted October 7, 2011 Felicitari pentru pasiunea de care dai dovada colegule! Si totodata multumim, avem ce invata de la tine, mai ales ca uploadezi multe poze cu operatiunile efectuate! Keep on the good work! Share this post Link to post
tolin Posted October 7, 2011 Pozitia de invatat este la volan, nu sub masina. Share this post Link to post
Costi VLN Posted December 5, 2011 Intre timp am inlaturat colantul capotei,am facut grila fata negru si am astupat iala portbagajului. Share this post Link to post
Rafi Posted December 5, 2011 se tine bine batranica imi place cum arata,tine-o tot asa. Share this post Link to post
madkat Posted December 6, 2011 mult mai bine fara colant in continuare imi place mai mult cum arata cu jantele astea, vs. cele de vara Share this post Link to post
Costi VLN Posted December 27, 2011 Intre timp am mai facut cate ceva pe la tigaie. Montat scaune si bancheta cu cotiera de Nexia. Am montat si coloana volan reglabil pe inaltime,super marfa reglajul volanului. Plus,montat si plasticele lipsa ale masinii si anume cele din portbagaj si balamale bancheta spate. Ceva poze. Share this post Link to post
ches Posted January 3, 2012 Foarte misto scaunele si bancheta. Materialul pare mai plusat decat cel de pe Nubira. Si coloana de directie arata ca de acolo . Bravos! Share this post Link to post
Costi VLN Posted January 6, 2012 Ms Ches,nu am de gand sa ma despart de ea,sant foarte multumit de baba mea. Drept urmare am de gand sa mai investesc cate ceva in ea,deja strang componente. Share this post Link to post
Costi VLN Posted January 12, 2012 (edited) O parte din piesele ce vor urca pe masina la primavara. Si anume,arcuri sport,bara torsiune Nexia de 22mm si punte discuri de Astra GSI. Toate au fost reconditionate,curatare,date cu Feruginol,degresate si vopsite.Pt arcuri am vrut rosu,insa a iesit un mov deschis.Merg si asa. Puntea a fost vopsita in negru,la fel si etrierii. Puntea a fost plina de rugina,de asemenea a avut parte si ea de acest tratament.Ce e ok,sabotii sant ok,placutele sant ok,,discurile nu au buza deloc,rulmentii fara joc,etrierii ok asta dupa ce am inlocuit unul deoarece avea un aerisitor rupt si mai sant nevoit sa inlocuiesc si conducta dreapta-spate. Mai am de achizitionat etrieri ate Ate,discuri de 256 si sa intaresc amortizoarele spate. Mai am tiimp pana la primavara. Poze. Edited January 12, 2012 by velican_costi Share this post Link to post